Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Grillo

    senior tag

    válasz szmissz #19038 üzenetére

    Nekem, amikor működik, igen jó élmény a 125ös Scara, fasza a rotax blokk. De alám raknának szintebármit 250-500 vonalon, valószínűleg max a dobozokat sírnám vissza.

  • Burt1793

    veterán

    válasz szmissz #19038 üzenetére

    Az új motorban ugyanolyan alkatrészek találhatóak, mint a régebbiben és DigitXT már a legtöbb régi alkatrészt kicserélte és a Papírkutyák óta tudjuk, hogy ez vezet el a tuti kombinációig, amikor minden kiadja.

    Az más kérdés, hogy van akinek az a fontos, hogy a hatezrenkénti szerviz között havonta guminyomást és pár ezrenként olajszintet kell nézni, ezen kívül pöcc-röff minden nap legyen meg. Ezzel én is így vagyok és ilyen motorom remélhetőleg mindig lesz, de kell egy olyan, amit szerelni kell/lehet.

    szerk.: kismilliószor láttam már ezt a videórészletet, de mindig elsírom magam a végére. :C Gyönyörűen rángatja Mucsi a kormányt folyamatosan. :DDD

    [ Szerkesztve ]

  • DigitXT

    félisten

    válasz szmissz #19038 üzenetére

    Semmit nem mondtam a működő minőségi 125-ösökről... Arról sem, hogy neked ne kéne élvezned a motoroddal való utazást, vagy napi ingázást, vagy tudomisén: bármit, amit a motoroddal csinálsz! Egyáltalán eszembe sem jutott, hogy létezel, és hogy neked is "tanácsot kéne adni", hogy mit szabad élvezned és mit nem, lol!

    Egy véleményt írtam, hogy számomra (lassan írom, hogy megértsd: SZÁMOMRA) a 125-ös NEM elég erős, hogy azt mondjam rá, "élvezetes" vele a motorozás. Ezt vagy megérted, vagy nem. Ha majd kipróbáltál (esetleg megszoktál!) egy nagyobb gépet, aminél a gázmarkolat megcsavarására történik is valami, talán megérted.:B

    Sajnálom, hogy itt kibukott a kisebbségi komplexusod, mert szerinted "lefikázam" a 125-ös motorokádat, pedig, mivel azt sem tudtam, hogy létezel, azt sem tudom, hogy milyen motorod van - és amúgy, hogy őszinte legyek, pont nem is érdekel.:D

    De amúgy a stílus maga az ember, és már rémlik valami: azt hiszem, vmi nagyon hosszú pihenőre küldtek, pont az ilyen értelmetlen, és balfasz kötekedések miatt. És nyilván ezért felejtettem el, hogy létezel... Sajnálom, hogy megbántottalak....:U

    Sajnálom, és nyilvánosan megkövetlek! Adsz nekem (ingyen) egy 2018-as Honda, Yamaha gépet a szalonból, köszönettel elfogadom, és nyugodtan elmegyek vele A-ból B-be a jövőben, viszont azt, hogy ezt "élvezni" fogom-e és elmosolyodok-e a sisakban egy-egy kövér gázra, sajnos nem tudom megígérni.:R Tippelni tudok!;]

    Persze, bántja az önérzeted, hogy mi az, hogy neked jó, másnak miért nem?!:K Hidd el, én is így voltam anno a Majával... Szerettem, jó erőben volt, ÉLVEZTEM! (Persze sz*ptam vele csomót, költöttem rá, mint a katonatiszt... de így megy ez, ha az embernek csak bontószökevényre van pénze, később arra, hogy pimpelje.) Aztán kipróbáltam a Benelli Velvet 400-at, és..."Húbazmeg" ilyen is lehet? Lehet...

    A Velvet tulaja mondta a Majára, hogy nem rossz, csak ha lenyelezi, nem történik semmi: nem értettem, miért mondja ezt, és picit bántott is.:P Aztán megszoktam a (Velvet blokkos) Madison erejét, és kényszerből visszaülve a Majára rájöttem!:K NEM bántásból mondta a csávó... Egyszerűen EZ VAN! A tények makacs dolgok. Lehet benne akármilyen 2018-as csilivili technika, start-stoppal, kutyafaszával, és lehet übertakarékos A-ból B-be gép, akkor sem fog olyat lépni soha, mint egy 2-3x erősebb vas, hiába könnyebb. Az, hogy kell-e olyat lépnie, az egyéni preferencia... Te világosan leírtad, hogy NEKED NEM, hagyjalak békén... Jelentem, megtörtént!

    Ui: az utazás kiemelése nem bullshit.:U Nem járok túrázni, motorozgatni brahiból. Két szerelés között tesztelek egyet, és örülök, ha bevisz a vas a melóhelyre.:DDD Viszont, ha venni kéne gépet, hát nagyon sajnálom, de nem a 125-ösök között keresgélnék. Tudod, van egy mondás: nem tudjuk együtt nem csinálni.:)) Azért neked nem kell felgyújtani a motorodat, inkább élvezd tovább, nyugodtan!;) (Én meg élvezem a fórumozást nélküled...;] Viszlát.:R)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák