-
Fototrend
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
huberpe
aktív tag
sziasztok!
first world problem jellegű kérdésem lenne. próbálkozott e már azzal valaki, hogy megváltoztassa az automatikusan kiosztott dátumot, ami az adatcsomag kezdetéért felelős? engem ma elhajtottak vele a p*csába.
-
huberpe
aktív tag
sziasztok!
megpróbálom itt is megkérdezni.
szóval én nem találom vagy csak nem látszik sehol a webfelületen/mobilappban, hogy magenta 1-be vontam össze az előfizetéseimet? -
huberpe
aktív tag
válasz zsoltzsolt #100540 üzenetére
nálam is még csak 7.8. fura.
-
huberpe
aktív tag
sziasztok!
a múlt hónapban vontam össze az előfizetéseimet magenta1-be. miután ma megkaptam a mobilszámlát, belenéztem a webes felületen a testreszabásba, ahol ez jelent meg:
eddig csak a díjmentes változat volt az opciók között, remélem nem lesz belőle kavarodás. más is járt így?
(elvileg ugye az új magenta akció része a díjmentes tv/film opció.) -
-
huberpe
aktív tag
válasz enginev3.0 #102496 üzenetére
mert része a magenta1 ajánlatnak. nekem sincs tv előfizum, de ugyanígy megjelenik majd levonódik ez a tétel.
-
huberpe
aktív tag
válasz SteadyMan #102552 üzenetére
javítsatok ki ha tévedek, de ha lejár a hűségidőd minden megy tovább változatlan áron, míg esetleg ki nem vezetik ezt a move s díjcsomagot. (én most nemrég váltottam otthoni net csomagot, ami hamarosan lejárt volna. megkérdeztem az ügyfélszolgálatost, hogy mi történik ha nem csinálok semmit a hűség lejártakor. ő mondta azt, h semmi.)
-
huberpe
aktív tag
sziasztok!
domino sim online rendelés esetén ha a személyes átvételt választom akkor is jár a 10gb plusz?
(mert euronicsnál egyszer azt mondták, hogy náluk ha személyesen veszed át a cuccokat az már nem online rendelésnek minősül, így bukod az azzal járó előnyöket) -
huberpe
aktív tag
válasz Black_Raven #103173 üzenetére
akkor asszem a személyes átvételt fogom választani.
-
huberpe
aktív tag
sziasztok!
tegnap rendeltünk online egy domino simet és kaptunk is róla értesítést, hogy ma mehetünk be érte a kiválasztott helyre. nyilván nem jött meg a cucc és miután megkérdeztem tőlük, hogy akkor most bukta e az ajándék 10gb, mivel csak jövőre lesz belőle aktivált kártya (és ugye az akció dec 31-ig tart), csak pampogtak, hogy nem tudják. telefonos üfsz sem volt sokkal okosabb.
a kérdésem, hogy ilyenkor a rendelés dátuma vagy a kártya aktiválása számít e? -
huberpe
aktív tag
válasz PhoenixSzG #106780 üzenetére
még finoman fogalmaztál.
azt nem is értem, hogy az új L és XL között mi a különbség.[ Szerkesztve ]
-
huberpe
aktív tag
az új előfizetéses és domino maraton csomagok margójára.
[link] -
huberpe
aktív tag
sziasztok!
előfizetés esetén is működnek a roaming ussd kódok vagy csak az ügyfélszolgálaton lehet teljesen kikapcsolni?
-
huberpe
aktív tag
sziasztok.
olaszországban roamingolok és a telekom oldala szerint a hivatalos partnerek ezek: Telecom Italia S.p.A., WIND Telecomunicazioni S.p.A., viszont én látok egy csomó mást is manuális kereséssel (pl vodafone). ha olyat választok ami nincs a listájukon az gáz? 🙂 -
huberpe
aktív tag
sziasztok!
2 magenta1-es előfizetésemre aktiváltattam a családi mobil opciót. ennek van valahol nyoma az online felületeken, hogy bekapcsolták vagy elégedjek meg a köldött sms-el?
-
huberpe
aktív tag
nálam már bekapcsolható az app-ban ez a tegnap itt is említett korlátlan promóció magenta1 előfizetők részére. jól értelmezem, hogy a korlátlan adathasználaton túl teljes belföldi híváskorlátlanságot is jelent (tehát nem csak telekomos számok)?
-
huberpe
aktív tag
sziasztok!
dec 30-án aktiváltam a magenta1 korlátlan akciót 2 előfizetésre is. meg is jelent szépen az appban, hogy ünnepi korlátlanság. januárban ez a tétel eltűnt az aktivált szolgáltatások közül, csak a netnél látom hogy korlátlan.
a kérdésem az, hogy a hívás is maradt korlátlan szerintetek úgy is, hogy nem látszik a szolgáltatások között? (elvileg úgy hírdették, hogy a bekapcsolástól számított egy hónapig tart) -
huberpe
aktív tag
sziasztok!
pár napja (dec.3.) az appból szerettem volna kifizetni egy számlát. jött vissza egy email, hogy a fizetés sikertelen + nem is emeltek le semmit a kártyáról. az appból eltűnt az aktuális számla a főoldalról viszont ha megkeresem a számláknál azt írja, hogy fizetés folyamatban.
a webfelületen viszont úgy mutatja, mint ami nincs befizetve. ilyenkor érdemes gondolom webről megpróbálni mégegyszer befizetni?
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai