Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • rongaucho

    tag

    Sziasztok!

    2 telefonos előfizetésem van egy folyószámlán. Az egyiken van arany jogosultásgom, a másikon még nincs (kéknek jelzi a My T). Egy hét múlva lejár a 2 éves hűségem és készülékváltást szerettem volna mind a 2 előfizetéshez.
    Jól gondolom, hogy csak az aranyszintú előfizetéshez fog menni a kedvezményes készülékváltás?
    A "kék" szintűhöz semmilyen készülékváltás nem működik? Úgy értem, hogy nem kedvezményes? Mármint esetleg az 1000 Ft-os kedvezmény nélkül? vagy ennél az előfizetésnél csak úgy kaphatok új telefont (feltéve hogy sem dominósat, sem kártyafüggetlent nem akarok), ha a régit felmondom és újat kötök?
    Esetleg ilyen esetben (egy arany és egy nem arany hűséghosszabbítás)szóba jöhet egy olyan akció, hogy 2 telefon egyszerre, mint pl. ez:
    [link]

    Egyébként Prémium kártyám van, mert T-home előfizetésem is van (ami szintén arany stzintű), de ez ebben az esetben gondolm nem oszt, nem szoroz.

    [ Szerkesztve ]

  • rongaucho

    tag

    válasz dedike #7704 üzenetére

    Akkor jól értettem a szabályozást.

    De azt nem értem, hogy ha ugyanazon folyószámlához van egy arany és egy nem arany, miért nem mehet mind a k előfizetéshez a készülékváltás. Úgy értem, az aranyhoz kedvezményesen (értsd egy ezressel olcsóbban, mint új előfizetésnél), a nem aranyhoz meg kedvezmény nélkül (ugyanannyiért, mintha új előfizető lennék). Magyarul, miért nincs legalább annyi jogosultságom 2 év előfizetés után, mint egy teljesen új előfizetőnek. Az a T-Mobile-nak miért jó, hogy arra kényszerít, hogy lemondjam a régi, lejárt hűségű előfizetésem és kössek egy teljesen újat és így kaphassak új telefont. Ez nekem szívás (új tel. szám), de a T-mobile sem jár vele jól (ki kell adnia egy új SIM kártyát). Szóval üzleti szempontból nem értem.

    Egyébként egy nagyon jó kis flottás előfizetésünk van (egymás közti ingyenességgel stb.), bonyolult lenne az egyik előfizetést felmondani és újat kötni. De lehet, hogy ez a megoldás marad.

    Üzleti szempontból nem értem a T-mobile hozzáállását. Mindig pontosabban fizettem a számlákat, csak az a bűnöm, hogy az egyik előfizetésemen nincs nagy forgalom. Ezért már nem érek még annyit sem, mint egy tök új előfizető. Mert én maradni akarok még 2 évig a T-mobile.nál. DE csak a flottás kedvezmények miatt. Más esetben lehet, hogy mások inkább átmennek a Vodához vagy a Telenorhoz.

  • rongaucho

    tag

    válasz kali #7713 üzenetére

    Szerintem azért nem jár jobban a T-mobile, mert nekem nehézségeket okoz egy új előfizetést kötni.
    Hogy statisztikailag jó-e ez neki? Oké, ezt elfogadom, növelem az új előfizetők számát.
    A régi számomat biztosan nem tudják eladni, mert az 20-as, számhordozott. Az legfelejebb a Telenornak lesz "nyereség".

    Én ilyen esetben, ahol 2 előfizetés van egy név (folyószámla) alatt és csak az egyik arany szintű, biztosan megengedném, hogy a "kék" szintűre is lehessen készülékváltást, csak arra nem adnék 1000 Ft kedvezményt, hanem annyiért lehetne megvenni, mint az első utcáról beeső új előfizetőnek.

    Azért majd lehet, hogy bepróbálkozom a T-nél, hátha ilyen esetben hajlandóak eltérni a szabályzatukból, egyedi mérlegelés alapján.

  • rongaucho

    tag

    Sziasztok!

    Egy nem publikus, flottás előfizetésem van, lejárt a 2 év hűségidőm, szeretnék ZTE Bladere váltani. De nem sikerült 2 év alatt elérnem az arany szintet. (Apropó, kb. mekkora havi számla kell, hogy valaki legalább az arany kedvezményszintet elérje?) tehát nem tudok sima hűségidő hosszabbítással új készüléket venni.

    Jól gondolom, hogy a lehetőségeim:
    1. Veszek simán dominoban, de ez azért nagy szívás (24.900 Ft helyett 42.990 Ft)
    2. A régi előfizetésem felmondom, elveszítem a régi számom és kötök egy új, 2 éves előfizetést. (Erre van lehetőségem, tudok igazolást vinni az új flottás előfizetéshez). Így megkapom 24.900 Ft-ért.
    3. Hallottam valami olyan lehetőséget, hogy egysszeri 4-500 Ft-os (?) díjért mégis csak hosszabbíthatok 2 évre, annak ellenére, hogy nem vagyok arany szinten, így kb. 29.900 lenne a készülék.
    4. Itt a fórumon olvastam, hogy lehet úgy trükközni, hgy átváltok dominora és rögtön utána számhordozással a flottás tarifa csomagomra (mintha új előfizetést kérnék), így megmaradna a számom. Azt nem tudom, hogy ez a verzió mennyibe kerülne. (A dominora váltásnál mennyivel kéne feltölteni az egyenleget, van-e valami adminisztrációs díj? stb.) Egyáltalán meg lehet-e csinálni egyben az egész folyamatot? (Átváltok dominora és azonnal, az igazolással számhordozok dominoról az új előfizetésemre) Ez így lehetséges?

    Köszönöm előre is a válaszokat!

    rongaucho

  • rongaucho

    tag

    válasz dedike #8807 üzenetére

    Szia!

    Köszi az infót, kb. 1 hónapja néztem a webshopban, akkor még mindig azt írta, hogy az én előfizetési szintemen nem lehet készüléket váltani... Most meg már engedi és ahogy nézem, minden konstrukció kereken 4.000 Ft-tal drágább, mintha egy tök új előfizetést kérnék. (Tehát ZTE Blade-nél pl. 24.900 helyett 28.900 a sima 2 éves hűségidő hosszabbítás, 14.900 helyett 18.900 Ft, ha 2 év Go!net M tarifát válallok.) A 4.000 Ft-os pluszköltségből még le lehet számolni az 5%-nyi webshop kedvezményt is.

    Apropó, tudom, hogy offtopik kérdés, de egy androidos telefonhoz lehet, hogy nem hülyeség a mobilinternet, a 2 év Go!net M-et be is vállalnám havi 990 Ft-ért, ez a havi 100 MB elég arra, hogy naponta pár hírportált átnézzek (videók nélkül természetesen)?

    Még a dominora visszatérve: Ezek szeriont megtehetem azt, hogy bemegyek egy T-pontba, ott dominora váltom 2700 Ft-ért, majd azonnal a domino előfizetésemet számhordozással átviszem az új flottás előfizetésemre? És az új előfizetésemen ez a 2.700 Ft jóváíródik? tehát "0" Ft költséggel meg tudom ezt csinálni, úgy, hogy megmarad a régi számom?

    Kösönöm még egyszer a tippet!

  • rongaucho

    tag

    válasz tjb007 #8818 üzenetére

    Én is köszönöm a tippet, nyilván azért ez az akció, mert fehér meg rózsaszín színekben nem vitte senki...
    Egyébként az ilyen webshopos akciókat csak véletlenszerűen lehet megtalálni? mert sehol a honlapon nincs rá utalás.

    1430: 4000 Ft-tal drágábban ad minden szerződéshoszabbítást a webshop, mintha új előfizetést kérnék. tehát elvileg 4 ezer Ft-tal olcsóbban jönnék ki, ha átmegyek dominóra, majd onnan új előfizetést kérek számhordozással, vagy rosszul gondolom?

    [ Szerkesztve ]

  • rongaucho

    tag

    válasz tjb007 #8828 üzenetére

    Köszi, de nincs facebookom, légyszi tedd majd ide fel a jobb akciókat!

  • rongaucho

    tag

    Sziasztok!

    Volna még egy ügyem a T-mobile-val, amiben a tanácsotokat kérném.

    Még márciusban részt vettem egy akcióban, amelyben Magyar Telekomos Citibank hitelkártya igénylése ill. azzal 10.000 Ft vásárlás esetén a Magyar Telekom 10.000 Kapcsolat pont jóváírást ígérte az adott vásárlástól számított 60 napon belül.
    Én április elejére megkaptam a kártyát, vásároltam is vele 10 ezerért, azóta már eltelt több, mint 60 nap. A pontokat még sem írták jóvá, ezügyben telefonon és e-mailen reklamáltam, de semmilyen érdemi visszajelzést nem kaptam még, csak annyit, hogy majd továbbítják az illetékes ügyosztálynak.

    Annyi feltétel volt még az akcióban, hogy egyéni előfizetőnek kell lenni arany vagy platinaszinten. Namost nekem van egy nem arany szintű T-mobiles, egy arany szintű T-mobile-s ill. egy arany szintű T-home-s előfizetésem, ezek regisztrációs szinten "össze is vannak vonva", tehát ha jól gondolom, bármelyik aranyszintű előfizetésemnél jóváírhatnák a pontokat, amit készülélkcserére használhatnék a nem aranyszintű előfizetésemnél is. Annyi még, hogy a T-mobile-s előfizetéseim nem publikus csomagúak, ahol az előfizetések Kapcsolat pontokat nem gyűjtenek, de ez szerintem nem zárhat ki ebből az akcióból (de még ha kizáró ok lenne, akkor is a T-home előfizetésem gyűjt Kapcsolat pontokat)

    Szerintetek mit csináljak? Várjam ölbe tett kézzel a választ vagy újra telefonáljak/írjak? Nem tartom méltányosnak, hogy nekem kell egy akció feltételeinek teljesítése után az ígért "jutalomért" könyörögni.

    Kedves 1430, tőled különösen is kérem, hogy véleményezd a helyzetet.

    Köszönöm!

  • rongaucho

    tag

    válasz 1430 #8845 üzenetére

    Szia 1430! Köszönöm a részletes válaszokat!

    Akkor a képlet valahogy így szól, ha jól értem. Készülékváltási/vásárlási árak árak:
    Új előfizetés 2 év hűséggel: X Ft
    Aranykártyás hűséghosszabbítás 2 évre: X-1.000 Ft
    Nem arany kártyás hűséghosszabbítás 2 évre: X+4.000 Ft
    Dominóról előfizetésesre váltás 2 év hűséggel: X+4.000 Ft

    Kapcsolat pontok: Tudom, hogy az egyedi problémám itt a fórumban nem igazán megoldható, de reménykedtem, hátha volt már ilyesmire precedens, vágy hátha valaki konkrétan utána tud nézni (Pl. Te :) ), hogy mi a helyzet az ügyemmel. De már az is nagy segítség, hogy azt tanácsolod, várjam ki a 30 napot.

    Biztos vagy benne, hogy pontbeváltásnál az alapszintű előfizetésemnél nem használhatom a más előfizetéseken (regisztrációs szinten) gyűjtött pontokat? Rákerestem erre a honlapon, csak ezt találtam: Kapcsolat pontok beváltása
    Illetve megnéztem a szabályzatban, ott sem szerepel az, hogy pontbeváltásra csak arany, vagy platinaszintű előfizetésnél van lehetőség.

    [ Szerkesztve ]

  • rongaucho

    tag

    Sziasztok!

    Igazából egy pozitív tapasztalatról szertnék beszámolni. Kb. másfél hónapja írtam ebbe a topikba, hogy gondom volt egy promócióval, ahol a MT-nak kellett volna Kapcsolat pontokat jóváírnia az egyenlegemen. Közben megoldódott a probléma, egy kedves ügyfélszolgálatos addig verte a tamtamot a "Kapcsolat Pontok Ügyosztályon", amíg - ugyan késéssel - jóvá nem írták a pontokat.

    A másik pozitívum az aza, hogy ugye volt már itt szó arról, hogy már nem arany vagy platina szintű ügyfelek is tudnak a hűség lejárta után kedvezményes (hűséghosszabbításos) készüléket venni. Annyi a hátrány, hogy nem új előfizetési díj mínusz 1.000 Ft hanem plusz 4.000 Ft, de ez már arra elég, hogy ne kényszerüljünk trükközgetésre. Nekem 3 előfizetésem van regisztrációs szinten összekötve, ebből 2 arany, viszont pont a 3. előfizetésemen (ami még nem arany) akartam használni a nehezen megszerzett Kapcsolat pontokat. előzetesen itt 1412 azt mondta, hogy a nem arany előfizetésemhezl nem fogom tudni felhasználni a Kapcsolat pontokat, de szerencsére nem így működik. A webshopban gyönyörűen működött a beváltás.
    Egy piros pont a MT-nak!

  • rongaucho

    tag

    Sziasztok!

    Az egyik családtagomnak, aki már régen elköltözötto otthonról, van egy nagyobb tartozása a Telekom felé. Nagyon problémás ez a bizonyos családtag, ezért kb. másfél hónapja elindítottuk a lakcíme fiktiváltatását, azaz a családi lakcímről a kényszer kiejelentését. Erről egyébként 1 hete megjött a végzés, hogy jogerőre is emelkedett.

    Ma próbáltunk volna egy új Telekomos előfizetői szerződést kötni, de azt a választ kaptuk, hogy nem lehet, mert a mi lakcímünkön van egy tartozással rendelkező előfizető (a tartozással rendelkező rokon).

    Kérdéseim:

    1. Ezt megteheti a T., hogy ezzel az indokkal megtagadja egy előfizetői szerződés megkötését?
    2. Ha az előbbi kérdésre a válasz igen, akkor mit tehetünk? próbálkozzunk néhány naponta, hogy a T-nél már átfutott a rendszerükön, hogy már nincs bejelentett lakcímmel adós a mi házunkban?

  • rongaucho

    tag

    válasz MadMancs #123628 üzenetére

    Ok, megteheti a T., hogy elutasítja a szerződéskötést, rendben. Mellesleg nekem 15 éve van 2 havidíjas és 2 domino előfizetésem a T-nél ugyanezen a lakcímen, és soha nem késtem semmilyen számlabefizetéssel.

    De a 2. kérdésem az volt, hogy mit tehetek ebben a helyzetben? 1-2 hét múlva átfut a rendszeren esetleg, hogy a rokonunknak már nem ez a lakcíme (írtam, hogy nekünk kellett kényszerkijelentenünk 1 hónapja kb., szóval nem túl együttműkődő). Utána már van esély, hogy kössünk erre a címre új szerződést?

    Illetve még az a trükk jutott eszembe, hogy esetleg úgy nem működik, hogy egy már létező Dominos előfizetésre visszük át ezt az új havidíjas szerződést és így már átmenne a a T. ellenőrzésén az ügylet?

  • rongaucho

    tag

    válasz dptrsk #123633 üzenetére

    @Madmancs @Winne @dptrsk @ElektrikusDE Köszönöm a válaszaitokat!

    Sajnos a problémás rokon nem fog együttműködni, kizárt, hogy betegye a lábát a egy T üzletbe, több százezer Ft-tal tartozik...

    Igen, erre már én is gondoltam, hogy bemegyek a kényszerkijelentéses végzéssel, de kicsi az esélye szerintem, hogy az az én kezdeményezésemre átírnák a T rendszerében a címet. (Ráadásul innentől kezdve pont hogy nem lesz létező, érvényes lakcíme az ominózus rokonunknak, a "semmi" új lakcímet meg nem hinném, hogy engedné a T. rögzíteni a saját rendszerében.)

    Igen, ma reggelre én is azt találtam ki, hogy az egyetlen megoldás, ha egy hétre átjelentkezünk egy másik lakcímre...

  • rongaucho

    tag

    válasz M.Ildiko #123639 üzenetére

    "Ha beviszed az eredeti határozatot, működni fog." Remélem igazad lesz. Elvileg azonnal átírják a T. rendszerében a családtagom adatait, ha beviszem személyesen is egy üzletbe,, vagy itt is van pár hét átfutási idő?

  • rongaucho

    tag

    válasz st3v3np3t3r #123644 üzenetére

    "nem szeretik, ha 2 előfizető 1 címen van." Azt még valahogy megértem, hogy ha azonos címen tartozás van, azért "bünteti "a T a másik felhasználót. De ezt már végképp nem értem. egy címen nem lehet több generáció, több különböző mobil előfizetéssel?

Új hozzászólás Aktív témák