-
Fototrend
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
kcsa
veterán
válasz Vismajor01 #28000 üzenetére
annyiért autóból is lottó van, és maximum kéttalálatos
-
bajnokpityu
félisten
válasz Vismajor01 #28000 üzenetére
Oké, akkor jó szórakozás!
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
DigitXT
félisten
válasz Vismajor01 #27996 üzenetére
Ha akarsz témát adni a topiknak, rögtön vedd meg.
Igaz, még a márkanév sem ismerős, de lehet, csak nekem...
Kinézetre pofás, de hogy mit tud és mennyire használható? -
bajnokpityu
félisten
válasz Vismajor01 #28005 üzenetére
Nekem 5 éve se sikerült 1m alatt jót venni. Azóta meg simán másfélszer annyi a ketkerekuek ára.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
kcsa
veterán
válasz Vismajor01 #28005 üzenetére
Mindenki innen indult, nem újdonság
-
macilaci78
nagyúr
Meglett az eredetvizsga, péntek reggel beülök egy kormányablakba átírni, hát de nem lesz Ph!
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
xmad
őstag
válasz Vismajor01 #28000 üzenetére
de látod 350 ért csak egy vödör csavart kapsz amivel én még az utca végére se mernék elindulni nem hogy kicsit messzebb.
manapság már 1.5 ért autót se lehet nagyon venni csak egy szemétdombot -
csongi
Topikgazda
válasz Vismajor01 #27996 üzenetére
Sztem a legnagyobb gondot a muanyagok es az elektromos dolgok potlasa okozna. Pl km ora, vilagitas, ilyenek.
A masodik fronton a tomitesek, levego szuro.
A fekeknel lehet nem lenne gond, de korbe kell jarni mi van rajta, vagy minek a megfeleloje.
Kinai cucc, ehhez is van minden, csak nehez megtalalni.A harmadik, hogy ki ert hozza? Tipus ismeret nelkul sok ido elmegy az alkatresz keresessel.
xmad
Ez nezopont kerdese csupan.
Ha 350 ert 2 szezont lemegy a robesz,egy olajcservel es kidobja vagy szetarulja, akkor uzemletetesileg nem jart rosszabbul. .Autonalnugyan ez a helyzet. Es nem mindegy milyen tipust es mire veszi. Van ahova nem kell 1.5Milios auto.
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz Vismajor01 #28005 üzenetére
MIlyen Priust vettél 1.2ért, és mikor? Van egy kiváló állapotú P2-m, 2107es akkuval, tuti nem adnám oda 2M alatt.
Szopórollert ha el akarod kerülni, nézz egy max 6-7 éves magyarországi japán robogót 20ekm alatt. Azzal sok bajod nem lesz. Nem mondom hogy nulla hiba várható, mert pl a tmax-nak is vannak tipushibái, de alapvetően nem egy kezelhetetlen problémahalmaz vár rád.
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz macilaci78 #28008 üzenetére
kénytelen leszek lementeni offline-ba pár topikot és visszaolvasni pár évet
-
macilaci78
nagyúr
Vennék Pest vármegyei éves matricát a motorra, de kicsit eltévedtem.
A nemzethy útdíjnál venném, mert nincs kényelmi díj. Jól látom, hogy a motorkerékpár (D1M) kategóriára nincs ilyen opció? Állítsam át sima D1 (személyautó) kategóriára és az lesz az érvényes?Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
-Mosquito-
őstag
válasz Vismajor01 #27996 üzenetére
Vedd meg. Úgyis elég lapos most az oldal. Na majd most.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
kcsa
veterán
válasz macilaci78 #28014 üzenetére
Megyeiből nincs motoros, D1-et kell venned.
-
xmad
őstag
tegnap leszedtem a kuplung harangot, ami kissé meg is van kékülve, alacsony sebességnél ha húzom neki sokszor berázkódik..
sok kosz nem volt alatta, szinte semmi, kuplung pofák nem voltak tükrösek, de azért kicsit megcsiszoltam. a harang annál inkább. mintha polírozva lett volna. megcsszoltam azt is. egyelőre jónak tűnik, de sokak szerint csak átmeneti. harang csere lenne a megoldás?ezt használja valaki? elég igéretesnek tűnik
-
macilaci78
nagyúr
Ülést ki mivel tisztít, ápol?
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
kcsa
veterán
válasz macilaci78 #28020 üzenetére
101%-ban műbőr borításúak, szóval én nem hiszek hatalmas csodákban, nagyon nincs mit ezeken ápolni. Autóamponos víz, glicerines áttörlés azt jónapot
-
astrojoe12
tag
Kábé egyetértek, én is így tapasztaltam. Egyszer műszerfal ápolóval fújtam be az ülést. Az autónak jót tett, de a motor ülés két hétig olyan csúszós volt, mint a jég.
"az igazság még ennnél is nyomasztóbb. A világ vezetői nem elég okosak, hogy olyan gonoszak legyenek, ahogy azt hiszitek..."
-
bajnokpityu
félisten
srácok, mely robogóknak van olyan szintű futóműve, mint a honda ADV350nek 3M alatt?
xmax300 nekem pattog, hiába király a váza.
aztán? 530 nekem nem játszik, olcsón akarom fenntartani.[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bolondember
MODERÁTOR
-
kcsa
veterán
válasz bajnokpityu #28023 üzenetére
Nincs még egy hasonló típus (korrekt első villa, de a hátsó pattogás pontosan ugyanolyan lesz annál a típusnál is). Másképp jó nyilván a tmax és a hasonló felépítésűek, de ott meg árral lesz gondod.
-
bajnokpityu
félisten
válasz bolondember #28024 üzenetére
Bármilyen ötlet lehet.
Anno Yoda mondta, h az xmax300ban az a pláne, hogy nagymotorhoznhasonlo a villahid. Ott a rugozo elemek nem tetszettek. De tényleg bármi ötlet lehet. Akár zongsheen is. 3 4 típust kiprobalnek lassan.eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
yodamastah
őstag
válasz bajnokpityu #28026 üzenetére
A dupla villahíd arra jó hogy nem nyeklik az eleje (nem csavarodik annyira). Ettől még nem fog teljesen motorként viselkedni.
A klasszikous robogó felépítés fos ahogy van. Nagy rugózatlan tömeg hátul, súlyeloszlás nagyon rossz. Tmax fényévekkel jobb mint egy xmax, de sajnos olyan drága, hogy sehol nincs ár/teljesítményben egy 300as robeszhoz képest.
Ha a gazdaságos üzemeltetés fontos szempont, akkor el kell fogadni a klasszikus robogó felépítés hátrányait.
-
bajnokpityu
félisten
válasz yodamastah #28027 üzenetére
Ha jól tudom az adv350 is normál villahidas. Mi meg ilyen?
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
xmad
őstag
válasz bajnokpityu #28029 üzenetére
lecseréled a kawasakit?
-
xmad
őstag
válasz bajnokpityu #28031 üzenetére
anyámnak ADV 350 van. elötte forza..
azt mondja nem sokkal jobb csak a futóműve az adv-nek. a láb elhelyezkedése neki a forzán kényelmesebb volt -
macilaci78
nagyúr
válasz bajnokpityu #28033 üzenetére
Az enyém most épp járókerettel közlekedik, de biciklin se ült vagy 10 éve. Más jobban bírja magát, nincs ebben semmi különös.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
-Mosquito-
őstag
Digit,te vagy az?
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #28035 üzenetére
Ez jó!
-
xmad
őstag
válasz bajnokpityu #28033 üzenetére
ja
-
bolondember
MODERÁTOR
Sisakvásárlási gondokban vagyok, ha esetleg valami ötletetek, tippetek van, szívesen fogadom:
egy Nolan N21 Jet-et akarok lecserélni felnyithatósra.
Próbáltam több Nolant (N40 5GT, N90-2, N100-5), mindegyik állban szűk volt (volt amelyiknél még a kisujjam se fért be az állrész és az állam közé)
Scorpio-k homlokban nagyon szűkek, 1-2 perc után már nyomot hagynak a homlokomon.
Megvettem de vissza kellett vinnem egy HJC i91-et, az sem volt jó hosszabb távon (tolta a homlokom, szemöldököm lefelé).
Ma elvileg egy Caberg Levo-t nézek/próbálok.Elején 70-80 körül volt a lélektani határ, ezt sajnos elengedtem. Néztem még MT Atom 1-2-t, de azt (eddigi kereséseim alapján) motozemtől lehet rendelni.
Van még esetleg tippetek milyen márkát érdemes nézni/keresni?Olyan nők ideálja vagyok, akiknek mindegy...
-
kcsa
veterán
válasz bolondember #28038 üzenetére
A sisakok jellemzően meghatározott fejformán fekszenek jól, jellemző példája a jó nevű Schubert sisakok, ezek jellemzően gömbölyű(bb) fejeken jók. Nekem is kerek buflák fejem van, nekem a Caberg Duke sorozat volt egész komfortos, de más Caberg nem feltétlenül.
Meglátásom szerint el kell engedni azt, hogy mi tetszik, azt kell venni ami komfortos. Ezvan
-
csongi
Topikgazda
válasz bolondember #28038 üzenetére
Egyik felnyitható sem olyan mint a zárt sisak.
Ebben az ársávban MT, LS2, NOX..stb.
A spanyolok kb ugyan azok. Nem carbon egyik sem. A súlya 50%al több kb mint a zárt sisakok.
W-tach nem egy erős mechanikával megáldott cucc. A plexi tartó gyenge, az MT első generációja sem, de Kb mindegyiknél érvényes.
Próba Próba, máshogy nem megy.
A minősítés megléte meg gondolom nem kérdés. -
Debilon
addikt
válasz macilaci78 #28041 üzenetére
ECE R22-05, újabban 22-06 (ez a sisakon és/vagy a szíjra rávarrva kis címkén)
plusz a felnyithatókra van a P/J (hogy felnyitott állapotban is teljesíti amit kell) homológ dolog ez meg a gyártó oldala, nem láttam a saját felnyithatósomon sem sehova felírvagyártó oldala is jó forrás
[ Szerkesztve ]
Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
-
macilaci78
nagyúr
válasz Debilon #28042 üzenetére
Felnyitott állapotban hogy mit tud, személy szerint nem érdekel, mert menet közben nincs felnyitva. Csak felvételkor a kényelem miatt szoktam felnyitni. De persze másnak még lehet szempont.
Elmegyek pár helyre, hogy minél több gyártó termékét fel tudjam próbálni, melyik a kényelmes. Ha találok kényelmest, majd utána tájékozódok. Azért kérdeztem, mi az, amit a terméken, csomagoláson keressek, hogy mielőbb ki tudjam zárni a műszakilag elégtelen portékát. Sok olyan gyártó van, akiről nem is hallottam.
[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Debilon
addikt
válasz macilaci78 #28043 üzenetére
Az "ece R" szabványt keresd
Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
-
kcsa
veterán
válasz macilaci78 #28043 üzenetére
Szerintem nem is nagyon találsz, nem szabadna találnod minősítés nélküli sisakot. A próba a lényeg tényleg, kellemesen idegőrlő feladat.
-
macilaci78
nagyúr
"Parkettát árulok". Mindnek van minősítése, persze különböző szabványok szerinti különböző besorolással.* Az EU-ban így szokás és ez alól a sisak sem kivétel. Ezért is kérdeztem, hogy a sisaknál mit keressek.
* Pl laminált padló esetén a kopásállóság, tűzvédelem, csúszásmentesség: AC6, Bfl-S1, R10
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
kcsa
veterán
válasz macilaci78 #28046 üzenetére
Másképp is fogalmazhatok ha így jobban tetszik: szerintem nincs európai piacra szánt ECE R22-* nélküli sisak.
-
macilaci78
nagyúr
Elvileg ebben az olajban pontosan 2 év és kb 800 km van, Honda SH300.
Az eladó állítja, hogy a 2022. márciuso olajcserekor jelen volt, leengedték az olajat, frissel feltöltötték, a barátja végezte el, aki amúgy főállásban robogókat szervizel és jó nevű szervizesként ismert. A szervizes is ezt a nótát fújja.Első olacsere elvileg 1000 km-nél, a második 6000 km, vagy 2 év és így tovább. Úgy néz ki, valószínűleg a 6000-es cserekor akár 8 éves is lehetett az olaj és azt öblítették át Motullal...
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
csongi
Topikgazda
válasz macilaci78 #28048 üzenetére
Értem
ja nem.
Most mi van, Hány év meg km meg olaj?Az hogy fekete meg kokszos egy több éves olaj, amibe 800km van, semmi extra.
A leg koszolósabbb kokszolósabb üzembe volt használva feltehetőleg.
ha nem eszi, és nincs fém forgács az olajba akkor nincs gáz.
Érdemes az olajszűrőt szétkapni és belenézni. Nem sarokcsiszolóval kell szétvágni -
yodamastah
őstag
válasz bolondember #28038 üzenetére
Shoei Neotec 2 most kifutó és akciós több helyen. Próbálj egy méretet valahol. Ha stimmel a fejedre, akkor vedd meg. Nagyon jó sisak csak ajánlani tudom.
Új hozzászólás Aktív témák
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Nyíregyháza és környéke adok-veszek-beszélgetek
- OLED TV topic
- PlayStation 5
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Autós topik
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- PlayerUnknown’s Battlegrounds
- NBA és kosárlabda topic
- Futás, futópályák
- További aktív témák...