Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Burt1793

    veterán

    válasz sityupityu #19044 üzenetére

    Nem értem ezt a 110-120-as tempót, egy 4 ütemű 125-ösnek a nagyon vége a valós 110, nem? Főleg egy nagyobb testűnek.
    Persze, nagyon jó negyed gázkarállással 90-nel menni az sh300-zal, de óra szerint 150-nél leszabályoz a motor (vagy legalább is szakadozva megy), ami kb 142 valós sebesség és ezt is enyhe lejtőn tudja nagyplexivel. Valós 110 felett elkezd zavaró lenni számomra a hangja, mert sokat pörög, persze ez is viszonylagos, hogy kinek mi zavaró, reggelente sokszor kihajtom belőle a vmax-ot az erdőben, mert sietek, délután pedig az esetek többségében 100-zal megyek, nyugodtabb vagyok.
    Ma a reggeli dugóban sietnem kellett kaptam is sok dudálást a Budakeszi úton, ez már túlzás, de azt egy 125-ös is tudja, egyszerűen akkor se álltam be az álló kocsik közé, amikor jött szembe kamion, vagy busz, sajnos elcsesztem a kelést és vizsga volt. Viszont van egy SH300-as Budakeszin, aki mindig így megy, az Úr védje meg.
    DigitXT: ha működik majd a motorod és jársz Páty felé, akkor ott a gumiúton kipróbálhatnád, hogy mennyivel tudsz felmenni maximum, nekem óra szerint 125 fölé nem tud menni ez a gyösz.

    [ Szerkesztve ]

  • szmissz

    senior tag

    válasz sityupityu #19044 üzenetére

    "Na meg a vele együtt járó nagyobb végsebességet se hagyjuk ki."

    Városban használom a gépet, most is minden törvényes sebességhatárt pillanatok alatt átlépek.

    "Na na.Tudnék alád tenni olyan tuning 50-70-es 2T vasat, hogy utána már le sem akarnál szállni róla többet."

    Na ez kizárt. :) Azok a büdös kerregők semmilyen formában nem kellenek, akárhogy megy az agyát széttuningolva. Nekem finom, precíz, a kor legjobb műszaki színvonalán előállított gép kell, ami mindig 100%-os állapotban van.

    Tiszteld meg a másik felet azzal, hogy válaszolsz a privát üzenetekre!

Új hozzászólás Aktív témák