-
Fototrend
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #26888 üzenetére
Helyzetfüggő, én sok cuccot aggatok a robira A és B között, pl tollasütőt is rendszeresen, menetközben pont beférek, amikor parkolok, akkor van lehetőségem szekrényt, fogast használni, vagy a céges mélygarázsban a motorra kitenni a holmit.
Az 50 literes tank erős túlzás. Most 9 literes, sztem az a tároló az ülés alatt 15 liter lehet, nem kell, de a 23 literes tank menő lenne, viszont utálok hetente tankolni. Spritmonitorban 200 feletti tankolásom van és az első 1.5 évet nem is írtam.
A TDM futóműve se atyaúristen mondjuk 120 felett. Fullra van keményítve előfeszítés, csillapítás elöl-hátul, Magyarországon nem sokat használom, külföldön meg jók az utak, viszont így is megdöbbentő a különbség rugózásban, ha néha motorral megyek be Budapestre. Sehol sincs az sh300 futóműve. Mondjuk mostanában sztem mindkettő futóművével foglalkozom majd. TDM kap hátsó teló felújítást, Sh meg olajcserét a szárakban, hátul meg nem tudom, de persze ez nem fog változtatni a különbségen, SH-t ismerem gyerekkora óta.
Lehet, hogy nem olyan kistestű az sh, de sokkal könnyebben manőverezhető a kanapéknál. Álló autók között élmény vele a szlalom.
A 18g-os pulleyk már itt várnak pár hónapja, várom a 72 ezer km-t, kb. még egy hónap, terveim szerint azzal tökéletes lesz a hajtás. Amúgy a szíj már biztos nagyon kopott, 130nál van a stopja, új szíjnál a motor fogy el szűk 150nél (óra szerint), aztán a kopással csökken ez az érték.
[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #26890 üzenetére
Boltba bemegyek kabátban, hátizsákot kiveszem a dobozból (abba pakolom, amit veszek), sisakot berakom a helyére. Időjáráshoz megfelelően vannak a bélések a kabátban, nem kell megsülni. Sőt, a boltokat általában szarrá klímázzák. Mindegy, nekem ezzel nincs problémám.
SH125 menő, valamivel 7 liternél nagyobb a tankja (kis sisak ülés alá is befér, de van doboza is) és normál üzemben 2 litert fogyaszt százon, ott már van hatótáv, de mehetsz 70-80-nal végig...
Oké, a manőverezhetőség is szokható, nagymotort is be lehet tenni sok helyre, csak kicsit nehezebb. Most pl volt vmi meccs a Puskásban szerdán, végig állt a hungária, szép nyugisan csorogtam előre, de a legtöbb motoros inkább állt a dugóban... -
Burt1793
veterán
Ma délután megejtettük DigitXT-vel a 72 ezres szervizt. Patika a hajtás, úgy érzem szereti a techpulley a tiszta házat és az új szíjat. A 17g-os is ilyen volt korábban és most tapasztalom, hogy a 18g-os is tudja. Kuplung is tökély, segít neki ez a csúszógörgő, ad neki fordulatot.
150et óra szerint megfutja a gép, még kicsit ment is volna, de szar volt a szél és kicsit kígyózott tőle.
Gyönyörűen beesik a fordulat fix tempónál, 100zal kellemesen utazik, lop a tempóból ez az alacsonyabb fordulat a 17g-oshoz képest (elég komoly a különbség).Utána pedig végigpróbáltam az üzemmódokat a friss rolleren, fel akarja csavarni az aszfaltot, két kerékkel.
-
Burt1793
veterán
válasz yodamastah #27048 üzenetére
200ccm-mel 160 kph is szemet szúrhat. Ha olyan jó a gyorsulása 110ig, akkor a 400ast és a 650est miért gyártották? Főleg, hogy 400asnál 110es utazó van maximumnak jelölve. Ez a 200as valszeg nem nagyon tud valós (!) 110 kph fölé gyorsulni. Szinte bicskanyitogató, hogy mennyit csal egyes robogók órája...
-
Burt1793
veterán
válasz energy4ever #27053 üzenetére
Csapjunk egy csoporttalit, úgyis akartunk régebben.
-
Burt1793
veterán
válasz atomanti19 #27058 üzenetére
Talán az csalóka, ahogy megindul, de nem hiszem hogy akár 0-80ban lenyomná az Xmaxodat.
Talinak szerintem egy hétköznap késődélutánt beszéljünk meg Budapesten. -
Burt1793
veterán
válasz Somatom #27093 üzenetére
Városfüggő, de én maradnék az (elektromos) bringánál. Nekem csak a SuperSoco CPX-szel van tapasztalatom (meg a még kisebbekkel, de azokat hagyjuk), sajna a CPX sem tud annyit, mint egy 125ös, de azt tudom, hogy ez a Silence erősebb. Nekem kell a stabil 100 km range 90-100as tempó mellett, szóval egyelőre nem nézek komolyan ilyen gépeket, főleg az sh300 helyére nem...
-
Burt1793
veterán
válasz yodamastah #27095 üzenetére
Igen, az jó lenne.
-
Burt1793
veterán
válasz csongi #27148 üzenetére
A cvt-t ugye görgővel lehet hangolni, szóval nem teljesen értem az írásod, főleg, hogy egy dct alacsonyabban dolgozik a spórolás miatt. Sztem inkább az a gond, hogy a cvt-nek kisebb az áttétel átfogása, így vagy alacsonyabb fordulaton jár, de nem tud felpörögni, ha nyelezed, vagy fordítva. Ezen javít kicsit a csúszógörgő, ami kis sebességnél jobban felvált, nagy sebességnél pedig ejti kicsit a fordulatot. Én ezt nagyrobogókba alapból tenném, olcsó és kényelmes kunszt.
Imádom a 18g-os techpulley flying roller-t az sh300ban. 100zal krúzol, de városban kipörgeti a blokkot.
-
Burt1793
veterán
-
Burt1793
veterán
válasz astrojoe12 #27163 üzenetére
43 euro egy szett görgő, az most már nem 13 ezer ft, de nem is a duplája. Nekem van két szett, nem fúrtam, de működhet, annyira nem számít az egyensúlya.
-
Burt1793
veterán
válasz astrojoe12 #27166 üzenetére
Gondolom az utóbbi évben drágult, szívás, sajna nem tudok olcsóbbat.
Erősen egyénfüggő, hogy kinek melyik görgő tetszik, sőt a felhasználás helyén is múlik. DigitXT azt szereri, ha jobban felpörög a motor. Lehet, hogy neked még a 16g-os is kevés lesz.
Amúgy úgy tűnik, hogy ugyanolyan nehéz dr. Pulley és Techpulley közül a Techpulley magasabb fordulaton jár, szóval abból érdemes nem túl könnyűvel kezseni. -
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #27175 üzenetére
Tegnap kocsival voltam, délután 5 után, Kelenföld-Kőbánya. 13km. Robogóval is járom heti szinten: 17 perc és 3.5 alatti fogyasztás. Kocsival 45 perc és 7.5 literes fogyasztás, pedig dízel. Igaz, hogy lassan melegszik be, de egy benzinessel ez 9 liter feletti az araszolás miatt. Próbálok minél tovább robeszt használni. Ez a fogyasztás is hihetetlen, tekintve, hogy mindenkit lehagyok a városban és országúton is. Amikor kocsival azt érzem, hogy végre haladok, az a robogón a lassú tempóm.
-
Burt1793
veterán
válasz Hauptmann #27230 üzenetére
Hallgattam szabvál tárgyat bizberekről az egyetemen, sajna már megkopott a tudás, de igen, az még rémlett, hogy van villamosokon is ilyen rendszer, ha már kormányozni nem kell.
Ha tényleg rosszullét okozta, akkor elég szerencsétlen, hogy pont nem kellett nyugtázni az éberséget, így képbe jön az is, hogy túl közel haladt a kiálló villamos az előtte menőhöz (nem tudom, hogy milyen követési távolságot írnak elő ezen a vonalon erre a típusra (dugóban szoktam látni, hogy akár pár méterre is megközelítik egymást ezek a gépek.
Simán lehetne kamerás-radaros vészfékező rendszer villamoson is. Teherautókkal foglalkozom, ott ez már évek óta kötelező új forgalomba helyezés és homologizáció esetén, ahogy a nem városi buszoknál is.
A fb-on tegnap láttam képeket, anyagi kár jelentős, az szerencse, hogy az előtte menőre ráfutott, így nem ölte meg a "vétkes" sofőrt az ütközés. Több modul kisiklott, két vezetőfülke "megsemmisült", remélem van biztosítás... -
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #27232 üzenetére
Vagyis?
Az akkor kiderült, hogy casco szerű biztosítás nincs. Így kemény lesz. Jó tudni, hogy a 2028as 3 év után kapott új fülkét. Nem láttam, nem villamosozom, ez robogós topik.
Azt hittem, hogy itt is távolság alapú az éberségfigyelő, mint a nagyvasútnál. Ez az időalapú kicsit aránytalan, na meg durva, hogy 4 másodpercenként kell nyomkodni, nem értem, hogy ahhoz képest mi lenne baj a 2-vel. Na meg ez a monoton gomb vagy pedálnyomkodás szerintem már reflexből megy nekik, odafigyelés nélkül...
Azt sajnálom, hogy ezekről az esetekről nem adnak valós tájékoztatást a nyomozás végén sem. Kéne valami belsős ismerős.[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #27234 üzenetére
Jaa, nem azért mondtam, tegnap szomorúan néztem a képeket, szeretek én minden járművet és szívesen értekezem itt bármiről, úgyis vége a robogós szezonnak.
Sajna villamosra nincs jogsim, így azt nem fogok vezetni, de poénból beugrós vt arrivás buszos melóra gondoltam már, csak nincs rá időm.Motorra vettem gumit, michelin road6, első-hátsó összesen 145 ezer volt a tdm-re. Agyfasz, de nem megyek vele sokat, viszont akkor legyen szuper.
Az SH-n a vízpumpánál lévő tömítés elengedett, csöpög ott az olaj, így most az van a kozmaxnál. Légszűrő kinézete nem tetszik neki, pedig 6000et futott, kicsit sok olajat kap a motortól ilyen nagy fordulaton. Egyik techpulley csúszka eltört a 3ből, az is jó beruházás volt 6000 km-rel ezelőtt. Kozmax nem szereti a nem gyári cuccokat, ha nem mondom neki, a 18g-os görgőket kidobta volna a csába. Mondta, hogy a kúpos tárcsák is elég kopottak, mondtam, hogy néztük és igen, ezért a szíj is jobban kopik, de egyelőre maradjanak, majd az új szíjjal (12k km múlva) belerakhatunk egy új szettet.
[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
Ezen a kérdésen csak mosolyogna látatlanban. Gondolom az olaj és szűrőcserék mennek márkaszervizben 40 ezerért. Nála valamivel olcsóbb a munkadíj, de ennyi. Ilyebkor viszont van szabad kapacitása, szóval én nagyobb problémákkal látogattam meg. TDM-en pl ABS kockát javított, múltkor egy tréningjén derült ki, hogy beszart az első köré.
A honda márkaszerviz nagyon drága (és sokszor csalódtam bennük), így amit nem DigitXT-vel csinálunk, azt most már Kozmaxra bízom.
[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
válasz yodamastah #27241 üzenetére
Én azt szeretem, hogy embernek néz és alaposan dolgozik. Ezek közül egyik sem igaz a dream-re.
Illetve egy új tmaxnál más a dörgés (diag, anyagok), mint egy 15 éves TDM-nél vagy egy 11 éves sh300nál.
[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
válasz bajnokpityu #27250 üzenetére
Akkor jutott eszembe nekem, amikor zörögtek folyton a tűzkarikák. Elengedtem. Van ismerősöm, akinek elment jó pár ló egy hasonlótól, de őt nem zavarja, a hang fontosabb (csak a motorban kárt ne tegyen).
-
Burt1793
veterán
válasz astrojoe12 #27313 üzenetére
Kukacot használok (sajna elég sok defektem volt már), spray-vel egyszer már megszívtam, nem bírt a lyukkal.
-
Burt1793
veterán
válasz yodamastah #27377 üzenetére
Kopóréteg csere nem játszott?
-
Burt1793
veterán
válasz yodamastah #27461 üzenetére
Jó, de a 200as burgmant otthagyja. Az sh300asomban más a görgő, szépen pörög, bár már 4 liter felett fogyaszt a véghajtáscsapágy csere óta. Gondolkozom xmax300ra váltáson, mert most változtak a dolgok, kell a hely. Utassal persze az is szar lesz. Most többször fut a tádé a városban. Az xmax-ot próbáltam, az a baj, hogy nem olyan kényelmes nekem, mint az sh300, 202 cm jobban elfér a budin, mint a kanapén.
-
Burt1793
veterán
válasz yodamastah #27465 üzenetére
Most inkább yamahát szeretnék, de kipróbálom majd a forzát is. Az a baj, hogy nekem a 12 éves sh-val nagyobb élmény a csapatás, mint az új xmax-szal. Egy napra kaptam kölcsön egy 2020as xmax 300at, csendes és nagy a kuffer. A kis kerék se tetszett a szar utakon, a rugózás nagyon kemény, olyan, mint a 2020as sh125. Mondjuk a michelin city grip ae segített, na meg a gyári görgőktől is elszoktam már, szóval kicsit darabosan indult, bár lassan szíjas szervize lett volna.
-
Burt1793
veterán
válasz atomanti19 #27475 üzenetére
Ebből az új techpulleyból jó lehet a gyári súly is. Hivatalos német oldalról vedd sztem.
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Xbox Series X|S
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen TV-t vegyek?
- Itt van az eddig legjobban teljesítő kétfiókos NAS a TerraMastertől
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Mesterséges intelligencia topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen