-
Fototrend
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
szmissz
senior tag
Üdv!
(visszatalálós komment)
[ Szerkesztve ]
Tiszteld meg a másik felet azzal, hogy válaszolsz a privát üzenetekre!
-
-
szmissz
senior tag
Engem már tuti vettek volna ki forgalomból egy kedélyes beszélgetésre... Láttam, hogy pl amikor lámpához gurulok rendőrautó mellett, akkor odanéznek, hogy mivel vagyok ilyen felháborítóan menő és kemény. Aztán amikor meglátják a rendszámot, elpityerednek és egy csalódott sóhaj kíséretében lemondanak a zsíros fogásról.
[ Szerkesztve ]
Tiszteld meg a másik felet azzal, hogy válaszolsz a privát üzenetekre!
-
-
szmissz
senior tag
válasz Hauptmann #7610 üzenetére
Egy B125 (vagyis A1) kategóriás jogsi birtokában a korlátlan A -ra való áfizetés kb pont annyi, mintha egyből az A korlátlant csinálná meg valaki.
A B125-öt 5 óra ráfordítással meg lehetett csinálni, ebben az összes vizsga is benne foglaltatik. Továbbá minek csináltam volna A-t, ha nekem egy 125-ös gép kellett, az igényeimhez igazítva.
Nagyon jó, hogy van opció és 3x annyit fizetni egy A-ra, rohadt sok oktatásra eljárással, nem éri meg annak, aki nem nagy motort akar.
A poén kedvéért lehet, hogy megcsinálom majd valamikor a korlátlant, de már semmi időbeli kényszer nincs, leglálisan mehetek 125-ön. 37 ezerért, 100 helyett.
Tiszteld meg a másik felet azzal, hogy válaszolsz a privát üzenetekre!
-
szmissz
senior tag
válasz Bogyó bá' #7619 üzenetére
Én semmit nem felejtek el. 2 év után újra kell csinálni a KRESZ-t, de ez csak egy 6000 Ft körüli tétel. Attól még ugyanúgy van korábbi kategóriára jogsi, amit figyelembe vesznek a vezetendő óraszámban és egyebekben.
Egy konkrét példa:
Korlátlan A, meglévő mocijogsi nélkül: 97.800
Korlátlan A, meglévő A1 esetén, 2 éven túl: 57.800Abszolút nem kidobott pénz a B125, már csak a tapasztalat megszerzése is megfizethetetlen.
[ Szerkesztve ]
Tiszteld meg a másik felet azzal, hogy válaszolsz a privát üzenetekre!
-
szmissz
senior tag
-
-
szmissz
senior tag
válasz DigitXT #7888 üzenetére
"Ja még az is van, hogy Hódék szerint ez tök normális, hogy mélyen fog, mert
kombinált fék és hosszú a vezeték."Hülyékkel van tele a világ.
Nekem is kombinált fékem van, nem fog mélyen, olyan, amilyennek lennie kell.
Komolyan mondom nincsen szakemer, szerelő, akiben bízni lehetne. Aktuális kedvenc esetem, a motorba való olaj ügye.
A márkaszervízben félszintetikus 10W40-est töltenek bele, amikor a könyvében szó szerint feketén-fehéren le van írva, hogy 10W30 kell. Legutóbb már vittem legalább full szintetikust, hogy az legyen benne, de még 10W40-est. Aztán múlt héten már nem hagyott nyugodni, berendeltem egy 10W30-as, fullszintetikust és maszek szerelőnél beletöltettem.
Soha nem volt ilyen csendes, simán suhanó, vibrációktól mentes a gép! És nem placebo hatás, érzékeny vagyok az ilyesmire, de nem elfogult, valóban van különbség. 6300 km után került bele tehát olyan olaj, amilyen való bele, ha a szervízen múlik, akkor meg kapta volna élete végéig a kannás, félszintetikus, nem megfelelő viszkozitású szart. Gratulálok!
Tiszteld meg a másik felet azzal, hogy válaszolsz a privát üzenetekre!
-
-
-
szmissz
senior tag
válasz nyogo83 #7932 üzenetére
No, miután már kaptál ugyan pár választ, de nem fedték egészen pontosan a valóságot, jelentkezem én.
Igen, automatára korlátozott A1 (B215) jogsim van, automatával vizsgáztam, benne is van a kód (78).
Ha neked neked 101-van benne csak, akkor megúsztad, egyébként az sem a szemüveg kódja, hanem az "1. egészségügyi csoportban alkalmas". Nekem is az van benne és legfeljebb napszemüveget jelenthetne.
Amikor felvitték a rendszerbe, először nekem se írta be a csaj, örültem is, aztán észrevette és csinált újat...
[ Szerkesztve ]
Tiszteld meg a másik felet azzal, hogy válaszolsz a privát üzenetekre!
-
szmissz
senior tag
Idén a mai reggel volt az abszolút rekord, a robesz/motor számot illetően. Hangulatos volt a lámpánál a gyűlés.
Hol voltak ezek az emberek decemberben, vagy februárban?
Ma ünnepélyesen leveszem a Tucano-t, a várhatóan tartósan jó idő köszöntése alkalmából.
[ Szerkesztve ]
Tiszteld meg a másik felet azzal, hogy válaszolsz a privát üzenetekre!
-
szmissz
senior tag
Eddig nem vettem ki a részem a szerelős beszámolókból, de most pótolom.
Tegnap leszedtem a Tucano lábtakarót, kb 6 perc alatt, ma pedig lemostam a motort, hogy tökéletes állapotban, ragyogó tisztasággal kezdje a nyarat.
Maradjatok velem a következő epizódra is, amikor tankolni megyek, izgi lesz!
Tiszteld meg a másik felet azzal, hogy válaszolsz a privát üzenetekre!
-
szmissz
senior tag
válasz Something_ #8774 üzenetére
Ez az ember egyszerűen buta. A leírt szöveget, kontextust, saját helyzetét értelmezni képtelen, unintelligens barom. És mint ilyen, nagyon irritál a jelenléte.
Tiszteld meg a másik felet azzal, hogy válaszolsz a privát üzenetekre!
-
szmissz
senior tag
válasz Something_ #8778 üzenetére
" Ha egy társaság 80% nem tűr el, akkor én nem fogok odamenni, mert MINEK? Vagy megváltozok és tovább próbálkozom. De ez a srác csak fossa a szót és a hülyeséget."
Mondom. Orvosi értelemben vett unintelligens barom.
Intelligencia(bár sok definíciója van):
Logikus gondolkodás - Kizárhatjuk, folyamatosan baromságot beszél, összevissza
Ennek megfelelő cselekvés - Kizárhatjuk, cselekedetei folyamatosan ellentmondásosak
Eredményes alkalmazkodás - Kizárhatjuk, nem veszi észre magát a topikban[ Szerkesztve ]
Tiszteld meg a másik felet azzal, hogy válaszolsz a privát üzenetekre!
-
szmissz
senior tag
válasz DigitXT #8780 üzenetére
Mondjuk tényleg felesleges bemenni, értelmes dolgot nem nagyon olvasok... lennének jó projektek, vagy valami érdekes, de többnyire szakadt zombik, fillérből életbentartása és gányolása a téma, ami nekem nem izgi... Mondjuk ez a topik is bűnös a fentiek némelyikében.
Tiszteld meg a másik felet azzal, hogy válaszolsz a privát üzenetekre!
-
szmissz
senior tag
válasz DigitXT #8785 üzenetére
Én megvettem az új 125-öst szalonból, aztán hónapokig szoptam vele, mire megszabadultam attól a szartól. (Liberty)
Aztán vettem a Hondát, ez frankó. A szopást meghagyom másnak, én jobban élvezem, hogy megy és folyamatosan jó.
Nem a nyomorult kipufogója miatt rúgnám le, hanem amit alatta ír. Hogy már direkt szarakodnak vele! Nézegetik a tükörből! KIHÍVJÁK!!! De ő majd lebünteti a tuningolt szutyadékával, ha kész lesz! Emiatt járna neki egy iszonyatos felrúgás, hogy kb a közlekedési hierarchia megfelelő helyén érezze magát, jó mélyen alul...
[ Szerkesztve ]
Tiszteld meg a másik felet azzal, hogy válaszolsz a privát üzenetekre!
-
szmissz
senior tag
válasz DigitXT #8791 üzenetére
Egyébként tényleg a 125 az utak királya!
Már elég jól megy, de még elég kicsi ahhoz, hogy elférjen ott, ahol bármi elférhet. Ha többen vagyunk a lámpánál és be kell menni a sorok közé, ami elkezd szűkülni, olyan még nem volt, hogy én ne menjek el, de más igen. Az ellenkezője viszont folyamatosan megtörténik.
Ezért lehet még egy alternatíva nekem feljebb, az SH300, de már az is sokkal nehezebb, de legalább keskenyebb mint más, hasonló teljesítményű robesz. Viszont racionálisan teljesen felesleges, csak a fíling miatt érné meg, hogy 80-90-hez nem hasonló százalékú gázt kell tépni, hanem kényelmesebben elpöfögi.
[ Szerkesztve ]
Tiszteld meg a másik felet azzal, hogy válaszolsz a privát üzenetekre!
-
szmissz
senior tag
Klassz leírás, de amondó vagyok, hogy azt a káosz putrit inkább ne irígyeljük... lehet, hogy megfog rövidtávon a romantikája és az egzotikuma, de lehet, hogy azért nem hallottál mentőt, mert már ki se hívják egy leszakad végtagért, intézi mindenki rutinból.
Tiszteld meg a másik felet azzal, hogy válaszolsz a privát üzenetekre!
-
szmissz
senior tag
válasz szmissz #8792 üzenetére
No, ma reggel is besuhantam a szokásos útvonalamon, alig győztem számolni a lemaradó kollégákat. Mondjuk egy év alatt 500x tettem meg ugyanazt a szakaszt, szóval van egy kis helyzeti előny, de amikor a tükröknél felakadt a GSX-F az már nem rajtam múlt.
Tiszteld meg a másik felet azzal, hogy válaszolsz a privát üzenetekre!
-
szmissz
senior tag
válasz DigitXT #8803 üzenetére
A fejem miközben olvastam, hogy mit hirdetek igazságként, meg más csak hülye lehet, stb:
_Tudom_ hogy jobban élveznék egy erősebbet, de egyéb szempontok, mint a már említett szélesség, méret, miatt arra, amire én használom, kompromisszumosabb lenne, mint a mostani, látom minden nap.
Nyélen nem a végsebesség miatt megyek, hanem a gyorsításnál és azért ott se koppig többnyire. Mivel 105-110-et tud a gép, a 70-80 abszolút nem gáz, oda pedig felugrik.
Tiszteld meg a másik felet azzal, hogy válaszolsz a privát üzenetekre!
-
szmissz
senior tag
válasz Hauptmann #8818 üzenetére
Az én mai kedvenc gyökerem valami lefingott roncson ment, kb Honda Tact méret, de úgy, hogy a moci elején szinte összekulcsolta a lábát kívülről. Így feküdt a menő csávó, egyből eszembe is jutott, hogy ludsimonnál ez lesz a következő szint.
Tiszteld meg a másik felet azzal, hogy válaszolsz a privát üzenetekre!
-
szmissz
senior tag
400 alatt lefingott, tekergetett olasz klozetokat lehet kapni, vagy öreg, gányolt pudvákat. Vegyél egy újat, 1 millió körül(kicsit felette), plusz ruha 100k és minden ok lesz.
Na, legyen már ilyen vélemény is itt!
Aztán innen lehet lefelé menni esetleg és talán rádöbben az ember, hogy 200k körül mire számíthat, amikor egy újra csak a regadó 95 ezer, plusz okmányiroda még 30...
[ Szerkesztve ]
Tiszteld meg a másik felet azzal, hogy válaszolsz a privát üzenetekre!
-
szmissz
senior tag
"egy újra csak a regadó 95 ezer"
Szó szerint ezt írtam, szal...
Arra próbálok ezzel rávilágítani, hogy milyen irreálisan kevés pénz egy minőségi, jó állapotú, rendszámos, használt mociért a 200k és hasonló összegek.
Kapásból mindre rá lehet garantáltan borítani egy százast, az új gumikkal, fékekkel, folyadékcserékkel, stb-vel kezdve.
Bár lehet, hogy csak nekem van ilyen fétisem, hogy legyen penge és biztonságos műszaki állapotú a jármű amin az életem múlhat.
[ Szerkesztve ]
Tiszteld meg a másik felet azzal, hogy válaszolsz a privát üzenetekre!
-
szmissz
senior tag
Alap. Nálam a tuning autónál/motornál is kimerül a tökéletes külső, belső takarításban. Alkatrészekből is csak a legjobb minőség jöhet.
Most vettem 2 liter 10W30-as 4T olajat 10 ezerért, hogy ezt rakassam be a kötelező szervíznél, a szalonban használatos 10w40-es félszintetikus, hordós fos helyett. Most azon gondolokozom, hogy a gyertyát is megveszem, mert nem bízok senkiben, hogy a legjobbat rakja bele.
Kb neked van itt az egyetlen olyan géped, amire elismerően csettintek, hogy végre nem egy guruló budi.
Tiszteld meg a másik felet azzal, hogy válaszolsz a privát üzenetekre!
-
szmissz
senior tag
válasz Hauptmann #8954 üzenetére
Hát igen, elég durván meleg volt ma, ráadásul még fent van a full plexim, amiben még a mínuszt se érzem, ennek megfelelően semmi nem hűt a menetszél...
Holnap veszem is le szépen, mert én protektoros kabátban, kesztyűben, hosszú nadrágban, térdvédőben és magasszárú cipőben nyomom.
[ Szerkesztve ]
Tiszteld meg a másik felet azzal, hogy válaszolsz a privát üzenetekre!
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Miért vezet mindenki úgy, mint egy állat?
- Kerékpársportok
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- PDF topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Eleglide C1 - a középérték
- További aktív témák...