-
Fototrend
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Burt1793
veterán
válasz dugynok #19000 üzenetére
Szerintem a nettó motorozás nem több 15 percnél, persze fel kell öltözni, el kell búcsúzni a kutyáktól, köszönni a szomszédoknak, átengedni az iskolásokat a zebrán, beállni a mélygarázsba a munkahelyen és elindítani a kávéfőzőt. Ezt kényelmesen számolva lehet fél órának venni. Azért az egér út vonalától szokott csak dugó lenni az autópályán, onnantól 50-nel sorozol, aztán van buszsáv, utána a BAH csomópontig 2 sáv között kényelmesen, át az Erzsébet hídon, le a rakpartra, fel a rakpartról és ott vagy. Elég jó útvonal, nem nagyon kell fékezni.
Nekem sokkal szarabb, az esetek nagy részében a Budakeszi úton megyek végig, kisebb a hely, sok a busz, szar az út a felezőn, nem autópálya a fele. Így érek 30 perc alatt a Budafoki úthoz.[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
válasz csongi #19003 üzenetére
Onnan, amit linkeltél a 8E busszal lehetne járni, nem tudom, hogy az áll-e valahol a dugóban, maximum lefele a Hegyalján. Én akkor se bkv-znék, ha csak a városban járnék, vennék valami 125-ös térugrót. Feledhetetlen élmény nyáron együtt izzadni egy régebbi villamoson, vagy buszon, plusz ott vannak a felújítások, most is becélozták a 4-6 következő részét, 2 hét múlva újra pótlóbuszok lesznek a Nagykörúton, stb.
Amúgy az M1-M7 kivezetőn elég sokszor van dugó délutánonként kifele baleset, lezárás miatt. Most pénteken is dugó volt az M7 miatt, autóval az nem kellemes.
Nekem meg nyáron autópályacirkáló lesz az sh-ból, persze csak Biatorbágytól az Egér útig és vissza. -
DigitXT
nagyúr
válasz Burt1793 #19004 üzenetére
A temetőnél nagyon fel szokott torlódni a sor. Szóval maxi-szaxi a busznak is.
Jártam egy időben a 8-as busszal (akkor még nem volt kihosszabbítva hegyvidéki
metrónak), attól eltekintve, hogy nem volt túl gyors, és tömeg volt rajta, működött.
Ellenberger amióta 8E, azóta sokkal többen vannak rajta, szóval délutáni órákban
a hazamenetel "rémálom" (délelőtt csak azért volt kényelmes, mert később járok).Szóval valóban: egy térugró az igazi megoldás! Csak ne 125-ös, inkább 250-es...
A mai napig visszasírom a 250-es Maját. Igaz, nem volt huligán, de jó gép volt.B*zi benzinszűrő amúgy sorjás volt, gondolhattam volna, hogy nem kell berakni...
Szerk: felújításokról csak annyit, hogy ülök a villamoson, zenét hallgatok... Hallok
valami huppogást az Etele útnál, de pont leszarom, olvasom a PH-t, nyugiban...
Erre kisvártatva arra eszmélek, hogy ez a köcsög villamos elindult visszafelé...
Persze, a hülye utas magára vessen, hogy nem olvassa a tájékoztatót, s még van
pofája zenét is hallgatni, hogy ne hallja meg: az Etele útnál a villamos visszafordul.
De csak az ellenség megtévesztése, mert amúgy jár tovább, "csak át kell szállni"!Megjegyzem, összeraktam egy 10-es/6-os átalakítóval a benzincsövet, viszont az
tartott vissza a kockázatos kísérlettől, hogy egy benzinszűrőnyi benzinnel és egy
vontatókötéllel felvértezve elinduljak a közelben lévő kútig, hogy aggaszt a xenon,
és az ülésnyitó "bakizása", mintha valami rövidzár lenne a rendszerben. Ezért ott
hagytam a francba szétszedve: majd debuggolom, hogy (most) mit csesztem el...
Simán el tudom képzelni, hogy a kiszerelt szivattyú + benzincsap tápja zavar be,
pedig leszigszalagoztam őket rendesen, mert most nincs rá szükség, de ki tudja.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz Bogyó bá' #19006 üzenetére
Dehogynem. Amikor benyekergett a hajtás, akkor a frászt hozta rám, ez tény...
Meg nem igazán volt végsebessége. Ez is tény. De hát ezért sem volt huligán!
Ellenben baromi kényelmes volt, hatalmas csomagtartóval, nem evett nagyon
sokat (átlag 4.2L), soha nem hagyott az út szélén stb. Összesen 34155 Ft volt
a szervizköltségem, és ebben olyanok is benne vannak, hogy szíjcsere, mert a
hanyag szerelő b*szott kicserélni a főtengely szimeringet és az olaj dolgozott!Kb. 100K-ba fájt az egész mutatvány papírostul aminek a fele benzinköltség...
Szóval fenntartom, hogy jó gép volt, és tök jó lenne, ha most meglenne.
Szerk: le fogok merülni. Na megyek, mielőtt megint elrabol a rohadt villamos.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
veterán
A múltkor említettem, hogy valami nekem sem okés a termosztátommal. Az egyik régi cimborám előkotort nekem valahonnan egyet a "gyűjteményéből", így a tízen vagy húszezer helyett szinte ingyen jutottam hozzá. Leteszteltem, hibátlanul működik, megfelelő hőmérsékleten nyit-zár zár...minden oké vele. Viszont most meg úgy néz ki, hogy rendesen működik az is ami a motorban van. Ma is és tegnap is elég jó idő volt nálunk, direkt ki sem mozdultam a városból, és szándékosan kerestem a nagy forgalmat és dugókat, de most nem ment vagy csak nagyon ritkán a ventilátor kapcsolás környékére a vízhőfok. Pedig múltkor már ez az idő is elég volt neki, hogy benn a városban szinte állandóan fönn legyen. Nem értem. Még várok melegebb időt, hogy akkor mit csinál. Addig nem cserélem ki.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Grillo
őstag
válasz sityupityu #19008 üzenetére
Nekem is valami ilyen bajom van, rájöttem, hogy mindkétszer, amikor leállt, nagy dugózásban, melegben, magas hőfokon állt meg. És visszahűlés után ment tovább. Víz mintha kevesebb lett volna minimálisan, de több hónap után néztem csak, simán lehet más oka is.
Múlt héten mentem be Móriczra, külterületen faszán tartotta a fehét közepén a hőfokot, utána mikor beértem a lámpázós, kissé tötymörgős részre, ott megindult fel, de mivel este 7 után voltam, annyira nem volt nagy forgalom, hogy akár csak a felső negyedet elérjem, de láthatóan állásban mozgott felfelé a mutató.
Lehet nem megy a ventim? -
DigitXT
nagyúr
válasz Grillo #19009 üzenetére
A ventinek csak egy adott (viszonylag magas) hőmérsékleten kell (és szabad) bekapcsolnia, és ezt jellemzően csak dugózáskor éri el a vízhőmérséklet, de legalábbis álló helyzetben, mert amúgy nyitott termosztát esetén a menetszél simán visszahűti a blokkot, akár annyira, hogy a termosztát is visszább zár tempónál. Szóval ha felforrt a vized álló helyzetben, simán lehet, hogy rossz a hőgomba: ki kéne mérni. Persze a venti is lehet gatya: ezt könnyű kizárni, adsz neki direktben 12V-ot, és ha megy akkor nem hibás. Elég nagy zajjal jár amúgy, amikor megy, szóval nehéz nem észrevenni. (Persze ha haladás van, akkor nem hallod... De akkor nem is sűrűn kell mennie.)
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz Grillo #19011 üzenetére
Ha könnyű hozzáférni, és gyanús a dolog, én megpróbálnék neki 12V-ot adni.
Ha nem indul el, akkor valóban meghótt, ha viszont elindul, akkor a hőgomba
lehet rossz, annak kiszereléséhez viszont a hűtővíz leengedése is szükséges:
l'art pour l'art nem állnék neki, csak ha vmi konkrét gondom van a hűtéssel.Szerk: most nézem, hogy hülye vagyok, hiszen konkrét gondot írtál le.
Akkor hajrá.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #19005 üzenetére
Budaörsön keresztül jársz most valami volánnal, vagy hogyan?
Városban csak annyit ér nekem ez a 300-as, hogy buzi módon kigyorsíthatok a többi robis közül, amit persze csak akkor csinálok, ha olyan a kedvem, de nincs rá szükségem. Egy karbantartásmentes 125öst vennék 600 ezerért.
-
DigitXT
nagyúr
válasz Burt1793 #19013 üzenetére
125-ben sajnos semmi élvezeti faktor nincs. Az csak A-ból B-be gép. És sajnos
bizonyos szitukban kevés a kraft, tehát sokkal óvatosabban kell vele közlekedni.Most az, hogy ez valakinek megér-e több pénzt, más kérdés! Nekem erőben ez
a 400-as bőven jó! De amennyit pimpeltem, már egy kisebb vagyont el...rtam rá,
és még mindig (már megint) szar. Tudom, apróságokon el lehet úszni, egy gyári
hibás benzinszűrő, meg ilyenek. De sajnos kihúzza a gyufát a gépsárkányom...Ui: nem járok Budaörsön keresztül, jelenleg Dél-Budán lakom, jó közlekedéssel.
Ma volt para, hogy elaludtam, és sürgősen be kellett zúznom a céghez... Kocsi!
Még szerencse, hogymás miattéppen nálam volt: azért motorral még gyorsabb.
(Motorral gyakorlatilag csak a lámpaváltások limitálnak, dugózni sose szoktam.)Szerk: amúgy időben ugyanannyi volt a Cygnus-szal bejutni, szóval A-ból B-be...
Apropó, nagyon eltűnt huszi: vajon mi lehet a géppel? Van egy bontott blokkom.
(Sajnos. Legrosszabb esetben ki kéne dobni, de a szelektív udvaron elhajtanak.)[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #19014 üzenetére
Biztos kevésbé élvezetes, plusz én imádom, ahogy tol ez a 300-as, nem pörgi szét magát, egyedül menve olyan, mint egy turbós autóval nyugodtan menni, van bőven erőtartalék városban, ami biztonságos is.
Amúgy én is azt néztem, hogy utassal 1-2 perccel több csak ez a fél óra, miközben sokkal nyugisabban megyek érzésre (valszeg a lámpák visszahúznak gyorsan menve is). Mondjuk utassal sokszor bekényszerülök más robis mögé és azt nem bírom, amikor lefelé a Budakeszi úton megállnak a sorok között, kivéve, ha busz mögött kell ezt tenni. Ha elenged a robis, akkor utána szépen tud jönni a nyomomban, mindenkinek jó. Nekem városon belül nem ér meg több pénzt a 125+ccm, az is lehet, hogy 50-essel mennék és rendes motort tartanék mellette.
-
Grillo
őstag
válasz DigitXT #19012 üzenetére
Hát, már csináltam olyat, hogy nekiálltam, szétszedtem, "megjavítottam", összeraktam, aztán mikor ugyan az a probléma fennállt, szétszedtem megint, és megállapítottam, hogy nem tudom megoldani, tréler, szerelő. (olajszivárgás-lecsapatócső-hengertalptömítés vonalon)
Akkor már egyszerűbb, ha egyből lábon elviszem szerelőhöz, bár tény, hogy ha csak ennyi a baj, akkor akár ki is próbálhatnám, már csak idő kéne, meg fedett hely. Meg a magam szopok felé visz az is, hogy az összes korábban ajánlott szerelővel beszoptad te is. Majd még megfejtem, de a vízköröm csövei eléggé korrodáltak amúgy is, szerelni sem álom, bár a burkolatot már elég gyorsan le/fel pattintom.
-
DigitXT
nagyúr
válasz Grillo #19016 üzenetére
Elhozod hozzám, és együtt elbasszuk ingyen! Hűtésben spíler vagyok.
Burt: 50-es? Hátööö. Próbáltad már? Én igen. Mégegyszer nem! A lehető
leggyengébb vassal szopattam magam 1 hónapot. Soha többet! És nem
érdekel, hogy csak 2L volt a fogyija 100 km-re. 4T 50 Bp-en: atompara.
(Egy húzott 2T 50 esetleg már van ott dinamikában*, mint egy 125-ös, de
akkor be is veri a 4-6 lityót 100-on. És büdös. Akkor már inkább egy 250.)*: hatalmas előnye, hogy sokkal könnyebb, ámbár végsebességre necces.
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
Grillo
őstag
válasz DigitXT #19017 üzenetére
Én szívesen társ, akkor meg pláne. Bár félek, ez nem lenne olyan röviden megoldható, mint a vario.
Amúgy szerelni lehet nálam, még rondán sem néznek, saját udvar, csak úgy kell letakarni a félig szétszedett dögbogárkát, hogy a gyerekek, ne hordják szét.Vettem kompresszort is azóta, van hozzá légkulcs, meg sokminden egyéb.
-
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #19017 üzenetére
Jó régen volt 50-es yamaha jog-unk, bárhol lerakhatod, nem probléma, tudsz vele pizzafutár módjára menni.
Most este át kellett még ugranom Solymárra, a Szépjuhászné - Remeteszőlős út nagyon szuper, lehet kanyarogni és a tempó se olyan nagy, hogy elfogyjon az erő, igazi túrázásra azért alkalmatlan, mert 90 - 100 felett csak bőg és nem megy annyira jól, mint alatta. Ez a 30 - 80, 50 - 80 nyelezés nagyon fekszik most ezzel a gumival, simán rá lehet adni nagy kanyarokban is a gázt. Ez tényleg élmény.
-
DigitXT
nagyúr
válasz Burt1793 #19019 üzenetére
Mit érteszt pizzafutár mód alatt? Piroson át, egyirányúba szembe, árkon-bokron?
Mert akkor kösz, de nem. De ha csak azt, hogy eléggé "pofátlanul", nagyjából
még a szabályok adta kereteken belül, akkor megcsinálom neked, rendszámmal.
Mert bár nagy a Madison, forgalmi fennakadás ritkán volt vele... Nagyon sűrű hely
persze kifoghat rajta és előbb megy el ott egy Jog, ezt volt szerencsém tesztelni,
de amerre én járok,tágul a világ...Izé: ott nincs ilyen "dugózós" problémám.És nincs az az isten, hogy 2T vassal járjak. A 4T 50-et meg már leírtam milyen...
Elég az hozzá, hogy a Petőfi hídra 30 km/h-val tudott felvánszorogni: életveszély!
Tabánban meg folyamat toltak le az autók, hiába érte el 100 év alatta a 60 km/h-t
óra szerint. Mondom, egy 2T már pörgősebb, erősebb, de az nem kell. Szóval az
én kis mikrovilágomban a robogó (amit hajtanék) 125-től kezdődik, de inkább 250,
mert nem tudom azt mondani, hogy akkor kizárólag városhatárig, s soha 90 km/h.
Igazából az első motorommal is ez volt a bajom, hogy toltak le vele. Zavart, na!
Veszélyesnek érzem, hogy nem tudom felvenni a forgalom ritmusát: a Cygnus kb.
elég volt már erre, csak azokban a bizonyos szituációkban kellett észnél lenni.
De akkor nagyon. És mivel a váltója is gatya volt, néha játszottam sorfeltartósat...
(Mondjuk azóta is itt van a Dr.Pulley könnyített görgő, kíváncsi lennék, mit tudna.)Grillo: majd megdumáljuk, most egyelőre lesz*rom a motorkám, van más a listán.
A kocsival viszont még jól meg is bírságoltak (helyesbítek: pótdíjaztak, LOL), mert
egy meeting közben nem tudtam az SMS-t újra küldeni, hogy még ugyanott állok!
Röhej a köbön, de így jártam: ez így drága parkolás volt, az egyszer ziher.
(Állok egy helyben 265 Ft/óra díjért több, mint 6 órát: ehhez 3 db SMS ugye, ami
3x115 Ft extra sarc. És mivel közben volt fél óra kimaradt szakasz 3445 Ft bünti.)https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #19020 üzenetére
Ternészetesen az elsőre gondoltam. De igazad van, az kevés, kell a 125, de akkor már nagyon idegesítenének a rendszám nélküli gilera-k, amik a 300-as sh-tól alig maradnak le gyorsulásban, mégis tudnak pizzafutár módban menni.
Miért nem használod a simple alkalmazást parkolásra? Egyszerűbb és csak egyszeri 70 forint a kényelmi díj.Egyre jobban érzem, hogy kéne valami motoros cipő és térdvédő, túl sok km-t mentem baleset nélkül, simán lehet, hogy nem a motoros volt figyelmetlen, szimplán elütötték... majd nézem a posztot.
[kép][ Szerkesztve ]
-
zombei
aktív tag
Kymco People 250-ese van valakinek, vagy ment már vele ? Milyen magassághoz ajánlott ?
-
zombei
aktív tag
válasz Bogyó bá' #19023 üzenetére
No comment...
185-190 cm körül vagyok, azért kérdezem ezt. Eddig volt egy 100-as Lead-em, de az pl. kicsit volt, mert térdemre verte a szelet. Viszont valamit szeretnék, ha nem a nagy vasat hajtom városba és a közelbe városon kívül, néha két személlyel mászkálós motornak. Jelenleg egy People 250 és egy X9 200 van olyan árban és képek alapján állapotban, hogy esélyesek.
-
veterán
-
szmissz
senior tag
Nem ültem, de már láttam olyat, aki majdnem ült.
Egyébként irreleváns, egyszerűen ilyet kijelenteni hatalmas butaság. Jobban gyorsul és nagyobb a végsebessége egy nagyobb köbcentisnek? Valószínű. (főleg, ha nem egy lefingott bontószökevény, aminél az "élvezetes" utazás a két szerelés közti tesztelés...)
További "vitába" nem is szeretnék belemenni, mert semmi jóra nem vezet, csak benéztem és megakadt ezen a mondaton a szemem.
[ Szerkesztve ]
Tiszteld meg a másik felet azzal, hogy válaszolsz a privát üzenetekre!
-
Burt1793
veterán
Ugye? Nem is beszéltünk róla. Esőben is király, vészfékeztem is már vele (nem megállásig), nagyon jól fog, harap. Sajnálom is, hogy nyáron autópályán megyek vele hétköznaponként Kelenföld mellé, ott koptatom. Bár nyáron, ha nem lesz dugó Budapesten, lehet, hogy elnosztalgiázom vele Budakeszi felé néha, távban rövidebb 4 km-rel, de időben akkor is több, ha nem megyek 70 alá sehol...
[ Szerkesztve ]
-
szmissz
senior tag
válasz DigitXT #19036 üzenetére
Ez a "nem utazom" féle modoros bullshit volt a hab a tortán, KELLETT!
Majd egyszer menj el egy Honda/Yamaha szalonba és próbálj ki egy működő és minőségi 125-öst, hogy milyen is az 2018-as színvonalon, amikor egyben van a hajtás, jó a fék, penge a futómű és úgy általában működik a kis nyamvadt robeszka.
Tiszteld meg a másik felet azzal, hogy válaszolsz a privát üzenetekre!
-
Burt1793
veterán
válasz szmissz #19038 üzenetére
Az új motorban ugyanolyan alkatrészek találhatóak, mint a régebbiben és DigitXT már a legtöbb régi alkatrészt kicserélte és a Papírkutyák óta tudjuk, hogy ez vezet el a tuti kombinációig, amikor minden kiadja.
Az más kérdés, hogy van akinek az a fontos, hogy a hatezrenkénti szerviz között havonta guminyomást és pár ezrenként olajszintet kell nézni, ezen kívül pöcc-röff minden nap legyen meg. Ezzel én is így vagyok és ilyen motorom remélhetőleg mindig lesz, de kell egy olyan, amit szerelni kell/lehet.
szerk.: kismilliószor láttam már ezt a videórészletet, de mindig elsírom magam a végére. Gyönyörűen rángatja Mucsi a kormányt folyamatosan.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
nagyúr
válasz szmissz #19038 üzenetére
Semmit nem mondtam a működő minőségi 125-ösökről... Arról sem, hogy neked ne kéne élvezned a motoroddal való utazást, vagy napi ingázást, vagy tudomisén: bármit, amit a motoroddal csinálsz! Egyáltalán eszembe sem jutott, hogy létezel, és hogy neked is "tanácsot kéne adni", hogy mit szabad élvezned és mit nem, lol!
Egy véleményt írtam, hogy számomra (lassan írom, hogy megértsd: SZÁMOMRA) a 125-ös NEM elég erős, hogy azt mondjam rá, "élvezetes" vele a motorozás. Ezt vagy megérted, vagy nem. Ha majd kipróbáltál (esetleg megszoktál!) egy nagyobb gépet, aminél a gázmarkolat megcsavarására történik is valami, talán megérted.
Sajnálom, hogy itt kibukott a kisebbségi komplexusod, mert szerinted "lefikázam" a 125-ös motorokádat, pedig, mivel azt sem tudtam, hogy létezel, azt sem tudom, hogy milyen motorod van - és amúgy, hogy őszinte legyek, pont nem is érdekel.
De amúgy a stílus maga az ember, és már rémlik valami: azt hiszem, vmi nagyon hosszú pihenőre küldtek, pont az ilyen értelmetlen,
és balfaszkötekedések miatt. És nyilván ezért felejtettem el, hogy létezel... Sajnálom, hogy megbántottalak....Sajnálom, és nyilvánosan megkövetlek! Adsz nekem (ingyen) egy 2018-as Honda, Yamaha gépet a szalonból, köszönettel elfogadom, és nyugodtan elmegyek vele A-ból B-be a jövőben, viszont azt, hogy ezt "élvezni" fogom-e és elmosolyodok-e a sisakban egy-egy kövér gázra, sajnos nem tudom megígérni.
Tippelni tudok!Persze, bántja az önérzeted, hogy mi az, hogy neked jó, másnak miért nem?! Hidd el, én is így voltam anno a Majával... Szerettem, jó erőben volt, ÉLVEZTEM! (Persze sz*ptam vele csomót, költöttem rá, mint a katonatiszt... de így megy ez, ha az embernek csak bontószökevényre van pénze, később arra, hogy pimpelje.) Aztán kipróbáltam a Benelli Velvet 400-at, és..."Húbazmeg" ilyen is lehet? Lehet...
A Velvet tulaja mondta a Majára, hogy nem rossz, csak ha lenyelezi, nem történik semmi: nem értettem, miért mondja ezt, és picit bántott is. Aztán megszoktam a (Velvet blokkos) Madison erejét, és kényszerből visszaülve a Majára rájöttem! NEM bántásból mondta a csávó... Egyszerűen EZ VAN! A tények makacs dolgok. Lehet benne akármilyen 2018-as csilivili technika, start-stoppal, kutyafaszával, és lehet übertakarékos A-ból B-be gép, akkor sem fog olyat lépni soha, mint egy 2-3x erősebb vas, hiába könnyebb. Az, hogy kell-e olyat lépnie, az egyéni preferencia... Te világosan leírtad, hogy NEKED NEM, hagyjalak békén... Jelentem, megtörtént!
Ui: az utazás kiemelése nem bullshit. Nem járok túrázni, motorozgatni brahiból. Két szerelés között tesztelek egyet, és örülök, ha bevisz a vas a melóhelyre. Viszont, ha venni kéne gépet, hát nagyon sajnálom, de nem a 125-ösök között keresgélnék. Tudod, van egy mondás: nem tudjuk együtt nem csinálni. Azért neked nem kell felgyújtani a motorodat, inkább élvezd tovább, nyugodtan! (Én meg élvezem a fórumozást nélküled... Viszlát.)
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz Burt1793 #19040 üzenetére
Ez qrvajó! Szerintem nem láttam még. Ja és pont volt Dacia a családban.
Azért az kemény volt, hogy imádkozni kellett, hogy reggel beinduljon. Egyszer,
egy dolgozatírásról majdnem el is késtem emiatt, mert menőzni akartam, hogy
kocsival megyek a gimibe, csak éppen a kocsi nem akarta az igazat, nyehehe!
(Rohantam a buszhoz.) Amúgy jó kis gép volt, kár, hogy szarrátörtem: mondjuk
annyiban előny volt, hogy utána legalább nem locsoltuk rá a zsetont...Szerk: volt is akkora holtjátéka, hogy simán lehet valós ekkora korrekció.
Na jó nyilván van benne filmes túlzás: esetleg el van nyíródva a gumiösszekötő.
Aki szervós nyugati autókon nőtt fel, el nem tudja képzelni ezt a holtjátékot.Szerk: a két motoros gondolattal tudok azonosulni: egy közlekedős takarékos,
egyet meg lehet tuningolni, tesztelgetni. Ez is egy hobbi. Tanulságos és drága.Grillo: ennyi. Amúgy a Scara eleve nagynak néz ki, simán elférne benne* egy
erősebb blokk, ami adott esetben kihúz a szarból. Persze bele se kell lépni...!
Ahogy mondtam: el lehet menni egy 125-össel A-ból B-be kiválóan! Ésszel.*: vica versa, nem lenne sokkal nagyobb egy más modell túradobozokkal.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
szmissz
senior tag
válasz DigitXT #19041 üzenetére
Persze, minden vélemény amit az egyén leír, de azt több módon lehet. Te tettél egy elég határozott kijelentést, amin megakadt a szemem, amikor végigpörgettem, hogy mi a helyzet a topikban manapság. És ha már megláttam, gondoltam az esetleges vásárlás előtt álló olvasókat nem hagyom ilyen egypólusú kijelentésből tájékozódni. Ennyi a sztori.
Kisebbségi komplexusom köszönöm szépen nincs, ez a harmadik 0 km-esen átvett 125-ösöm, de azt vehetek amit akarok.
A nagyobb motorral jobban gyorsulna, ennyi a plusz. De élvezném ezt a plusz erőt? Mint az állat. Ettől lesz élvezetes egy motor? Nem.
Egy 50-esre én se mondanám, hogy élvezetes, főleg Bp-n, mert az tényleg lófing, de egy korszerű 125-ös az azért megy...
Tiszteld meg a másik felet azzal, hogy válaszolsz a privát üzenetekre!
-
veterán
válasz szmissz #19043 üzenetére
"A nagyobb motorral jobban gyorsulna, ennyi a plusz."
Na meg a vele együtt járó nagyobb végsebességet se hagyjuk ki. Azt meg főleg nem, hogy mondjuk egy 110-120-as tempónál kicsit nyugodtabban viselkedik egy nagyobb vas.
"De élvezném ezt a plusz erőt? Mint az állat. Ettől lesz élvezetes egy motor? Nem."
Én pedig pont így vagyok egy motorral.
"Egy 50-esre én se mondanám, hogy élvezetes, főleg Bp-n, mert az tényleg lófing, de egy korszerű 125-ös az azért megy..."
Na na.Tudnék alád tenni olyan tuning 50-70-es 2T vasat, hogy utána már le sem akarnál szállni róla többet.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Burt1793
veterán
válasz sityupityu #19044 üzenetére
Nem értem ezt a 110-120-as tempót, egy 4 ütemű 125-ösnek a nagyon vége a valós 110, nem? Főleg egy nagyobb testűnek.
Persze, nagyon jó negyed gázkarállással 90-nel menni az sh300-zal, de óra szerint 150-nél leszabályoz a motor (vagy legalább is szakadozva megy), ami kb 142 valós sebesség és ezt is enyhe lejtőn tudja nagyplexivel. Valós 110 felett elkezd zavaró lenni számomra a hangja, mert sokat pörög, persze ez is viszonylagos, hogy kinek mi zavaró, reggelente sokszor kihajtom belőle a vmax-ot az erdőben, mert sietek, délután pedig az esetek többségében 100-zal megyek, nyugodtabb vagyok.
Ma a reggeli dugóban sietnem kellett kaptam is sok dudálást a Budakeszi úton, ez már túlzás, de azt egy 125-ös is tudja, egyszerűen akkor se álltam be az álló kocsik közé, amikor jött szembe kamion, vagy busz, sajnos elcsesztem a kelést és vizsga volt. Viszont van egy SH300-as Budakeszin, aki mindig így megy, az Úr védje meg.
DigitXT: ha működik majd a motorod és jársz Páty felé, akkor ott a gumiúton kipróbálhatnád, hogy mennyivel tudsz felmenni maximum, nekem óra szerint 125 fölé nem tud menni ez a gyösz.[ Szerkesztve ]
-
veterán
-
DigitXT
nagyúr
válasz Burt1793 #19045 üzenetére
Sajnos nem tudom, pontosan miről szól most a csevely, mert a felét nem látom,
de ha már meg vagyok szólítva konkrétan: szerintem a 400-as ereje nem csak a
végsebességben mutatkozik meg, hanem, ahogy oda jut. Elég jó dinamikája van
még a városon belül is: van benne tartalék, na! Persze, ha van egy szélesebb út,
ahol pirostól jön az SW600, az odavág, tiszta sor. (Láttunk már ilyet.) De csak a
következő pirosig. Igazi előnye csak akkor lesz, ha eléri az előző zöldet, LOL.Azon már volt itt anno egy kisebb vita, hogy egyszer egy T-Max-ot tartottam vele.
Ez persze nem az utazás kategóriája, de még csak nem is a közlekedésé: nem
versenypálya, szabályok feszegetése, de 0-70-et nem tilos mérni, ahol 70 a limit.Ha elmegyünk együtt gurulni, cserélhetünk, és megnézed, hogy lomha szar-e.
Szerintem amúgy az, mert a J.Costa botrányosan nehéz. Malaguti szervizvezető
szerint meg tök jól lép. (Mert nem próbálta, milyen amikor 2 másodperccel jobb.)
Oké, valószínűleg nehéz seggre megmondani, hogy a 0-60 az 3.6 mp, vagy 4.2...
Viszont amikor 60-ról kéne kilőni az előzéshez, számítanak azok a másodpercek.
Szerk: és ott már nem az élvezet miatt, hanem mert rövidebb megtett távon, jóval
gyorsabban, biztonságosabb az előzés. (Majával egész más élmény volt a Balcsi
kör, mint a Madisonnal: kamion előzése pl. adott szituban "lehetetlenség" volt.)[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
szmissz
senior tag
válasz sityupityu #19044 üzenetére
"Na meg a vele együtt járó nagyobb végsebességet se hagyjuk ki."
Városban használom a gépet, most is minden törvényes sebességhatárt pillanatok alatt átlépek.
"Na na.Tudnék alád tenni olyan tuning 50-70-es 2T vasat, hogy utána már le sem akarnál szállni róla többet."
Na ez kizárt. Azok a büdös kerregők semmilyen formában nem kellenek, akárhogy megy az agyát széttuningolva. Nekem finom, precíz, a kor legjobb műszaki színvonalán előállított gép kell, ami mindig 100%-os állapotban van.
Tiszteld meg a másik felet azzal, hogy válaszolsz a privát üzenetekre!
-
veterán
válasz szmissz #19048 üzenetére
"Nekem finom, precíz, a kor legjobb műszaki színvonalán előállított gép kell, ami mindig 100%-os állapotban van."
Azt kapnád meg.
Egyébként tök komolyra fordítva a szót, ami a hajtást illeti eleve nem a legjobbat kapod meg egy gyári robogónál, hiszen már egy multivariátor rengeteget tud dobni a dolgokon amit gyárilag nem kapsz meg.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
szmissz
senior tag
válasz sityupityu #19049 üzenetére
Majd ha látom a nyomaték, lóerő görbéket, ugyanazon a padon, egymás után mérve. Majd ha látom a gyorsulást hiteles eszközökkel mérve és hasonlítva. A rugalmasságot több fordulatszám tartományban tesztelve. Mindezt pontosan ugyanazzal a hajtással+motorral, amibe tenném.
NA akkor! Akkor veszem majd,ha tényleg jobb, mint a gyári mérnökök által fejlesztett, tesztelt, beállított egység.
A mesékben és a doboz feliratokban már régen nem hiszek.
szerk: Ja és nem lehet sehol sem ideges, alul is tökéletesen olyan finoman, milliméterekkel lehessen előrébb pöckölni, hogy a mindennap végrehajtott, de nem mindennapi manővereket ugyanúgy tudja.
[ Szerkesztve ]
Tiszteld meg a másik felet azzal, hogy válaszolsz a privát üzenetekre!
Új hozzászólás Aktív témák
- ROWENTA RH6756WO porszívó
- Hikvision kameravezérlő egység 1 TB HDD-vel féláron!!!
- ÚJ EcoFlow Delta 2 MAX 2kWh LiFePo4 3200W hordozható akku védőborítással, kempinghez is, GARANCIA
- Opel Insignia Full extra! Ezt érdemes megnézni és elolvasni a hirdetést !
- Yose Power 350w (hátsó kerék) Feat Imotor2 240w (Első kerék) 26" + 36v24ah , 36v10ah
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest