-
Fototrend
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
nagyúr
válasz astrojoe12 #27700 üzenetére
Nekem ugyanettől olyan fuldoklásba kezdett, hogy csak...
Alapjárat bezuhant, iszonyat túldúsult, minden baja lett.
Meg is állapítottam, hogy alkoholista a sárkány, kívánja az
etanolt, legalábbis adott karburátor beállítás mellett tuti...Szerk: aztán lehet, hogy az OMV prémium volt a gyilkos.
[ Szerkesztve ]
-
csongi
Topikgazda
válasz astrojoe12 #27700 üzenetére
Nem a 95 vagy a 100 a baj. A kuton adott uzemanyag a rossz. Tul regi, vizes szar.
Tankolj masik kuton 100 at.
Kerdezd korbe melyik kut honnan kap benyat.
Tankolj kulfoldi beszerzesu kuton.
OMW, Oil, vagy valami.
Ha nem megy, akkor 95, de erdemes adalekolni.
Egyre silanyabb az uzemanyag itthon. -
csongi
Topikgazda
válasz astrojoe12 #27704 üzenetére
Hat ez eleg xarul szol.
Szetszed es kiderul mi doglott meg -
DigitXT
nagyúr
válasz astrojoe12 #27704 üzenetére
Így hirtelen telefonon nézve ez rosszabb, mint csapágy hang.
Kapd szét, aztán minden kiderül. Remélhetőleg mindenki derül. -
gps76
őstag
válasz astrojoe12 #27704 üzenetére
Burgmanozzál inkább...
-
astrojoe12
tag
Tegnap azzal mentem. Az első pár kilométeren nagyon kényelmes,de aztán nem férek el rajta. Alacsonyan van az ülés és rövid a lábhely. Pedig csak 181 vagok.
Mindkét motornak vannak előnyei és hátrányai, mindkettőt tudom szeretni, de valahogy össze kéne gyúrni őket, az lenne az igazi."az igazság még ennnél is nyomasztóbb. A világ vezetői nem elég okosak, hogy olyan gonoszak legyenek, ahogy azt hiszitek..."
-
csongi
Topikgazda
válasz astrojoe12 #27708 üzenetére
Aprilia Atlantic 500
-
DigitXT
nagyúr
válasz astrojoe12 #27702 üzenetére
Á dehogy, de amikor ilyet látok, messziről kiszúrom... Egy járóképes 400-as!
Szerk: sőt, első ránézésre teljesen egyben van.[ Szerkesztve ]
-
astrojoe12
tag
A teszt kör rendben, első teló is szépen, puhán működik. Viszont észre vettem, hogy tartós 110-nél ráz a motor eleje. Nem szitál, hanem fel-le irányba ráz egy kicsit. Eddig ilyen nem volt. Lehet attól, hogy az első villába 5W olajat töltöttem? Előtte 10W volt benne.
DigitXT: igen, gyanúsan egyben van, mintha 15 évvel ezelőtti fotó lenne.
[ Szerkesztve ]
"az igazság még ennnél is nyomasztóbb. A világ vezetői nem elég okosak, hogy olyan gonoszak legyenek, ahogy azt hiszitek..."
-
DigitXT
nagyúr
válasz astrojoe12 #27712 üzenetére
Pedig ma lőttem.
-
Gyula kup
friss újonc
Sziasztok ojan gondom van van egy yamaha 250 yp robogom de 80-90 nél nem akar jóban meni let már rajta cserélve variátor+ kuplung, én a gyürükre gyanakszok. Előre is köszi.
-
astrojoe12
tag
Hi!
A burgiban Gates szíj van, 40801-es. Hogy kell felrakni helyesen? A forgás irány akkot jó ugye, ha a szöveget olvasni tudom felrakaskor?
A nyilak már egyáltalán nem látszanak rajta.
"az igazság még ennnél is nyomasztóbb. A világ vezetői nem elég okosak, hogy olyan gonoszak legyenek, ahogy azt hiszitek..."
-
csongi
Topikgazda
-
gps76
őstag
válasz astrojoe12 #27716 üzenetére
Lemérnéd a hosszát, meg a felső részénél a szélességét?
-
astrojoe12
tag
-
gps76
őstag
válasz astrojoe12 #27719 üzenetére
Sok helyen nem írják a méretét, a tipusszám meg nem utal rá. A gyári 944-es.
-
gps76
őstag
válasz astrojoe12 #27721 üzenetére
933-as. A 19-es görgőkkel hasonló volt, de alacsonyabb fordulaton indult, viszont ezzel jobb, dinamikusabb és mintha kevesebbet is fogyasztana.
-
astrojoe12
tag
Én most beraktam a Madison régi csont színű görgőit, amik 17.5 - 17.75 grammosak átlagolva. A Malossi görgők 18.1 - 18.5 grammosak voltak. Nagyon jót tett neki, picivel magasabb fordulaton indul el és ettől simabb az indulás. Valamenyit csalhat az órája, mert mentem vele 145-el, de a madisonhoz képest, aminek hajszál pontos az órája, 130-nak tűnt. Persze ez nagyin szubjektív, mert teljesen más motor. Egyebkent soha nem hajtom ennyivel , csak egy teszt volt.
[ Szerkesztve ]
"az igazság még ennnél is nyomasztóbb. A világ vezetői nem elég okosak, hogy olyan gonoszak legyenek, ahogy azt hiszitek..."
-
gps76
őstag
válasz astrojoe12 #27723 üzenetére
Ezt mondtam, hogy ha papásan indulok kb. 3400 körül fog a kuplung, ha picit dinamikusabban akkor 4000-nél, így teljesen jó, nem reszket mint a nehezebbekkel 3000 körül. Ráadásul 90-nél 5200-at forog a blokk, ami a nyomaték csúcsa ennél a motornál.( Pmax:6000 1/min, ez meg 110-nél van nálam).
Nálam azért nem "gyári" az állapot, mert mint írtam fel lettek szabályozva a varió tárcsák, amit pontosan mérni nem lehet csak nagyjából, ezért lett levéve a csúszógyűrűből 1.5 mm, hogy ne változzon a tárcsák helyzete. A végsebesség 150 óra szerint, 22.8 mm szélességű még a szíjam, könyv szerint ha nem repedezett, szakadozott 20.85-ig kophat.[ Szerkesztve ]
-
üszök
őstag
Sziasztok,
Rég jártam erre. Van egy Régi 500-as Scarabaeom gondoltam teszek bele egy kis jobb gyorsulást. Multivart néztem de 86-ot nem szívesen adnék érte, marad a Pulli görgő. Kérdés az lenne mi legyen a súly, merre kell menni a gyáritól. A gyári 28,4 gramm, most 26 gramm van benne."Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
csongi
Topikgazda
Vegyel egy 600-at, vagy 650et. .
Mire megkapod azt a pluszt, es norlmalisan mukodik, vegsebessegre gyorsulasra, fogyasztasra mar sok sok ezret beleolsz, plusz sok sok szet osszeszereles.
A legjobb tuning a gyari allapot.
Szamolnak ott eleget, hogy egy jo attetel legyen.
Ha pully nem eleg, akkor valts nagyobbra sztem. -
-Mosquito-
őstag
"Egyszerű matematika:
Gyári: 6x28= 168g
Mzet: 6x20= 120g Malossi
Mosquito: 8x15= 120g MalossiVolt szerencsém kipróbálni, és összehasonlítva az én tehénkémhez képest ez egy megvadult csődör.
El is szégyeltem magam hazafelé, és egy két könnycseppet is elmorzsoltam (amit természetesen az este hideg menetszélre fogtam).Szóval tényleg durva főleg alacsony sebességnél iszonyatos de 80-100-ról is úgy megindul mint overdose pata nélkül."
Ezt 2009-ben írta egy ismerős, 3db Atlantic 500-ast eresztettük össze.
Nos a 24g-vel jónak kell lennie. Viszont érdemes ha még 3 pofás a kuplongod 5 pofásra váltani. [link][ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
üszök
őstag
válasz -Mosquito- #27730 üzenetére
Kösz.
3 pofás kuplung van benne, reszket is induláskor rendesen de még lusta voltam kicserélni.
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
DigitXT
nagyúr
válasz Madball #27729 üzenetére
Véletlenül sem! Más a görgőpálya, aztán ha felborul a puli, kész a baj.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
nagyúr
válasz Madball #27734 üzenetére
Á dehogy, 400-as Morini... Viszonylag nehéz tőle a motor: én is meglepődtem,
amikor egy 250-as viszonylag simán tudott jönni velem a városban. (Talán csak
nagyobb sebességnél számít, hogy erősebb, de robogóhoz képest jól ment.)Szerk: főtengely csere óta nem tudja ezt a gyorsulást, de majd egyszer, talán,
ha nagyon rá fogok érni, megnézem, hogy jó helyen van-e a vezérlés.
Sajnos 2 éve elő se vettem szegényt, helyette rollerekkel szórakozok, ill. autó.
Szerk: mármint autóval közlekedem, ha olyan, lustaságból: nem kell beöltözni.
De ha át kéne vágnom a városon, akkor bizony nincs is jobb a motornál...[ Szerkesztve ]
-
astrojoe12
tag
Kuplung pofát lehet valahol venni,vagy felújítani?
Levált az egyikről. Semmit nem érezni a motor viselkedésén, ugyanúgy indul. A többi is kezd leválni a hátulsó felénél, ezért a repedésekbe pillanat ragasztót folyattam, hátha elodázza a leválást.Madison400, Burgman400 ugyanaz.
"az igazság még ennnél is nyomasztóbb. A világ vezetői nem elég okosak, hogy olyan gonoszak legyenek, ahogy azt hiszitek..."
-
DigitXT
nagyúr
válasz astrojoe12 #27736 üzenetére
Vegyél újat: Burt felújíttatta, de kb. annyiba fájt, mint egy komplett új kuplung.
És akkor nem kapott hozzá új tárcsákat. Ha meg az is jár hozzá annyi pénzért... -
Horvi
őstag
Sziasztok,
A robogós topicból irányítottak ide így felteszem itt is a kérdést.
Egy ismerősöm most csinálja a korlátlan A-t és lehet nagyrobogót venne motor helyett. Robogóból viszont teljesen vakon vagyok így hozzátok fordulnék.
A felhasználási terület városi rohangálás lenne valamint belföldi túrák két személlyel. Gondolom legalább valami 400-as jó lenne ehhez a felhasználáshoz. Illetve jó lenne ha megbízható jármű lenne, ne olyan amivel többet járna szervizbe mint motorozni
A keret ~1 millió lenne rá, gondolom ebből inkább használt irányba lenne érdemes nézelődni. Tudnátok ajánlani pár típust amit érdemes lenne felvenni a listára?Köszi!
[ Szerkesztve ]
Hello darkness, my old friend...
-
üszök
őstag
Még egy kérdés. EU-n belül találok valahol nekem kellő görgőt, Vagy rendelhetem a Pulley.co -rol tuti áfa fizetéssel? 25×22-6 darabos kellene 26g.
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
Debilon
addikt
Honda SilverWing, vagy SW-T (az előbbi utódja)
én ilyesmi felhasználással (igaz utas nélkül) + némi külföld is volt benne, közel 40 ezret tettem meg egy SW-T 400-assal
kopó dolgokon kívül semmi gond nem volt vele amíg nálam volt
Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
-
bajnokpityu
félisten
ha van 530, 350, 300asokat vegyél inkább 400as helyett. ilyen sorrendben.
400asok mivel sokkal nehezebbek, réegebbiek, jó eséllyel szarabbul mennek, mint a 300asok.
350esek a 300asok továbbfejlesztése kibocsájtás szempontjából, és logikusan újabbak, az 530 meg még pluszban erőt+nagymotoros futóművet kap.400ast én már 5 éve se vettem, most meg pláne nem.
eladó topping dac
-
DigitXT
nagyúr
válasz bajnokpityu #27741 üzenetére
1 milliós keretből hogyan veszel nagymotoros futóművel szerelt T-Max 530-at?
-
-
yodamastah
őstag
A városi rohangálás és a két személyes külföldi túrázás az eleve a két véglet motor/robogó oldalról. Erre 1 motor sosem lesz ideális.
Ha megbízható robogó kell, akkor viszonylag fiatal japán. Nem import.
1M ársávban ez kb 125ccm városi kis robogót jelent. Nmax, PCX, burgman 125-200.
Szóval vagy a rászánt összegen kell jelentőset emelni, vagy az igényekből leadni.
-
Horvi
őstag
Köszönöm szépen mindenkinek a tanácsokat, továbbítom majd aztán meglátjuk mi lesz. Én inkább a motor felé terelném a robogó helyett. Ha emelne valamelyest a kereten akkor ráültetném egy DL650-re aztán mehet amerre lát. De ezt úgy is neki kell majd tudnia.
Hello darkness, my old friend...
-
gps76
őstag
válasz astrojoe12 #27736 üzenetére
[link] Ennyiért lehet én se ragasztatnám fel. Még a Xcitingnél ragasztattam fel,darabját 1500-ért, de utána meg mókolni kellett rajta túl nehezek lettek a pofák, hamar kirepültek. Ráadásul a rugó is kezd gyengülni idővel és a pofa alatti kis gumigörgő is szépen el tud kopni.
-
csongi
Topikgazda
válasz bajnokpityu #27748 üzenetére
Honda integra, de nem adja ki az 1 misi.
-
astrojoe12
tag
Pont ilyet rendeltem anno, 2019 végén, vagy 2020 tavasszal. Hát ennyit bírt, kb 6000km na mindegy, ezt a szezont még végig csinálom vele, mert hatása nincs a motorra, semmi jele annak, hogy csak négy pofa fog az ötből. A többit pedig megerősítettem pillanatragasztóval. A köv motoros szezon előtt rendelek egy újat.
"az igazság még ennnél is nyomasztóbb. A világ vezetői nem elég okosak, hogy olyan gonoszak legyenek, ahogy azt hiszitek..."
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest