-
Fototrend
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
szmissz
senior tag
válasz nyogo83 #7932 üzenetére
No, miután már kaptál ugyan pár választ, de nem fedték egészen pontosan a valóságot, jelentkezem én.
Igen, automatára korlátozott A1 (B215) jogsim van, automatával vizsgáztam, benne is van a kód (78).
Ha neked neked 101-van benne csak, akkor megúsztad, egyébként az sem a szemüveg kódja, hanem az "1. egészségügyi csoportban alkalmas". Nekem is az van benne és legfeljebb napszemüveget jelenthetne.
Amikor felvitték a rendszerbe, először nekem se írta be a csaj, örültem is, aztán észrevette és csinált újat...
[ Szerkesztve ]
Tiszteld meg a másik felet azzal, hogy válaszolsz a privát üzenetekre!
-
DigitXT
nagyúr
válasz nyogo83 #13485 üzenetére
ha valami feszultseg csucs/egyeb gebasz miatt a crc-je megserul a tartalomnak
Na, az egyéb gebasz én voltam! Röviden: teszteltem a SpeedoHealert, hogy jó-e
a bekötés. Ez sajnos vmi 250 km/h értékre vezérelte ki az órát, ami kiakasztotta
az analóg (léptetőmotoros) cuccot, ami persze ezután nem állt vissza nullába.Mondom sebaj: leveszem róla a tápot, akkor újrainduláskor visszaállítja rendesen!
(Láttam már ilyet. Meg szokott kerregni is olyankor.) Viszont lusta voltam a teljes
tápot levenni (már az akkuról mindent), gondoltam elég a 12V biztosítékát kivenni.
Ez részben igaz volt - a fedkomp ugyan újraindult, de nem tekerte le 0-ba az órát,
csak kb. 120-ról 110-re... Mondom, akkor megint: 110-ről kb. 100, és így tovább...Ezt valószínűleg olyan ügyesen, ritmusban csinálhattam, hogy a rohadt biztosíték
rakosgatása vágta taccsra azt a CRC-t. Nade most már mindegy is... Ez a vissza
programozás érdekesen hangzik! (Egyelőre jobb ötletem nem volt, mint hogy rajta
hagyom a tesztjelet, az "felhúzza" a kívánt értékre, csak egy kicsit sokáig tart.)250-es Majánál csináltam ezt, amíg nem jött meg a km óra meghajtó mágnese.
Tudtam, hogy mennyit mentem vele, így utána húztam az órát, hogy meglegyen a
fogyasztás + tudjam követni a szervizelendő dolgok (pl. szíj) futásteljesítményét.bogyo112: az hagyján, de autópályán, és utassal?
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz nyogo83 #13488 üzenetére
Az előrepörgetésre tökéletesen alkalmas a SpeedoHealer, de ha 250 km/h-val
számolok, akkor is 4 óráig tart 1000-et beletekerni, és akkor még hol vagyunk
a 42000-től. Mondjuk (több) éjszakára rajta lehet hagyni az is igaz.Ehhez az EEPROM-hoz amúgy könnyű hozzáférni? Csak mert volt nálam egy
kukás Madison fedkomp, és amikor szedtem széjjel (ha már kukás, mindegy),
sikerült kettétörni a komplett NYÁK-ot, úgy össze van ragasztózva az egész...
Ez arra is válasz, miért nem lehet könnyen a háttérvilágítása színét változtatni,
mert ugyan LED-es, csak a LED-ek belül vannak mint a szendvicsben, LOL.Szerk: amúgy amikor vettem, akkor volt benne ~28000, amin jót mosolyogtam.
Nem úgy nézett ki a motor, mint ami csak 28K-t futott (duplája, triplája simán),
viszont sanszos, hogy csesztethették a fedkompot, mert az időmérő óra siet...
Szemmel láthatólag gyorsan pörgeti a másodperceket, szóval semmire nem jó.
(Mondjuk nem is akarnám nézegetni, mert nem tud egyszerre megjelenni a táv
méréssel, és az utóbbit fontosabbnak tartom, de leginkább mindkettőt látnám.)Már az is megfordult a fejemben, hogy kompletten le lehetne cserélni (nem túl
drága, valami 15K egy vacsiúj belőle), csak ugye nem stimmelne az óraállás...
Erre most jött ez... (És az olajcsere emlékeztetőt is nullázta ezzel vajon?)[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz nyogo83 #13490 üzenetére
Szerintem gyártói költséghatékonyság jegyében aminek ilyen kerek digit órája van, mind "egykutya", de még a régi műszerfalasban is sanszos, hogy totál ugyanaz az elektronika van mögötte, csak más burkolatban. Rá fogok nézni, köszi a tippet! Én tuti nem fogom átprogramozni, de nem kizárt, hogy az lesz a megoldás végül, szóval még beszélünk róla.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz nyogo83 #15260 üzenetére
Benzinszintmérőt könnyű kitesztelni, nem biztos, hogy a jeladó szar.
Kikapod a sisaktartót, s 4 csavar fogja: 10-73 ohm között kell lennie,
persze 90-ig is elmehet, az már "nem számít" (üresebbnél üresebb).
Fullra feltankolni meg nem triviális - viszont az első 2 litert nem méri:
álló helyzetben, ha nem lötyög a benya, síkon állva ~10 ohm marad.Habár nem tudom, hogy 2001-es, facelift előtti, nagyfülű modelleken
pont ugyanolyan-e a jeladó. Pl. van-e benne csóróságjelző kapcsoló,
ami 3L környékén billen át (aminél lényegében már üres tankot jelez).A faceliftes kerek műszeres viszonylag pontos volt nálam, csak lassú.
De egy másik műszer pl. összevissza mért ugyanazzal a jeladóval.
Végül, a tuning műszer túl gyors: emelkedőn, vagy gyorsításra rögtön
bejelzi az 1-2L-nek megfelelő csökkenést... Lejtőn, fékezésre fordítva.
Talán nem véletlen volt lassú a gyári. (Ja és kb. literes felbontása van
a jeladónak... Ez azért lehetne jobb, de hát ez egy ilyen bicikli...)https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
kcsa
veterán
válasz nyogo83 #15391 üzenetére
Gázelvételre csapkod a szíj, Piaggiokban emiatt van egy görgő középen. Viszont ilyenem volt, amikor túl nehéz görgők voltak benne, pontosabban sportvariátor és gyári súlyú görgő párosa ezt eredményezte. Gyári vario gyári értékű görgővel hibátlan lett.
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
DigitXT
nagyúr
válasz nyogo83 #15391 üzenetére
Ez olyannak hangzik, mintha túl hamar nyitna a kuplung: a súrlódó hang persze
lehet(ne) a szíj csúszása is, de csapkodni attól még nem tud terhelésen...
Alapvetően baromi feszesen van bent a szíj, ahogy kcsa írja, csak gázelvételre,
motorféken tud lazulni, mert akkor ellentétes erők hatnak: gyorsításnál nemigen.Szerk: a kuplung új? Harangot nem cseréltél, csak a belsejét? (Az szívás lehet.)
Ha a kuplung amúgy nem új, a kisrugók is megfáradhattak: akkor nyit túl hamar.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz nyogo83 #15395 üzenetére
Én beraktam a gyári új kuplungot a szemre jó harangba. Félrekopás lett a vége.
Mondjuk tüneteim nem voltak, de azóta Malossi kuplung Malossi haranggal.Szerk: pontosabban lettek tüneteim, de azok a felborult Dr.Pulley miatt voltak...
Elrettentésül! Szerk: a zsír új gyári variót még nem próbáltam ki...
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz nyogo83 #15397 üzenetére
Anno a kuplungfelújításnál írták, hogy a harangot fel kell szabályoztatni utána:
mondjuk nem igazán értettem, miért is, mert elvileg egy forgástestről van szó,
de miután láttam a félrekopás jellegét, megértettem. Az új kuplungpofák síkot
képezve csapódnak a harang falának, ami viszont lehet egy más szögű sík, a
korábbi kopások miatt, így csak részlegesen érintkeznek az új pofák, ami baj!
(Kisebb felületen kell átadni az erőt, nagyobb terhelést kap a felület, akár meg
is éghet a koncentrált hőtermelés miatt, utána meg rossz lesz a tapadása, és
jön a rángatás: de talán erről kcsa tudna regényeket írni. Kymco típushiba.)Szerk: megtaláltam.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
csongi
Topikgazda
válasz nyogo83 #15455 üzenetére
Eleg brutal. Nekem a vaz es futomu tunik gyengenek.
Remelem tegnap simerult rendbe tenni a karbit.
Az uszo tengely bakok kikoptak, azokat perselyeztem.
Aztan a pillangoszelep tengelye szivatott, lotyogott,
Csereltem. Talan most rendbe van.
Meg hatra van a vario, a csuszkak cseresek, bekotyog a variator. Ez a dayco szij meg hugyadek. Tul lagy, allandoan beletapsol a hazba. Viszont most 100felett nem razza be a motort.
De mintha ugyanazon sebesseghez nagyobb fordulat kellene. Rendelek egy fordulatszam merot. -
-
DigitXT
nagyúr
válasz nyogo83 #15862 üzenetére
Lefosott telóval lógatja a seggét. Olyan is az úttartása. (Fos.)
Szerk: jó telóval is alacsony a hasmagasság, durvább (keskeny)
fekvőrendőrökön rendszeresen koppanok - akármilyen lassan is
próbálok átevickélni rajtuk, szóval biztos nem "ültetném" le.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
csongi
Topikgazda
válasz nyogo83 #15865 üzenetére
Szerintem egy lepukkant teleszkóphoz képest bármilyen utángyártott jó
Volt már párszor téma itt a fórumba, egyik leglényegesebb része, mégis a legmostohábban kezelt alkatrész.
Egyező paraméterek esetén más motortípushoz való telót is betehetsz. Szerintem akkor a hangolási eltérések és gyártóspecifikus dolgok nem vannak ezekbe a teleszkópokban. De azért érdemes egy szakival értekezni. -
csongi
Topikgazda
válasz nyogo83 #15869 üzenetére
A teleszkop hossza egy dolog. Leteznek toldok amivel mgoldhatoak a novelesek.
Ami fontos, teleszkop utja, rugo vastagsag, Spiral kialakitas, allithatosag.
Felfogatasi pontok stimmeljenek.Digitxt.
Ez szep teljesitmeny, Zarora utan kell edzeni. . Tobb ido elmegy a logisztizassal mint az edzessel. Csinos segeded volt
Igen ovatosan gurulni, nyalkas xar, autoval is csuszik szepen kanyarba. A Heidenau gumi addig muzsikal szepen mig a kis lamellak le nem kopnak, utanna azolon a reszeken mar csuszik. Gondolom ez lehet az.En a 80 Kilommal kozepes feszessegen hasznaltam a Balnat. Te egyedul elered a motor max terheleset, vagy ahhoz kozeli erteket. Sajna ezek a robik, 120-150 Kg- nal jobban nem terhelhetoek. Ismet nem sertegetni akarlak.
En a helyedben a legfeszesebben hasznalnam. Meg igy is lehet lekoppan. De Nagyon fontos az elso gatlo allapota. Mivel abban is rugo van erdemes le ellenorizni a mereteket nem e zsugorodott. Ha cserelni kell erdemes feszesebbet nezni bele. Vagy lehet olajjal is javitani rajta, de csakis teleszkop olajat tenni bele. A tapasztalatom alapjan +5w mar erezheto feszessegben, es +10w novelesnel feljebb mar nem mennek.
Nem kell felni ha feszes a teleszkop, ugy a jobb, kis kerekhez kell is, illetve hatul a telo megkapja a te sulyodat es a blokk tomegenek egy reszet lengve.
Sokaig legeltem en is mire beallitottam hondat. Nekem ugy a jo ha kb szinkronba van a ket futomu. Sokat szivatott az eleje. Doccent zorgot koppant seggbe vert. 3x csereltem olajat, mire megtalaltam a megfelelot.
Szoval ha az eleje puha ugyan ugy lekoppansz, illetve kanyarba maszosabb, es instabilabb a vas. Katyus utakon meg szivat, mert olyan erzes, mintha hatulrol jonne az aldas, pedig nem. -
DigitXT
nagyúr
válasz nyogo83 #15872 üzenetére
Na látod, mondtam, hogy nem értek a lovakhoz. Eddig azt hittem,
hogy RF zavar az, ami pl. az autóban zajként jelenik meg a rádióban.
(Ilyen videóval is tele van a net, és ezt szokták árnyékolásokkal szűrni.)Szóval nem tudtam, hogy "az én tüském" nem a tápvonalon közlekedik.
Azt hittem azt rángatja meg a ballaszt. Ezek szerint csak közvetetten.csongi: köszi. Első teló a hódoknál volt felújítva. Tény, hogy puha.
Azért 120-150-től még messze vagyok. (Ma ránézek az előfeszítésre...)
Záróra után edzés nem opció, nem vagyok én Hosszú Katinka.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz nyogo83 #15869 üzenetére
szinte alig merheto par mm-el lett alacsonyabb
Lehet, hogy érzésre nem változott, de esetleg a világítást utána kell(het) állítani.
Rákerestem a privátjaim közt, hogy miért is akartam anno körmöskulcsot venni:
kifejezetten "nehéz pilóta" állásba akartam rakni, ehelyett raktam "könnyűre".
Vagy a franc tudja, mert később még tuti állítottam egyet rajta. De hogy minek?
Mindenesetre a xenonon látszott, hogy nem oda világít, mint a süppedős telóval:
azt mindenképp utána kellett állítani, mert nekem nem pár mm volt a különbség.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
Hauptmann
addikt
válasz nyogo83 #15882 üzenetére
Köszi, majd összehozzuk.
Nem is tudtam, hogy az oldaldobozok micsoda helyzeteket tudnak okozni.
-
Golota
aktív tag
válasz nyogo83 #16256 üzenetére
Ma Magyarországon használt nagyrobogót venni igazi extrémsport. Ennyi lelakott, igénytelen, túlárazott szart, mint amit itt árulnak én még nem láttam semmilyen jármükategóriában. Még ha jól ismered a típust, akkor is lehetnek kellemetlen meglepetések.
Óriási naivitás segítség nélkül elindulni motort venni. Mondjuk egy Malaguti Madison 400-as 300K-ért bármilyen évjáratban nagyon gyanús eleve. Ennyiért roncsot lehet venni.
Emlékszem, mikor évekkel korábban kerestem motort, hány lelkes eladó esküdözött a telefonban, hogy tipp-topp a gép, de még arra sem vette a fáradtságot, hogy letakarítsa az ujjnyi vastag sarat a motorról és az akksi legalább egy beindítást kibírjon. Mikor szóvátettem, csak vonogatta a vállát. Ennyi prosztó, sunyi bunkót egy rakáson ritkán láttam, mint abban a körben.
-
DigitXT
nagyúr
válasz nyogo83 #16355 üzenetére
Egyáltalán nem off. Sajnálom, hogy gányolt a bontós.
Ha esetleg tudod a tutit a "szendvicspanel" szétszedésére,
érdekelhet, mert néha diszkós a háttérvilágításom: esetleg
le is lehet cserélni más színűre, csak belül vannak a ledek.Ha esetleg kell plexi panel, írj rám, biztos van elfekvőben...
Járt nálam egy (rossz) óra, amit kukázás előtt nem sikerült
szétkapni, viszont a NYÁK-ot kompletten kettétörni igen.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz nyogo83 #16362 üzenetére
Ne is mondd. Egy rohadt háromlábúval szívtam meg a jakuzzi LED világításának
javításánál... de olyan szinten, hogy a végén ledobta a forrasztási pontot, amikor
a helyére próbáltam tolni a javított felét a "szendvicsnek": utána volt káromkodás
rendesen. De még mindig jobb lett, kicsit kábelezve, mint 30K-ból venni egy újat.Egy szó mint száz: soha nem fogom szétszedni a Madison óráját. Nagyon ritka
a diszkózás, igazából nem is tudom, miért csinálja, mintha kontaktos lenne. De
még arra is gondoltam, hogy a generátor ennyire löködi a feszt? Később cáfolta,
hogy álló motornál is láttam "vibrálni" amikor olyanja volt... szóval passzolom.kcsa: hogy egy klasszikust idézzek. Nincs kompót, fúrni kell. Akkor ez már az
olaj megzabálása előtt sem volt százas, valószínűleg szét volt kop(tat)va...[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz nyogo83 #16425 üzenetére
Ha a chip amúgy előrefelé számol, "csak" programozni nem sikerült segíthet,
ha nyomod neki az impulzusokat. Gondolom 99999 után a nulla jön, nem?https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz nyogo83 #16429 üzenetére
Ne azon gondolkodj, hogy hány ilyen van: az túl sok.*
Inkább azon, hogy hány, ami nem ilyen? Sajnos.*: mind?
Szerk: én is 28K-val vettem, de persze sose hittem el.
Lehetett az 128 is, de inkább tekergették, mert az óra
pl. összevissza jár. Gyújtással határozottan siet.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
csongi
Topikgazda
válasz nyogo83 #16425 üzenetére
Mondtam már, a jó teleszkóp nagyon fontos
Elég gyenge választ adtak...KCSA: Én nyertem 14000-el , igaz csak a henger volt repedt, és az utolsó javító méreten volt
Mechanikus óra...vajon hányszor fordult át?Amúgy meg tényleg jó hír, hogy 100K is elmennek.. Látszik, hogy a hitványa kerül be hazánkba, mint alig futott költségmentes robogó.. , kedves Olasz testvérek a szegény Magyarokra gondolva kíméletesen rendszeresen szervizelve használták őket..
-
csongi
Topikgazda
válasz nyogo83 #16526 üzenetére
Igen. Nekem is az a bajom, hogy 2 perc mire megmozdúl. Csak azatán lezd folyamatosan zárni.
Ha kis távolságot állítok akkor a hideg oldali alapjárat alacsony, ha a normál vávolságot állítom ez kb 3-4mm, akkor az emelt fordulat tart sokáig. 3 perc mire a fordulat kezd csökkeni, és 4 perc eltelik mire lecsökken, de kb 5 perc után lesz teljesen zárt a fúvóka, akkorra melegszik annyira át, hogy rá is szorítsa a szelepet.
Így aztán beállítania karbit agyfasz
Most keresnek nekem megoldást, hátha létezik univerzális ami jó az egyémbe.
Most már ki merem jeleneteni egyes karbik javítása rendbetétele költségesebb mint egy injektor fejet cserélni.
Csak az én esetemet vesszük akkor a legjobb megoldás egy komlpet karbi csere kellett volna, ami simán van gyáriba 100K. A felújtás is több tízezerbe kerül, saját szereléssel.Jó ez a karbi sokáig, de ha hozzá kell nyúlni, jajj de tud fájni,és a mostani benzinek csak növelni fogják a kopásokat.Egyre több az alkohol, és silányabb az adalék bennük. Most vadászok valami elfogadható árú adalékot, amit rendszeresen használhatok, hogy ne kopjon szét pár év alatt a benne lévő mozgó alkatrészek.
Új hozzászólás Aktív témák
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- EAFC 25
- Elden Ring
- Digitális Állampolgárság Program DÁP
- Nikon DSLR topik
- A GameMax háza egyedi csavarral lovagolja meg a mai trendeket
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Könyvajánló
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Nintendo Switch 2, vagy amit akartok (találgatós topik most még)
- További aktív témák...
- Philips Airfryer XXL HD9650/90 Forrólevegős sütő
- Szinte új Krups XS 600010 cappuccino set (tejhabosító) eladó ajándék Krups tisztítótablettával
- Teljesen új gáztűzhely
- HPI WR8 3.0 2001 WRC Subaru Impreza / 2 akksival, töltővel, táskával
- Chevrolet Captiva 2.4, Benzines,2007.-es Városi Crossover. (SUV.)
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen