-
Fototrend
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz runner 125 #2002 üzenetére
Igazából csak ez, hogy volt-e bármi előjele a dolognak. De ha nem nézegetted, akkor mondjuk nem tudod, hogy 10000-nél milyen mértékű volt rajta a kopás. Gyanítom azért, hogy a szélessége (ahogy a nagy könyvben meg van írva) idővel csökken, tehát most ha kcsa normális szélességet mér a Kymcon, és szemre nem repedezett, meg kopott a szíj, akkor még lehet benne sokezer km, ami miatt valószínűleg nem érdemes még lecserélnie. Amúgy igen, nekem is csak feltekerte a szíjfoszlányokat a varió meg a kuplung, semmi egyéb kárt nem okozott. (Az más kérdés, hogy kellemetlen volt utána tolni, viszont engem anno a Majával rendesen átvágtak: ótvaros kopott szíj volt benne, ami 1000 km után szakadt el.)
"ha történhet drága, körülményes kár, akkor az nálam be is következik"
Murphy nem alszik?[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz runner 125 #2025 üzenetére
So-so. Picit emelte a fordulatot. Simábban jár a gép. Nőtt a végsebesség
és picit jobb a gyorsulás. Miközben a fogyasztás lényegében változatlan,
vagy csökkent. De nem okozott akkora ugrást, mint a Multivar a Maján.
Elsőre azt mondtam, hogy csalódás. Nem ért 15K-t. Netán az 1 grammal
kisebbet kellett volna venni. Dehát csodát sem kell(ett volna) várni, hiszen
annyira nem hegyes a Madison teljesítménygörbéje: alapból se harmatos.+3 LE lett volna max. kinyerhető, ami a Majánál még hatalmas előrelépés
volt (12->15, azaz +25%, persze kicsit nagyobb fogyasztás árán), viszont
a Madisonnál max. 10%-ot számított volna. Szóval jó/jobb, a fent leírtak
szerint + fogyasztást sem növelte, ami ennél a (zaba)gépnél nem hátrány.
Ha 15 grammosat veszek, az valószínűleg jobban feltolta volna a fordulatot
talán robbanékonyabbá téve a gépet, de tutira növelve a fogyasztását is.Szóval tudja fene: jobban örültem volna neki fél áron, de amúgy tkp. bevált.
-
DigitXT
félisten
válasz runner 125 #2038 üzenetére
Kérdezd Andrewt, azt mondja, a Nexus-ra 10K-ért tud.
Nekem ugye külföldi rendeléssel volt 15K (picivel kevesebb):
ehhez képest egy Malossi görgőszett is 8K itthon+szállítás.Szóval ha valami kedvező forrásból picivel a sima görgőszett
ára felett jutsz hozzá, akkor szerintem megéri... Varió csere
nélkül javítja a gyorsulást ÉS növeli a végsebességet. (Azaz
még inkább kiegyensúlyozza a motor teljesítményleadását.)Valami grafikont is rajzoltam róla annak idején videó alapján.
Szerk: egyébként az FXR-ek nagyon mehetnek...
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz runner 125 #2040 üzenetére
Na igen: meggyőződésem, hogy a Madison még a sportosabb 400-asok közé
sorolható, szóval lehet, hogy egy ilyen FXR esetleg egy Multivarral felokosítva,
otthagyná a "nagypapásabb" (és gyári görgős, meg gyári variós) 400-asokat...Kicsi, könnyű, erős. Nem semmi szerkezet. (Talán a Velvet 400 fingatná meg,
ami ugye 1:1-ben Madison blokk, csak 50-60 kilóval könnyebb. Szóval megy.) -
SirKero
őstag
válasz runner 125 #2146 üzenetére
Az igen
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
DigitXT
félisten
válasz runner 125 #2146 üzenetére
Nem rossz. 0-150: 9,8s (De mennyi a 0-100?
Fogyasztás?)Szerk: megaztán elég hülyén nézne ki rajta egy túradoboz...[ Szerkesztve ]
-
Hauptmann
addikt
válasz runner 125 #9861 üzenetére
Jelentheti azt is, hogy sokan bedőltek a 'soha nem romlik el' szövegnek, és megy ezerrel az önigazolás, ahogy kcsa mondja. De ha valami történik a géppel, azt már nem teszik ki az ablakba (a Honda specifikus topicok többsége ilyen).
Van egy ismerősöm, megvalósította az álmát, vett egy új Triumph-ot tavalyelőtt. A motoros társaságában mindenki hülyének tartotta, hogy nem a fantasztikusan megbízható japánok valamelyikét választotta. És érdekes módon a szar Triumph 30 ezer km alatt egyszer sem rohadt le, nem folyik az olaj belőle, csak megy, miközben egy-egy japán már letérdelt a bandában.
Nincs azzal semmi baj, ha egy gép meghibásodik, ez benne van a játékban. De bármiről is azt terjeszteni, hogy nem romlik el, beszűkült látásmódra vall.
-
ludsimon
veterán
-
Hauptmann
addikt
válasz runner 125 #9865 üzenetére
Az egészséges márkafanatizmussal nincs gondom.
Mosquito,
Sajnos annak a Triumph-osnak ilyet dobott a gép. Mindenből van jó, és rossz példány.
[ Szerkesztve ]
-
ludsimon
veterán
válasz runner 125 #10114 üzenetére
Honnan tudod, hogy figyelemhiányos vagyok?
Van sok barátom, és a középiskolát befejeztem pár éve..[ Szerkesztve ]
undefined
-
kcsa
veterán
válasz runner 125 #10152 üzenetére
Mindenkinek megvan a maga betegsége
-
dugynok
senior tag
válasz runner 125 #10152 üzenetére
Szeretem a darázs derekat és nagy hátsót, nnah)
-
DigitXT
félisten
válasz runner 125 #10216 üzenetére
Én meg lámpától mentem AndrewTdi szintén Malossi variós Nexusa mellett
fej-fej mellett pontosan 0-140 km/h között kifelé a városból. Most akkor vagy
Andrew Nexusa (volt!) ennyire gyenge, vagy a Kakucson az a Burgi.Amúgy tény, hogy volt valami légszűrőgondja, utána már egy "picit" el tudott
nyúlni. De messze nem annyira, mint ez a Burgi (ami amúgy nagyon nem is
nyúlt el). Nekem azóta tovább kopott a hajtásom. Tehát akkor feltételezzem,
hogy aljas mód sport módot is használt a délelőtti száguldozó simlis sámlis?Mondom, hogy a JCosta feldobná a Madisont is. Két héten belül rendelem.
Ui: sőt, mintha valami kuplunggondja is lett volna, így nem lőtt ki annyira.
Az amúgy van nekem is - el van kopva, magas fordulaton fog, sokat csúszik."Attis a Jcosta-s, PC-s Nexus-szal viszont elment a Burgmann-tól"
VS.
"Burgi lenyomta mindet." Gondolom régen volt. Persze, a pilóta súlya játszik!
Azért a Nexushoz hasonlítom a Madisont, mert Andrew hasonló súlycsoport.
(Mégsem mondhatom azt, hogy megeszi a Kymco 500-ast is... amikor kcsa
testesebb és a motorja is nehezebb. És nem is teszteltük le persze.)[ Szerkesztve ]
-
-Mosquito-
őstag
válasz runner 125 #10216 üzenetére
Kanyarnál a bukotérnél 2x versenyeztek. Az egyiket Attis nyerte minimálisan a másodikba viszont powerezett a Burgis (nem jut eszembe neve) ő nyerte,ha emlékeim nem csalnak. Már akkor is csodálkozzunk , hogy mennyit költött rá, hogy tartani tudja a lépést a Burgival. Malossi vario majd J.Costa, 2db minőségi kipuff Mivv?, Malossi vezérműtengely/kuplung, kontraszt/kuplung rugó stb..
Digit:
2009 04.04 volt ez. A verseny meg 17:45h-kor volt. De tényleg!
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
DigitXT
félisten
válasz runner 125 #10235 üzenetére
Azóta lefolyt már némi víz a Dunán: EVO3-at fogok venni, az jobban bírja.
Még nem rendeltem meg: németektől pikk-pakk itt van, de 70K az 70K.
Egyelőre a "termosztátos" fogyasztásra vagyok kíváncsi, a régi hajtással.Szerk: mondjuk nem tisztán város lesz, ma pl. voltam kint Budakeszin.
Azért, hogy ezt kompenzáljam, küldtem picit 7000 fölött is... Sebességet
nem mondok hozzá, mert nem magánút. És nem is német autópálya, lol![ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz runner 125 #10284 üzenetére
És pont ezért van mellette egy maxid.
-
kcsa
veterán
válasz runner 125 #10284 üzenetére
Nem te vagy ugye az egyetlen motoros topikban sem, aki motor mellé tart egy robogót is
-
Hauptmann
addikt
válasz runner 125 #10469 üzenetére
A Honda prémiumnak számit? Akkor egy BMW, vagy egy Moto Guzzi micsoda? No meg ha a japánoknál maradunk, ott a Yamaha, amit a Honda elé szoktak rangsorolni.
[ Szerkesztve ]
-
Den
veterán
válasz runner 125 #10469 üzenetére
Nem akarom már továbbragozni , kétszer is leírtam, két jó példat. Igen prémium. De egy automat szivatóba nem tudsz prémium minőséget rakni, mert egy faék, ha jól megcsinálod akkor is csak két forintal drágább, mint ha szarul. De legyen drágább a honda felirat miatt, legyen kétszer annyi mint egy mezei oem. Az is lehúzás, de legyen az, hogy prémium, és annyiért még elhitetem magammal, hogy jobb minőségellenőrzés, meg majd tovább bírja. De basszus 24k egy 5 grammos műanyag baszért...
A hengerszettnél meg ugye szintén lehetne mondani,hogy mert prémium, ha olcsóbb alternatíva csak kínaiban lenne.De polini van 38k-ért és ezzel szemben nem érv hogy prémium, mert hát ez sem épp low-end.
Ennél érthetőbben nem tudom elmondani, szerintem világos mire gondolok. Ezzel együtt mindig felajánljuk az ügyfélnek az erdetit is, de ritkán szoktak ragaszkodni hozzá.
[ Szerkesztve ]
www.simson4t.hu
-
kcsa
veterán
válasz runner 125 #10499 üzenetére
Meg a ContiTwistet
-
huszi.gyb
senior tag
válasz runner 125 #11098 üzenetére
Ma én is belefutottam szemből. Lehet, hogy büntetős, lehet, hogy nem sebességgel, de nem érdekelt, kicsit lassítottam, majd a rendőr autó mellett gázfröccs, gyönyörűen visszarobbant a nyitott dobban majd nyélgáz. Fix trafi volt benne, nem tudott utánam fordulni vele, mögötte rendőr sehol.
Ma volt egy Celica-s srác, akivel "összeakaszkodtam", nem tetszett neki a középső ujjam... Sávot váltottam mögüle, majd index nélkül jött ki elém, ha nem fékezek csattanok. Dudára kicsit visszább húzta, majd kirántotta elém az autót ( a sávja végig üres). Elgurult a gyógyszer, kielőztem, bemutattam neki, erre elkezdte tolni... Piros előtt elém jött, bemutatott, majd előre gurultam a sorok közt...
www.dongosofor.hu
-
Burt1793
veterán
válasz runner 125 #11141 üzenetére
SH 300i városban, szépen kihasználva azt a 27 lovat sem fogyaszt többet 3,5 liternél.
-
huszi.gyb
senior tag
válasz runner 125 #11255 üzenetére
Megpróbáltam, de mindkét végén 90fokos kanyar van a bovdennek, és a gyors kötözők, amik vezetik a váznál túl szűkek voltak hozzá, ezért lazítani kellett rajta, hogy át tudjam gyömöszölni. Szóval sajnos kényszer volt.
www.dongosofor.hu
-
Attilaro
csendes tag
válasz runner 125 #11335 üzenetére
köszi a sok infót a rezonancia inkább csak olyan mértékű, hogy amíg nem volt meghúzva rendesen a plexi akkor rezonált. Amúgy a fordulatot szépen veszi, motorikusan, illetve a hajtással nincs gond, az meg lett nézve. Szóval valóban az araszolást nem szereti... Sorok között is vagy alatta, mikor a kuplung szétkapcsolt, vagy felette szoktam elhaladni.
Fényezéssel kapcsolatban annyit akarok, hogy a karcokat tüntessék el, illetve ahol fekete, pl.: a lábtartó ott kapja vissza az eredeti "fényét". Imádom a színét, nem kell, hogy fényes legyen.
-
kcsa
veterán
válasz runner 125 #11553 üzenetére
ABS-es Downtown 300 valahol 5-700 között van.
ABS-est szeretnék, mert nem vagyok HSM
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz runner 125 #11553 üzenetére
OK hogy drága volt, de ezzel nem is játszik szopórollerest!
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Burt1793
veterán
válasz runner 125 #11553 üzenetére
2 éves volt, minden tökéletesen megy rajta, napi 50 km-t megyek vele, nem kell szerelőhöz hordani. Újonnan 1,5 millió egy ilyen.
Kcsa: ok, ma is ezzel vagyok a városban. -
Burt1793
veterán
válasz runner 125 #11571 üzenetére
Mondj másik 250 ccm-s (kb 25-30 lóerős), pár éves, kis méretű, azaz kizárólag városi használatra való nagy kerekű, jól működő (amúgy igen, minden új motor jól működik egy-két kivétellel) robogót ennyi pénzért! Ez volt, ez van.
-
Burt1793
veterán
válasz runner 125 #11574 üzenetére
Engem érdekel a kor, de a 2009-es még okés. Adatok alapján nem tűnik rossznak, majd legközelebb lehet, hogy ilyen lesz, bőven erős az sh, sőt, de azért elbírnék egy ennél is erősebbet. Kicsit furán néz ki, nem olyan egységes, de nem zavar. Valószínűleg ez is használható hibátlanul a mindennapokban.
-
Brogyi
senior tag
válasz runner 125 #11574 üzenetére
ÁÁÁÁ. Ez minimum 2x annyit ment. Gumit azonnal le kell cserélni, mert az életveszélyes. 24 000km nálam 3 év. 16km-re van a melóhely. Szinte csak munkába megyek vele. Szóval igenis számít az életkor.
Nézd meg piszokul kiganézták. Gyanús. Biztos nem venném meg. Nekem ez a véleményem.
24k-nál még az eredeti guma lenne. -
Burt1793
veterán
válasz runner 125 #11580 üzenetére
Értettem, hogy nem ezt a konkrét motort, hanem a típust ajánlottad és meg is akartam köszönni, többször szoktam kérdezni, hogy mit venne az adott ember adott paraméterekkel és mindig csak a süketelés jön vissza, nem úgy mint te.
SH-n majdnem kibírt 20 ezret a gyári gumi. Most ez a citygrip van rajta, ez se rossz, bár ma csúsztam egyet vele (pedig már be volt melegedve, 20 km után történt), egy A7-es jött a seggemben, kicsit gyors volt a kanyar, már készítettem a lábamat, hogy kicsit kisegítsem magam, de visszajött előtte a tapadás (kicsit visszaegyenesedtem). Ezért is kell lassan abbahagyni, nagyon hideg az aszfalt.[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz runner 125 #11591 üzenetére
Nem véletlenül írtam az etanolos figyelmeztetést
Nálam sose volt ilyen benzinpara.
Demagóg ON: Mondjuk nem is büntetem magam karbis járművekkel. Amit ugye mindenhol javítanak, csak sose jó
-
csongi
Topikgazda
válasz runner 125 #17250 üzenetére
Ez tenyleg szep darab, es csak porolgatni kelett.
Grat hozza... -
Burt1793
veterán
válasz runner 125 #17250 üzenetére
Nagyon menő, van valaki egy ilyennel (az full fekete), akivel szoktam találkozni útközben. A kipufogója ordít és kb úgy gyorsul, mint az sh300-asom.
-
DigitXT
félisten
válasz runner 125 #17250 üzenetére
Hát lehet elfelejteni egy ekkora... (
állatot) arcot?
Szerk: baszki, ennek már 4 éve... Azóta meg lepacsiztál Symbivel: az kemény![ Szerkesztve ]
-
-Mosquito-
őstag
válasz runner 125 #17250 üzenetére
Ki fognak innen utálni ez a szopóroller topik..
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
DigitXT
félisten
válasz runner 125 #17258 üzenetére
Én csak "fácsén" láttam
a nagy összeborulástvmi fotót na. Neked nincs
szerencséd ezzel a fényezősdivel: olvastam a Honda dobozos kálváriád is.
Persze, mondhatjuk, hogy igényesség kérdése, másfelől viszont nem vitrin
kellék sokunknál a motor, így ha csúszás van, hát csúszás van: karcos lett!
Így maradt. Ha telibefényeztem volna gyári színre, a következőnél agyfasz!
Mondjuk a full másmilyen színű orridomot én se használtam, semmire. De
a harci sérülés az megmaradt. Nem kell elesni. Költeni lehet másra is.Persze ez nem is fog elmeni 3000-ért a mobilén. Max. a hahu-n, hehehe.
(Eszembe jutott Tothgera "pizzázós/fagyizós" robija... 16700 km, már évek
óta, de legalább kegyetlenül megbízható, hiszen egyszer se rohadt le vele.)Ui: anno majdnem mi is találkoztunk a másik énjével: fáradt volt a lelkem...
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz runner 125 #17250 üzenetére
Megutatom már ezt a szomszédnak valamelyik nap. Van egy 11e km futott runnere (magyarországi). Hát ha láttál még gányul kinéző motort... pedig nincs összetörve, de totál le van lakva a mocsoktól. Úgy néz ki mint egy 70ezer km-es motor amit soha nem mostak le.
-
yodamastah
őstag
válasz runner 125 #17266 üzenetére
Minden ok az xmax-al. Ahogy terveztem ezzel járok mindenhova bp és környékén. Dobtam rá egy 47 literes dobozt, így most már kiváló autóhelyettesítő, bevásárolni is ezzel szoktam. Beleraktam 1200km-t az elmúlt 1.5 hónapban. Idén marad a 250es, jövőre meglátjuk.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz runner 125 #17266 üzenetére
Szerintem önmagában az tök jó, hogy gyárira, sérülésmentesre alakítod!
Persze rengeteg pénz, meg utánajárás... de legalább nem kell tuningolni:
elég visszaállni* a gyári állapotra. A tuning sokkal több pénz, idő, sz.pás.
Viszont szórakoztató is! És ez is egy hobby. Kell hozzá kreativitás is.Az én vasam pl. soha nem fog elkelni, annyira egyedi: csak nekem jó.
És mindig van mit reszelgetni rajta. (Napok óta kábeleket forrasztok, lol.)
Viszont mindenből tanulok, így jobban értek hozzá, mint "x évvel ezelőtt".A leggyakoribb problémák arra vezethetők vissza, hogy tekert órás, olasz
vasakat vásárolunk olcsón, aztáncsodálkozunk, hogyösszefossa magát.
A 180-as Maja abszolút "roncs" volt az elején: rengeteg pénz ráköltésével
lett jó. De aztán a kora miatt makkantak meg rajta dolgok. Később meg a
szerelői hülyeségem miatt is. De legalább amit már anno megjósoltál róla,
hogy "kevés a kompót, fúrni kell" már csak az új tulajánál következett be...
Kapott új hengerszettet, aztán megy tovább: most egy kollégám jár vele.Madisonnak is voltak beépített hibái, ezeket se volt olcsó orvosolni, aztán
ami gyári hiba, azt érdemes kijavítani. Ahogy te is tetted az akkus csővel.
Nálam a sebességmérő volt sötétben leolvashatatlan: mivel úgyis teljesen
szét volt borítva a gép, ráértem forrasztgatni, meg LED-ekkel szórakozni...Amúgy a "hírhedtség" ellenére, komolyabb műszaki gondom elég rég volt:
vezérműlánc volt cserés 2014-ben és nem volt egyszerű találni megfelelőt.
Legutóbbi "komoly" műszaki gondom a hűtővíz elfogyása volt. (Rám jött a
sikítófrász, hogy megeszi/hengerfejes/biztos full trutymák az olaj, de nem.
Simán tömítetlenségi gondjai voltak a hűtőkörnek... a korral jár, rohad stb.)Fogok kompótot mérni. Aztán összerakom. Óra szerint 50000 körül jár, de
sanszos, hogy 2-3x ennyi is van benne... Lényeg, hogy amit én cseréltem,
arról tudom, hogy ki van cserélve, így nem tartom megbízhatatlannak.
Nyilván a gyári új alkatrészek elég drágán beszerezhetők, de ezt tudod.*: egy dolog bassza a csőröm, hogy a gyárilag sérülésmentes, és a pont
úgy kinéző közt azért van különbség... Oké, ha a váz, futómű nem sérült,
és egy elcsúszáskor jellemzően nem szokott, akkor nem versz át senkit,
max. magadat. De nekem pl. elment a kormány kicsit a csúszásnál... ha
azt nem rakom helyre (tökéletes sose lesz, max. ha lecserélem vadiújra),
és csak az idomokat pofozom ki, nem mondhattam volna rá, hogy "gyári". -
tigipuf
senior tag
válasz runner 125 #17270 üzenetére
Értelek én,hogy nem veszel behozott import vasat,csak egy bökkenő van:,nagyrobogó választék itthon forgalomba helyezett végig kísért szervízkönyvel gyakorlatilag 0.
Ezért kényszerülünk ilyen mediterrán importos gépekre, és vagy bejön vagy nem
PL:
3-4 éves(szaros) sh 300 hondáért bőven milla felett kérnek
Ilyen árat egy mezei hazai robogós nem tud kicsengetni,ez nonszensz ,de nem is ér ennyit szerintem.[ Szerkesztve ]
"Ha jól viselkedik akkor gyuszi,ha rosszalkodik akkor Gyula."
-
DigitXT
félisten
válasz runner 125 #17293 üzenetére
koránt sem tudtam olyan fürgén haladni városban
Ezt amúgy nem csodálom. Mentem 2x Andrew Nexusával: brutál nehézkes.
Nyilván meg lehet szokni, csak nekem az a tehetetlenség már sok volt.
Cserébe Andrew meg azon nevetett, hogy a Madison olyan, mint egy bicikli.Viszont ő meg olyan manővereket bevállalt vele, hogy csak néztem! Szóval:
meg lehet szokni, és nyilván lehet fürgén, ügyesen hajtani. De azért az már
érződik, hogy nem igazán városba találták ki. (Overkill, ha mondhatom így.)Ui: egy (hivatalosan) 200 kilós bicikli, amin abszolút nem érezni a súlyt, és
hiába jóval gyengébb papíron a Nexusnál 0-140-en mégis tudott vele menni.
De evett már gyengélkedő (?) T-Maxot is, amit itt hitetlenkedve fogadtak.
(Noha levezettem, hogy a katalógusadat egy dolog. A tuning meg a másik.)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz runner 125 #17295 üzenetére
Ezzel egyetértek, de ha van 300K-d kézben, akkor kockáztatsz, mást nem
tehetsz.... Aztán apránként ráköltöd. Jó esetben nem a gatyádat is.
Vagy persze nem motorozol addig, amíg össze nem jön a drágább, de "tuti"
gépre a vételár... (Esetleg hitelt veszel fel rá, megveszed újan, CASCO, stb.
Bár, ha hobbiról van szó, akkor kicsit meredek lenne így hitelre bevásárolni.) -
FeniX-
aktív tag
válasz runner 125 #17343 üzenetére
Szia, nem hallok semmi rendelleneset, viszont az egyenes futást csak szerdán tudom kipróbálni. ( pár napra házon kívül leszünk )
Köszönöm a tippeket! -
yodamastah
őstag
válasz runner 125 #17388 üzenetére
Ismerem persze. Majd csinálok még képeket ahogy épül.
-
DigitXT
félisten
válasz runner 125 #17388 üzenetére
Mondjuk egy első villa pont nem ad egyetlen pacit sem.
Gondolom az úttartást javítja, meg persze a "kinézetet".
Utóbbira gondoltam, hogy neked nem kell: nem gyári. -
yodamastah
őstag
válasz runner 125 #17396 üzenetére
Köszi! Ma is beugrok a szerelő sráchoz és megmondom neki (ott szerel a házban ahol lakom)
-
lehella
senior tag
válasz runner 125 #17471 üzenetére
Venezuelai valutában
www.taplalkozastanacsadas.hu -> "Edd magad soványra"
-
kcsa
veterán
válasz runner 125 #17515 üzenetére
Ha azt mondom hogy a Honda is gyártott ilyet, megtéped a ruhád és világgá mész?
Új hozzászólás Aktív témák
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Házimozi belépő szinten
- Fotók, videók mobillal
- Házimozi haladó szinten
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- PlayStation 5
- Hobby rádiós topik
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- További aktív témák...