-
Fototrend
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
balazs1011
aktív tag
válasz Debilon #11050 üzenetére
Magától a cégtől nyugodtan megveheted!!!
Bár a motorral kapcsolatban nem tudok mondani semmit.---Kawasaki VN 800---Huawei Media Pad M3----Piaggio Beverly 500----Oneplus 2 4/64----ZTE Nubia Z7 Max 2/32----JiayuG3 és Jiayu G4S 2/16 fehér----e-mail:balazs1011@freemail.hu---- mobil:20/405-2490 ----
-
-Mosquito-
őstag
válasz Debilon #11050 üzenetére
Ez? [link] Mentem ilyennel, villanymotor az 1hengeres robeszekhez. Bár alulról nem volt olyan nyomatékos, na meg a súlya az sem kevés. Egyébként jó kis gép. Ha ez kinti /már pedig az/ ott az ilyen robival 30-40eKm-t is elgurulnak egy szezonban.. Szóval figyelni, vigyázni az ilyennel. Hátsó tárcsát kell megnézni,ha igen vállas akkor 50+eKm is lehet benne.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
-Mosquito-
őstag
válasz Debilon #11060 üzenetére
Nézd meg nézd át,ha jónak találod és a leírtaknak megfelel akkor vedd meg.
Huszi:
Igen,tudom. Erre írtam,hogy próbáltok a lehetőségekhez képest a legjobbat kihozni.Balázs:
Ez csak az én agyszüleményem/gondolatmenetem volt,ami szokott is működni. Senkit sem akarok le/rá beszélni semmire sem. Minden motor újként kezdi,aztán a gazdák sokasága az idő múlása,trehányság,spórolás megteszi hatását.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Hauptmann
addikt
válasz Debilon #12048 üzenetére
Ez akkor igaz, ha a külföldi vizsga még érvényes. Ha lejárt, akkor műszakiztatni kell itthon is. Ami még fontos lehet, hogy ne legyen semmilyen adótartozásod a NAV felé, mert amíg fennáll, nem fogják engedni befizetni a regadót.
Mosquito,
Óvatos vagyok, nem húzok nyélgázt az autósorok között, mint sok bátor egyén. Például pont ezért nem gurultam a lejtőn lefelé most sem a megengedett maximális sebességgel az Alkotáson, mert tudom, hogy ott rendszeresen kidugják az orrukat az autók a buszsáv közepére. Ha 50-nel megyek, alighanem telibebaszom a kerékpárost. Egyébként meg kíváncsi lennék, hogy más hogyan oldotta volna meg ezt a helyzetet. Azt a mellékes infót még nem mondtam, hogy a mellettem lévő sáv foglalt volt.
[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
válasz Debilon #12050 üzenetére
NAV-nál ? Reg adó akkor, de a mocit oda is ..... oké köszi , utána akkor okmány , majd eredetiség + műszaki (NKH!?) , majd megint okmány !?
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
-
DigitXT
félisten
válasz Debilon #13985 üzenetére
Ez amúgy mindenkire igaz. Hauptmannak is volt balesete a tempója miatt.
(Túl lassan ment... Vmi barom meg azt hitte, kismotor, elfér, és elsodorta.)Nocsak, SW? Az nekem is szimpi, csak mondják, hogy gyárilag lomha.
Valójában milyen? (Én ma is mértem egy 8,6-ot 0-100-on, 5,2-es fogyival.
Aztán hazafelé újfent elhallgatott az áramlásmérő: utálom a kontakthibát!)
Egyébként nem értem a Honda-fóbiát. A benzinkutas sztorimban én csak
érdekességként írtam, hogy a pofátlan csávó SH-n ült. Nincs jelentősége.
(Szvsz a strandpapucsos csávónak ugyanúgy fájt volna olaszról leesni...)Ui: a fordulatszámmérő jelét akarnám megcsinálni komolyabb tesztekhez.
Jelenleg majdnem-gyári* a hajtásom. Ahhoz képest jól motorozható!*: Multivar, de gyári görgőkkel, és gyári kuplung csak Polini kontrasztrugó.
[ Szerkesztve ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Debilon #14293 üzenetére
Olasz cég, közepes árú, viszonylag hitvány kidolgozási minőségű, de biztonságos (4-5 csillagos töréstesztű) sisakokat gyárt. Nekem egy Caberg Duke van tél vége óta: felnyitható állrészű, napszemcsis, pinlockos, kényelmes - cserébe baromi nagy benne a szélzaj. A legmagasabb, 5*-os törésteszt.
szerk: 54k HUF a Motoroázisban.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
pjohnny
csendes tag
válasz Debilon #14293 üzenetére
Első sisakom nekem is a Caberg Duke, mint bogyonak, mióta újra motorozom. Zajosnak tényleg zajos, bár több típusról is ezt mondják, ami felhajtható. Második szezont gyűröm vele, minőségileg én nem látok problémát, nem karcolódik feltűnően, a plexije tökéletes állapotban van, nem torzít. Szellőzését jónak látom, igaz, nem vagyok izzadós típus. Szerintem vegyél Caberget nyugodtan, ha megfelel az elképzeléseidnek!
-
Burt1793
veterán
válasz Debilon #16598 üzenetére
Azért azt vedd figyelembe, hogy egy hosszabb túrán máshogy megy az ember, adott esetben nem is lassul sokat 50 alá, ami jótékony hatással van a fogyasztásra, akkor is, ha amúgy nyélgázzal megy nagyobb sebességgel (persze nem folyton).
kcsa: motorféküzemben nem is hallható nagyon berregés 😃 milyen autó ez? 😃 Ha olyan jó füle van a kollégának, hogy a gördülési és szélzaj mellett a dugattyúk súrlódását vagy a szelepek mozgását, vezérlés zaját hallja, akkor az dicséretes és tényleg nem a minimálisan befecskendezett tüzelőanyag miatt zörögnek ezek.
PH-n van típusspecifikus topik? Külföldi oldalak nem jobbak?[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Debilon #16608 üzenetére
Mekkora a tank? Mindig "csutkára" nyomod, teljesen ugyanúgy tankolva?
Bogyó bá': ez nagyon jó. Hogy egy kis ON is legyen, szerintem megint
megborult a Dr. Pulley görgő. Elmentem tankolni*, és utána gyanússá vált,
hogy alacsony fordulaton már megindul. Egy-két lámpával később meg tök
egyértelművé, hogy nagyon gázos, pont mint anno a Multivarban.** Szóval
csodagörgő ide-vagy-oda, ha egyszer "rossz kedve" van, megszívtad vele...*: természetesen a megborulásnak köze nem lehet hozzá, csak azért írom,
mert vicces, hogy különösebb kifolyás nélkül belement 11,14L.... 201 km-re:
lelki szemeim előtt már láttam a valóra vált rémálmot a budaörsi emelkedőn.**: anno a Multivart hibáztattam, mert abban többször előfordult. Ebben nem:
eddig nem volt vele baj, de ha egyszer előfordul, előfordulhat máskor is.Szerk: volt alkalmam mérni is így gyorsulást, hát elég szánalmas lett.
Ilyen szarul a J.Costa-val se ment, persze nem normális "kettesben" rajtolni.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Debilon #16614 üzenetére
Na, az már mond valamit. Nekem csak 12L, és mindig teletankolok, persze!
Csak az, hogy a középsztenderen éppen a hátsó kerék felé billen-e a motor,
vagy épp az első kerék felé okoz egy laza 1L-es (betankolható) különbséget.
Nálam sajnos elől van a tanksapka, szóval könnyű úgy túltankolni, hogy egy
nagyobb fékezésnél elkezd belőle ömleni. (Meg hőtágulás után magától is...)Szerk: lényeg az, hogy egy jó fél literes szórása simán lehet emiatt, nálam.
Ezért, az irreális értékeket ki szoktam átlagolni, mert ugyanolyan használatnál
ugyanazon a kúton ugyanazt tankolva nem lehet, hogy egyszer 4,9 máskor 6,1.
Hogy a szlovák benzin ennyivel* jobb, hosszabb távon tudnád tutira mérni.*: fél liter már nem mérési hiba, ha mindent tökéletesen csinálsz, és nem olyan
hüle, olasz motorod van, mint nekem... (De a 0.2-re azért én nem adnék sokat.)[ Szerkesztve ]
-
balazs1011
aktív tag
válasz Debilon #16618 üzenetére
25 kW -> 34 LE , 2003- ban már ez is számított????
Első forgalomba helyezéskor ezt írták a forgalmiba.
Hihető???????---Kawasaki VN 800---Huawei Media Pad M3----Piaggio Beverly 500----Oneplus 2 4/64----ZTE Nubia Z7 Max 2/32----JiayuG3 és Jiayu G4S 2/16 fehér----e-mail:balazs1011@freemail.hu---- mobil:20/405-2490 ----
-
-Mosquito-
őstag
válasz Debilon #17276 üzenetére
Patent centrumban nézzél szét.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
-Mosquito-
őstag
válasz Debilon #17832 üzenetére
2009 óta egyre rosszabb. Fent felmart szakaszok, lent meg toldozás/foltozásos az út.
Azt hittem, hogy
10perc alatt felértél,esetleg esőben/hidegben
Megelőztél jó pár motorost
Majrécsik eltűnt,közép/oldalsztender leért.
Fent a csúcson a forró gumin meg tojást sütöttélHa senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
csongi
Topikgazda
válasz Debilon #18187 üzenetére
Szerintem minden beleszámol amit a használatához ráköltesz
Nekem az Aprilia 33Ft/Km-re jött ki. És ez csak a kötelező szervizelési dolgok, ha jól emlékszem 30K km-re levetítve.Upo: Ha 40 éve motorozol akkor nem lehet kérdés miért kérdés a kérdésem
Kettőtök súlya 140Kg. Nem a 125cc világa. A magasságotokból adódóan Madison mérete alatt nem érdemes gondolkozni. De annak 150Kg a száraz súlya.
Inkább a 180-250ccm környékén nézelődj.
A 6-8Km-es napi távolság meg a robbanómotorok rákfenéje, főleg ha több részeltbe hajtod bele.
Akkor már valami 2T inkább. Ha mégis 125 akkor 2T-be érdemes gondolkozni.
Azok erősebbek, és jobban elviselik a hideg oldali terheléseket szerintem, -
DigitXT
félisten
válasz Debilon #20667 üzenetére
Egy kollégám anno egy ezres túramotorral fetrengett egy jót.
Nem mondhatni, hogy vékony volt a gumi. Csak csúszott a sín.Szerk: komfortérzetben lehet azért köze hozzá, meg a nagyon
"virsligumi" hajlamos deformálódni, ha úgy kapja az ütést.
(Ja és egy nagyon széles gumi egy része még mindig lehet az
aszfalton, amikor a virsli már teljes terjedelmével a sínen van...
Az sem mindegy, milyen szögben hajt át az ember a síneken.)[ Szerkesztve ]
-
csongi
Topikgazda
válasz Debilon #23864 üzenetére
Lehet sokminden.
Ha az ECU fekszik fájni fog. Nagyon ritka, és csak a Hondának van és ezekbe szerelték, kísérleti jelleggel. aminek hála már támogatást sem ad hozzá.
De ha ezek biztosan jól működnek vagy ne adj isten a közelmúltban voltak cserélve akkor sokáig elmehet gond nélkül.ECU+Üzemanyag pumpa.Megint csak a Kymcot tudom ajánlani
[ Szerkesztve ]
-
FeniX-
aktív tag
válasz Debilon #25072 üzenetére
Sajna a saját ybr250-esemhez neten talált pdf manuál nem írja a generátor kapacitását.
A netes keresések sem hoztak érdemi találatot.A sima lámpám meg automatice felkapcsol, miután beindult a moci.
( Ergó így legálisan kb. semmilyen menetfényt nem tudnék használni. )[ Szerkesztve ]
-
-
-
#50433536
törölt tag
válasz Debilon #25522 üzenetére
Itt a tavasz! legalább egy hétvégére...
Van egy kisrobim automata szívatóval. Nagyon kényelmes, csak beröffentem, kicsit járatom és megyek... a nagynál is el tudnám képzelni ezt a kényelmet. Meg szeretek barkácsolni... ráadásul ez egy pozitív kényelmi fejlesztés lenne, nem túl drágán.
Megoldható szerintetek, vagy nem érdemes?
-
Burt1793
veterán
válasz Debilon #26808 üzenetére
Az nem ilyen durva szerintem, legalább is kis gyenge kocsinál hallod ha nő a motor terhelése (pl klíma bekapcsolására, de az se a féklámpára).
Azzal, hogy ráfeszít az ember a féktárcsára, jobban befeszül a váz, már csak a gumi rugalmassága csillapít, le kell engedni 1 barra -
macilaci78
nagyúr
válasz Debilon #28042 üzenetére
Felnyitott állapotban hogy mit tud, személy szerint nem érdekel, mert menet közben nincs felnyitva. Csak felvételkor a kényelem miatt szoktam felnyitni. De persze másnak még lehet szempont.
Elmegyek pár helyre, hogy minél több gyártó termékét fel tudjam próbálni, melyik a kényelmes. Ha találok kényelmest, majd utána tájékozódok. Azért kérdeztem, mi az, amit a terméken, csomagoláson keressek, hogy mielőbb ki tudjam zárni a műszakilag elégtelen portékát. Sok olyan gyártó van, akiről nem is hallottam.
[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
Új hozzászólás Aktív témák
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Gaming notebook topik
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- EA Sports WRC '23
- Milyen notebookot vegyek?
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Napelem
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- További aktív témák...