-
Fototrend
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Upo
addikt
válasz huszi.gyb #11788 üzenetére
Amit én ajánlok: Toshiba, Transcend, A-data. A samsung elég válogatós, nem mindegyik készülék szereti. Az eredeti kingstonnal nincs különösebben gond, de rettentően hamisítják, még egy sincerity-nél sem biztos hogy eredeti. A kapacitásával nincs gond, de az élettartamával igen. Sandisk-et nem nagyon szeretem. Amíg működik addig ok, de ha van egy kis gond akkor képtelenség helyretenni. Szoktam feltámasztani pl. pendrive-okat, pl. mikor egyszer csak kiírja hogy írásvédett, vagy bedugva és rákattintva azt írja hogy formázni kell, de nem sikerül. Factory tool kell hozzá, kis szerencse, meg egy kis tudás. Kivéve a Sandisk. Ők nem usb-n keresztül konfigurálják az eszközt, hanem a panelen levő érintkezőkön keresztül saját hardverrel. Tehát amikor kis zavar támad a firmware-ben, akkor a sandisk kuka, a többit újra lehet írni és megy tovább. Amúgy nem rossz, de nekem szervízes fejjel nem jön be, szándékosan akadályozzák a javítást. Aki tud oroszul, pl. a flashboot.ru-n utánanézhet. Szerintem vegyél Toshiba-t vagy Transcend-et.
[ Szerkesztve ]
Blogom: https://logout.hu/blog/upo/index.html | "Az átlagember alvásigénye még 5 perc"
-
Upo
addikt
Ha már így benne vagyunk a motor témában , lenne egy kérdésem. Lehet, hogy megnézném ezt a majesty 125-öt. Tudom hogy nem versenymotor, nem is akarok vele versenyezni, meg 90-nél 2 személlyel autókat előzgetni. Leginkább városi munkába járásra kellene (<5km), meg néha az asszony felülne mögém hogy elmenjünk a boltba vagy ebédelni. Ezeken a tanácsokon felül érdemes még valamit különösen megnézni rajta, azaz vannak általános típushibák amikre figyelni kell? Amúgy egy kis szereléstől nem riadok meg, eddig minden motoromat én szereltem (volt amit kosárból össze is). Előre is köszönöm a segítséget.
Blogom: https://logout.hu/blog/upo/index.html | "Az átlagember alvásigénye még 5 perc"
-
Upo
addikt
Nem érdekel a 110-es végsebesség, nem akarok munkába menet a 2 jelzőlámpán és 1 körforgalmon 100-110-el átmenni. Normál A jogsim van már 30 éve. Írtam, hogy ismerem a 125 korlátait, igazából simán elég lenne egy 50-es minden tuning/bohóckodás nélkül, de mint írtam, jó időben ezzel mennénk ketten dolgozni és délben ebédelni, az 50-es meg 2 személlyel nem legális. Annak idején 3 évtizede MZ TS125-el kezdtem a nagymotorozást, feltételezem hogy megközelítheti a yamaha az MZ menetteljesítményét, akkor meg bőven elég. Másik dolog, hogy párom már belengette, hogy a B jogsi mellé letenné a különbözetit, hogy ő is tudja vezetni egyedül, arra szintén jó egy ilyen motor. Nem véletlenül írtam, hogy tudom hogy jó lesz a 125-ös, de titokban már vártam hogy mikor kapom meg mégis hogy ne vegyek 125-öst... Szerintem ezért is vannak ilyen áraik, nehezebb eladni. És akkor mit mondjunk a 120-130-akért árultakra?
Mindenképp meg fogom ezt nézni, megvenni nem kötelező, ha fél év múlva veszünk valamit akkor fél év múlva, nem hajt a tatár. Ha megvesszük, akkor meg úgyis rötön olajcsere, gyertyacsere, karbi tisztítás, kopó alkatrészek, hajtás, telók, fékek átnézése jön, az a minimum egy vásárlás után. De kíváncsi ember vagyok, szerintem a szelepekhez/vezérlésbe is benéznék, ha kell akkor tisztítás/karbantartás ott is. Idő van tavaszig.Blogom: https://logout.hu/blog/upo/index.html | "Az átlagember alvásigénye még 5 perc"
-
Upo
addikt
válasz huszi.gyb #11806 üzenetére
Ésszel és kis logikai érzékkel azért elég jól be lehet határolni a hibákat. Tudom, hogy amit én megcsinálok az meg van csinálva, jobban bízok magamban mint mindenféle "szakemberekben", akik még egy sűrű menetet se tudnak becsavarni... Ilyen évjáratban szerintem hiába veszek drágábbat, azt is inkább felújítanám, felesleges pénzkidobás. Ha mechanikusan rendben van, nincs a vízkör szétrohadva akkor nekem már jó. A kopó dolgoknak az a dolguk hogy kopjanak, és azt ki kell cserélni taknyolás helyett. Tökéleteset úgyse kapok, akkor már inkább én csináljam meg mint valami olcsó szaki. Ezek azért elég egyszerű szerkezetek. Ha repedt a blokk, azzal nagyon nem tudok mit csinálni, a többihez idő és türelem kell, és meg lehet csinálni. Az elektronika ha működik és nincs összetaknyolva a vezetékezés akkor ok a dolog, gyújtás gondot azért egy jó próbaúton ki lehet deríteni. Majesty fan club-on vannak dokumentációk, tudásbázis. Nem félek attól hogy bele kell nyúlni, attól jobban, hogy az alap egységek épek legyenek. Váz, villa, blokk öntvény, ilyesmik. A többi már az enyém. És azt egy drágábban vásárolt példányon is megcsinálnám, nem előny hogy többe kerül. Ha rá kell költeni 180-at, akkor inkább az olcsóbbra költöm rá. Munkadíj ugye nincs, még élvezném is, fiatalabb koromban motorolaj volt a testápolóm... Most hogy van az udvarban hátul külön garázsom kis műhellyel, már várom hogy kicsit elvonulhassak. Szoci motorjaimmal, trabant-wartburggal kezdtem, faterommal csináltunk otthon hozzájuk célszerszámokat is (lehúzókat, motorblokk széthúzáshoz szerszámokat). Azokhoz képest mikor lett egy öreg kocka audi80-om, azt öröm volt szerelni a szocikhoz képest, jóval átgondoltabban volt összerakva. Szerintem ez sem lehet egy nagyon ördögi gépezet, nem félek tőle. Lusta az ember, az autót az éves olaj/szűrő cserékre beadom a szerelőhöz, de egy fékbetét cserét, karbantartást nem bízok rájuk. Amúgy fék mániás vagyok, annak tökéletesnek kell lennie, fék alkatrészen nem spórolunk, eddig minden járművem fékeit én javítottam. A trabantom soha nem húzott félre, a babettával is bármikor megcsináltam, hogy fékezéskor elemelkedett a hátsó kerék (meg a többi motorommal is). Szóval a lényeg a lényeg, egy ilyen motornál nem tudok olyan javítást ami miatt szerelőhöz kellene vinnem, láttam én az évtizedek alatt sok mindent, reménytelen esetekből is csináltam magamnak olyan motort hogy csak néztek utána. Nem tartom misztikus dolognak a motort, amit meg akartam tudni, hogy van-e valami kiugró típushiba, amire még külön figyeljek. Olyanokra gondolok, hogy pl. kormány nyaknál szokott repedni, nézd meg, vagy motortartó bak gyenge, vagy a hűtő ki szokott rohadni itt és itt, ilyesmit (ezeket csak példának írtam, nem a majesty-re mondtam). Ilyeneket nem írtatok, én se találtam még nagyon sokmindent, úgy kell átnézni mint egy bármilyen motort amit megvesz az ember. Átnézem, és ha olyannak találom akkor bátran megveszem és rendbeteszem.
Blogom: https://logout.hu/blog/upo/index.html | "Az átlagember alvásigénye még 5 perc"
-
Upo
addikt
válasz huszi.gyb #11808 üzenetére
Köszönöm, elmegyek, körbejárkálom, megnézegetem, aztán még lehet hogy kérdezek.
Azért ahogy nézem, 15-16 évesen kb ennyi körül árulják, itt is van egy Taksonyban drágábban, meg van olcsóbban is, a sorból nagyon nem lóg ki az ár. Inkább az a kérdés, hogy mi van a matt feketére fújt burkolat alatt...Blogom: https://logout.hu/blog/upo/index.html | "Az átlagember alvásigénye még 5 perc"
-
Upo
addikt
Ebéd előtt elkanyarodtam, ránéztem a gépezetre. Ott állt a többi között a sorban, egy kicsit már porosan. Túl sok időm nem volt, meg éppen alkudoztak egy Monster 695-re, úgyhogy csak megnézegettem egy kicsit kívülről. A hátsó kerék előtt láttam valami foltot a betonon, bár nem biztos hogy ebből jött. Jobb oldalt az alu lengőkar öntvényen némi fehér korróziónyom, ott lehet talán az akku ami ráfolyt? Lehet hogy felejtős lesz a gép, bár azért egy tüzetesebb átnézést még nem sajnálok tőle, hátha.
Blogom: https://logout.hu/blog/upo/index.html | "Az átlagember alvásigénye még 5 perc"
-
Upo
addikt
válasz huszi.gyb #12239 üzenetére
A benzinelfogyásra, próbáld meg levett tanksapkával is, ha úgy jó, akkor ki kell pucolni a tanksapkában a labirintus furatot. Illetve ha nem a tanksapkában, akkor valahol kell lennie valaminek, az elfogyasztott benzin helyére levegőnek kell kerülnie, mert ha nem, akkor vákuum lesz a tartályban és nem jön elég benzin.
Blogom: https://logout.hu/blog/upo/index.html | "Az átlagember alvásigénye még 5 perc"
-
Upo
addikt
Üdv! Nézegetek valami olcsó munkábajáróst, és itt az egyik kereskedőnél láttam egy scarabeo 150-et és egy grand dink 250-et. Teljesítményre elég a 150-es is, városi használat olykor 2 személlyel is, arra elég bőven. Van amit érdemes jobban megnézni rajtuk? Melyik lenne jó vétel?
Blogom: https://logout.hu/blog/upo/index.html | "Az átlagember alvásigénye még 5 perc"
-
Upo
addikt
Miért? A rotax blokkos kerülendő? Mondjuk elég rég óta ott van, láttam már az ősszel is. Kinézetre mondjuk jobban tetszik mint a kymco, de hallottam hogy tényleg jók, akkor megnézem a kymco-t. Köszönöm mindenkinek.
Blogom: https://logout.hu/blog/upo/index.html | "Az átlagember alvásigénye még 5 perc"
-
Upo
addikt
válasz Brogyi #12477 üzenetére
Nem szabadna rozsdásodást okoznia, azért van az elvezető szilikoncső, le szokott érni a motor hasa alá és kivezeti a maró gőzöket. A (#12458) képen is látszik kicsit, a negatív saru fölött indul lefelé. Minden nemzárt akkun kell lennie kivezető csonknak amire a csövet rá kell dugni.
Blogom: https://logout.hu/blog/upo/index.html | "Az átlagember alvásigénye még 5 perc"
-
Upo
addikt
válasz DigitXT #12844 üzenetére
Direktbe átvezetik? Le kell relézni, a zsigulinál is az volt a végső megoldás a kiolvadó tompított-reflektor kapcsolóra. 2 db párszáz ft-os relé és pár vezeték, nem tudom miért spórolják ki a gyárban...
Blogom: https://logout.hu/blog/upo/index.html | "Az átlagember alvásigénye még 5 perc"
-
Upo
addikt
válasz Hauptmann #18087 üzenetére
A smart az egy állatorvosi ló. Abszolút igaz a mondás, ha akarsz egy jó smartot akkor vegyél toyota iq-t. Igaz hogy bő arasszal hosszabb, de kisebb a fordulóköre, van hátsó ülés amit lehajtva csomagtartó félét kapunk, és imbolygó gördeszka helyett autószerű futóműve van.
Blogom: https://logout.hu/blog/upo/index.html | "Az átlagember alvásigénye még 5 perc"
-
Upo
addikt
Üdv! nézegetem a kis robogókat. Bőven elég még a 125-ös is, mert a 2 személyt tudnia kell. Használati mód: Vidék, nincs dugó. Jó időben autó kiváltásra, munkába járás (oda-vissza 6-8 km), gyereket suliba/edzésre/órára/stb. vinni, hétvégén bevásárlás (2 liter tej-3 kifli, piacról 2 kiló krumpli 3 szál répa). Nem akarok 110-nél előzni, nem akarok elsőnek átérni a lámpán, 50-60-as sebességet bírjon 2 személlyel.
Helyi kereskedőnél ami esetleg szóba jön:
Madison 125 [link]
Nem tudom mennyire megbízhatók, és talán egy kicsit öregecske.Aztán a szokásos olasz harcosok, alkatrész van hozzá, és ha szerelni kell akkor könnyebb találni esetleg segítséget. 2007-2008 évjáratoknak van valami tipikus gyengéje?
[link]
[link]És talán a titkos favorit lehet, kicsit erősebb motor, a kymco-kat megbízhatónak tartják, bár az alkatrész ellátása hosszadalmasabb lehet. És ez a legfiatalabb köztük.
[link]Van amelyiket esetleg érdemesebb preferálni a 4 közül? Természetesen alapos átvizsgálás után.
Személyesen még nem néztem őket, mondjuk annyi gond még lehet, hogy ~190 magas vagyok kimondottan hosszú lábakkal, jó lenne ha nem verne bele a térdem a burkolatba, bár ez személyesen kiderül másodpercek alatt...Blogom: https://logout.hu/blog/upo/index.html | "Az átlagember alvásigénye még 5 perc"
-
Upo
addikt
válasz csongi #18174 üzenetére
188, de a lábam hosszú mint egy 195 centisnek, 78 kiló. A gyerek 17 éves, 183 és 62. De miért fontos ez? 40 éve kezdtem a motorozást, fiatalabb koromban le nem lehetett szedni, de automata váltós robogóm még nem volt, nem ismerem őket. Motoroztam homokban, sárban, hóban, vízben, hegyen-völgyön, utassal is, többszáz km-es utaim is jócskán voltak, nem csak rövidek. Gyanítom hogy valahogy meg tudok bírkózni egy robogóval is...
Gyerekkorom óta magamnak szerelek, műhely, szerszámok vannak. Ami meg nincs azt megveszem vagy megcsinálom (az elmúlt rendszerben nem lehetett csak úgy leemelni a boltból az ilyesmit, egy lendkerék, kuplung lehúzáshoz, motorblokk szétbontáshoz, csapágy lehúzáshoz, besajtoláshoz csinálni kellett szerszámot mert megvenni nem tudtuk).
Jöhet a típus ajánlás.Blogom: https://logout.hu/blog/upo/index.html | "Az átlagember alvásigénye még 5 perc"
-
Upo
addikt
válasz csongi #18188 üzenetére
Nagyon régen volt MZ TS125-öm is. Azzal is mentünk 2 személlyel. Teljesen rendben lehetett vele a városban közlekedni. Ennyivel gyengébb lenne egy mai technika, hogy nem tudunk elmenni vele a piacra ketten? Azért reméltem, hogy annyira azért csak képes egy mai technika.
Nem vagyok egy forrófejű csikó már, mint írtam, nem akarok senkit legyorsulni, nem akarok országútra menni vele, azt akarom hogy ne az autót kelljen elővenni ha egyedül vagy ketten mennénk valamit elintézni.
Tudom hogy a robbanómotorok rákfenéje a kis táv, de ez az autóra is igaz. Akkor már inkább a motort gyepáljam vele, kis túlzással annyiba kerül, mint egy szett téli kerék az autóra.
Nem tudom mi ez az ellenállás a 125-el szemben. Pont az a 40 év ami azt mondja hogy bőven elég lesz. Jut is eszembe, 50-es simsonnal is motoroztunk sokat 2 személlyel a haverokkal, igazából most az a teljesítmény is teljesen elég lenne. Volt aki le is vizsgáztatta rendszámosra és jártak vele hivatalosan ketten. Csak lehet olyan robogót találni ami egy 50-es simson teljesítményét eléri vagy alulról karcolja nem?
Igazából azért számítottam arra, hogy a linkelt 4 közül azért valamelyikre kapok valami tanácsot, típushiba amit érdemes a szokásos dolgokon felül átnézni, de eddig csak az oltást kaptam hogy miért pont 4 ütemű 125-ös (illetve az egyik az 200-as ami 160). De hátha még befut valami segítség.Blogom: https://logout.hu/blog/upo/index.html | "Az átlagember alvásigénye még 5 perc"
-
Upo
addikt
Itt is azt hazudják, hogy 2 személlyel el lehet nézelődni a városban. [link]
Dehogy kell nekem ennél nagyobb, teljesen felesleges lenne, még ha néha fel is ül valaki mögém.
Még egyszer, nem "motorozásra" kell, hanem meleg időben autó helyetti helyváltoztatásra, és hogy beleférjen egy kis szatyornyi bevásárlás. Motorozásra még mindig motort keresnék, nem robogót...Blogom: https://logout.hu/blog/upo/index.html | "Az átlagember alvásigénye még 5 perc"
-
Upo
addikt
Eszemben sincs országútra menni vele. Hidd el, itt elég lesz. 40-50-el totyogó autókkal kell tartani a lépést, illetve miért is kellene, nem olyan környék. Totál bácsi üzemmód lenne a használat.
Illetve még az is lehet, hogy a párom is kedvet kaphat egy B125-re, bár túl sokat nem tennék rá. Ez a kymco erre meg pont nem jó, de igazából akkora jelentősége nincs.
Igen, a Like kis kerekű (12-es), én is jobban örülnék 16-osnak, de ugye nem kell mindenáron most venni. Csak most megláttam hogy egyszerre 4 viszonylag olcsó is van hirdetve. De lehet hogy mind szemét és nem érdemes megvenni, hiába lettek szép csillogóra fotózva...
Kinézet annyira nem érdekel, és szerencsére tényleg alulértékelt a kymco, sokan azt gondolják hogy ez is a tucat kínai szemét. Ez a szerencsém. Kollégámnak volt People, nem volt vele gondja. De Dinket is vennék simán, akármilyen ronda.[ Szerkesztve ]
Blogom: https://logout.hu/blog/upo/index.html | "Az átlagember alvásigénye még 5 perc"
-
Upo
addikt
válasz csongi #18196 üzenetére
"A fő feladat a gyorsítás, de lent ezek a 4T blokkok lomhák, pörgetni kell, és pont a hideg oldalon lesz a legnagyobb terhelése."
Nem. Mondom hogy nem akarok gyorsulni, nem érdekel hogy lomha. Nem is szeretem pörgetni, sőt a hangos kipufogót se kedvelem, világ életemben azon voltam, hogy a motorjaim minél halkabbak legyenek.
Qvra nem érdekel hogy 35 másodperccel később érek a teszkóba vagy a piactérre. Nem tolakodok a lámpánál hogy első legyen a kilövésem.Blogom: https://logout.hu/blog/upo/index.html | "Az átlagember alvásigénye még 5 perc"
-
Upo
addikt
válasz csongi #18209 üzenetére
Nem azt mondtam, hogy 30-al akarok tötyögni vele, azt én is utálom amikor mások _indokolatlanul_ töketlenkednek. Attól még, hogy nem csutka gázon akarok mindenki elől kigyorsítani, attól még lehet normálisan, másokat nem akadályozva közlekedni. De nagyon sokan úgy közlekednek, mintha egyedül lennének az úton, eszébe nem jut hogy mások is jöhetnek arra. Besorolás, úton helyezkedés, egyenletes tempó tartása, előrelátó, ésszel közlekedés, hogy ne csak digitális csutkafék-padlógáz vezetés legyen belőle. Autóval is így közlekedek, figyelek magam köré és a többi közlekedőre. Párom nem vezet rosszul, kb. mint egy átlagos, normálisabb sofőr. De amikor én vezetek, akkor azért előbb odaérünk, és közben fél-egy literrel jobb fogyasztást produkálok. Fékezgetés helyett előrelátó motorfék, adott esetben gyorsítás, és még a fékbetétet is kíméli. Azért olykor én is eleresztem a lovakat, de nem lakott területen hanem olyan helyen ahol veszély nélkül belefér.
Egy kicsit azért nem értem. 250 jó, 125 nem jó, 50 megint jó? Az 50-es topikban meg megy hogy minek szénné tuningolgatni amikor azt egy 125-ös alapból tudja. Kicsit ellentmondásos.
Az elektromos bringa nem igazán 2 személyes, meg a csomagtér sem olyan jó, szerintem kihullott.
Tekerős bringa az nálam inkább kedvtelés, szoktam/szoktunk is járni bringázni. De néha sok időt elvisz, és hát azt se lehet olyan jól pakolni. A kényszerű helyváltoztatásra inkább a tekerős bringa helyett valami gyorsabb megoldást preferálok, azzal is több idő jut a kedvtelésre. Erre gondoltam volna, hogy helyben versenytársa lehet az autónak, kisebb költséggel, és az a pár csomag is belefér.
A szereléstől meg nem ijedek meg, és eddig a tervszerű, rendszeres megelőző karbantartás mindig bevált, valahogy a váratlan hibák jórészt elkerültek miatta. Ráadásul szeretek ilyenekkel is foglalkozni, szinte kikapcsolódás néha a mókuskerékből. Gyertya szenvedés jól beállított gyújtással, keverék képzéssel talán nem olyan vészes. Olajcserét is megcsinálom, szeretem látni mi az ami kijön. A fékre nagyon érzékeny vagyok, rettentően irritál amikor nem úgy működik mint az óramű. Egyik első dolgom egy új szerzeménynél, hogy a fékeket rendbeteszem. Ha kell akkor karmantyú, tömítések, dugattyú csere, a fékdugattyú és az úszó féknyereg csapjai nálam mindig könnyen járnak. Rendszeresen tisztítom, karbantartom, cserélem a fékfolyadékot is. Menet közbenseggel, karral érezni ha valami nincs rendben, rugózás, csillapítás, csapágyazás, az is kapja a karbantartást, cserét. Mondjuk nem vagyok egy művész, külsőre lehet hogy voltak szebb motorok az enyémnél, de műszakilag jobbak nem, mindig csodálkozva szálltak le a gépeimről egy próba után. Úgyhogy ettől nem félek hogy foglalkozni kell vele. Nem is adom szívesen más kezébe, iszonyat amit némelyik "mester" képes elkövetni, van amelyik egy csavart nem tud normálisan becsavarni, ferdén erőlteti izomból aztán csodálkozik hogy hol a menet, stb. Igényesség, értelmes gondolkodás nagy luxus. De egész más egy saját karbantartású motor ami gyakorlatilag minden használatnál megkapja az odafigyelést, mint egy sima felhasználó, aki jó ha évente elviszi a szerelőhöz, vagy amikor már nagy a baj.
Tudom hogy mi az igényem. Nem mondom hogy mindenáron 125-öst akarok, de abszolút nem kizáró tényező ha amúgy jó az ajánlat. És nem zavar, ha 3-4 másodperccel lassabban van 60-70-en mert a város az nem versenypálya. Legalábbis felénk nem. És az se zavar ha megelőznek.Blogom: https://logout.hu/blog/upo/index.html | "Az átlagember alvásigénye még 5 perc"
-
Upo
addikt
válasz sityupityu #18219 üzenetére
Hát elég régen jártam arra, de volt olyan beírás, és szerintem van benne igazság. A tuning mindig pénztemető, és jól össze kell lőni hogy ne csak egy "futamra" legyen jó. Nem a tartós használat záloga. Kimondottan nem ezt keresem.
Tudom hogy elég a 125/4T is, vagyok annyira tudatos fogyasztó. És többet ér nekem a jobb fogyasztás mint a gyorsulás.Blogom: https://logout.hu/blog/upo/index.html | "Az átlagember alvásigénye még 5 perc"
-
Upo
addikt
válasz csongi #18229 üzenetére
Nem érted. Nem azt mondom hogy 30-al tartom fel a forgalmat és tötyögni akarok, hanem kihasználom azért a motor képességeit _amit_tud_! Igazából még mindig nem értem, hogy miért a 125 a fehér folt, ha az 50-es jó, esetleg tuningolva, akkor a 125 miért nem, és 150-től megint miért igen?
Mindegy, attól még 50-es nem lesz, azért 50-es rendszámozásával nem fogok bohóckodni.
Nem fogom kizárni a 125-öt csak azért mert "az biztos nagyon lomha lesz". Megnézem a lehetőségeket. Nem muszáj most megvenni. Nyilván átvizsgálom amit lehet. Ha találok megfelelő 125-öst akkor azt veszem meg, ha 200-250-est, akkor azt. Nincs merev ragaszkodás a 125-höz, inkább úgy mondom hogy nincs merev elzárkózás a 125-től, mert még az is elég lesz. Azért ki fogom használni amit tud. Ha 125 tudás akkor azt, ha 300 akkor azt. De nem ugrok a kútba ha épp 125-ből jön szembe egy normális, azért nyilván már nem úgy fogom használni mint annak idején ahogy mentem, de nyilván nem is lehet úgy, mint egy térd között fogott motor formájú motorral. Kis kerekűt csak végső esetben vállalnék, a nagy kerekű a cél.
Célnak én is kb az olasz vonalat vagy esetleg jó kymco ajánlatot tűztem ki.
Integrált fékrendszer gumikkal karöltve: Annyira nem izgat ha nincs integrált fék, azért a kezemben benne van még a fékezés meg az "abs". Azért annak idején folyamatosan lábtartó-kipufogó köszörülés volt a kanyarokban csúszáshatáron, és nem nagyon volt olyan fékezés ahol a hátsó kerék a földön maradt, kimondottan élveztem a föld fölött 5-10 centivel tartott hátsó kerékkel fékezést. De ehhez nyilván a féknek és a guminak is partnernek kellett lennie, innen maradhatott a fixáció hogy a fék mindig topon legyen, illetve guminál sem a spórolás a cél, hanem hogy jól tapadjon. Hiába mondják egyesek hogy "dehát az gyorsan kopik", az nem érdekel, az a dolga.
Nyilván robogóval ennyire nem lehet állatkodni, de nem lényegtelen hogy egy esetleges vészfékezésnél vagy kikerülésnél akár nyálkás vagy poros úton hogy viselkedik. Az állatkodásból meg mai fejjel megmaradt hogy határhelyzetben mit csináljon az ember a lemeredés helyett.
Nyilván kipróbálom a szóba jöhetőket. Telók, kormánycsapágy, szilent álló helyzetben, de seggel is szépen kijönnek ezek a próbamenet közben, eddig is elég jól felismertem a kotyogó csapágyakat szilenteket elgyengült lengéscsillapítókat. Nem kötelező egyiket sem megvenni. A költségvetés szűkös, ráadásul komplett fürdő nagyfelújítás 2 hónap múlva berendezés cserékkel, burkolással, gáz-víz áthelyezéssel, stb. úgyhogy nem is biztos hogy most sikerül olyant találni ami belefér anyagilag. Csak azért meg nem fogok egy vacakot megvenni hogy legyen mivel oboázni, akkor marad a vadászat. A 125-öt meg nem zárom ki, mert azért fejben sokat fejlődtem csikó korom óta, és a biztonságos, dinamikus helyváltoztatásra jó már az is. Mármint itt és nekem.Blogom: https://logout.hu/blog/upo/index.html | "Az átlagember alvásigénye még 5 perc"
-
Upo
addikt
válasz DigitXT #18823 üzenetére
Mi is vettünk annak idején, szerintem nem volt annyira drága, az azért majdnem fél havi fizetés volt. És ilyen 45°-os tükröt is rá lehetett húzni, akkor oldalól is lehetett sasolni. Még egy jópár éve egyszer megtaláltam szüleimnél, gyári csomagolással, használati útmutatóval együtt, de már fogalmam nincs hol lehet.
Blogom: https://logout.hu/blog/upo/index.html | "Az átlagember alvásigénye még 5 perc"
-
Upo
addikt
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
- Hobby elektronika
- Fujifilm X
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Le Mans Ultimate
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Futás, futópályák
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- További aktív témák...
- Szürke/fehér íróasztal 120x70x75 cm
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Jura F50 V2 automata kávéfőző
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000