-
Fototrend
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
nagyúr
válasz Flashback #20001 üzenetére
Nem tudom, honnan van az adat, de nem tűnik valósnak: 2016 és 2018 között?
Egy nagyságrendet sikerült spórolni. Teljesen hihető, hogy valaki 4000-et megy
két év alatt, aztán eltelik még két év, és akkor csak 400-at. Napi használatban.Azt tudom még elképzelni, hogy nem ugyanaz a tulaj, és valahol sokat állt. De
ha ugyanaz a tulaj és mindig ugyanúgy használta, akkor még itthon is tekerték.
Csongi kérdése meg abszolút helytálló, de a BM nem jegyez korábbi időpontot.Szerk: de ha jó is a magyar adat: mikor kell a vasban vezérműláncot cserélni?
Mert azért azt gondolom senki nem hiszi, hogy 2012-ben valós 18000 volt benne.Szerk2: külön kedvencem a "friss olajcserével". Mintha az vmi nagy dolog lenne!
És mintha lehetne ennek hinni: én is bedőltem, meg is jártam. De ilyen a piac...
A miheztartás végett az enyémben "28000" volt és már volt vezérműlánc cseréje,
amit nekem kellett ismételnem 1 évvel / 7000 km-rel később. (Nem volt olcsó.)[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz #31733248 #19990 üzenetére
ForceField ingben hogy érzed magad? Nekem lehet, hogy már kinyúlt,
de egyre kevésbé jól. Ettől függetlenül persze tolom neki, mit a marha.
(SMS-t kaptam, life: átvehető a rendelt cucc, de fél óra múlva zárnak...
Google szerint 40 perc, dugó. Megvolt 20 perc alatt, lane splitter mód.)https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz bajnokpityu #20039 üzenetére
Nem, csak akkor, ha már a Rudas mögött oda soroltak teljesen szabálytalanul.
Amúgy sajnos az általános megállapítás sokakra igaz. Motorosokra is. Ez van.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz Bogyó bá' #20044 üzenetére
+1: attól, hogy vakítok is, nem vesznek jobban észre. Ha jön mögöttem vakító
kolléga, inkább elengedem, mert igenis zavar, ha a tükörbe nézek... Szoktam.Sőt, néha én is rárefizek a szembejövő vakítóra, hogy ezt most miért? Nappal,
de éjjel is. (Legyen az autós, vagy motoros, esetleg egy BKV busz, simán.)yodamastah: de te legalább figyelsz ilyenekre, hogy felhős idő, meg éjszaka.
Sőt, be van állítva a motorod lámpája. Mások leszarják, és telibe vakítanak.
Tudom, billegünk, de sík úton egyenletes tempóban ne vadásszon mókusokra.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz yodamastah #20051 üzenetére
Az a baj, hogy aki így tesz, gyakran nem néz a tükörbe: hiába látna, ha nézne.
Ahogy nyogo említette a BKV busz nagy is, meg szép kék is. Aztán még úgy se.Egyébként egyetértek, hogy ha észrevesznek, akkor előbb engednek el! De csak
ezért én nem tolom fel a refit. Ha éppen nem engednek el, akkor így jártam.
Van aki ilyenkor még túráztatja is, meg villog, esetleg folyamat vészvillogózik: az
is feltűnő, de van aki nem tudja értelmezni, és zavarja a dolog a forgalomban. Én
csak megköszönöm vele, ha láthatóan lehúzódott, vagy legalább próbált segíteni.Mondjuk nekem meg xenonom van: talán ezért is vesznek komolyabban alapból?
(Egyszer csak felkapcsoltam a xenont a Lágymányosin, erre félreugrott előlem a
kocsi, pedig ment vagy 90-et: abszolút nem akartam levillogni, meg semmi LOL.)Ui: anno a kis Majában is volt. Vizsgára került vissza a 25W Ba20d. Hát az fájt...
Simán leléptek elém, és sötétben meg nem láttam vele. Szóval alapvetően tök jó
hogy minél feltűnőbb a motoros, így az üvöltő kifufogódob is pont ide tartozik, azt
meg ennek ellenére sokan mégse kultiválják. (Még én se, pedig nekem is van.)https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz Burt1793 #20055 üzenetére
Nem értem a papis sztorit: miért nem kerülted ki? Amúgy baromi egyszerű
a teszt. El kell menni gurulni egyet, és megnézni a másik motorján a tükörből
mi látszik? Anno a 250-es Maját nagy élmény volt látni. Mint "mini Goldwing".
2x55W világított, és teljesen jól nézett ki: 1x55W kevesebb, és hülyén mutat,
mármint a féllámpás megoldás, nekem sosem tetszett. Csak a szimmetrikus.
SH-nál eleve nincs ilyen gond, mert az küklopsz.De legalább kanyarlámpa.Ha meg észrevesznek, akkor elég nekik a jármű
Eegen, csak nem mindegy, hogy minek gondolják? Biciklistákat ugye nagyon
leszarják, SMKP-kat szintén nem sokba veszik: nagyobb motoroktól tartanak.
Mert az jön, gyorsan meg minden. Persze ettől még kib.szásból rádhúzhatják.Szerk: simán lehet, hogy Madison a dupla xenonja miatt nagyobbnak mutatja
magát, mint ami valójában, és emiatt előzékenyebbek vele az emberek...Szerk2: tompítottal nem világítok be az autók ablakán. Azt figyeltem meg, aki
mókusokra vadászik, az bizony csúnyán bevilágít, és abból lesz nagy vakítás.
Persze nappal ezt nem szó szerint kell érteni, olyankor csak szimplán zavaró.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz Flashback #20063 üzenetére
Amúgy van neki egy egész nagy fóruma, ha a konkrét típus érdekel: [link]
Én csak azért partizánkodtam ott, mert egy Burgisnak adtam el a Multivart.
Meg a J.Costat is el akartam, de azóta, hogy vettem bele könnyebb súlyokat,
nagyon örülök, hogy nem sikerült, mert kiválóan teszi a dolgát, selymesen jár.huszi.gyb: hát a Cygnus is összevissza világított az tény. De izzócsere, illetve
magasságállítás után ég és föld lett az is, csak kár, hogy szanaszét tört aztán.Apropó, a héten lesz lomtalanítás. Gondolom a blokk nem kirakható...
Tudom, vigyem a MÉH telepre, de ott nem veszik át, mert motoralkatrész. Ehh!
Viszont a kerék érték belőle, azt nem dobnám ki, s olyan sok helyet nem foglal.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
-
DigitXT
nagyúr
válasz bajnokpityu #20071 üzenetére
Felnicsíkot raktam fel nemrég. Jól néz ki, de ennyi. Viszonylag ritkán megyek
úgy keresztbe autóknak, hogy ez legyen az egyetlen, amit észrevesznek...
A rendőrcsíkosat passzolom, hogy hova férne a motor hátulján. Dobozra max.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz nyogo83 #20079 üzenetére
Javasolnék egy Madison 400-at olcsón, mondjuk 340K-ért. Tuti vétel... Amúgy
elnevetgélünk ezen, de én azért megértem a kollégát. Hasonló cipőben jártam...
Szeretnék vmi jó gépet, de nincs rá sok pénz, de aki lebeszél, az csak károg.És ha már kiadok "ennyit", akkor legyen nagyköbcentis, menjen jól meg ilyenek!
Szóval igény lenne rá, csak kár, hogy a gyakorlatban nem igazán található típus,
és még egyszer hangsúlyozom, nem azért, mert nem próbáltuk. (Van aki persze
nem a saját hibájából tanul, hanem máséból, s meséli a haverom így járt sztorit.)Flashback: haverom úgy járt, hogy vett egy öreg olaszt olcsón, aztán misi fölött
költött rá. Ez persze nem jelenti, hogy te is így fogsz járni, csak van rá sansz.
Szerk: amúgy tavasszal még 300-ast néztél Xcitingből, az jobb vétel lenne, valsz.
(500-as ugyan erősebb, de sokkal nehezebb, így annyival nem jobb, és típushiba
is előfordul, ami zsebbenyúlós, ha nem javítják időben... Vezérlés-kenés? kcsa?)Amúgy az 500R, amit yoda említ már duplalámpás, az nekem is tetszik.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
-
DigitXT
nagyúr
Ma esti kép, bevásárlás után...
Szerk: ha lehet hinni az időjárás előrejelzésnek, holnap lesz az utolsó nap idén lazán (protektoringben), és lassan időszerű lesz a nagyplexit is visszarakni... Fogyasztásom még mindig sok (6.2L/100) kíváncsi leszek, számít-e a plexi, vagy az már mindegy.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz Burt1793 #20092 üzenetére
Na igen. A fő gond nem is az, hogy más motorhoz képest mit zabál, hanem, hogy
magához képest is sok ez a 6,2. Sokéves átlagnál fél lityivel több, és ugye nem
is megy most úgy, mint annak idején. Szóval valamit mókolnom kell a karbival...https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz bajnokpityu #20097 üzenetére
Olcsó kínai ledest fényszóróba? Felejtős. Helyzetjelzőnek, műszerfalba mehet...
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz yodamastah #20099 üzenetére
HS1-be be lehet rakni H4 xenont, aztán azzal lehet "oszlatni". Ha kell az kékes is.
Csak hát nagyon parasztos megoldás: sok a szórt fénye így refi nélkül is vakít stb.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz bajnokpityu #20102 üzenetére
Van, ami a xenonnál is rosszabb: [link]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz Burt1793 #20104 üzenetére
"ahogy azonnal felvillan és kialszik, nagyon techno"
Ezt amúgy tudja bi-xenon is. Mintha rádvakuzna.ON: LED-es Xmax amúgy tényleg büntet, főleg ha utast visz.
Pár hete kerültem le egyet, és menekültem gyorsan előle.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz Burt1793 #20112 üzenetére
Projektoros bi-xenonnál a kapcsolást a takarólemez mozgatásával érik el: hidd
el, az elég gyors... És ha addig a levágás alatt voltál, akkor a fényerő is ott van.Egyszer egy ilyen autó(s) megköszönte, hogy elengedtük. Éjjel. Xenonnal. Fájt.
(Persze nem tud mit csinálni szerencsétlen, az van neki beépítve... Amúgy jah,
ha külön lámpatestben van, akkor a xenon kifejezetten lassan kapcsol be, nem
is nagyon szokták úgy használni.) Mert ugye "be kell melegednie": de ha ment
már, akkor azért sokkal fittebb. Csak nem tesz jót neki a kapcsolgatás.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
Ma gyorsulgattam egy SH-val. 2:0 a Madisonnak: azért a Burgman 400-nál jobb
az SH, nem volt olyan nagy a különbség, viszont a kiugrott rajtot is ledolgoztam.
Aztán a Lágymányosira lapon fordult. Nekem meg hideg volt a gumi, hehe.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz Burt1793 #20120 üzenetére
Hát, ha most az SH-t libakergetőzted le, akkor nem mentél még kisebbel.
Próbálj ki egy Cygnust, az konkrétan hattyúkergető. De még az sem kicsi...
(Tact mondjuk? Az már egész jó méret... De anno mentem Romettel is.)ON: megtáltosodott a masina? Lehet, hogy a 16 fokot szereti? Vagy bekopik
lassan a henger? Mindenesetre 5500-on kilőve, 6500-on váltva, 7000@110:
Tegnap az SH lemaradása egy 10.4-es idő mellett történt. A Burgi még 11.2.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz yodamastah #20123 üzenetére
Csak kéne az a lambda szonda...
Szerk: mindenesetre ezek az idők* már egészen hajaznak a tavalyiakra.
Kezdek teljesen elégedett lenni a masinával: csak "finomhangolás" van hátra!Következő nagyobb projekt az ülés áthúzása lesz. Meg esetleg áramlásmérő
visszaépítése. Kaptam is egy jó kis árajánlatot egy sokkal pontosabb mérőre:
na az NEM lesz beépítve! Átszámítva ilyen 100K+ÁFA jött volna ki rá.Megjegyzem, ilyen szépen még sosem járt. Hiába no, nem rossz az, ha nem
kotyog a csapszeg: találtam egy akkutesztelős videót még 2017. februárból...
Azon is elég nyers volt az alapjárat, tehát nem valószínű, hogy csak a nyáron
kopott szét, amikor a hűtéssel volt gebasz (és aminek a vége a fehér füst lett).*: az első egyenesben 9.3 / 3.5 / 10.6-ra emlékszem. (Meg is lepődtem rajta.)
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
Andrew a Madisont is "biciklinek" nevezte a Nexus után. Kipróbálva a Nexust,
megértettem miért. Pedig a Madison egy böszme dög a Cygnushoz képest.
Minden relatív. Amúgy tök jó, ha könnyű a motor,főleg, ha sokat kell tologatni.De most viccen kívül: parkolásnál elfogadnék egy szolid hátramenetet.
Lehet kéne valami hibrid hajtást henkölni, hogy segítse a manőverezést, LOL.
Szerk: meg vizes füvön forgolódva sok az a 30? LE. Még kiesik alólam a gép.
Tudom, kicsi gáz, kicsi gáz. Egyszer tavaly majdnem burleszkbe mentem át:
megcsúszott, megdőlt, azzal a lendülettel a gázkarba sikerül kapaszkodni...
Hát szépen elkapart... És mázli, hogy nem feküdt rám az egész hóbelevanc!Szerk2: ex-Cygnusos kolléga sem járt télen a Cygnussal, mert oda túl nagy:
ha hóban akar csapatni (márpedig járt melóba hóban is), akkor Tact/Jog, stb.
Legalábbis mondta, hogy azokat könnyű megfogni, vagy eldobni, ha csúszik.
(És az anyagi kár is kevesebb, ha lépésben elfeküdt az alig 60 kg-os vacak.)[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz Grillo #20130 üzenetére
Háát... Van egy tűzőgépem, és kipróbáltam, hogy odabasz, ahogy kell! Viszont!
Varrások vannak kiszakadva, szóval nem olyan egyszerű egybe-ülés, ráadásul, ha
már megcsinálom, kezdeni kéne vmit a háttámla helyével, ami kényelmetlen néha.
És lyukas is... (Mindenesetre most durván beázik, aztán napokkal később csöpög
ki belőle az esővíz, ha felnyitom, szóval így az ősz elején eléggé aktuálissá vált...)Egyszer próbáltam a régebbi Madison ülését (thx2huszi), amin nincs háttámla, de
az sajnos kényelmetlen volt: eBayen találtam is anno egész szép huzatokat, amit
"csak" rá lehetne tűzögetni, csak azok a régi fajtához valók voltak, újhoz semmi...
Esélyes lehet még egy komolyabb cég megbízása, csak az meg drága lesz.Mindenesetre, ha napi használatban van a gép, akkor az sem jó, mert pár napig a
motort (és/vagy az ülést) ott kell hagyni. Utóbbi esetben egy bontott is jó lenne,
legalább addig közlekedni a masinával. Vagy eleve azt átalakíttatni + gyors csere.Econ: azért cserélnéd le az SH-t, mert az Xmax lámpája LED-es? Hm...
Megjegyzem, eléggé az égbe lőhet, ha annyira odabasz (tényleg!), és a refi ahhoz
képest nem sokat nyom a latba (yoda írta): nem lehet a magasságot állítani rajta?[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz bajnokpityu #20152 üzenetére
Mutatós!
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz yodamastah #20154 üzenetére
Ilyesmi?
Esetleg:
Persze egyiket se használom. Meg aztán nem is olyan erősek nappal.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz yodamastah #20160 üzenetére
Hogy megnőtt a J300!
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz bajnokpityu #20162 üzenetére
Én azt hittem gyári a csík.
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz kilincs89 #20178 üzenetére
+1: hatalmas öntökönbökésnek érzem ezt az 50-es témát Budapesten...
Minimum egy 125-ös, ha közlekedni kell. De azt mondom 250 kényelmesebb.
Igazság szerint még a 150-est is kevésnek éreztem 10 éve. De a 180 már épp
kellemes volt. Persze ezek különböző gépek, így nem minden a ccm: fontos a
váltó hangolása, a pilóta testtömege és a gép önsúlya is. A 250-es Majesty pl.
nem volt egy rakéta, de amúgy szerettem. (Végsebessége is nagyon gyér volt,
de ha városon belül vagy végsebességen, bajok vannak. Vagy SMKP-n ülsz.)Idén pár hónapig jártam egy 125-ös Cygnusszal (thx2huszi): pont ugyanannyi
idő volt bejutni vele a céghez, mint a 400-as Madisonnal. De az élmény azért...Apropó Madison: olcsón hozzá lehet jutni, csak aztán a gatyádat is lezabálja...
Nagyon megy persze (a saját kategóriáján belül!), viszont zabál, és elég háklis
bizonyos dolgokra. Bizonyos drága alkatrészek csereberéjére... NEM ajánlom!
De imádom. Amikor megy.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz huszi.gyb #20184 üzenetére
Ne csináld már! Hódoknál? Van vagy 3 db belső gumim. Meg egy komplett
pótkerekem, ami tavasz óta tartja a nyomást (az az eredeti kereked asszem):
ha szólsz, becuccolok mindent a kocsiba, és átdobom a garázsodba.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz yodamastah #20173 üzenetére
Ennek is csak egy olajcsere kell...
Esetleg szezonra felkészíteni... októberben.Szerk: amúgy 275K-ért adtam el a 250-es Maját futárnak. 1 évre rá beszéltem a
sráccal. Már kb. a harmadik gumiszetten volt túl, de amúgy csak ment és ment!
Vannak még csodák. (Tudom, párszor már írtam, hogy meg kellett volna tartani.)huszi.gyb: belső gumival fél órát szívtunk Balázzsal, de végül kivitelezhető lett.
Megértem, hogy nincs kedved hozzá, csak ne vegyél feleslegesen még belsőt.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz Flashback #20190 üzenetére
Nem ismerem, MMSK-n linkelte a tulaj. Rá lehet keresni, hátha írt róla.
Budapesten működik az importőr, szóval alkatrészek beszerezhetőek.
(Személy szerint bűn rondának tartom, de azt mondják rá, jó motor.)https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
Úgy tudom alkatrésszel nem volt problémája kcsa-nak. Csak vmi konstrukciós
hibával, ami miatt folyton letört az injektor csatlakozója. Ettől függetlenül jó kis
gép volt, amennyire emlékszem. Nyilván nem rakéta, de korrekt masina...
Ehhez persze hozzátartozik, hogy újonnan vette, és úgy volt hibátlan a történet.Szerk: kár, hogy később ripityára törték, de mázli, hogy csak a motor sérült.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
Na igen, a rendszám elég igénytelenül van rácsavarozva, valszeg olasz import...
Szerk ON: tegnap felkerekedtem. Kb. 2 km múlva már a hátamat verdeste...
De mivel siettem, nem álltam meg igazgatni a hevedert. (Sőt! Tkp. még jól is jött,
hogy ameddig hátbavág kb. az összes úthibán, addig tudom, hogy nem esett le.)Hazafelé már elég hideg volt a rakpart meg elég kihalt, szóval tempó + hideg...
Nem az igazi párosítás. Vissza akartam rakni a nagyplexit. Erre ma meg 18 fok?[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
Időjárás előrejelzés szerint holnap kéne menni fogyasztás-tesztelő karikára.
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz yodamastah #20204 üzenetére
Első körben remélem holnap kibírja a benya a fizuig, majd utána lehet tesztelni.
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
Mottó: Ha a tankban van 11L benzin, és ebből kifogyasztasz 12L-t,
akkor 1L-t kell rátankolnod, hogy a ne legyen benne semmi.189.3-nál kifogyott. Kis tolás után viszont 11.21-et sikerült tankolni,
ami nagyon kevés: tavaly épp a középsztender sikeres hegesztése
után jött ki a fehér füst, szóval még nem volt sok tapasztalatom így.
(Érezni, hogy másképp emeli a motort, tehát másképp is dől rajta.)Mertugyebár, ha rendesen telerakom, kifolyik (fékezéskor). Sőt akár
a hőtágulástól is (föld alatt hideg, levegő meleg ill. fűti a motor, stb.),
ezért NEM szoktam csurig tölteni. Csak úgy, ha a középsztenderen
előredöntve tartom a motort. Tapasztalat szerint a hátradöntés és az
előredöntés között akár 1,5-2L különbség is adódott. Nem mindegy!
Az a nem nyerő, ha hátradöntve csurig rakod... Akkor rögtön elkezd
belőle buzgárkodni a tanksapkán át, amint lejön sztenderről.Szóval. Mostanában sosem volt benne 12L, csak azt hittem. És hát
a 6-os fogyasztás nem változott, így nem jutottam 200 km-ig. Pech!
(Egér - Balatoni kereszteződésben állt le, frankó bicikliút van vissza,
egy szakaszon kellemesen lejt is: kb. 15-20 km/h-t is kigurultam!
A vicc, hogy Budaörsön akartam tankolni... 3 km: kellett volna 2 dl.)Lazán kapcsolódik: a V-Power 100 alatt is ott virít, hogy E5... Mióta?
Azóta tankolom ezt a lónyálat, hogy úgy tudom ez még benzin. Volt.Szerk: meglepő módon a lónyál mint keresőkifejezés hasznos...
12.37L vs. 11.21L
És 9.38-nál csatt.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz csongi #20218 üzenetére
Valóban sok a 6L! De nem Kymco-hoz kell hasonlítani, főleg nem vmi országúti
adathoz. Korábban 5.5 körül volt a városi fogyim, ahhoz kell nézni... Itt sokszor
piros a lámpa, addig meg csak alapjáraton pocsékolok, utána meg lenyelezem,
ahogy kell... Biztos tudnék most is spórolni valamennyit, ha kevésbé ugrabugra
mód közlekednék, de hát ezt szeretem benne, hogy ha "kell", akkor ugrik.
A benzinszint még sanszos, hogy picit magas: enyhén dús a keverék "érzésre".Most ugye elég könnyű súlyok vannak a J.Costa-ban, ezért is megy vele jobban.
Mármint annál jobban, mint amilyen a J.Costa gyárilag volt, amit nagypappernek
neveztem: iszonyat lusta volt, 5500-on váltott. Keveset eszik, viszont nem megy.
Ezt csak azért írom, mert önmagában a tuning varió rá tud dobni simán fél litert!Teszem hozzá, hogy volt már nekem tuning varióm korábban is... Viszont jártam
a "pappervarióval" is valami fél évig. De volt durván "félrekarburálva" is a motorka,
5 éve 7-8L városi fogyival, meg ilyenek. Habár országúton úgy is 4.7 jött ki, mert
csak az alapjárati csavar volt "picit" eltekergetve. Teljes átlagom 5.722 L/100 kmhttps://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz SzlobiG #20221 üzenetére
Nem 500-as, csak 400-as, de szeretik az 500-ashoz hasonlítani, ha fogyi a téma,
mert az ugye nagyobb, aztán mégis kevesebbet eszik... Csongi legalább karbisat
mondott, de Malagutiék pl. a SpiderMaxot, az meg injektoros. Az sem mindegy...De azért emlékszem én kcsa 500-as Kymco-jára, ami az injektora ellenére 6-7L-t
is evett, amikor tuning varió volt benne. Ment is mint a meszes, de akkor kajált is:
gyárira visszaállással orvosolta, normalizálódott a fogyasztás. Csak lomha lett.Megjegyzem, nekem rekordom egy viszonylag szabályos Balatoni körön 3.7L/100
De kicsit dinamikusabban is ilyen 4.1-4.2 környéke, HA országúton használom.
Általában nem ott használom. (Tesztelni szoktam menni, azok a tüskék a képen.)Ezért lennék most kíváncsi még egy ilyen tesztre, mert ha pl. benzinszint a gond,
akkor garantáltan sokkal többet kéne ennie a tesztkarikán. Csak nincs rá időm.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz Burt1793 #20228 üzenetére
De a kocsi messze nem megy úgy.
A kocsi leginkább sehogy nem megy el a sorok közt. Márpedig itt legtöbben ha
csak melóba járunk be, azért megyünk motorral, hogy ne a dugóban kelljen ülni.
Motorral nekem "csúcsidőben" is 15 perc, ami autóval ekkor min. 45 perc.Azért látni hébe-hóba szabályosan közlekedő nagyrobogósokat. Ritka, de látni.
A tükörben... Halálom, amikor csinálgatná a lane-splitting-et, csak nem meri,
aztán inkább satul ott, ahol még a Madison is simán elmegy... Ő meg egy jóval
kisebb vasat terelget: akkor legalább engedjen előre, majd én "töröm az utat"...
Én is előre engedem a gyorsabb kollégákat, legutóbb egy pl. egy sportmotorost
(bőgette is rendesen, hogy engedjék már, ocsmány nagy hanggal, és bevált).Csak hát az ilyesmihez használni kellene a tükröket is, az meg nem szokás.
(Nyilván ezért bőgetik egyesek, hogy akkor legalább hallják meg, és elengedik,
aztán van, akit ez direkt idegesít, és csak azért se. Én türelmes szoktam lenni.
Általában. De ma pl. felhorkantam, hogy minek megy ez 50-nel! Aztán rájöttem:
tök szabályos, persze! Csak közben meg a komplett sor előzi jobbról, szóval...)bajnokpityu: az derék! Sajnos Madisonból nem gyártottak injektorosat, így nincs
viszonyítási alapom. És lambda szondám sem. Egyelőre... Mondjuk ha lenne is,
az is csak arra lenne jó, hogy megmutassa, hogy épp mi van, hol lehet hangolni.
(De annyira precízre nem lehet belőni a karbit, mint egy korrekt injektorvezérlést,
viszont csak azért, hogy csökkenjen a fogyim, nem alakítom át injektorosra...)[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz Burt1793 #20230 üzenetére
Akkor egyetértünk: nekem is ellenszenves volt, viszont hatásos... Én is általában
a fürgeségre hagyatkozom, azaz nem kell, hogy elengedjenek. Elég, ha nem húz
befelé és már ott sem vagyok. Ha meg beszorultam, mert közel állnak, hát annyi:
pirosnál ha van értelme, centizem. Ha elengednek, megköszönöm. Ha nem, nem.Villanyrobogó nekem is tetszene, főleg, ha csak rövid távokra kell menni. Hangját
én nem unom a benzinesnek, mert általában zenét hallgatok... Vagy ha gyorsabb
a tempó, akkor meg a szélzaj elnyomja. De olyan, amilyen: tompító nélkül büntet.
Akkor aztán húzódnak le rendesen, nem kell röfögtetni sem. De tirpák hangja van.Mondjuk ha évente kétszer rámjön, akkor kiveszem a tompítót és röfögtetem.
Ui: reggeli csúcsban én sem tudom, mikor voltam utoljára: délután fordul csak elő.
T-Maxost amúgy is viszonylag ritkán látni. Nincs azért olyan sok belőle szerintem.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz huszi.gyb #20236 üzenetére
Hát, ha ezt nézzük, a fogyi nekem is mindegy: a benzinköltség a legkevesebb.
Mondjuk ha az a 2 deci még benne lett volna, akkor nem kell tolnom, de mindegy.Szóval igen, a dudára naná, hogy megsértődnek. Teljes joggal! (Nem szeretem,
ha valaki erőszakosan nyomul, utána azokra is haragudnak, aki szolid mint én.
A gázfröccs se mindegy, milyen: valaki tiltásig felpörgeti. Tiszta bolond. És utána,
ha nem engedték el, akkor még be is ugat. És én kérek elnézést, "motorosként".)Szerk: én vészvillogóval kifejezetten csak megköszönni szoktam, ha vki elenged...
Annak nem vagyok híve, hogy folyamatosan megy. Mi több, nincs is rá kapcsolóm.
(Eleve nem volt vészvillogó a Madisonon, a fénykürt helyére applikáltam, mert soha
nem volt rá szükségem. Cserébe nyomógomb: addig villogok, amíg rajta az ujjam.)Szerk: a linkelt cikkben parádés 4.6L-es városi(!) fogyasztásról írnak: valószínűleg
a tesztelő nem hajtotta annyira. Engem is inkább csak azért érdekel, hogy ha vmi
nem kerek, akkor még időben kiderüljön... Most is vmi furcsa foltot vélek felfedezni
a légszűrőház hátulján. Olajfolt, mintha sok lenne az olajpára a kartergázban: wut?[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz huszi.gyb #20238 üzenetére
Ja, hogy úgy duda! Az normális: sértődjenek. Hiszen csak az életeddel játszanak.
Olajhőfokmérőd is van? Ne csigázz: nem hangzik rosszul. Nekem sem melegszik
be rendesen azon a 8 km-en, ezért sem feltétlen kéne gyorsulgatni, de hát ez van.Szerk: tegnap pl., amikor megyek át a bőven zöldben, de keresztbe a (nekik) már
bőven pirosban még nem egy, nem kettő, hanem konkrétan NÉGY autó igyekszik,
hát rátapadt a kezem a dudára. Így csak három slisszolt át. Egy meghúzta magát.
Nem tudom, mit gondolnak ilyenkor. Ha elég közel mennek, akkor még belefér?Jah, ha már duda... régebben nézegettem az "elektromos légkürtöket", csak ugye
az se lenne vicces, hogy egy kis csippantás helyett (elbambult vki) az szólal meg.
Viszont most eszembe jutott, hogy úgy működhetne, hogy a vészvillogó kapcsoló
húz be egy relét, tehát dudálás közben rányomva aktivizálódna a hajókürt.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
OFF, de kicsit kiverte a biztosítékot: elmegy "németbe", majd
cikket ír arról, hogy full illegbe nyomja egy SMKP-val, és még
a fotókat is mellékeli, amin rajta a rendszám. Újságíró, vazze!Majához még annyit, hogy esetleg donornak jó lehet.
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
Új hozzászólás Aktív témák
- Görgős TV-állvány - forgatható tetőlappal, 1 belső polccal, üvegajtóval
- Alfa Romeo 159 1.9 JTD 8V 118Le 2009 évj.
- Nespresso Barista Receptkészítő, tejhabosító újszerű állapotban eladó
- Philips Airfryer XXL HD9650/90 Forrólevegős sütő
- Parkside akkus multicsiszoló (PMSA 20-Li A1) - érvényes garanciával
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen