-
Fototrend
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
djculture
félisten
válasz Varszegig #63592 üzenetére
Akkor most csak azon gondolkozz el mennyi ember van hitelcsapdában, ami a számláján megjelenik volt nincs.. Innentöl nemfogsz csodálkozni.
jakos73: Szerintem még nem késhetted le elseje után küldték kifele mindenkinek, nézd meg a dátumot. Online is lehet nyilatkozni amugy, majd valaki belinkeli mert nekem nincs elmentve a telekom adott oldala.
[ Szerkesztve ]
-
djculture
félisten
válasz ForRedGlory #63596 üzenetére
Szerintem meg egyszer már volt ebböl vizsgálat még a csekkes ügyben, akkor is elmeszelte a hatóság ezt a gyakorlatot hogy egyik meg másik fizetési mód között különbség legyen. Ez ugyanugy jogtalan bárki ezt jelezi aki így járt megint viszgálat lesz belőle.
[ Szerkesztve ]
-
djculture
félisten
válasz nobiand #63684 üzenetére
Ha ilyen lenne szerintem a saját üzletüket rontanák, nehezen hiszem el inkább valami eladó kitalált szövege lehetett ez hátha előfizetést vesz az illető. Régen nézték azt hogy egy évben x darab készülékes dominós csomagot vehettél de már ahogy hallom ezzel se foglalkoznak.
[ Szerkesztve ]
-
djculture
félisten
válasz Soulfly842 #63688 üzenetére
Amíg a csekkes fizetés megmarad addig engem nem izgat a dolog. Ez is csak a vezetékes üzletágban izgat mobil fronton már minden előfizetéstöl megszabadultam (maradtak a dominók parktikumos és egyebek) mert egyik hazai mobilcég se korrekt partner. Semmiképpen nem ügyfélbarát az a megoldás hogy kötünk egy szerződést erre a cég képtelen betartani a saját szerződésében vállatakat. Összevissza módosítgatja a paramétereket. Úgy hallani hogy nemsokára ezt a gyakorlatot megis fogják tiltani törvényi szinten. Ennek eleve igy kellene lenni már rég.
Ha veszek töled egy kocsit kötünk egy adásvételit havi törlesztéssel, 2 hónap múlva te se teheted meg azt hogy visszajössz és elviszed az egyik kereket mert kitalálod hogy az nem jár. Most meg nagy üzemben ez a piszkoskodás folyik. Én nem téged akarlak bántani te egy dolgozó vagy de ez bárki láthatja nagyon nem az ügyfelek érdekét helyezi szem előtt..[ Szerkesztve ]
-
djculture
félisten
Sok mindent rendbekéne ezeknél a cégeknél tenni. Az is teljesen rendben van hogy ők egy 2 perces munkáért 500forintot számláznak a t-pontban de az ügyfél ideje meg ingyen van ilyen nyilatkozat kitöltéses hülyeségekre.
4G ügyben: Egyes helyeken tényleg ez van ahol többen használják a szolgáltatást az adott cellában.
[ Szerkesztve ]
-
-
djculture
félisten
válasz Daffni2 #63720 üzenetére
Kb ügyben hagyjuk a hülyeséget szerintem, legtöbb munkásbérbeadó cégnél igy megy a fizetés vagy lekap neked kezelési költséget és kapsz 10-15-ezerrel kisebb fizetést. De pl a volánnál is ez megy az ott dolgozó ismerősök szerint és az állami cég. Mennek a pénztárba felveszik és annyi igy lesz meg nekik a teljes fizetés.. De szerinted biztos jobb lenne egy online fizetésért 15 ezret kevesebbet keresni, ez az álmod ...
[ Szerkesztve ]
-
djculture
félisten
válasz 313313 #63829 üzenetére
Aki hagyja magát átvágni törvénytélenséggel annak biztos...
Az egész eu-ban érvényes fogyasztói törvényben feketén fehéren ottvan:
Bármilyen okból a hibás készülék helyett egy új készüléket adnak, újra indul-e a garanciaidő?
A szavatossági jog érvényesíthetőségének határideje a dolognak vagy jelentősebb részének kicserélése (kijavítása) esetén a kicserélt (kijavított) dologra (dologrészre), valamint a kijavítás következményeként jelentkező hiba tekintetében újból kezdődik.
Ilyen esetekben a kötelező jótállási idő egy éves időtartama, illetőleg a szavatossági jogok gyakorlására nyitvaálló két (adott esetben három) éves határideje a kicserélés (az új termék átadásának) napjától újraindul a teljes termék vonatkozásában.
[ Szerkesztve ]
-
-
djculture
félisten
válasz 313313 #63841 üzenetére
Azt azért érted hogy egy törvény előirását mindenkinek bekell tartania, egész eu-ban érvényes fogyasztói jogok előirják hogy ilyen estben a csere termékre minimum 1 év jótállás vonatkozik , egyik gyártó se alkalmazhat ezzel ellentétes gyakorlatot aki eu területén bármit legyárt behoz értékesít.
Ha alkalmaz akkor első lépésként fogyasztóvédelem másik lépésként meg helyi békéltetőnél meginditani az ügyet. De odáig nemfog jutni az ügy mert hatóság az ilyenekre kötelezően ugrik.. Én úgytudom még a híresen sz@r garanciával rendelkező Apple is betartja a cseretermékre az 1 évet.[ Szerkesztve ]
-
djculture
félisten
Románia a mobilozás hazája nem hülyéskedj már hogy kimész és nem tudsz elballagni leemelni egy nyavaja feltöltős csomagot valamelyik multinál. Ha független a telefonod netán két sim kártyás elég a sim ott a feltöltösöknél kártyás díjcsomagok névtelensége biztosítva van, szrt se kell megadni a használatukhoz. 0.3 euro/perc hivni bármelyik környező országot velük. Hazai simmel sokszor drágább minden.
[ Szerkesztve ]
-
djculture
félisten
Igy van felhivod a rajta lévő számon az ügyfélszolgálatot ott megadod az adataidat és lakcimedet és oda kiküldenek egy kódot ami a levélben lévő napig bekell pötyögni a telefonba ami utána aktiválódik a sim.
Ja igen alapból működik a sim de ha ezt nem végzed el pár hét utána megy a levesbe letiltják.[ Szerkesztve ]
-
djculture
félisten
Most olvasom hogy a szeptemberben életbe lévő nhh rendeletben van egy ilyen is: A kártyás előfizetés megszűnésekor a szolgáltatók a fel nem használt összeget kérésre kötelesek lesznek visszafizetni az ügyfélnek
-
djculture
félisten
válasz prozodus #65494 üzenetére
Majd kiderül..
Minden esetre szeptembertől ezek már érvényesek :
1. Megalapozottabban lehet dönteni a szerződéskötésről, nyomon követhetőbbek lesznek a módosítások
A szerződés változásai annak megkötése után is jól nyomon követhetők. A kétoldalú szerződésmódosításra csak a felek ténylegesen egyező akarata esetén kerülhet sor, az előfizetők hallgatásával nem lehet „észrevétlenül” módosítani. A ráutaló magatartással, határozatlan időre kötött szerződéseknél az előfizetők előzetes beleegyezésére lesz szükség ahhoz, hogy akkor is módosuljon a szerződés, ha az előfizetők egyáltalán nem nyilatkoznak vagy valamilyen ráutaló magatartást tanúsítanak. Határozatlan idejű szerződés egyoldalú módosításakor a szolgáltatók csak akkor változtathatják a szolgáltatás díját, ha azt meghatározott költségnövekedés (pl. magasabb műsor-szolgáltatási díj) vagy az infláció indokolja. Az emelés indokáról a módosításról szóló értesítésben az előfizetőket tájékoztatniuk is kell.(megjegyzés: vége az össze vissza ár és csomag módosítgatásoknak.)
2. Méltányosabbá válik a szerződések felmondása az előfizetők számára, több idő a hívásmegszakításra
A mobiltelefon-, mobilinternet-, műholdas és földfelszíni digitális televízió szolgáltatásra kötött szerződéseknél, ha a szolgáltatás a szerződésben megjelölt földrajzi címen nem vagy nem megfelelően működik, az előfizetők a szolgáltatásnyújtás megkezdésétől számított 14 napon belül felmondhatják a szerződést, és csak az addig ténylegesen igénybe vett szolgáltatás díját kell kifizetniük.
3. Bővül a szolgáltatók kötbérfizetési kötelezettsége -
Automatikusan kötbér jár majd az előfizetőknek a hibaelhárításról és a szolgáltatás újbóli elérési lehetőségéről szóló értesítés késésekor vagy elmaradásakor (korábban ilyen kötbér csak a hiba behatárolásáról szóló értesítésnek vagy magának a hibaelhárításnak a késése vagy elmaradása esetén járt az előfizetőknek).4. Erősödik a kiskorúak káros tartalmakkal szembeni védelme
[ Szerkesztve ]
-
djculture
félisten
Ide is beirom újabb faszántos húzás a telekomtól:
Mobil / Vezetékes Telefon / Vezetékes Internet / TV szolgáltatásokra vonatkozó feltételek változásai:
5. Módosítjuk az adatkezelésre vonatkozó szabályokat, amely értelmében a Szolgáltató 2015. október 1-jét
követő kedvezményes ajánlatainak igénybevételi feltételeként az Előfizető hozzájárulását kérheti a személyes
adatainak közvetlen üzletszerzési, tájékoztatási vagy piackutatási célra történő felhasználásához. Az Előfizető a hozzájárulását bármikor visszavonhatja, azonban ebben az esetben a kedvezményt elveszítheti. -
djculture
félisten
válasz dptrsk #66416 üzenetére
Nem tudom azokat nem ismerem de a cooposnál amit használok a marketing célu használatot külön lehet tiltani és attól még adnak kedvezményt. Én úgy emlékszem volt már ebböl hatósági viszgálat hogy nem lehet kötelezően adatkezeléshez kötni egy üzletpolitikai kedvezményt. Mindegy majd a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság állásfoglalásából kiderül.
[ Szerkesztve ]
-
djculture
félisten
-
djculture
félisten
Egyik komám járt így mondjuk már nem tudom hogy melyik mobil szolgáltató volt ahol nem foglalkoztak a valós dolgokkal... Simán azért bíróságig jutott az ügy, oda becsattogott tárgyalásra a haver, bevitte a fizetési igazolást (amin ott volt már vagy 1 hónapja befizette) bíró meg lezárta az ügyet. Szolgáltató meg fizethette az eljárási díjat biztos megérte nekik.
[ Szerkesztve ]
-
djculture
félisten
A feltőltős simkártyák felhasználóit lefogják csekkolni. Benyújtották a törvényt ami miatt egy csomó feltőltős sim megy a szemétbe majd.
Ugyanis kötelezően elbírja hogy átruházás előtt előre bekell jelenteni az eladását más használatára átadást. Aki ezt nem tette/teszi meg annak felmondja a szolgáltató a szerződését 15 napon belül.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Dragon Age: Origins
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- ASUS routerek
- Hisense LCD és LED TV-k
- Spórolós topik
- Renault, Dacia topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen