-
Fototrend
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
#31733248
törölt tag
válasz yodamastah #20300 üzenetére
Rövidesen én is ilyennel járok majd, eddig jókat olvastam róla. A gyors bemelegedés is nagyon fontos a hasonló gumiknál, ez állítólag tudja is.
Nemrég rendeltem egy utcai fazonú strech motoros farmert magamnak, remélem, beválik. Nagyon meggyőzően tapadt benne a térdprotektor, de majd írok róla bővebben is, ha megjött.
Egy ilyen nadrág elvileg pont ott véd a hidegtől, ahol kell, jól sejtem? Tehát a térdnél és a comb külső részénél, ahol a sötétebb szürke rész van.
-
nyogo83
senior tag
válasz yodamastah #20300 üzenetére
Koszi, ranezek, kb hasonlo felhasznalasra kell nekem is.
-
#31733248
törölt tag
Jártam a Decathlonban és a következőket vettem:
WED'ZE Freshwarm aláöltöző nadrág - 4000 Ft: nagyon kellemes anyagú, jól illeszkedő, el tudom képzelni, hogy ha kis időre a motoros farmer alatt hagyom, nem fogok belemelegedni. Hátul, a térdhajlatnál nagyon jól szellőzik.
WED'ZE First Heat sínadrág - 8000 Ft: Arra gondoltam, kiváltom a kötényt vele (akár az aláöltöző nadrággal együtt), mivel a bő fazonja miatt könnyen rá tudom húzni a farmerre, akár félcipőstül is. Hátul picit magasabb a dereka, ami egy motorosnak jól jön. Az anyaga szélálló, vízlepergető, egy gyors városi menet alatt kisebb esőben is megfelelőnek tűnik. Kiderül, hogy vizsgázik majd a gyakorlatban.
Domyos, 30 literes összehajtható csőtáska - 1500 Ft: nagyon pici, pénztárca méretűre összehajtható, alkalmi használatra (gumipókkal) tökéletes.
Ezt csak ötletadónak, hátha érdekelnek valakit az olcsóbb cuccok.
-
kisp113
tag
válasz yodamastah #20305 üzenetére
Én kettő telet is végig küldtem a Citygrip-en, de az én tapasztalatom szerint nem a hideg az ellensége hanemaz eső(és az nálam még nyáron is! )
Szerdára van időpontom a gumishoz, mennek fel a Citygrip winter-ek -
Badboys
őstag
Üdv!
Van egy Malaguti Maison R125 öm. Sajnos valami bibi lett vele mert reggelre benzin tócs alakul ki alatta na nem nagy,de van.Tegnap szétnéztem a csövek táján,de nem találtam folyásra utaló jeleket. Egy szerelő azt mondta,hogy behányt a benzincsap mi tud abban elromlani? Kicserélném,ha biztosan az a gondja mert nem tétel az ára. Gondoltam a tűszelepre,de attól csak addig folyna az anyag amíg ki ürül az úszóház gondolom én. Reggel lenyúltam a túlfolyó csőhöz tiszta benzin lett a kezem. Azt sem tudom milyen karburátorral szerelték Yamaha motoros. Ja és el sem indult amíg ki nem szedtem a gyertyát és kiköpettem a fölös benzint. Utána pöcc-röff. Tavasszal cserélték a gyertyát meg olajat és a barom nem húzta meg a gyertyát csak belecsavarta. Azt hittem agyfaszt kapok amikor kézzel tekertem ki a gyertyát. Kb 1 cm volt a hengerfejbe. Tele a tököm az ilyen szerelőkkel. Sajnos helyem nincs,hogy ilyen alap dolgokat meg csináljak. Lenne valami tipp,hogy benzincsap vagy tűszelep? Ezt még megoldom hely hiányában is. Köszi -
-
Badboys
őstag
válasz DigitXT #20308 üzenetére
Köszi,de nem tudom,hogy az a baloldali alvázra fogatott valami akkor mi a frász. Három cső jön le róla valószínű,hogy neked van igazad.A lényeg,hogy bezabált és nem indult a benya meg ott vigyorog alatta.Milyen karbival van szerelve,ha ne tán tudod mert a gugli neken 1 találatot adott az Dellortó 12/14 et ír. Japán motor Olasz karbi? Elképzelhető? Ezek tudatában valószínű,hogy mégis szerelőnél végzi. Elképzelhető,hogy záz mert a csövek ahogy láttam üresnek tüntek már ami átlátsó,de lehet tévedek.
https://alkatresz.robogowebshop.hu/upload/rw/webshop/products-model/original/603681-malaguti-madison-125-benzincsap.jpg
Így néz ki.
[ Szerkesztve ]
-
nyogo83
senior tag
válasz Badboys #20307 üzenetére
Tuszelep es benzincsap(inkabb benzincsap funkcioja van mint pumpa szerintem, mivel ejtotartalyos) lehet a ludas.
A benzincsapot lehet ellenorizni siman nagy bontas nelkul: karbirol benzincsovet le kell huzni, kis talkaba belerakni es meglatod hogy csopog-e.
De ennyi idosen tobb mint valoszinu hogy a tuszelepet is cserelni kell. Csak onmagaban nincs tuszelep a karbijahoz (szerintem az RS-en is Teikei karbi van), hanem tuszelep+feszek egyben, gyariban ami nem is baj, utangyartottal csak szopas van.
Malaguti-nal a legolcsobb/leggyorsabb, 14-15k korul a szett. -
DigitXT
félisten
válasz Badboys #20309 üzenetére
Ahogy elnézem, és ahogy előttem írták, ez lesz a benzincsap... Nekem
ugyanott nem pont ez az alkatrész van, az kifejezetten benzinpumpa.
Mivel a Malaguti alapvetően olasz, nekem elképzelhető bármilyen olasz
alkatrész, még akkor is, ha mondjuk épp japán blokkos (mint a 125-ös). -
csongi
Topikgazda
válasz Badboys #20309 üzenetére
Vakum benzincsap.
Egy bemenet benzin a mellette levo a bemenet.
Egy vakum.
Lehuzod a karbirol a csovet. VAKUM
lehuzod a benzint is.
A vakumcsovet megszivod, a benzincsap kinyit.
Ha a vakum megszuntevel megall a benzin, akkor tuszelep.
De a csesze tomites is lehet gatya.
Tuszelep, szettbe cserelheto, 14-15K ahogyan Ngyugo is irta.
Ha van kedv kiserletezni, akkor kinai karbi kivaltassal is lehet. -
Badboys
őstag
válasz csongi #20316 üzenetére
A kínai karbit inkább kihgynám.Inkább egy gyári készlet. Ma megint ránéztem arra bizonyos benzin csapra és addig csordogált belőle anyag amíg ki ürült. Utána ott matattam kb.1 órát meg elmentem ebédelni semmi jele a benzinnek lehúzott cső mellett. Na mondom akkor össze az egészet és leszarom majd tavasszal lesz vele valami. Aztán egyszercsak meg jelent néhány cseppecske,de nem volt jelentős az attól is lehetett,hogy nem ürült ki teljesen a kör alakú tartály.Így megint adtam a sz@rnak egy pofont. Pedig reggelre ott volt alatta a félre érthetetlen nyom. Viszont nem tudom,hogy ténylegesen a baloldalon függőlegesen van a helye vagy felfedeztem a jobboldalon egy üres tartó konzolt a tank alatt ott viszont vizszintesen helyezkedne el. Nem találtam erre sem rajzot sem fotót a neten. Jelenleg így kisérletképpen a jobb oldalra tettem vizszintes helyzetbe. Szerdán rendelek egy csapot az a biztos. Kizárásos alapon próbálom eldönteni,hogy genyózik. 2700 Huf nem vág a földhöz. Csupán a megközelítése a csapnak a gáz . Szerelőhöz nem szívesen viszem ezzel a problémával mert a gyertya cserés ügy kiverte a biztosítékot,hogy a faszfej nem húzta meg a gyertyát csak becsavarta. Amennyiben tűszelep a ludas akkor viszont kénytelen leszek szerelőnek csúfolt egyénre bízni. Próbálok keresni valami normális szerelőt,de kisvárosunkban ez lehetetlen vállalkozás. Mindenki panaszkodik mindenkire sajnos.Szégyen,hogy nem találni egy lelki ismeretes embert aki érti is a dolgát.
-
nyogo83
senior tag
válasz Badboys #20317 üzenetére
Igy gyanus a tuszelep inkabb. Eleinte nekem is neha hol kicsi hol nagyobb mertekben eresztett be a karbi.
Volt, hogy csak az inditast nehezitette meg reggel, mert picit fojt be a hengerbe, volt hogy kis tocsa volt alatta.Ha a benzincsap elzar, akkor a benzincsap-karbi kozotti csoben levo uzemanyagot ereszti ki, ha epp nem tud rendesen zarni. Es a benzintocsa soha nem volt nagyobb egy 5-10 centis foltnal, akar mennyit allt.
Ha jo a tuszelep, akkor ejtotartalyrol kozvetlenul megetetve a karbit akar par ora mulva se szabadna benzint latni se a karbi torokban, se sehol. -
csongi
Topikgazda
válasz Badboys #20317 üzenetére
Mennyiben anyagilag nem megterhelo, akkor javito keszlet.
140k egy uj gyari karbi, de biztosan talalsz kervezobb arba is.
Ilyenkor egy alapos tisztitas utan derul ki mit kell cserelni.
Siman beleszaladhat az allatresz allokany, 30k -be is.Viszont ha kesz van, es rendesen van megcsinalva, akkor megint sok evig nincs gond.
-
DigitXT
félisten
Ma majdnem megelőzött a motor hátulja egy "erősebb" indulásnál.
Mondtam már, hogy utálom az esőt? Teszem hozzá, hidegen ez a
PowerPure SC se egy leányálom, ha ilyen semmiségtől elcsúszik.
Egy Subaru Impreza látványosan előre engedett a pirosnál, és arra
gondoltam, ezután nem tarthatom fel, erre majdnem elfeküdtem.Szerk: este hazafelé meg kegyetlen szél volt. Főleg a hídon durva.
[ Szerkesztve ]
-
nyogo83
senior tag
válasz DigitXT #20320 üzenetére
Jelenleg hasonloval kuzdok, pedig nekem boven gyengebb a gep
Ma Kekhod Ferivel megneztuk a gumit, o arra tippel hogy egyszeruen felkemenyedett a gumi. Mindenesetre mondta hogy rakjunk egyelore hatra ugyanilyen K62-ot, mert a Madison elso gumimereteben nemigazan van mas normalis negyevszakos/teli gumi.
A Metzeler FeelFree Wintec-bol is csak hatso van, elso 120/70 r13 nincs, csak r14. Kb minden negyevszakos/teli guminal ez a szuk keresztmetszet, 120/70-bol csak r14-eseket csinalnak, r13-ast nem.
(B*zi BMW C1 hasznal meg hasonlo elso gumimeretet) -
DigitXT
félisten
válasz nyogo83 #20323 üzenetére
Nekem is K62 volt, az első télen imádtam a másodikon már az is takony lett.
Most, hogy mondod, amikor szóbakerült a Metzeler, rákerestem, és szomorúan
vettem tudomásul, hogy nincs a méretünkben. Pedig ha Yoda mondja, biztos jó!
Valószínűleg fogom még használni a gépet, amíg nem lesz fagy: csak kéne vmi.Szerk: hány éves, hogy felkeményedett? Nem lehet, hogy csak lekopott nagyon?
Mondjuk az enyémre is azt mondták, hogy minta alapján 50%-os, de nem volt jó.[ Szerkesztve ]
-
nyogo83
senior tag
válasz DigitXT #20324 üzenetére
2 eves nagyjabol 8-10k km-t futott, nekem mindket telen szuper volt. Most nyaron mar eszrevettem, egyszer-egyszer, hogy megcsuszik nedves aszfalton. Amugy inkabb 60-70%-os, nem mondanam annyira nagyon kopottnak. Igazabol annyira nem sajnalom, mert annal jobban utalom mar a BKV-s kozlekedest,mint amennyire kitoltam a kozlekedest evente ezzel a gumival.
-
huszi.gyb
senior tag
-
yodamastah
őstag
válasz DigitXT #20324 üzenetére
Metzelerrel én is csak 1 szezont mentem. Szóval nem tudom milyen 2-3 évesen. K62ről olvastam azt hogy az egyik legjobb 4évszakos gumi.
A citygrip jó továbbra is. De lehet tényleg azért mert friss még a gumi. A kipörgésgátló nagyon érzékeny xmaxon, ennek ellenére vizen csak szándékosan szűk kanyarban tudtam rávenni hogy bekapcsoljon. Meglátjuk mit fog tudni a gumi 3-5 fokban amikor már taknyos az aszfalt. Simán lehet a michelin is összefossa magát 2-3 éves korára
[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
válasz yodamastah #20327 üzenetére
Nekem rendesen összefosta magát a citygrip 3 éves korára, sőt hamarabb is. A végén, 20 ezer km-rel meg már úgy csúszkált, mintha 100 ló hajtaná a kereket.
-
bajnokpityu
félisten
válasz yodamastah #20327 üzenetére
Egyebkent inkabb a km vagy az ido miatt csusznak jobban?
Nekem maxxim v mifene van rajta, 4e km, viszont 14es gyartas.eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
nyogo83
senior tag
válasz bajnokpityu #20329 üzenetére
En ahogy beszelgettem Kekholdas haverommal, azt mondta hogy igazabol ezeknek a puhabb kevereku(gyakorlatilag negyevszakos) gumiknak, amik hidegben/vizes idoben nagyon jol teljesitenek, az oregedes a halaluk. Sokkal hamarabb kemenyednek meg, mint a sima "nyari". Nyaribol volt nekem is boven 4-5 eves gumim jo mintazattal, ami nem volt gaz egyaltalan.
Az enyemre is mondta, hogy nem is a kilometer nyirta ki, hanem a 2 szezon inkabb, amit rovid tavokon hasznaltam. Ha nem csak a napi 12-14km-t toltam volna vele, hanem minimum a duplajat, akkor siman inkabb elkopott volna, minthogy a mostani meglevo mintazat felkemenyedjen.
Elso gumi
Hatso gumi -
bajnokpityu
félisten
-
Burt1793
veterán
válasz bajnokpityu #20331 üzenetére
Szürke aszfalton ez a "téli" minta se jobb.
(#20330) nyogo83: Minek itthonra ilyen gumi? Hóban jársz vagy folyamatos pocsolyában?
Esetleg terepen?Nekem ilyen volt a levetett CityGrip, asszem 3-4 évet bírt (nem tudom már pontosan, lehet, hogy csak 2-t...
[link][ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
válasz nyogo83 #20333 üzenetére
Na jó, de szükség van a négyévszakosra? A nyárigumi (a citygrip is, vagy az angel scooter) pár km után bemelegszik 5-6 fokban is, utána elég megbízható, de persze lesz egy kis majrécsík rajta a nyári döntögetés után, vissza kell fogni a tempót. Én november végéig szoktam járni a géppel, hóban és jégen meg már valszeg a négy évszakos is kevés.
-
DigitXT
félisten
válasz Burt1793 #20334 üzenetére
Ég és föld ennek a tapadása fagypont körül, főleg, ha nedves az út: ennyike...
A "terep minta" ne tévesszen meg, nem terepgumi. Messze nem olyan rücskös:
kcsa kérdezte anno, hogy nem búg? Mert neki volt, más méretben, és az búgott.
Ez nem. Sőt, nekem még sokkal komfortosabb is volt, mint a gyári Pirelli Evo 21.Amúgy előtte City Grip volt nekem is hátul, csak beszoptam egy defektet ősszel.
Tavaly is City Gripet akartam! DE mivel elől Power Pure SC volt (megintcsak az a
fránya 120/70-13 méret a limit!), ezért az lett hátul is. Eddig elégedett voltam vele,
leszámítva, hogy a felfestések megvezetik. De mostanában, a taknyosabb időben
kezdek félni tőle 1-1 megcsúszás után: lassabban is megyek, de nem az igazi.Szerk: hajamra kenhetem a "pár km" bemelegedést... Addigra beértem a céghez.
De tudom, erre is lesz jó tanács: nem kell motorral járni... Valóban nem kell.Szerk: visszakerestem, nem K62 volt kcsanak, hanem K66, az meg más minta...
[ Szerkesztve ]
-
nyogo83
senior tag
válasz Burt1793 #20334 üzenetére
Fontos, legalabbis nekem. Egesz evben kb december kozepe es januar kozepe-vege kozott nem hasznalom a robogot. Ami BKV-val kb 40-45 perc, az robogoval normal tempoban 15 max, plusz egyeb dolgok. Fazni nem fazok, normalisan beoltozok, ha nagy ho van az uton, akkor azt az 1 napot max kihagyom amig le nem tisztul.
Azert nem is sajnalom, hogy cserelni kell, mivel iszonyat jo gumi. Gyakorlatilag fagypont kozeli homersekletben, nedves uton is kozel ugy viselkedett mint nyaron. Amig nem kemenyedett meg, nedves uton nagyon nehez volt megcsusztatni, annyira tapadt, nekem pedig ez volt az elsodleges szempont.
Nem is a tempo vagy a dontogetes miatt, hiszen nem sok lehetoseg van ra amerre jarok, hanem a biztonsagos kozleked es megallas miatt. Pont ahogy most is elojott, hogy mar nem az igazi a gumi, hirtelen fekeznem kellett es csuszott. Probaltam puha kevereku nyari gumit, az boven keves volt mar amikor ez meg siman tapadt.Szerk: Ahogy DigitXT is irja, csaloka keprol, hogy terepmintanak tunik, vagy ennyire butykos. Koze sincs hozza.
[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #20335 üzenetére
Francért vagy ilyen ellenséges.
Ahogy látod, a terepet kiszűkítettem és még át is húztam...
De mindegy, persze megértem, de nem hiszem, hogy 0 fok körül még motoroztok. Úgy már más problémák is előjönnek. Nekem 7-8 fokban már nehezebb kattan az indexkapcsoló.
(#20336) nyogo83: És nyáron nem mászik el a kanyarokban?
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Burt1793 #20337 üzenetére
Most - kivételesen - hol is voltam ellenséges? Várjál, mindjárt az leszek!
nem hiszem, hogy 0 fok körül még motoroztok
Nem, basszus, csak hazudozunk róla, és viccből veszünk jobban tapadó gumit.
Igaz, hogy nekem tavaly végig szerelőnél állt a vas, de gondolom a havas kép a
Cygnus-szal megvan? 2016-ban meg bőven jelentettem a helyi mínuszokról is..."Lustaságból" hagytam fent nyáron, nem volt rossz, csak lekopott: a második tél
neccesebb volt. Ha visszarakom tavasszal a nyárit talán kihúz három szezont.[ Szerkesztve ]
-
#31733248
törölt tag
válasz Burt1793 #20337 üzenetére
Nálam tavaly fagypont volt a határ (igaz, elsősorban autóztam), de akkor sem a hideggel volt bajom, hanem a jegesedéstől tartottam. Előtte volt plexi nélküli robogóm is, amivel erdőn-mezőn közlekedve szórakoztattam magam, azzal simán mentem mínuszokban is (kis tempóval) téli béléses cordura nadrágban, de úgy sem fáztam.
A kis távokat, kis sebességgel menő kollégáknak érdemes megnéznie ötletadóként a Tucano Urbano ruházatokat is. Ilyen dzseki megy az elegánsabb, utcai stílusú kabát alá, nagyon ügyes megoldás. Értelemszerűen a Decathlon, vagy valami hasonló forrás jóval olcsóbb megoldást kínál erre a célra, 90 euro egy ilyenért vicc.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz #31733248 #20339 üzenetére
Egy sima magas nyakú pulcsit hordok a kabát alatt hidegben. A gyári bélés
nekem túl pufi volt a kabátban (hasonló a linkelthez), de azt sosem szerettem,
valahogy olyan nehézkessé tette a mozgást. Persze ez mindenre igaz.
A nyári bőrkesztyű is sokkal élesebbha szabad ilyet mondani, mint a téli pufi. -
nyogo83
senior tag
válasz Burt1793 #20337 üzenetére
Mikor meglattam ezt a gumit, ettol feltem en is, de semmifele negativ hatasat nem vettem eszre se a mintazat se a puhasaga miatt nyaron. Nem maszott el kanyarban, semmi bizonytalansagot nem ereztem meg nagy melegben sem, ahol az igazi teli puha gumik meg taknyolodnak is.
Amugy a jegesedeshez: azert varos/belvaros kornyeke, viszonylag forgalmas utakon ahol jarkalok, ritkan talalkoztam jegesedessel, vagy jegesebb utszakasszal. Ha kulvarosbol, vagy varos mellol ingaznek, valoszinu en is ovatosabb lennek ezzel.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz nyogo83 #20341 üzenetére
Amerre a buszok járnak, ott általában végigcsapatják a sószóróval is.
Ha már olyan az idő. Már csak azért is, mert sokszor nyári gumi van
a buszon is. Szóval úgy "igazán jéggel" még én sem találkoztam: az
ónos eső persze más, akkor meg tud halni az egész város sajnos.Nálam amúgy az ökölszabály az, hogy fagypont körül, szárazon oké,
de ha olyankor még esik is, akkor ha lehet, akkor kihagyom. Persze,
ha már benne vagyok a dologban "csak" haza kell jutni, akkor ez van.
És olyankor jön a káromkodás, ha a gumi már rosszul tapad. Kiderül.Ui: a linkelt képen a motor pont lehetséges jegesedésre figyelmeztet.
Teszi ezt 4 fok alatt mindig, csak negatív számot nem ír soha.Olasz. -
Burt1793
veterán
válasz nyogo83 #20341 üzenetére
A városban tényleg jó. Sajna nekem van 10 km erdei szakasz, amiben van egy hidegvölgy nevű rész (és tényleg hidegebb van 4-5 fokkal ott, mint előtte vagy utána), igazi autógyűjtő rész ott az árok. Ráadásul hazafelé én későn jövök (10 után, van hogy sokkal... 😃), még a reggelt meg tudom oldani, ha kell és akkor nem 8 körül megyek befelé. Ez ugye télen sokat számít.
-
csongi
Topikgazda
válasz DigitXT #20335 üzenetére
Ha jol emlekszem, irtam is korabban, a P.sc-nek nagyobb tav kell a bemelegedeshez. A kozepso sav, kemenyebb keverek.
A city joval hamarabb volt kesz.
Esoben nem mentem a psc-vel, de a cityvel nem volt gondom, igaz uj gumi volt, es nem is volt hideg ido.
Ezeknel a mostani utviszonyoknal barmelyik gumi feladja.
Autoval is csuszik. A nagyobb gondod a por es a viz kevereke okozza. Jo asztato esonek kell lenni, mire valos vizes korulmenynek lehet mondani.
Ez igazi portaknyos aszfalt. Autoval is utalom, nem hogy motorzzak.
Ma akartam menni, de esik. Ki nem szedem...
Pedig vegre ossze raktam...... -
Burt1793
veterán
válasz yodamastah #20346 üzenetére
Jó, nem volt rossz a citygrip, de új korában se tudott annyit, mint ez a pirelli. Jobb ennek az úttartása és tényleg faltól falig ki lehet motorozni jó időben.
-
#31733248
törölt tag
válasz DigitXT #20340 üzenetére
(#20340) DigitXT
"Egy sima magas nyakú pulcsit hordok a kabát alatt hidegben."
Jó az, ha bevált.
"A gyári bélés nekem túl pufi volt a kabátban (hasonló a linkelthez), de azt sosem szerettem,
valahogy olyan nehézkessé tette a mozgást."...ha meg béléssel együtt jó a méret, akkor a protektorok lötyögnek.
Nézzétek meg ezt, elég simára gyalult beton(?) kell ahhoz, hogy ne hagyd ott a bőrödet... De az is szerencsés, hogy a sisak nélküli fejével nem koccolta le az utat. Estem én már kis tempóval aszfalton, a farmerom azonnal ki is szakadt. Ehhez képest ezek még csúsztak is.
-
DigitXT
félisten
válasz #31733248 #20348 üzenetére
Nekem nagyon passzent a (ForceField) protektor, főleg, ha még ott a pulcsi...
Viszont sajnos az Action Shirtről ez nem mondható el. Sőt még a térdvédővel
kapcsolatban is vannak fenntartásaim, amikor néha magától kiold a tépőzár...
De talán az első becsapódást fogná... az is jobb, mint a semmi, vagy a bikini.
Új hozzászólás Aktív témák
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- SSD kibeszélő
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- Futás, futópályák
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Politika
- Samsung Galaxy Note20 Ultra - a tollnak nincs ellenfele
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- Formula-1
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest