-
Fototrend
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
dugynok
senior tag
válasz sityupityu #17647 üzenetére
Oem-parts.hu - ról biztosan kapsz. Ott is idő, ha nincs raktàron, de szereznek.
[ Szerkesztve ]
-
dugynok
senior tag
válasz sityupityu #17649 üzenetére
Ok, làtom walbro karbi. Keress rà egy Aprilia Atlantic 200 Keihin karbit hasznàltan, ahhoz lehet venni tolattyút is. A kettő kompatibilis!! Persze oem-parts.hu - n nem jelzi. Ott az Atlantichoz mindkét karbit ìrja, a wxr200 ufyan az a blokk, mint az Atlantic, a wxr180-hoz meg olyan karbi kell, mint a wxr200-hoz. Szóval sok minden àtjàrható attól, hogy nem ìrjàk...
A kipufogó leömlő ès vègdob közé a tűzgyűrűvel jàrtam így... Az Atlantic 200-hoz csak gyàrit írt 7 rongyért, az Atlantic125-höz van utàngyàrtott 1400-ért. Ugyan az a rendszer, kipuff, méretek. Kicsit lehúzàs, de kis utànajàràs és van mindenSzerk.:
Biztos jót nézel? Mert én nem làtom és nem rendelhetőt ìr...
[ Szerkesztve ]
-
dugynok
senior tag
válasz sityupityu #17651 üzenetére
Hmm... Hìvd fel őket ès kérdezz rà, mert én itt néztem és azt írja nem rendelhető:
http://oem-parts.hu/hu/parts/gilera/historical-catalogs-1998-2005/runner-180-vxr/engine-carburettor-43911
Ha nincs nekik, marad az én verzióm, bontott Atlantic200-as (2003) karbi (keihiin), ahhoz van membràn.
Szerk.:
Nem jó hozzà a komplett keihin karbi?
[ Szerkesztve ]
-
dugynok
senior tag
válasz sityupityu #17653 üzenetére
Nem véletlenül, hidd el... Szerintem úgyis azt mondjàk nem jó. 200as ès a 180as runnerre ugyan az a karbi (walbro) való. Az Atlantic200-ra az a walbro és a keihin való. Ezekből eredően a vxr180-ra jó az Atlantic200 keihin... De ràkérdezek biztosra a szerelőmnél neked.
Automata szivatóval is így jàrtam. Motor tipusra keresve csak gyàri van mindenhol - kapaszkodj meg - 36k és 50k-ért. Méretek nincsenek az oldalon. Lemértem a méreteit itthon, futarmotorosbolt.hu - n 5k-ért vettem ugyan olyat, belevaló.[ Szerkesztve ]
-
dugynok
senior tag
válasz sityupityu #17655 üzenetére
Én a cikkszàmokat nézem.
1: vxr180 1-000-071-479
2: vxr200 1-000-071-479
3: atlantic200 1-000-071-479 és 1-000-071-366Én úgy làtom, hogy a vxr180 és 200 az walbro karbis mindkettő, legalàbbis egy cikkszàmot hoz mindkettőre és egyféle membrànt hoz mindkettőre (walbro) ès az nem rendelhető stàtusz.
Vxr200:
http://oem-parts.hu/hu/parts/gilera/historical-catalogs-1998-2005/runner-200-vxr-4t/engine-carburettorVxr180:
http://oem-parts.hu/hu/parts/gilera/historical-catalogs-1998-2005/runner-180-vxr/engine-carburettor-43911A 21-es alkatrész az
-
nyogo83
senior tag
válasz sityupityu #17658 üzenetére
Kerdes, hogy mivel ragasztja/hogy rakja ra. Na meg mennyire lesz tartos.
En a helyedben berendelnem olaszbol [link], 70Eur szallitassal egyutt, saccra 21 ezerbol megall.
Amugy erdekessegkepp a CM129701-es cikkszammal ha rakeresel, akkor eleg sok mas tipust is kidob ebay-en amihez meg jo, valamint valahol minimalisan olcsobb, csak kerdes az milyen minosegu utangyartott.
[ Szerkesztve ]
-
dugynok
senior tag
válasz sityupityu #17657 üzenetére
Ezért írtam, hogy vegyél egy komplett bontott atlanticos keihin karbit, azt tedd rà a runnerre, jó rà. Ahhoz kapsz alkatrészeket is.
-
nyogo83
senior tag
válasz sityupityu #17658 üzenetére
Kicsusztam a szerkesztesbol.
"Az ember akar venni valamit de nem tud."Amugy ezt inkabb finomitanam es kiegeszitenem annyival, hogy itthon nem kapsz lassan semmit boltbol.
Ahogy az elozoben linkeltem, a cikkszamra rakeresve csak az olasz ebayen 135 talalt van a tolattyura es nem is annyira veszes arakon.(Nemet/UK ebayt nem neztem meg)
Nekem abbol van elegem, hogy lassan barmit venni akarok, mar nem is keresem szinte magyar boltokban, mert nincs. Es ez nem csak motoralkatreszre igaz.
Madison-hoz kellene most nekem karbiba tuszelep+feszek. Ketto bolt arul, az egyik italmondo(12k) a masik az oem-parts(33k lol) es persze egyiknel sincs, hanem rendelik.
Koszonom szepen. Ezt en nem hivom boltnak, ahol az alkatreszek nagy reszet rendelik ha szukseg van ra.
Felmegyek ebay-re es kozvetlenul megrendelem 10k korul szallitassal, amit hamarabb megkapok, mintha rajtuk keresztul ugyanezt eljatszanam.Nincs bajom a kereskedokkel, szivesen vasarolnek en toluk hogy ne kelljen 5-10 napot varni pl, mert mondjuk surgos. De ha nem tart keszletet, akkor koszonom nincs szuksegem egy koztes szemelyre aki helyettem ranyom a "buy now" gombra.
Ugyanez volt nemreg az NZI bukommal. Megrendeltem a hivatalos magyar forgalmazotol augusztus 5 vagy 6.-an. Nem volt raktaron, de egyeztettunk hogy varnak szallitmanyt, kuldik.
Ket hete kaptam meg
Ha ezt tudom elore, akkor megrendelem spanyolbol a gyartotol/forgalmazotol es szallitassal egyutt ugyanennyibe megkapom hamarabb.Szerk:
Szerintem a "PI" az valami sajat belso raktarozas miatt kerult a CM ele.
Keress ra cikkszam szerint olasz ebayen. Az egyiknel van megadva adat is, 28mm-es atmeroju ezzel a cikkszammal. [link][ Szerkesztve ]
-
dugynok
senior tag
válasz sityupityu #17663 üzenetére
Persze egyértelmű, csak az elején még nem jött ez szóba. Szerintem is jobban jàrsz ebay-en, de ott is kérdezz rà az eladónàl a méretekre.
-
kcsa
veterán
válasz sityupityu #17682 üzenetére
Ne keverd a híresen betegágy kategóriájú 2T injektor rendszert a "hagyományos" 4T-vel, amiről kb. semmi általános negatív véleményt nem hallani, csak egyedi hibák fordulnak elő. Peches az ember ha ez pont vele fordul elő, de messze nem olyan rettenetes a helyzet, mint ahogy páran lefestik (motorosok...).
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz sityupityu #17682 üzenetére
A 2T 50-es injektorokon kívül más befecsi nem szokott meghibásodni. Kocsinál is a legősibb központi befecskendezőket leszámítva nemigen van baj sosem egy szívócsőbe fecskendezős rendszerrel.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
csongi
Topikgazda
válasz sityupityu #17686 üzenetére
4T-nél általában egy fej 40K, egy szivattyú ha nem gyári kb 30K
Egy rendes karbi rendebtétel, és nem csak gányolgatás, simán meg van ennyi.
Sőt egyes típusoknál beleugrik a 100+K értékbe is.
Jó az az injektor -
veterán
válasz sityupityu #17665 üzenetére
Írtam, hogy jelentkezni fogok ha megjön a haver motorjához a membrán.
Hát, most lett csak igazán értelme a malossi hajtásnak amit beraktam neki, mert ettől az új membrántól teljesen más dimenzióba került a motor. Számomra egészen hihetetlen, hogy 180 4T-hez képest mekkorát gyorsul. Jobban örülök az eredménynek mint a motor gazdája.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
csongi
Topikgazda
válasz sityupityu #17780 üzenetére
Ha meg is emeli a tut a membran, akkor aztan menni si fog .
Levego nelkul ne megy
Gratula, ugyesek vagytok! Sok kilometert kivanok.
Nekunk meg egy ujabb hasznos info.
Szoporoller topikba kellennek is a pozitiv eredmenyek!! -
runner 125
nagyúr
válasz sityupityu #17780 üzenetére
Ha kellően vigyáz rá, sokáig jó szolgája lesz.
Késő nyáron amikor volt időm rövidebb távokra átültem én is a 180-as 2T-re pár, mentem vele egyhuzamban 50-60km-eket is, de komolyan a fene hinné el ha én olvasnám, h a VFR után is ekkora feeling gurulni azzal a kis szarral.
Ha picit hátrébb ülök 30-40-ig gázra úgy jön fel az eleje, mint a huzat.Gondolkodtam is, h milyen lenne egy PM tuning variátorral és egy nagyobb sűrítésű PM hengerfejjel, csak akkor már elcseszem a gyári állapotot. Bár ez a 2 változás kívülről pont h nem eredményezne semmit.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
miresz
veterán
válasz sityupityu #17841 üzenetére
Gratula! Nekem is bejönnek a Runner-ek. Runnerel 180-assal még nem mentem csak 50-essel annó. Elég jó menetteljesítménye lehet. Képed van róla?
-
DigitXT
félisten
válasz sityupityu #17841 üzenetére
Ha egyszer kész lesz a Madison, összefuthatunk egy próbakörre...
-
csongi
Topikgazda
válasz sityupityu #17841 üzenetére
Gratula a gephez .
Hasznald egeszseggel. .
Egy kis kezi polirozas, maris csillog villog. -
kcsa
veterán
válasz sityupityu #17841 üzenetére
Mindig én vagyok a szemét hogy nem bírom tartani a pofám, de hogy egy 180-as 4T robogó nem megy valódi 130-at, az fix. (Esetleg kizsírozott szakadékban hátszéllel )
szerk.: ja persze gratula
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz sityupityu #17848 üzenetére
Fene tudja, nyilván érdekel a kérdés téged is, nyáron ki is próbálhatod Ennél nekem a Kymco sokkal aljadékabb volt, fix 20%-ot csalt, ami marha sok.
-
DigitXT
félisten
válasz sityupityu #17850 üzenetére
Általában arányosan szoktak csalni. 100-nál 114 az (robogónál) normális.
Ellenben 50-nél 64 az kegyetlen sok. Mérési hibára gyanakodnék, mert ha
egy ilyen fix "eltolás" lenne, akkor álló helyzetben 14-et mutatna... -
kcsa
veterán
válasz sityupityu #17852 üzenetére
oda nem megyek át, amióta ment a "kilövés"
-
DigitXT
félisten
válasz sityupityu #17852 üzenetére
Ha viszont ez igaz, akkor tökéletesen pontosnak kéne lennie az órának, hogy
0+14
50+14
100+14
esetén is a GPS-szel egyező számokat mutasson - nagyon pici erre az esély.
Nem lehetetlen, de egy ilyen mechanikus óránál nem is annyira valószínű...Alapvetően a sebességmérés fordulatszámmérés, a pontatlanságok lineárisak
szoktak lenni, tehát, ahogy korábban kcsa írta a Kymcoval kapcsolatban +X%.
180-as Maja (4T) 15%-ot csalt, tehát GPS 117-nél már 135-öt mutatott, viszont
valós 50-nél csak 57,5-et. Na jó, ezt nehéz ilyen pontosan leolvasni. A digitális
az leolvasási pontosság tekintetében verhetetlen. (Mármint kerek km/h-nál...)Amúgy el tudom képzelni, hogy "viszi" a 130-at, de írtad, inkább 100-at szereti.
-
DigitXT
félisten
válasz sityupityu #17855 üzenetére
Ha mindig 14-gyel mér fölé, akkor az egy GPS pontos óra, csak el van tekerve.
Ez az, ami kevéssé valószínű: simán lehet, hogy valós 50-nél óra 64-65-öt mér,
de akkor valószínűbb, hogy valós 100-nál már több lesz az, mint 114-115.Az akciókamerás teszt jó ötlet: ha majd összefutunk tavasszal, felpattinthatjuk
akár az egyik AS200-amat, amiben elég pontos GPS van, s kiderül a turpisság. -
kcsa
veterán
válasz sityupityu #17855 üzenetére
Kilövés = Ludsimon (ha jól emlékszem a nickjére) kedvenc témája volt, csak és kizárólag erről tudott beszélni, egy 50-es robogóval "alázott" mindenkit, csak egy kicsit túltolta a témát. Innen ki is van tiltva emiatt.
-
csongi
Topikgazda
válasz sityupityu #17848 üzenetére
Ha már ennyire gázos, akkor én megpróbálnám a olcsó verziót .
Folyékony súroló, és utána egy kézi polír Néha varázslatos eredménnyel....
Digitxt:
Még ilyen csodákon tanultam a szakmát.. És a keleti blokk gyöngyszemein.[ Szerkesztve ]
-
csongi
Topikgazda
válasz sityupityu #17881 üzenetére
De van!
Hárombetűs boxer állat. -
DigitXT
félisten
válasz sityupityu #17883 üzenetére
Az nem beégés, ha valaki vmit nem tud, és ezt töredelmesen be is vallja...
Igen, láttam, szereltem szabadonfutót, pont úgy nézett ki a 180-as Majában,
mint itt az SH-ban... Viszont az SH-ban a generátor oldalon van, pont, mint a
400-as Madisonban: utóbbiban nem szereltem, de tudom, hogy van berakva.Önindítóban úgy tudnám elképzelni, mint az ütvecsavarozóban. Ha felpörög,
kalapács kicsapódik, meghajtja a külső tárcsát. Ha viszont kívülről pörgeted,
az nem hat vissza a motorra. De lehet, hogy nem tudna indítani, csak ütne. -
veterán
válasz sityupityu #17883 üzenetére
Most utánanéztem, a honda forzában valóban nincsen.
"Az elektronikus vezérlésű, szénkefe nélküli, váltakozó áramú generátor
önindítóként funkcionál (ACG). Ez az integrált egység közvetlenül a főtengely végére szerelik, s
mivel nélkülözi az áttételt és a szabadonfutót, működése jelentősen halkabb a hagyományos konstrukcióénál. "Hauptmann igazad volt.
Mondjuk ez eleve nem egy hagyományos önindító megoldás.(#17884) DigitXT Nem is neked akartam papolni a szerelésről, általánosságban írtam csak.
De valóban létezik a technika.[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
DigitXT
félisten
válasz sityupityu #17885 üzenetére
Na igen, egy hagyományos szénkefés önindítónak édeskevés lenne nyomatéka.
Btw. nem vettem papolásnak. Néhány megoldás standard. (És vannak a kivételek.)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz sityupityu #17894 üzenetére
Ez egyrészt jó, mert akkor tudjuk*, hogy mi a hiba.
Másrészt viszont megint nekem fog fájni. (~71K)*: persze biztosra, csak ha szétkapta, és látta is...
de akár lehet más is
Eeegen, ezért is kezdtünk keresgélni gyorsan. (De
más nem nagyon maradt.) Holnap okosabb leszek.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz sityupityu #17898 üzenetére
Bocsi, félreérthetően fogalmaztam: hajtókart mondta a szerelő is, viszont
az egyben van a főtengellyel, a robbantott ábrán, pontosabban külön nem
is hozza az oem-parts a hajtókart, pedig be van számozva, de mindegy...
Szóval akkor alapvetően egyetértetek, hogy az zöröghet, és így zöröghet.Ui: használt fonendoszkópot is, de nem tudta lokalizálni, pontosan mi az,
és ugye jól összezavartam azzal, hogy korábban nem volt ilyen hangja.
Tehát mindenképp abban kereste a hibát, amit ő szerelt/cserélt. De mikor
mondtam neki, hogy amúgy mire emlékezteti, akkor a hajtókart mondta...nyogo83: nincs nálam a motor, a videó még az "elfüstölés" előtt készült...
csongi: amúgy ezen a videón nem nyitott a kipu, benne van a tompító, de
hamarosan összedobok egy normalizált verziót, milyen tompító nélkül.
Akkor nem sok más hang marad a kipufogó dörmögésén kívül: az +10dB.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz sityupityu #17907 üzenetére
Ezek azok a kérdések, amiket ha tehetném, már most feltennék, de zárva vannak.
Kíváncsi vagyok a márkaszerviz óradíjára, de hiába olcsóbb (?!) a mostani szerelő,
ha ilyen "10-20K-s hibákat" elkövet, összességében már bőven nem olcsóbb.LOL.Szerk: az olajszint ablak betörése amúgy nem biztos, hogy az ő hibája volt...
Lehet, hogy az úgy van kialakítva, hogy egyszer bepréseled, és szevasz. Kár érte.
Mármint kár azért, hogy eleve nem tudtam venni hozzá: most találtam szettben.[ Szerkesztve ]
-
csongi
Topikgazda
válasz sityupityu #17918 üzenetére
Ez egy megfelelo hoerteku gyertya ahhoz, hogy szetegjen
-
DigitXT
félisten
válasz sityupityu #17934 üzenetére
Ne tudd meg, a "túrán" mit kaptam emiatt a kollégáktól.
Az volt a lényeg, nehogy egyszer bevezessék a színezhetőséget!
Pedig, ha jobban belegondolunk, piros már van... mármint a PH-n.Más domain alatt asszem kék, de ezen nem veszünk össze LOL.
Andrew volt a legjobb, hogy szerinte ezeket kézzel írom be...Nos néha igen.
ON: erről a képről beszéltem, még tavasszal "készült", címe: volt egyszer rég...
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz sityupityu #17852 üzenetére
Mondjuk a 180-as 2T órája is ilyen, de a helyzet szerintem ennyire nem egyértelmű. Már figyelgettem és mérgettem annó én is, amikor 7 éve megvettem, ugyanis induláskor az enyém sokkal "lasabban" mozdul ki (meg szerintem kb mindegyiké, majd nézd meg). Ez által alsó tartományban biztosan nem 14km/h-val mutat többet folyamatosan. Itt is csal, de nem ennyit. Valós 50-nél emlékeim szerint ilyen 59 körül mutatott az óra. Mint írom, egyszerűen az alsó 7-8 km-nál kb még áll a mutatóm, vagy épp h csak elkezd kimozdulni a 14-es standard helyzetéből.
Persze örülni nem kell, mert ahogy nő a tempó, kb úgy csal egyre többet.
A 180-as óra szerint alattam (97kg) 141-et megy, ami kb valós 122 km/h. Autó km órához mérve 130, ami szintúgy kb. a valós 122.
Cimborám 65kg-ja alatt már mutatott 150-et is, nyilván ennyire kicsi ccm-nél már nagyon számít a tömeg és a légellenáslásod.
Ettől függetlenül továbbra is becsülendő amit tud, assszem az enyém sose lesz eladó."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
veterán
válasz sityupityu #17939 üzenetére
Egyébként a 180 2T-től egyáltalán nem nagy meglepetés ez a teljesítményt, én még keveslem is. A 180 4T-nél nagyon jónak számít a 19 ló, de a 2T-nél az a gyárilag 21 nem valami nagy durranás. Jóval 30 fölött kéne lennie, nagyon vissza van fogva gyárilag. Ha lenne egy papíros 2T-m (az enyém régen nem az volt), akkor az aztán megkapna mindent tőlem (cső stb), hogy úgy menjen ahogy kell. Gyárilag nicasilos henger van rajta, arra találták, hogy pörögjön. Egyszóval szerintem vicc az a fordulat és lóerő ahogy ezek 180 2T runnerek gyárilag kijönnek. Valószínűleg, hogy a köbcenti/kilowatt/plusz korlátozott jogosítvány kombinációjában kell keresni azt, hogy miért van ez így.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
runner 125
nagyúr
válasz sityupityu #17940 üzenetére
Persze, ez egy full butított 180-as 2 ütemű konstrukció. Tulajdonképpen nincs olyan pontja, ami a nyers teljesítményre lenne kihegyezve gyárilag, sőt, amit lehetett elkúrtak rajta direkt, h ne legyen ennél erősebb.
- Nagyon kicsi a kompresszióviszonyú hengerfej van rajta
- A gyertya el van tolva a legforróbb ponttól - a dugattyútető középpontjától
- 50 ccm-esekkel megegyező nyílású és méretű a membránház (1:1-ben csereszabatos)
- Leömlőkönyök átmérője közvetlenül a hengertalp alatt gyárilag szűkítettNoh és ahogy te is írod, szinte alig pörög 8000 körül max fordulaton a motor.
Itt az okokat én inkább a tartósság jegyében keresném.. bár nyilvánvaló h 30 lóerővel sem lenne üzemórás egy 180 ccm-es 2 ütemű motor, de ez akkoriben ebben a formában is nagyot durrant.
Azt is érdemes szem előtt tartani, h azért 12 és 13"-os kerekekről beszélünk, kezdetben egy nagyon szar első futóművel szerelték, illetve a blokkfelfüggesztés sem egy túl átgondolt megoldás. A nagy blokk rezonancia miatt szinte muszáj volt ilyen nagy központi tömböt használniuk, ami sajnos magával hozta azt, h tökéletes, tempós ívet kanyarodni nem lehet vele. Elkúszik, bizonytalan lesz nagy tempónál kanyarban. Még több lóerővel még szarabb lenne.Illetve a 90-es évek közepén amikor kifejlesztették, arányaiban népszerű volt a 91-es benzin. Ezen jegyekkel még kicsi oktánszámú, szar üzemanyaggal is használható volt, ezt is szem előtt tartották a fejlesztés során.
Egyébként én nem érzem kevésnek a teljesítményét, mondom ezt úgy, h a 800-as VFR-em pár hete első sorban amiatt adtam el.
Nem szabad elfelejteni, h 50 ccm-es vázról beszélünk, 118kg a robogó. Agglomerációból bejárni, városon belül, 1 megyén belül gurulgatni bőven elég.
Nyilván az idő már efelett is eljárt.. de az tény, h manapság hasonló ccm-ből, hasonló vázmérettel / felépítéssel senki nem hozott ki ilyen robogót. Valahol a 300-as 4 üteműek tudják ezt a teljesítményt mostanság de ott már egy teljesen más vázfelépítésről beszélünk, pl. az SH300, nah az kb. sose fog gázra kerékre jönni.
..és azért ne feledjük, h az első 180-as megjelenése óta eltelt 21 év."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
nyogo83
senior tag
válasz sityupityu #17940 üzenetére
Igaz nem gyari, de en tudok egy jol kihegyezett robogot, ami szerintem hasonloan halalos elmenyt ad minta a 180-as megkapta volna a tisztesseges teljesitmenyt.
Aeorx vazban egy Mito blokk+megreszelve [link]
Pont most lattam hogy elado, valami 200k korul ker erte a tulaj.
Egy probakorre elvinnem, valtas alsoval mennek[ Szerkesztve ]
-
-Mosquito-
őstag
válasz sityupityu #17974 üzenetére
Nem, csak hangosan gondolkodott. Amúgy ilyen esetekre mindig tart egy + robeszt.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Grillo
senior tag
válasz sityupityu #17977 üzenetére
Gondolom dílerező kolléga kotvadékjai közül megnyert valamit átmenetnek, ezzel is ledolgozva a maya árának uzsorakamatából egy kicsinyt.
-
DigitXT
félisten
válasz sityupityu #17982 üzenetére
Izzók pontosan a helyükön vannak?
-
kcsa
veterán
válasz sityupityu #17982 üzenetére
A konkrét típust nem ismerem, de ha jól értem nem egy darab két izzószálas halogéned van, hanem két darab egymástól független, amik így egy magasságban világítanak.
Esetleg szétszedés, és a fogaskerekes cuccok egy-két foggal odébb összerakása segíthet. Más megoldás nem lehet, ha egyszerre állítódnak.
-
csongi
Topikgazda
válasz sityupityu #17986 üzenetére
Rossza az ego.
A sajat foglalataba van tengelye korul elfordulva az izzo szal, es ezert rossz vetitett kepet ad.
Szerintem -
kcsa
veterán
válasz sityupityu #17990 üzenetére
Minden elindulás előtt, és érkezéskor.
Ha szerelni akarsz, akkor szerelj
-
Grillo
senior tag
válasz sityupityu #17992 üzenetére
Scarabeon évente írja.
-
Grillo
senior tag
válasz sityupityu #17995 üzenetére
Mondjuk az enyém Rotax, azok szeretik a gyakori ellenőrzést. Szerintem ennek amúgy is gyakoribb az intervalluma, mint az átlagos.
-
DigitXT
félisten
válasz sityupityu #17984 üzenetére
Éppenséggel nekem sikerült egyszer kocsiba H7-et kicsit ferdén berakni: csálén
világított, onnan vettem észre. De ha nálad beült a helyére, akkor nem ez a baj... -
csongi
Topikgazda
válasz sityupityu #17989 üzenetére
Azert nezd meg azt az izzot. Ott van a tanyer ahol lennie kell?
Ha nem a kello melysegben van a fenyforras, akkor valtozik a vetitett kep, ergo furcaan vilagit.
Ha az rendben, akkor a vetitett kep adhat tampontot mi lehet a bibi.Szelephezag:
Ha mar szet szeded, allitsd be, es ird fel a km. Onnan mar biztos lesz mikor kell allitani.
Robeszoknal nem eroltetik ez a dolgot, a sok kabatolas, mire hozza lehet ferni elveszi a fizeto tulajdonos kedved ettol a szerviz vegre hajtastol. -
csongi
Topikgazda
válasz sityupityu #18002 üzenetére
Én arra gondolok, hogy a tányér jó helyen van az izzón felforrasztva.
Új hozzászólás Aktív témák
- Eleglide C1 - a középérték
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Ukrajnai háború
- Fotók, videók mobillal
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Célkeresztben az OnlyFans, amiért pornót nézhetnek a gyerekek
- Napelem
- Honor Magic V2 - origami
- Miért vezet mindenki úgy, mint egy állat?
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- További aktív témák...