-
Fototrend
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
kcsa
veterán
válasz DigitXT #1124 üzenetére
Nehéz, de az a meglátásom hogy amiket a tesztekben írogattak (jól kiegyensúlyozott, jól eltalált áttétel) azok nagy vonalakban mind igazak. A jó kiegyensúlyozás miatt városban is teljesen jó használni, csak a szélessége sok egy kicsit, de ezzel nem nagyon van mit tenni.
Kifejezetten kényelmesnek találom a Satelis után, sokkal "fotelesebb", és kevésbé "nyerges". Ez monjduk kifejezetten furcsa, mert kolléga narancssárga veszedelme már inkább "nyerges" formájú üléssel rendelkezik. Vagy az enyémből van vágva a szivacs, vagy az övébe van plusz betoldás.
Gyorsulás olyan amilyen. Számszerű adatokkal nem rendelkezem, bőven elég minden helyzetre, persze a fejletépő sportmotoros teljesítményről közel sem beszélhetünk
Ami bejön még hogy masszív. Érzem én is a váz hajlásait szar úton (robogó... nem hazudtolja meg magát), ellenben nem zörög, nem mozognak a műanyag elemek - pug erre hajlamos volt.
-
kcsa
veterán
válasz DigitXT #1162 üzenetére
Nahátakkormeg
A görgő kérdésre meg annyit, hogy meglátásom szerint a görgő nem gördül sokat a variátoron belül, inkább csúszik, ezért is kopnak kockásra. Akkor már inkább legyen Dr. Pulley-formájú, ami direkt olyan formára van kialakítva, hogy csússzon. És ahogy te is tapasztaltad, én is sokkal simábbnak, finomabbnak éreztem az elindulást. Más kérdés hogy pusztán ez az előny ennyit megér-e.
Ja és az extrém könnyű görgő nem igazán emelhet a végsebességen, inkább csökkent (adott sebességet magasabb fordulaton éred el, ha túl könnyű hamar belefutsz leszabályozásba is )
-
kcsa
veterán
válasz -Mosquito- #1225 üzenetére
USA? Ez egyedi?
-
kcsa
veterán
válasz balazs1011 #1231 üzenetére
Már a motor stílusa miatt is jár rá az USA rendszám
-
kcsa
veterán
Látom a többség azért szenved A héten én se nagyon robogóztam, csak kedden, amikor ronggyá áztam. Azóta kicsit pihentetem a témát
-
kcsa
veterán
válasz longwild #1284 üzenetére
A fizikát szerintem nehéz lesz megerőszakolnia bármely marketingesnek .
A súlya miatt váltja az áttételt - az, hogy nem henger alakú, maximum a finomabb csúszást, váltást teszi lehetővé. Ne gondold hogy hatalmas változást fogsz észrevenni, pusztán egy kicsit finomabb az elindulás és a gyorsítás alacsony sebességen.Ha meg könnyebbet választasz, akkor magasabb fordulat, határozottabb elindulás - nekem ez azt jelentette hogy 3.5 helyett 3.8 volt a fogyasztásom fixen. (viszont - bár a konkrét számokra nem emlékszem, de - az általuk ajánlottnál így is fél grammal nehezebbet vettem)
-
kcsa
veterán
válasz -Mosquito- #1315 üzenetére
De neki 250-es van, az meg tényleg 20k km
szerk.: de vezérműlánc cserére nem emlékszem hogy elő lenne írva. Persze lehet hogy én nem emlékszem rá
[ Szerkesztve ]
-
-
kcsa
veterán
No, ma én is peches voltam kicsit. De csak kicsit Előzés közben úgy gondolta a mellettem/előttem haladó autós hogy ő is előzni akar. Mentettem a helyzetet, de nem voltam boldog
-
kcsa
veterán
válasz SirKero #1373 üzenetére
Dehogynem, azért büdös mert nyomja ki az elégetetlen anyagot.
Én már a 2xx és a 4xx ikarusokat szeretném présgépben látni, meg a 30+ éves kisteherautókat. Mostanában felénk nagy építkezés zajlik, oda is honnan szedtek elő tizensok kamazt, azt sem értem...
Vissza a gyerektémára: 6:06-kor küldtem kb. az üzenetet, ha jól rémlik. Kb. egy perc múlva megjelent a hátam mögött hogy FELÉBREDTEEEM
-
kcsa
veterán
Mindkettőtök véleményével is valahol egyetértek, de úgy gondolom (sőt, tapasztalom) hogy akit nem érdekel a motorozás/robogózás (fél, béna, mittomén), az így se, úgy se fogja megpróbálni, a legnagyobb parások még utasként sem.
Az oktatás szintjét és elvárásait nézve szerintem ti is belátjátok hogy a B125 oktatás egy vicc.
Akkor ha már - tegyük fel hogy így van, bár nem vagyok erről meggyőződve - segíteni akarunk az emberek közlekedésén, vagy enyhíteni akarjuk a nagyvárosok forgalmát, akkor elgondolkodtató lenne a lépés.
És igen, B jogsival sem lesz jobb érzéke hozzá, de legalább már a szükséges KRESZ alapok megvannak, forgalmat és annak helyes kezelését elvileg ismeri. Megint kategorizálok (ahogy szoktam), de akik ezeknek a feltételeknek nem felelnek meg pl. 50es női sofőr, 60+ férfi, BMW-s tajparaszt, azok úgyse motoroznak (illetve az utolsó kategória képviselői nem 125-el).
Fent az én saját, személyes véleményemet olvashatták, köszönöm a figyelmet
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz Bogyó bá' #1384 üzenetére
Szerintem ugyanazt a témát kerülgetjük, csak két irányból: könnyítés, tehát lazább, semmitmondó oktatás. De ez mondjuk nem csak a B125-re igaz, de arra szerintem hatványozottan.
Értem én hogy a számonkérés ugyanaz, de tedd szívedre a kezed: te sem ültél motoron 33 éve, de tényleg úgy érzed hogy nyolc óra alatt sok hasznosat tanultál? Vizsgán még egy idomított majom is átmegy szvsz. KRESZ meg... Anno ez úgy jött le nekem (még papíron vizsgáztam) hogy szándékosan szívatós nyakatekert kérdések buktatási célzattal. Ezzel szemben az utóbbi pár évben gyakorlatilag már a vizsgaszoftver is beszerezhető. Röhej.
Az oktatásnak bevallottan az a célja (legyen A vagy B vagy ennek bármilyen változata - a hivatásos jogosítványokról semmit sem tudok, erről nem is nyilatkoznék) hogy a vizsgán átmenj. Ennyi.
Még mindig a személyes véleményem osztom meg, nem kell feltétlen hogy egyezzen bárkiével
-
kcsa
veterán
válasz Bogyó bá' #1390 üzenetére
"Én 8 óra alatt konkrétan megtanultam motorozni legalább annyira, hogy előtte nulla gyakorlattal, nulla robogós előélettel, de mégis bizonytalankodás nélkül teljesítsem a vizsgakövetelményeket"
Hiszen erről beszélek. Alacsony a léc amit meg kell ugrani. Ennyi erővel...
Új hozzászólás Aktív témák
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Háztartási gépek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen TV-t vegyek?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- LCD, plazma és projektoros TV-k hibái
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs