-
Fototrend
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #5044 üzenetére
Van az a pénz, amiért lehet "olcsón" is motorozni. Új motor vásárlásának hívják. (Eltekintve persze az amortizációtól, amikor kigördülsz vele a szalon kapuján stb.)
Kérdezte is a szomszéd (aki amúgy bevallotta, hogy vezérműlánc-szakadása volt a Madisonján annak idején: összekócolta a dugó a szelepeket=GTK, de kifizette!), hogy ha ilyen sokat használom, akkor "nem lett volna érdemesebb" fiatalabbat venni? Akkor beszélgettünk, mikor tökig olajban ültem Maja2 mellett. 64 km után.
Válasz: dehogynem! Annyi pénzből, amit évek alatt rálocsoltam, simán kijött volna egy fiatalabb gép. Mondjuk nem évjáratot veszünk. Állapotot... És HA az az állapot olyan amilyen, arra költeni kell. Most vagy újat veszel, vagy megkíméltet DRÁGÁN, vagy annak hazudottat (drágán), vagy veszel olcsón, amire tudod, hogy költeni kell. Olcsó + megkímélt + megbízható + fiatal + csak tankolni kell: ez mese habbal... Ha meg sokat is használod, akkor hatványozottan igaz a dolog.
Annyit mentem volna a Majával évente, mint te, rég túl lennék a motorgenerálon/gyufa+Dunán.Aztán a tuningról még nem is volt szó! Amikor csak a kipufogó 80-100K-ba van. Épeszű ember nem is vesz olyat, annyiért. Csak a birka. (Bee...) Meg a hobbista!
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #5044 üzenetére
Az kimaradt, hogy a ráköltésben NE rendezzünk versenyt, pls. (Főleg a vételár kiegyenlítéséig nem volna jó móka.) A másik meg, hogy ez nem 125-ös kategória, amit "reklámoznak". Egyik, hogy 180-as (A2 jogsi kell), másik, hogy 11 éves, ezért relatíve "occó". Maja2 meg ugye 250-es (szintén A2 minimum), és 12 éves: ma is beijesztett eredetvizsga után, hogy nem fog indulni (kattanás, és csend), de indult pár próbálkozásra. Van benne valami 5 éves akku, aztán ki tudja, meddig megy. Egyszer jön egy cellazárlat, és kész. Vagy csak szimplán nem lesz elég benne a kraft. Számolnom kell azzal, hogy hamarosan cserés lesz.
Kormánycsapágy ezen is ugyanúgy (de pontosan ugyanúgy) be van rágódva, mint a 180-ason volt. Együtt lehet vele élni (kemény középállás), de valójában fel kellene újítani. Km óra nem megy. (Idegesít.) Bontott meghajtó "occó", csak fene tudja, hogy működik-e. Egy próbát megér, mert ezzel kezdeni kell valamit. (Bár eredetvizsgán szemrebbenés nélkül felvésték az óraállást, és, hogy töküres a tank, de azért szeretném tudni, mi merre hány méter, és mikor lesz pl. esedékes az olajcsere.)
Mosquito34: az olcsót "lehúzod". Épp ez az, olyat nem adnak 300K környékén.
[ Szerkesztve ]
-
-
DigitXT
félisten
válasz balazs1011 #5053 üzenetére
Jaja, tanúsíthatom, hogy jóféle. De vajon miért nem 300K???
Nyehehe...
Szerintem nincs ezzel semmi gond: fáradt gőzben/beszélgetős topikban elfér.#5055: hát igen. Tapasztaltabb kollégát idézve: "Ha az olcsót kihúzod, akkor...!"
Mondjuk ez is relatív, mert lehet valami a kategóriájában olcsó, amúgy "drága"."szerelésmentes szopóroller": aztán meg ne tudják, hogy járt nálam a garázsban!
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Szépséghez nem szólnék hozzá, én a praktikumot nézem első sorban,
másrészt a szépség ugye teljesen szubjektív, tehát NEM vitaalap.A nagy kerék biztos jó (kevésbé érzékeny a nyomvályúkra ill .kátyúkra),
cserébe elvesz a csomagtartóból. Sokat. A Majesty az én szememnek
szép. 180-asom volt 4 évig ~15000 km-t raktam bele Budapesten: soha,
semmi bajom nem volt a kis (12") kerékből, viszont a nagy csomagtartó
nekem kellett, a kabátot, gerincvédőt, térdvédőt elrakni a melóhelyen.125-ösben biztos nincs 15 LE, mert a 180-as tudja azt, és az is csakis
akkor, ha tuningolod, mert gyárilag nem abban a tartományban pörög...Műszaki állapothoz: nem kell sz*rt venni! Én anno 6-7 évesen vettem a
gépet, ami teljesen lelakott olasz import volt. Ennyit értettem hozzá.
Locsoltam rá a pénzt, hogy felújítsam, de soha nem hagyott cserben...
(Törött kuplunggal is hazahozott stb.) Oké, elszakadt szíjjal nem ment,
de az a kedves szerviz számlájára írandó, ami úgy adta át, hogy abban
a szíjban már 1000 km sem volt, és mindezt megfejelték gumicsere és
olajcserével, de b*sztak szólni, hogy kéne bele 9000 Ft-ért egy új szíj...Éppen van egy 250-es Majesty-m is, ami gyengébb a 180-asnál, viszont
böszmébb is, nos oda már tényleg kevésnek érzem a 12-es kereket. Pl.
az első ballonosabb: úgy megvezetik a nyomvályúk, hogy beszarsz.De ez csak amolyan ideiglenes megoldásként van nálam, mert a 400-as
Madison várja, hogy rendberakja a szerelő (ma járt le a műszakija), oszt
gyí... Ha jön megint jobb idő. Még annak is kicsi a kereke (13"), de az
nekem teljesen megfelel: nem volt halálfélelem rajta 140 km/h fölött sem.
(Ellenben ugye 12"-es keréken a 120 is már kellően félelmetesnek tűnt.)Ja és mégvalami, ami szintén nagyon emberfüggő (főleg magasság): én
178 vagyok, és előrenyújtott lábbal szeretek ülni: soha nem vennék ilyen
felépítésű robogót, mint a Carnaby, mert szarul érezném magam rajta.
Ez egyéni preferencia kérdése, de nekem kell a lábtámasz elől: Majákon
van erre hely, Madisonokon szintén. (Amúgy 125-ös Madisonban a Maja
blokkja van 1:1-ben, csak ugye az böszmébb kasztni: szarabbul mehet.) -
DigitXT
félisten
válasz Hauptmann #5072 üzenetére
Eeegen, az is olyan felépítésű sajna. De említhetném a Nexust, ahol elvileg lenne hely, erre nem beleraktak egy böszme lépcsőt? Az a vicc, hogy a 250-es Maján is van egy kis pukli ott, de nem egy lépcső. Viszont vagy felrakom ott is chopperesen (ami azért városban picit fura, de egynek jó), vagy támaszkodok a puklin, ami szintén fura, (de egynek megint jó): nem tökéletes. A Madison számomra a legkényelmesebb, de az is csak úgy, hogy a háttámlát ledobtam az ülésről, és félig annak a helyén ülök. Úgy elfér a lábam rendesen, ki tudom támasztani magam. Jah, T-Max-on is van lépcső, bár olyanon (még?) nem ültem...
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Hauptmann #5074 üzenetére
Nem tudom. Pont ez a fura. Azt mondják (egyesek), hogy a robogó az nem jó (nem is motor), mert nincs a lábad közt semmi (töketlenek?), tehát nem tudod szorongatni a tankot, rögtön leesel róla, jajjajjjajj! Hát igen, ha budin-ülősen ülsz rajta, akkor tényleg nincs mihez támaszkodni, és egy komolyabb fékezés is csak a kezedet terheli: para! Ellenben FF üléspozícióban ki vagy támasztva elöl, és van PLUSZ EGY kapcsolatod a motorral, ami bár nem tankszorongatás (oldaltartásban semmiképp), de azért csak valami. Ez mind visszajelzésben érdekes lehet, mind nagyféknél (amíg ki nem esik alólad a motor), mind kanyarban, amikor felsőtesttel rá kell segíteni, ha kicsit elmérted a tempót... Márpedig ezek a nagy gépek tudnak ám repeszteni. Egy nagy, 500-as Szkarabeusz is: hajjajj...
Ha már OFF-olok: ezen a jobb láb a féken van?
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #5076 üzenetére
Én egyszer leestem a SYM-ről nagyfékre. (Gyökkettőnél, de akkor is.)
Valószínűleg nem voltam akkor épp rendesen kitámasztva, és puff...
Megjegyzem: semmi bajom nem lett, talpra estem, motor egyenesen állt.Én azt mondom: kell a lábtér! Váltogathatja az ember az üléspozíciót, ha
van hova. Ha viszont nincs, akkor baromi gyorsan kényelmetlenné válhat,
hogy csak adott, megtört, támasz nélküli pozícióban tud a motoron ülni...
Azt hiszem, a kis robogósba linkeltem anno a budinülés újraértelmezését.Ui: azt írtam, plusz egy kapcsolódási pont. Nos, az valójában plusz kettő,
HA van deréktámasz, mert egy picit* be tudod magad feszíteni, így már a
segged sem csak passzívan ül a nyeregben, hanem támaszkodik hátra is.*: hosszabb túrán döbbenten rá, hogy nem tudatosan, de ezt csinálom.
Tudatosan kellett lazítani (!) néha, visszavenni a "combtámaszból".
A tankszorongatás meg gondolom megszokás kérdése is, pl. sokezer km
után biztos stabilabban ülnél a nyeregben, mint egy fél napos próbaúton...[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Miért, anno is egy T-maxot néztem meg ott. Aztán hoztam egy Malagutit.
-
DigitXT
félisten
Azért így más a leányzó fekvése... Én lebeszélnélek a B125-ről, mert pont
a népszerűsége miatt megdrágult ez a kategória, és kicsit nagyobbakat is
ki lehet fogni olcsóbban, amik nem esznek többet, viszont jobban mennek.Robogókban nincs semmi szégyellnivaló (aki mást mond, mondjonle): egy
csomó előnyük van (főleg a városi közlekedésben). Pl. a szélvédelem sem
utolsó szempont + mondjuk a ruhád sem lesz csupa kosz esősebb napon.
Legtöbbjük úgyahogy pakolható gyárilag is, a doboz sem áll nekik rosszul.
Ugyanez mondjuk egy sportmotorról már nem mondható el. Másra vannak.Ha most B125-öt csinálsz s veszel egy 125-ös robeszt drágán, de megjön
az étvágy, nem csak a 125-ös robeszt adhatod el, jogsit is kell csinálni.
Szóval, ha úgy gondolod, hogy van rá esély, hogy a jövőben picit nagyobb,
(és 46 évesen már korbeli akadály sincs), csinálj korlátlant, kinyílik a világ.
Korlátlan jogsival még mindig lehet 125-ösre ülni (én is csináltam anno),
de B125-tel már egy 180-as "túl nagy", pedig adott esetben "csak" 15 LE. -
DigitXT
félisten
Egyet nem veszel figyelembe... Olyan motor, amit keresel, jelenleg nincs.
300-400K vételár, legyen fiatal, ne kínai, rendszámos, megbízható 125-ös.
Hahu-n most is 18 db 2008 utáni 125-ös, magyar rendszámos robogó van,
ami 400K alatt vehető. Keeway, Kawada, Kymco, Sukida, Motowell, Lifan.
Ezek közül a Kymco, ami beleférne, de a Grand Dink hányadék kinézetű,
és bár írja, hogy érvényes magyar forgalmi, rendszámot nem látok rajta...
Na meg ha 2011-es, és 1 misibe került, most nem menne 150-ért: lopott?Szóval nem sok választási lehetőség van: Honda Innova, Piaggio Carnaby,
esetleg még egy Honda, meg van egy Malaguti, de az már a felső korlátot
csapkodja, és átírásról még nem volt szó, ami +30K. Gondold meg.Szerk: amúgy az Innovának pont nincs meg a sok "robogós" előnye.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Hátöööö azért nem csak 125 vs. 600 van. Pont azt írtuk többen,
hogy csak egy kicsit nagyobb 150-180-200-250 vonalon nézelődve
több lehetőség van. Robogóban is. 15 év persze nem kevés: az én
ex-Majám még csak 11, de már költeni kell motorgenerálra is. (De
szokták mondani, hogy nem évjáratot veszünk, hanem állapotot...)Annyi, hogy a 6 év (hasra ütöttem, hogy fiatal) és a 400K korlátoz.
-
DigitXT
félisten
Hát ezt Te tudod. Én simán felültem 125-ös gépre korlátlan jogsival.
Jó, aztán kiderült, hogy 150-es, és sokba kerülne rá a rendszám, s
így lett belőle 180-as Maja... Városba bőven elég. Nade 3-4 év után
már többre vágytam, előtte is tuningoltam, hogy jobban menjen, így
átültem egy 400-asra. Városba ez már sok is: túrázni már elég jó...Robogóból azért 400/500 körül eléggé kifúj a kínálat. Van 600-as is,
de egyrészt drága, másrészt városban kihasználhatatlan. Vagy 650
Burgman, esetleg GP800, Aprilia SRV 850, stb. De ezek extrémek.
(Eeegen, még a Burgman is, mert nagyon spéci a hajtása. Ott egy
szíjcsere magában 200K környékét verdesi, ami azért fájdalmas...)Hogyaszondja: ezek vételára bőven misi fölött van használtan is.
Honda NC700D Integra is egy furcsa "hibrid" jármű, 2 millió fölött...
Na meg pesze a nagy bömbik. Azokat is ritkán látni. (Drágák, na.) -
DigitXT
félisten
A VXR 200 teljesen rendben van. Többeknek volt a topikban FXR 180-asa.
Kasztni ugyanaz. Csak utóbbi 2T, ezért picit harapósabb. A 4T-re viszont
felpattintva egy LeoVince 4Road kipufogót, brutális hangorkánt csinál...
Tudom, mert egy kollégám járt ilyen géppel annak idején. Na így kapott a
Maja is 4Road-ot, bár akkor még nem tudtam, de tök egyformák lettek.Szerk: amúgy nekem nem játszott soha a Runner az üléspozíciója miatt.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
De ismerős fostalicska. Szerk: ez meg egy 2007-es Carnaby.
Szerk: minden út Győrbe vezet, husziból lassan nepper lesz.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Nem akarok nagyon belevau, de egyiknél mintha 500.000, a
másiknál meg mintha 525.000 Ft-ot látnék. Melyik a 400?
(Vagy úgy számoltál, hogy egy 100-ast simán lealkudsz?)Idézem: "Ha találsz belőle akár 400k-ért is rendszámost,szólj"
Eredetileg ugye 3-400 között kerestél. Ez más kategória.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Hát igen, perpill úgy néz ki, hogy 3-400 közt kizárt:
4-500 közé becsúszhat idővel, de jelenleg 5-600.Meg tudod... a szerelem. Az sok hülyeségre készteti a férfit.
Pl. arra, hogy rádobjon 200K-t az eredeti keretére?
Btw. értem én. Nekem is sokba van a motorom.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Something_ #5112 üzenetére
Két évvel korábban meg ugyanennyiért 125-öst...
Na, erre nem emlékeztem, de a fórum memóriája jó!Szerk: amúgy amitől most tiszta ideg vagyok, az hogy a
telóm egyik pillanatról a másikra bemondta az unalmast.
Tök jó ám egy halott okostelefon. (Benne volt a komplett
gépjármű-nyilvántartásom, mikor, mi volt cserélve stb.)Jelenleg:
- nincs telefonom
- nincs GPS-emnincs kilométerórám
- nincs ébresztőm
- nincs naptáram
- nincs nyilvántartásom
(se jármű, se pénzügy)Ja és céges teló... Lehet, hogy cserélik, de a rajta lévő
adatoknak búcsút mondhatok... SD kártya nincs, hogy
legalább a backupot kimentsem, amit a proggi lerakott.
Ami backup PC-n van, az meg (ha van) több hónapos...[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
-
DigitXT
félisten
Na, erre viszont emlékeztem. Benne volt a listában.
lac1: a Grand Dinket nekem nem bírja a szemem...
Amúgy abból van ám olcsóbb is. Csak korábban ugye
írtad, hogy kínai kizárva, ezért rögtön el is vetettem, ill.
a forma miatt, de tudom, hogy a Kymco vállalható...Szerk: azt elfelejtettem, hogy 150-ért enyhén gyanús.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Olyan nincs, hogy nincs más alternatíva: én Grand Dinkre, ha ütnek sem!
Nem akarok ezzel senkit megsérteni, olvastam olyat, hogy vkinek bejön.Szerk: egyébként általánosságban igen: Kymco Xciting pl. szimpatikus gép.
Mondjuk abból nincs 125-ös, de pl. létezik 250-es. Google találat hirdetés.Szerk2: létezik "occó" belőle, de ki tudja, az ilyen import mennyire szívás...
(Azt is írtad, hogy bár tudsz, de nem szeretnél szerelni: 8 éves masinánál?)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Főtengely és váz... Ha ezek cserések, akkor az jó eséllyel GTK.
Azért ÁLTALÁBAN nem szokott ENNYIRE gáz lenni a helyzet.Valójában nem is a korán múlik. Nyugodtan vehetsz öregebbet is,
feltéve, hogy nem kóklerek szerelték, és a tulaj képben van a gépről.
Ha egy picit engedsz a feltételeken (nem 400K a plafon, nem 6 éves
a "fiatal", hanem belefér 8, nem korlátozod magad 125-re, hanem...):
sokkal nagyobb felhozatalból válogathatsz, mint 1-2 konkrét példány. -
DigitXT
félisten
válasz Something_ #5164 üzenetére
Egy zsák pénz. (Aztán valami sportgép...)
Szerk: azért sajnálni fogom/szép hangja volt.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Hatalmas dudák itt!
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #5197 üzenetére
Azé' tud ez a Gergő, ha akar, és a szívató is működik: mindig ilyen volt
a motorka (miután rendbe rakta 2011 elején). A nyári karbipuccen se
sikerült ezek szerint rosszul, csak az alapjáratot állította el picit "fülre".Amúgy baromi jó lett a Maja2 világítása ezzel az átkötéssel! Látok!!!
És olyan szép autós levágása van, hogy nem vakít. Muszáj beírnom.
Viszont az alapjáratom elég magas... (Oké, hogy így piros lámpánál is
bőven van töltés, tehát akksimerülés így nem jön szóba, de azért na...!
Reggel a szívató is rádolgozott 2300 körül már pörgette a kereket is.)
Lehet, rá kéne néznem vagy az alapjárati csavarra, vagy a keverék dús,
vagy a fene tudja. Benzinszag szokott lenni néha, ami azért gyanús.
Néztem a tankot, hogy nem ereszt-e, mint a Madison. De nincs jele.Szerk: Vaterán meg b*sznak válaszolni a kérdésemre, pedig fogyasztás
méréséhez alapvető lenne a távolság mérése. Meg csereperiódusok stb.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Jöttem fel a garázsból, összefutottam a motoros kollégámmal, kérdezi:
kész a motor? Mondom, a fenét, vettem egy másikat. Meséltem neki a
katalógusos, meg a gödöllői sztorit. (S a végén csak nekem kellett a jó
típust megmondani - amint a kezemben volt a lánc, az első "baki" után,
rögtön ezt kellett volna tennem, nem bízni a boltosokban, szerelőkben.)Ui: mondjuk Gödöllőn ígérték múlt héten, hogy jövő hétre lesz. Hívtak is
hétfőn este, mint a katonatiszt, hogy... nincs! Majd jövőre, talán. (LOL.)Uiui: persze elsőre mindennel úgy van, hogy az ember nem ért hozzá...
Logikusnak látszik, hogy hozzáértőre bízza a döntést. Aztán amikor az
sem ért hozzá, akkor kell elgondolkodni, hogy ezt is meg kell tanulni. -
DigitXT
félisten
Kicseréltem a műszerfal háttérvilágítását 4x1,7W-os gyertyafény helyett ledre.
Tök jó lett. Fehérebb a fénye, meg valamivel erősebb is, jobban leolvasható.Skizz: úgy-úgy! Tacton nekem is nagyon bejött. Már csak a "kis" Maján kell:
azon is nagyon sárga az alap fény. (A fehérebb jóval "modernebbnek" nézne ki.)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Hátööö, a 250-es Maja egyáltalán nem durrog vissza... Mint írtam, simán jár.
Autósokat se tolom le - bár ma ledudáltam egyet, mert ott akart feltétlenül balra
sávot váltani, ahol teljesen felesleges volt, mert mind a két sáv kanyarodott LOL.Tötymörgésnek egyáltalán nem nevezném, amit csinál: simán lehet vele haladni,
lámpától kilő, utazósebessége bőven elegendő a városban. Ha majd kimegyek
vele országútra, ahol 90-et kéne tartani, ott dől el, hogy valóban mi a kényelmes?Valós 90-ről beszélek, az autósok általában 85 körül mennek... a 180-as Maja pl.
ezt a tempót (valósat, SpeedoHealerrel korrigálva) szerette 7000-es fordulatszám
körül hosszú távon előzni onnan már necces vele, mert nem indul meg annyira.
(Persze gyári órával ez "óra 100", ami egybevág huszi túrázós tapasztalataival...)nincsenek különösebb elvárások: ezekből nagyon jó kis szopóroller jöhet ki.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Nos, ha ennyire országút a fő cél, akkor szerintem 400 alá ne add.
Csak egy 400-ast nem kapsz meg 300K-ért. Vagy ha mégis, az olyan is.
A Madison 340 volt+alku+átírás. Ütött felnivel... gatya lengéscsillapítóval.
Vállas féktárcsákkal, fos fékbetéttel. De állítólag cserélt vezérműlánccal,
ami +7000 km után teljesen megnyúlt... (Bár olajcsere nem ártott volna.)
Szóval nem mondanám, hogy 380-ért tip-top patika gépsárkányt kaptam.
És a Madison kifejezetten olcsó típus a 400-asok között: gondolom főleg
az ismert vezérléspara miatt. De ami ennél olcsóbb, az milyen lehet?kcsa: puff neki, sikerült ellentmondanom: a 250-essel még nincs országúti
tapasztalatom, ráadásul pont egy olyan gépen ülök, aminek ismerten kicsi
a gyári végsebessége. Nem azért, mert gyenge! Valamiért úgy áttételezték.
(Mondjuk a Dr. Pulley-n kívül még szóba jöhet a véglehajtás tuningolása.)HGabor89: bazz, ez nagyon kemény. Ghost Rider!
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Milyen rollered van, kérdezi... Azt nem tudom, de a gyártója: SOPO.
A 250-esről természetesen elfogadom a véleményed, mivel nincs még mindig
ilyen tapasztalatom. De a 400-as erejét én nagyon élveztem a túrák során.
(Még ha nem is feltétlenül szükséges az az erő, mert nem feltétlen 110+ kell
legyen az utazó, ha egyszer 90 a megengedett stb. Hozzáállás kérdése...)Szerk a fényképhez: de akkor ez így azért járóképes, nem? Lámpa minek rá.
Szeark2: na igen, most, hogy szét van döntve a blokk, nem megy az sehova.Skizz: akkor viszont olcsón gyengét
Ez önmagában nem is lenne baj, ha nem úgy folytatódna, hogy szopórollert...[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Még mindig az a 150-es b*zirózsaszín Scara a jelölt? Isminek ne mondd.
Amúgy meg az, hogy mi mennyit nyújt... Nos ki kell próbálni. Idén már nem
hiszem, hogy arrafelé kerülnék, jövőre simán - próbakör nem kerül semmibe.Nekem az állati nagy csomagtartó pl. nagyon bejön a Maján: a Scarán ilyen
nincs, az ziher - azt rendesen fel kell dobozolni, hogy annyi cucc beleférjen.
Nem beszélve a pipec műszerfalról*, meg a jó világításról. És úgy en bloc jó
ránézni a gépre. Nekem. Nem egy lelakott motor, ha érted, mire gondolok.
Kényelmes ülés, magas embereknek kifejezetten kell a lábtér: nekem éppen
jó, bár el tudnék viselni egy kicsit nagyobbat. A Scara? Nem az én motorom.*: vérszívók ellen: meg lesz csinálva addigra a km óra, nem kell félni.
-
DigitXT
félisten
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Ezeket a telefonokat mutatják be az idei nyár folyamán
- Dell notebook topic
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Opera böngésző
- Milyen TV-t vegyek?
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- További aktív témák...
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs