-
Fototrend
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
yodamastah
őstag
válasz Burt1793 #19448 üzenetére
Én rendszeresen járok ki motorral dunakanyarba, ott laknak szüleim. Az xmax egyik feladata volt hogy ezen a távon jó legyen Nagymotorral és robogóval és autóval is voltam kint ezerszer Szerintem ez még az a táv ahova egy kényelmes nagyrobogó elég és élvezetes is. SH nem tudom beletartozik e a kényelmes nagyrobogó halmazba. Ehhez ki kéne próbálnom
-
Burt1793
veterán
válasz yodamastah #19451 üzenetére
Erre a távra kényelmes, de nem különösebben élvezetes.
Ha szeretnéd, kipróbálhatod az enyémet, bár már nem olyan új, mint a yamahád. -
Grillo
senior tag
válasz bajnokpityu #19438 üzenetére
Nekem 2004-es és USB.
A budipóz kényelmességéről annyi, hogy a Scarabeon mondjuk olyan 1,5 órát vagyok el, utána meg szoktam állni egy fagyira/tankolni/valami, mert a seggem megkívánja a felállást. A 2 óra még menne, de utána már biztosan szenvednék. Valamivel nagyobb a lábamnak a hely, mint a kortestvér Bevely-n, az SH-t nem tudom.
-
yodamastah
őstag
válasz Grillo #19453 üzenetére
Kényelem relatív. Tizenévig motoroztam sportmotorral mindenhova (pár ezet km-es túrák is). Ott magad alá van hajtogatva a lábad, és előredőlve tartod magad háttal combbal karral. Ehhez képest egy SH féle budipóz, az egy kényelmes fotel
Egy rendes foltelrobogó biztos még jobb kirándulni, de az meg a városban már nagy és nehéz. Bár pont most néztem hogy a legújabb 400as burgman egészen karcsú lett. Csak még mindíg alacsonynak tűnik az ülése.
[ Szerkesztve ]
-
#31733248
törölt tag
válasz yodamastah #19451 üzenetére
Mivel egyértelműen városi motor, ezért csak rövid túrára alkalmas. Mondjuk egy másik, utazósabbra formált üléssel hosszú távon is jobb lehetne.
-
DigitXT
félisten
válasz yodamastah #19456 üzenetére
Egyszer össze kéne futni, mennyire nagy és nehéz egy 400-as a városba?
Madison esetében magas az üléspozíció, mégis kényelmes. Persze csak
ha nem telibe a leszerelt háttámla tartójára huppansz, mert az fájdalmas.
True story. Viszont ma megint megmurdelt vmi: se fordulatszámmérő, se
benzinszint, se olajnyomás, se ülésnyitó, se óra/hőmérő. (Közös a tápjuk,
így sokat nem kell keresgélni, mi a hiba a készülékben. Azért bosszantó.)Ui: azt tudja vki, hogy miért 6500-on fut a 14-es Puli? 7500 kellett volna...
De legalább 7000. Elméletileg ott ébred mind a 30 paci, bár fölötte is oké.
Amennyire emléxem, a Polini kontraszt van benne: forognia kéne durván!(Amúgy az Xmax lehet, állva hagyna, ha könnyebb, és alig-alig gyengébb.)
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz DigitXT #19458 üzenetére
Igaz a 400as burgmannal se az volt a bajom hogy nehéz, hanem hogy alacsonyan ülök, meg nem volt valami stabil az a kis kerék, és kiscit szélesnek éreztem. Az xmax azért keskenyebb mint a fotelrobogók, egész jól lehet vele forgolódni a kocsik között kígyózva.
A nehézség az nem abban mutatkozik meg hogy gurulás közben nehéznek éreznéd a motort. Ott jön ki, hogy az a plusz 30-40 kiló az mind a hátsó "lengőkaron" van mint rugózatlan tömeg. Ez nem tesz jót a menettulajdonságoknak.
Xmaxból is van 400, és az most már tökugyanaz a kaszni mint a 300as. Mégis 90%ban a 300ast veszik (olaszban legalábbis). Hiába 15%-al erősebb a 400, ha 15%al nehezebb. Kerül 400ezerrel többe, 25%-al többet fogyaszt, kevésbé stabil kanyarban, és a régi 400as blokk jobban vibrál és rángat alacsony sebességnél.
Malagutit amúgy sosem próbáltam, nem volt képben amikor motort kerestem (igazából gyorsan elvetettem az olasz robogókat ). Hétvégén kipróbálok majd egy 500as xciting-et. Kíváncsi leszek mert szerintem a 220 kilójával nem fog jobban menni mint az Xmax.
-
Burt1793
veterán
válasz yodamastah #19459 üzenetére
Budakeszi felől jött szembe ma egy szürke yamaha LEDes lámpával lefelé a lejtőn, te voltál?
-
DigitXT
félisten
válasz yodamastah #19459 üzenetére
Az Xciting 500-at anno a Madison gyári varióval is elnyammogta reggelire...
Kegyetlen nehéz vas, szóval igazad van: ha csak kicsivel erősebb, az szívás...
Madisonból amúgy egyszer egy 250-es okozott meglepit: jól tartotta a lépést!
Persze a rajta ülő futár bekamuzta, hogy 125-ös, de azért azt nem hittem el.Valahol 300 ccm körül lehet az optimum a városba. Madisonból nincs, viszont
a 400-as is valójában csak 383. De valóban nem könnyű blokk, és kicsi a kerék.
Nekem viszont a 250-és Maja elég gyengusz volt. És még kisebb a kereke, LOL.
És ahogy írod: alacsony fotel (kényelmes, de a forgalmat kevésbé látod belőle).Cégnél vannak páran robogósok... Van 400-as Maja is. Arra azt mondják, hogy
nagy, nehéz, és lomha a városban. Passzolom, még sosem próbáltam.
Akitől Dr.Pulleyt vettem a 250-esbe, Xmax-ról ült át. Megbánta... Csak a T-max!Viszont, azt eddig nem tudtam, hogy az X-ADV az ideális "munkába-járós" gép:
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz DigitXT #19462 üzenetére
"Xmax-ról ült át. Megbánta... Csak a T-max!"
Szerintem most a 300as xmax az egyik legjobb vétel városi/elővárosi közlekedésre. Ha nem így gondolnám, nem ezt vettem volna. De nem mindenkinek ugyanazok a fontos szempontok. Pl ha olyna robogót akartam volna amivel a legjobb "motorozni" és megy mint az állat, akkor nyilván kuka az Xmax
Na meg nem mindegy melyik xmaxról váltott. 2006 óta sokat fejlődtek. A 2007es 250ről átülni a 2018 300ra nem kicsi volt a különbség.
Viszont lehet eltelik 1 év és más mellé tenném a voksom. Pl jön az új Forza 300, és hát lehet hogy ha már lehetett volna kapni akkor azt vettem volna.
Minap parkoltam egy XADV melett az utcán. Az XADV tulajjal egyszerre értünk a motorhoz. Váltottunk pár szót, majd kinyitotam a robogót, és elkezdtem a komplett motoros szerkómat kiszedni az ülés alól. A srác csak annyit mondott "ne b*ssz hogy az ott a csomagtartó" Persze ettől még biztosan jó motor
[ Szerkesztve ]
-
#31733248
törölt tag
válasz yodamastah #19459 üzenetére
(#19459) yodamastah
Számomra - városi robogósként - az élhetőség határát a 125-ösök jelentik. Azzal már "el lehet lenni". Igazán jóvá viszont felette válik az élet, erősebb motor, jellemzően jobb futómű és még mindig alacsony tömeg... Számomra az optimumot az SH300 jelentette: elég erős és nyomatékos motor, magas üléspozíció, keskeny idomzat, kezes városi viselkedés, 16-os kerekek és még mindig csak 169 kilós tömeg, alacsony súlyponttal.
Mellette még egy volt, ami érdekelt: az X-Max 300. De a végén ezt már sajnos ki sem próbáltam, annyira levett a lábamról a menetpróba alatt az SH. Előtte próbáltam Beverly 350-et is, jó volt, de annyira nem találtam meggyőzőnek, mint ezt, meg aztán túl olasz ahhoz, hogy megvegyem. Az új 400-as Burgman túrára biztos jobb, mint az SH, városba viszont nem az. Kár, mert FB-követőim dolgoznak a szalonban, megkaptam volna rá minden kedvezményt...
"Viszont lehet eltelik 1 év és más mellé tenném a voksom. Pl jön az új Forza 300, és hát lehet hogy ha már lehetett volna kapni akkor azt vettem volna."
Megnéztem azt is, de az én 190+-os magasságommal nem volt az igazi.
"Váltottunk pár szót, majd kinyitotam a robogót, és elkezdtem a komplett motoros szerkómat kiszedni az ülés alól. A srác csak annyit mondott "ne b*ssz hogy az ott a csomagtartó" "
Azt én is nagyon irigylem. Ebbe csak egy sisak fér apróságokkal.
Volna kedved összefutni valamikor? Kipróbálhatnánk a gépeket!
(#19462) DigitXT
Az X-ADV-t két Honda szalonban is alaposan megnéztem, annyira bejött. Régebben sokat robogóztam erdőn-mezőn, amolyan hétvégi pihenésként, ezért is gondolkodtam el rajta. Csak sajnos túl drága, ráadásként nehéz is. Viszont nagyon dögös.
[ Szerkesztve ]
-
thomasdante
újonc
Sziasztok,
mi bajotok van a t-maxokkal? (Csak úgy bele-bele olvastam a hozzászólásokba) A legjobb motorok. Nem otthon kell barkácsolni az igaz, és ha minden kötelező szerviz meg van adva neki, akkor a legjobb társ. -
bajnokpityu
félisten
Nabmeg. Elvitték orrom elol az sht. Magyar 2010es, 14ekm abs 70eves tulaj. 620ért. Legalább innen?
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
yodamastah
őstag
válasz thomasdante #19466 üzenetére
Ki írta hogy bármi baj lenne a T-MAXokkal?
Pityu: Sajna ha ilyen jó vétel van oda kell menni azonnal és vinni.
[ Szerkesztve ]
-
bajnokpityu
félisten
válasz yodamastah #19468 üzenetére
kórházban feküdt a tulaj, családtag intézte az eladást. nepperekkel ellentétben én sajnos tiszteletben tartom a kérést, hogy akkor megyek oda, ha hivnak. nepper haverom az elintézte volna, hogy a kórházi ágyon aláirják a szerződést... ha 2 héten belül felkerül újra a hahura, akkor nepper volt.
és ami még keményebb, hogy mondja az eladó, hogy sokan bepróbálkoztak 400as ajánlatokkal.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
DigitXT
félisten
válasz thomasdante #19466 üzenetére
Nekem konkrétan két dolog: a vételára és a csomagtartó mérete.
Persze ki lehet tolni a szalonból az ideit: ~4 misiért biztos jó társ!MÁS: a kapcsoló mondta be az unalmast. Ilyet de láttam még: fura!
Azt tudom elképzelni, hogy beázott, azért: cseréltem gumisapkásra.
És ha már arra jártam, kapott a műszerfal új extrát. Na, ki látja, mit?yodamastah, Econ: majd írok, ha kicsit több időm lesz (tali is jöhet).
Szerk: ha vki jönne T-Max-szal, az lenne a hab a tortán. Csak ide a
topikba nem jellemző, hogy írnának tulajok, a drága motor ritka erre.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz yodamastah #19473 üzenetére
Hát, a 2001-es az olyan is... Bekajál 8-9L-t, és még a Madisont sem nyomja le.
Ja, és szinte biztos, hogy nincs rajta ABS, márpedig én már csak olyat veszek.
(Öreg, sokat zabáló vasam már van ABS nélkül, miért vennék egy másikat?)Nem beszélve arról, hogy karburátoros kéthengerst: karbiszinkronnal is szívjak?Amúgy mondtam, hogy majd írok, ha több időm lesz, mert jókat írtok...
Egy T-Maxot mellesleg megnéztem, de rá nem ültem: kicsi volt a csomagtartó.
(Meg hát nem is volt rá 900K-m, ezért vettem 300K-s vasat, és arra költöttem.)[ Szerkesztve ]
-
csongi
Topikgazda
Megrendeltem a Pulit, kiderül milyen lesz
-
DigitXT
félisten
válasz yodamastah #19463 üzenetére
Ebben a hozzászólásban benne van minden: ha az ember megteheti, akkor
megveszi az optimumot az adott felhasználásra... Öröm és boldogság!Akkor van itt értetlenkedés, amikor másnak eltérnek a fontos szempontok*,
vagy esetleg nem ugyanarra a felhasználásra vette a motorkáját. És persze
a vételár sem mindegy, mert az is nagyon erősen a kompromisszum része,
lásd pl. a T-Max, ami mindig is bazi drága volt. Fiatalabb ABS-es az >1,5M.Végül reflektálva mégegyszer arra az 5 kilós 2001-esre... Én nem ringatnám
többé abba az illúzióba magam, hogy egy 17 éves vasra nem kéne költeni...
Tudom, hogy kell. És néha az olcsó lesz a drága: lásd a "pimpelt" Madisont.*: de legalábbis más a preferenciája... (Van aki SW600-zal járt be dolgozni.)
A srác csak annyit mondott "ne b*ssz hogy az ott a csomagtartó"
Hát igen. Jobban megnézzük a képet ott virít a Dainese bőrkabát az ülésen.
Ezt itt egy zárt és kamerákkal megfigyelt garázsban bejátssza. Ez oké! De
pl. az utcán már nem fogja. (Jó, hát biztos fel lehetne dobozolni és akkor...)
Sisakot gondolom felvitte magával az irodába... Vagy annyi hely van benne?(#19464) Econ: ebben a HSZ-ben is ugyanúgy benne van minden.
Számomra - városi robogósként - az élhetőség határát a 125-ösök jelentik.
Pontosan így gondolom én is: el lehet vele lenni, de jobb az erősebb gép.
Mondom ezt úgy, hogy jártam a legaljával (4T 50-nel) is 1 hónapot. Az para!Jókat írsz az SH-ról, egész kedvem lett kipróbálni... kollégám is arra váltott:
teljesen racionális döntés. Egy bajom lenne csak, mégpedig a preferenciák.
Üléspozíció, és csomagtartó. A blokkot elfogadnám... És láss csodát: meg
is lépték. Ugyanaz a blokk egy hasonlóan könnyed motorban. Forza: bejön.
Fotelos, csomagtartós, lábnyújtós. Tetszene! Csak most sem engedhettem
meg magamnak, hogy rá költsek 1.2 MFt-ot, amiért láttam pl. a Dream-ben.
Természetesen használt. Amiben megint benne van, hogy jöhetnek pofonok.Összességében ez a topik azért "szopóroller" topik, mert kis pénz, kis foci.
De nagyon örülök, hogy mostanság új vasakról is vannak hozzászólások!
És ha még egy tali is összejönne (a magam részéről továbbra is tesztelnék
egyet egy T-Maxot, ha van rá mód), az lenne a csúcs! Réges-régen volt egy
közös gurulás, azóta a fél banda már eladta (vagy összetörte) a motorját.
Szerk: az is nagyon hasznos, hogy írtok tapasztalatokat olyan vasakról is,
amik kipróbálva lettek csak általatok, de végül vételre nem került sor. Én pl.
csak 178 vagyok (már évek óta), lehet, hogy nekem pont jó lenne a Forza?
Tudom, ki kell próbálni. De amíg vételi lehetőségem nincs, inkább nem...
(Anno mentem egy karikát egy Benelli Velvet 400-zal. Na az brutál volt!
Amiért végül nem lett vétel: a Madison olcsóbb és jobban rakodható volt.
De amúgy az a Benelli városba durván jó lehet. 140 kg, 30LE, kis kasztni.)Ui: a legszubjektívebb preferencia a kinézet. Van aki leszarja, csak menjen,
van aki viszont adott motort, pedig amúgy lehet jó kizár, mert "nem tetszik".
Pl. a Kymco-nak van egy pár olyan szörnyszülöttje, hogy attól behányok.
Vagy említhetném a Malagutitól SpiderMax GT-t: hogy is fogalmazta runner?
"Ez az a motor, amivel csak sötétben jó hazaérni s úgy betolni a garázsba."
Vagy valami ilyesmi. Régen volt, igaz se volt, de jókat derültem rajta.
Tényleg bűn ronda szegény, pedig amúgy azt mondják az is jó motor. Pech.[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz DigitXT #19478 üzenetére
XADV-nak van csomija, 1 siak azért belefér.
Forzaból az új 300as a király. Oké ebből még nincs használt, de az új modellben olyan újítások vannak hogy szerintem a régit nézegetni sem érdemes ha 1.2-t kéne rázifetni a Madisonra. Pl kezdve ott hogy sokkal jobban néz ki mint a régi
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz yodamastah #19479 üzenetére
Jobban néz ki: "Hölgyeim és Uraim! Vegyék tudomásul, hogy a gazdaságban csak
egyetlenegy objektivitás létezik, és ez nem más, mint a vevő szubjektivitása..."Szerk: lemaradt a link, ahonnan idéztem.
ON: ma reggel lerepült a km óra burkolata. De megvan, nincs baja. Rosszul ragasztottam össze tegnap. Ha vki még nem vette volna észre, az volt az újabb "pimpelés", hogy igen fasza indexvisszajelzőm lett végre. Viszont egyelőre bejöttem dolgozni a burkolat nélkül, így legalább teszteltem, hogyan bugzik: 30-nál picit megszorul a mutató, utána csak a tengelyt forgatja ki alóla, lassításnál meg visszamegy a nullába (ott felütközik), és megállás után forog vissza a tengely alá. Kicsit még reszelni kell rajta, és jó lesz...
[ Szerkesztve ]
-
bajnokpityu
félisten
válasz yodamastah #19479 üzenetére
Nekem kicsit be vannak csipodve a piros ketkerekuk, es szomoruan vettem tudomasul, h japan nem nagyon csinal pirosat. Nexust meg kb mindenki eladja, srmaxot detto. Pedig ezek szepek pirosban. Ha mar kulso.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
yodamastah
őstag
válasz bajnokpityu #19481 üzenetére
Van piros XMAX csak az 125ös
De ha megnézed a képet, a színes műanyag elemeket kell lecsavarozgatni (gyorsan megvan) elviszed egy fóliáshoz megcsinálják pikk pakk olyan színűre amit akarsz.
-
DigitXT
félisten
válasz yodamastah #19482 üzenetére
Ízlések és pofonok: szerintem ez rút kiskacsa. SZERINTEM!
Szerk: a 2014-es perec után beszélgettünk huszival a fényezésről:
felmerült, hogy pöppet olcsóbb lenne fóliázni... Poénból csináltam
is "korkodilos-rózsás-kommandós-nonfiguratív" mintát. Fúderonda:
"...jó lenne egy sima ezüst is, vagy ugye az a fránya Ferrari piros."[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
válasz yodamastah #19482 üzenetére
Sh300ból van piros, lesz is egy eladó a dreamnél a legújabb szériából használtan.
-
DigitXT
félisten
válasz bajnokpityu #19489 üzenetére
Khm... A fél topik a "szopásaimmal" van tele, hadd ne írjam le megint.
A konkrét hirdetéssel csak az volt a baj, hogy műszakilag (!) tip-topnak volt
hirdetve a vas, ami ugye bizalmat ébreszt: gyakorlatilag a fele (se) volt igaz.
Tegyük fel, hogy nem tudják, mert csak kereskedők. Akkor meg kamuznak.Burtnak meg mondjuk az SH-ját "csinálták" (márkaszerviz!), csak valahogy
nem sikerült a vállaltakat végrehajtani. Aztán kcsa-val rakták rendbe otthon.Valahogy annyira nem győzött meg. Közel van, meg minden, de na...
-
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #19490 üzenetére
Én a szerviz részt nem szeretem annyira (nem is utálom), de ha új, vagy 1-2 éves hondát akarsz venni náluk, akkor kedvesek, rendesek. 😃
A szerviznél meg mindig van valami, de kb. mindenhol, pl a kékholdék a kipufogónál eltörtek egy tömítést a gumicserekor, ezért kicsit rezeg (francért nem raknak be ilyenkor egy újat..., vagy szóljanak legalább) stb. Ez van, csinálhatod magadnak, de az meg sok idő.Azért egy 10 éves robogó (a műszakiból ítélve) nem lesz soha tiptop (még egy honda se ), igazából eddigre már az egészet ki kéne cserélni a tiptop jelzőért. A 28 ezer km se sok, bár vannak véletlenek, de ennyi távra egy 125ös is elég, nagyköbcentit remélhetőleg nagyobb távra vesznek a népek.
[ Szerkesztve ]
-
#31733248
törölt tag
válasz yodamastah #19465 üzenetére
(#19465) yodamastah
Szuper, küldenél egy számot?
(#19466) thomasdante
"mi bajotok van a t-maxokkal?"
Az, hogy nincs olyanunk.
(#19478) DigitXT
"Mondom ezt úgy, hogy jártam a legaljával (4T 50-nel) is 1 hónapot. Az para!"
Azzal városban egyszerűen nem motoroznék.
"Jókat írsz az SH-ról, egész kedvem lett kipróbálni..."
Gyere.
Írtad a fóliázást: kb. mennyibe kerül az ilyesmi? Én UV-sítok, ilyen a bukóm és vettem egy láthatósági dzsekit is egy munkaruházati boltban, UV sárga és narancs kombó fényvisszaverő csíkokkal, szinte nyitja a kocsisort. Tényleg érdemes kipróbálnia annak, aki eddig nem tette, összehasonlíthatatlanul jobban észreveszik így az embert.
Én is a Dreamnél vettem a Hondát, nekem csak jó tapasztalatom volt velük, igaz, úgy nem nehéz, ha vesz egy új motort az ember.
-
DigitXT
félisten
válasz Burt1793 #19491 üzenetére
Most nem tudom, viccelsz-e? A 28 ezer km pl. akkora kamu, mint ide Lacháza.
Ja, hát tényleg annyit írt ki az óra... Vason futó fékbetéttel a vállas féktárcsán a
fékkarokról lekopott festékkel... Miközben: teljes vezérlés csere volt 23000-nél?
Egy akkor 9 éves motoron. Amit 6 évesen hoztak olaszból. És visszapörgették.
Na nem a Dream! Ők 2013-ban árulták, korábban a Wilker volt a kereskedő...
Onnan vanaz imaláncom, bocsi,szent kulcstartóm, és rendszámtartó keretem.Egyébként, a köbcenti távolság összefüggést nem értem... Ha pl. én keveset is
használom, attól még szerethetem, ha úgy megy, ahogy kell... Első évben sem
nagyon használtam ki, bár ebbe lehet, hogy belejátszik, hogy 2 hónap után egy
hátsó defekt befigyelt, és mint kiderült, ütött a felni, azért volt benne belső. LOL.Szóval így ment bele ~7000 km. Néha mentem a városon kívülre is. Aztán jött a
perec, meg a vezérműláncpara, megint állt egész télen, tavasszal vettem elő.
Aztán már csak 4000 ment bele: nem meglepő, ha városi ingázásra használom.
Harmadik évben 5500, és ez volt az az év, amikor egy kis törésen kívül nem állt.
Negyedik év 4500 km, különösebb gondok nélkül, kivéve nyár végén a hűtést.
Aztán megint szerelőnél állás következett - az ötödik évben tartok 1000 km-nél!
Amúgy tiszta szerencse, hogy 2012 előtti adatok nincsenek. (De sebaj, ha kint
tekerték, úgysem derülne ki: 25047-nél vizsgázott 2012-ben, ennyit tudok LOL.)
De ha már ingyen volt még egyet kérdezni, ránéztem az időközben visszakerült
"dízel" GP800-ra, tényleg nem sokat használta, ha nem trükkös: ~1000 km/év?Ha nem állna ennyit, nekem akkor is ilyen 4-5000 km az éves használatom, de
nem hiszem, hogy ez befolyásolná, hogy kisebb, nagyobb köbcenti való hozzá!
Nyilván csak városon belül egy 125-ös is vállalható kompromisszum: próbáltam.
De vki hiába csak évi 2-3 túrára megy el, oda nem igen fog 125-össel elindulni...MÁS: nézegetem ezt a videót, de nem adja ki. Óra 128 = GPS 125,5 ez tiszta!
De akkor az UTCOMP miért 124 km/h-nál tetőzik, ugyanott? Hogy mérhet alá?
(Vagy hát pont ez a GPS rákfenéje, hogy kizárólag tartott tempónál pontos. Ha
gyorsulás/lassulás is játszik, akkor, az 1 mp-es mintavételével összevissza lő.)Mindenesetre gyanús, hogy kevés a gyári óra csalása a GPS-hez képest. Csak
2%, pedig anno, amikor beraktam a SpeedoHealert, akkor látszott, hogy 4% az.
Viszont gumicsere után ki kellett vennem, mert onnantól meg fölé mért a távnak.Most nem tudom, hogy mi van. (A gumi ugye nem nőhet, csak kopik, tehát a
kerülete csökken, így idővel a mérés felfelé kellene, hogy eltérjen, nem lefelé...)yodamastah: köszi, ez hízelgő, de csak lelkes hobbista vagyok, papírom sehol.
Más kérdés, hogy néha korrektebben megcsinálom, mint a papíros kókler.
Máskor meg ugye gányolok. (Lásd az óra esetét. Gyorsan, helyben. Szétesett.)Econ: nem volt más választásom. Akkor csináltam a jogsit, és nem volt kedvem
a menetfelszerelést BKV-n hurcibálni az oktatásra: béreltem egy ilyen szöttyögőt.
(B jogsim volt már 9 éve akkor.) Szerk: fóliázást végül nem tudom. Elméletben
beszéltünk róla, de sosem csináltam meg: maradt karcos/viharvert. Ez már ilyen.
A kocsisor nyitására amúgy egy hangos kipu is képes. Lásd Mózes... Kivéve, ha
valaki nagyon utálja az ilyet, mert az direkt rádhúzza, hogy ne férj el. 1000-ből 1?Szerk: a sisak menő.
[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #19494 üzenetére
Természetesen vicceltem (de ahogy írtam, lehetnek véletlenek és van egy-két keveset futott példány, de azokat a halandók nem is látják a hirdetésekben).
10 év alatt 28 ezer km az 2800 évente, ahhoz általában nem vesz az ember újonnan egy ilyen nagyrobogót, bőven elég a 125ös, persze ez általánosítás, de nagy átlagban igaz új járgány vásárlása esetén. -
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #19496 üzenetére
Jó, van az az árkategória, ahol már a robogó is "luxuscikk" és nem a napi bejárásra veszik (vagy nem kell naponta bejárni), ilyen tud lenni egy tmax, vagy a gp800, de egy ilyen madison-t sztem az vesz újonnan, aki tudja, hogy szezononként 10000 km-t kell mennie és azt kényelmesebben akarja megtenni (+/- a kivételek).
Más: Ma kaptam egy kis oktatást... Balra kanyarodtunk volna egy kereszteződésben falun belül, a távolban jött egy tuareg, de tényleg messze volt, előttem még volt valami török szedán, nem mert elfordulni előtte, ami eszembe se jutott volna, olyan messze volt a VW. Vártam-vártam, kicsit még kómás voltam, aztán megláttam, hogy elkezd indexelni jobbra a tuareg a kereszteződéshez közeledve. Húztam egy kövéret és bementem elé. Természetesen miután befordult folyamatosan dudált, próbált követni, de az út kanyargóssága miatt nem tudott utolérni, össze-vissza dölöngélt. Viszont utána kiértünk a településről, mentem max sebességgel, de utolért és megelőzött a v6 tdi a nyílegyenes úton, természetesen utána lefékezett és nem engedte, hogy megelőzzem, közben sokat dudált (ennyire pedig bőven nem volt durva, hogy bementem elé, még fékeznie se kellett erősebben, max megijedhetett a faszi). Utolértünk egy 70-nel menő autót, kicsit követtem, aztán kitettem az indexet, hogy most már akkor megelőzöm, talán lenyugodott, de nem, kijött elém a szembe sávba. Persze utána ő is megunta és próbálta úgy megelőzni az autót, hogy én már ne tudjam, ami lehetetlen küldetés, tekintve, hogy motorral bárhol megelőzöm országúton a 70-nel cammogót. Utána én direkt más irányba mentem, hátha megelőzöm, persze nem adta ki a lámpaprogram, de ő megvárt és a fejét csóválva nézett, ahogy elmegyek előtte, utána már nem ért utol (lehet, hogy nem is akart, nem tudom), de nagy volt a forgalom.
Ha az az autó elfordul előtte a kereszteződésben, akkor nincs konfliktus, lehet, hogy ettől a batár vw-től ijedt meg, de tényleg 100 méternél messzebb volt olyan helyen, ahol 40-nel lehet menni...[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Burt1793 #19497 üzenetére
Nem volt fent a kamera? Az ilyen bolondok megérnének egy felvételt.
Persze biztos neki állna feljebb, hogy látszik a rendszám, beperel stb.De azért az előzést ilyen szinten akadályozni... közúti veszélyeztetés.
(Az sem jogosítja fel, hogy előtte szabálytalanságot követtél el te is.) -
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #19498 üzenetére
Ilyenkor nem kezdenék el pampogni, mert tényleg én kezdtem, vagyis igazából az a kis papi, aki nem mert elfordulni, ha ő elfordul, még 3an utána megyünk kényelmesen...
A kamerát már nem hordom, úgyse történik soha semmi érdekes, plusz a másik sisakomon van a rögzítője (igaz, fel lehetne tenni erre is). Erre jó lett volna egy motor, közelembe se ért volna az a 2 tonnás suv, úgy előzött meg, hogy a motor a 150km/h-s (óra szerint) szaggatós leszabályzásán volt (nem tudom, hogy a fordulat éri el a limitet, vagy a szíj ér hozzá valamihez, nem is szoktam ennyivel menni, kicsivel alatta maradok mindig).Gondoltam, hogy megállok mellette, amikor megvárt, de láttam a fejét, világos lett, hogy nincs értelme, mondhatok neki bármit, persze az előítéletek se mutattak mást, 15 éves tuareg-ben kopasz 40-es ül.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000