Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    nagyúr

    Mottó: Ha a tankban van 11L benzin, és ebből kifogyasztasz 12L-t,
    akkor 1L-t kell rátankolnod, hogy a ne legyen benne semmi.:))

    189.3-nál kifogyott. Kis tolás után viszont 11.21-et sikerült tankolni,
    ami nagyon kevés: tavaly épp a középsztender sikeres hegesztése
    után jött ki a fehér füst, szóval még nem volt sok tapasztalatom így.
    (Érezni, hogy másképp emeli a motort, tehát másképp is dől rajta.)

    Mertugyebár, ha rendesen telerakom, kifolyik (fékezéskor). Sőt akár
    a hőtágulástól is (föld alatt hideg, levegő meleg ill. fűti a motor, stb.),
    ezért NEM szoktam csurig tölteni. Csak úgy, ha a középsztenderen
    előredöntve tartom a motort. Tapasztalat szerint a hátradöntés és az
    előredöntés között akár 1,5-2L különbség is adódott. Nem mindegy!
    Az a nem nyerő, ha hátradöntve csurig rakod... Akkor rögtön elkezd
    belőle buzgárkodni a tanksapkán át, amint lejön sztenderről.:))

    Szóval. Mostanában sosem volt benne 12L, csak azt hittem. És hát
    a 6-os fogyasztás nem változott, így nem jutottam 200 km-ig. Pech!
    (Egér - Balatoni kereszteződésben állt le, frankó bicikliút van vissza,
    egy szakaszon kellemesen lejt is: kb. 15-20 km/h-t is kigurultam!:DDD
    A vicc, hogy Budaörsön akartam tankolni... 3 km: kellett volna 2 dl.)

    Lazán kapcsolódik: a V-Power 100 alatt is ott virít, hogy E5... Mióta?
    Azóta tankolom ezt a lónyálat, hogy úgy tudom ez még benzin. Volt.

    Szerk: meglepő módon a lónyál mint keresőkifejezés hasznos...;]

    12.37L vs. 11.21L
    És 9.38-nál csatt.

    [ Szerkesztve ]

    https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html

Új hozzászólás Aktív témák