-
Fototrend
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hauptmann
addikt
válasz pjohnny #8164 üzenetére
Üdv a rolleresek között. Szerintem itt nincs rajtad kívül Sportcity tulaj, de ki tudja.
Más. Úgy döntöttem, hogy a bokatörés miatt ügyvédhez fordulok, kaptam is egy nevet, hétfőn beszélek vele. Ha már ez történt, meg kell fejni a biztosítót, amennyire lehet.
[ Szerkesztve ]
-
Hauptmann
addikt
válasz pjohnny #8174 üzenetére
Az Aprilia Atlantic 250 (Sprint)-en is elgondolkodhatnál.
A japán gépekhez általában drágább az alkatrész, ezt vedd figyelembe, a japán megbízhatóság meg csak duma (félig-meddig Honda szopórollerem is van, most épp pont szervízben, igaz készen, de jelenlegi állapotomban nem tudok motorozni).
-
DigitXT
félisten
válasz pjohnny #8269 üzenetére
Azt, hogy 2002-es legyen. És inkább tőlem vegyed. Viccen kívül,
pont abban az évben volt a facelift, ami a világítás, műszerezettség,
stb. jelentős fejlődését hozta. Persze ha Te is olyat nézel, mindegy.Szerk: mintának: régi vs. új. És elvileg mindkettő 2000-es...
Szerk: mondjuk érdekes az "újon" a lámpa új, a műszerfal analóg.Nincs nagy típusismeretem, fél évig hajtottam egy ilyen motorkát...
A zsíros varió esetleg hajlamos "beállni": ha nagyon pörög, de nem
megy, akkor erre gyanakodnék! Takarítani ritka undorító mutatvány.Ha esetleg van konkrét hirdetés, linkeld, majd jól megszakértjük.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz pjohnny #8271 üzenetére
Érdekes. Ez is duplalámpás, de analóg órás. Féktárcsa ránézésre kopott,
azok a karcok meg egy elég nagy firkáról árulkodnak. Az enyém is fel lett
borítva vmikor (réges-régen), de messze nem látszik ennyire rajta a dolog!
Ez csúszott az oldalán. Aztán persze lehet, hogy az nem jelent semmit...
Motor. Megesik az ilyen... Ki van glancolva. Csillog, mint Salamon töke.Kormánycsapágyat megnézném. Ha akad, akkor bár lehet vele menni, de
idővel azért gondolkodnék a cseréjén. (Az enyémen is be van rágódva.)
Sajnos a sz*r útjaink tönkrevernek mindent - pláne egy 15 éves motorban.
Azért a rendszámát is megtudakolnám, hogy mikor hozták be, esetleg.Szerk: annyira jó amúgy, hogy használatból eredő karcok. Hát nem vaze,
ez konkrétan esésből eredő karc, az nem a motor üzemszerű használata.
Annak ellenére, hogy megesik. A használatból eredő karc az mondjuk vmi
olyasmi lehet, hogy tologatod a garázsban, és hozzáér a falhoz...Szerk2: és önmagában a karc (esztétika) nem indokolja az alacsony árat.
Lesz ott más is, de ne legyen igazam... Fogyasztás alattam dinamikus
közlekedéssel (sokat nyeleztem) 4,1L/100 km-re jön ki tisztán Bp-en...
Hosszabb távon, kevesebb piros lámpával, meg nyélgázas indulással 3,5L
körül el lehet vele pöfögni. (Ez már rendkívül alacsony fogyasztást jelent?)[ Szerkesztve ]
-
csongi
Topikgazda
válasz pjohnny #9932 üzenetére
Mikori evjaratu? Ha kuldesz egy nagobb foto betesszuk az osszefoglaloba.
Digixt te is kuldhetnel
Hauptmann: Ez egy foresight klon, a kerek meret, es a burkolat mas, a blokk es szerintem az elektronika ugyan az. Persze boven elegendo a vaz geomateiajan es a felfuggesztesen valtoztatni, maris masabb erzes lesz ugyan az az eroforras.[ Szerkesztve ]
-
üszök
őstag
válasz pjohnny #11042 üzenetére
Nedves úton nem lehet csak egyenesen menni velük.
Ha vizes az út gyakorlatilag nullával lehet fordulni,döntögetésről szó sem lehet. Vagy 2x kapott el az eső a bükkben az idén és nem volt vicces 30-al lejönni ott ahol száraz időben simán lehet 70-80 as tempót menni. Többször éreztem,hogy csúszik a motor oldalra,ha kicsit is nagyobb volt a tempó,és döntöttem."Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
csongi
Topikgazda
válasz pjohnny #11042 üzenetére
Sajnos a conty ebbe a szegmensbe nem gyart jo minoseget. Robogo gumik, max 250 ig jo. De az is a mar necces kategoria. Es annyival nem olcsobb. En is gondolkoztam azon a 4,5 k tobbleten, aztan inkabb michelin lett. Majd ennyivel kevesebbett megyek, de legalabb nyugodtabban es elvezetben.
-
kcsa
veterán
válasz pjohnny #12219 üzenetére
Nekem ilyenem van, illetve ugyanezt árulta Lidl is tavaly. Caberg saját BT headsete nem 17-18k, hanem dupla-tripla ár inkább. Legalábbis egy-két éve, azóta nem néztem
És a vélemények sem voltak túl jók róla, úgyhogy letettem a gyáriról.
szerk.: 100€ a mostani ára, első oldalon amit találtam. Aztán lehet olcsóbb is, de gondolom nem fele
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz pjohnny #13378 üzenetére
Ez amúgy egy nagyon kellemes motor: ABS-es is, és Honda is, szóval simán
elfogadnám! Csak lenne benne egy 4-500-as blokk, hogy legyen dinamikája is.
Ahogy Burt fogalmazta: akkor már fékezni is kell, de nem is az a hajmeresztő,
hanem az, hogy nem lehet,nem szabad, és nem is kellfolyamat nyelezni...
Ma pl. megcsúsztam a Madisonnal, pedig tudatosan kisebb gázzal indultam a
hirtelen leszakadó esőben, de a zebra az már csak ilyen hülye vmi: csúszik...huszi.gyb: fordulatszámmérő alakul?
Szerk: ez a kereskedés vajon tudja, hogy mit jelent az ABS? "Nyehehe..."
Szerk2: a cicaszemű Forza is szép, és nagyon sz*rul sem mehet ha 26 lovas.
Persze lehet, hogy kell belerakni egy Multivart, hogy kihasználd a pacikat...Szerk3: és végül egy elmebeteg gép, elmebeteg áron.
Ideális munkábajárós.[ Szerkesztve ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz pjohnny #14295 üzenetére
Előző, 3 évvel ezelőtt - huszi.gyb topiktárs révén igen akciósan, 18.500,- forintért vett - szintén olasz, Kappa KV4 Jade típusú zárt sisakom sokkal-sokkal igényesebb kidolgozású, jobb anyagválasztású, minőségibb festésű, jobb bélésű és 140-nél is teljesen csöndes sisakomhoz képest írtam a "hitvány" kidolgozást. Sajnos a Kappát szemüvegesként fel-levenni nem kis macera volt, valamint brutális módon párásodott hűvösebb időben, ezért próbáltam váltani.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
szilchi
őstag
válasz pjohnny #14626 üzenetére
Üdv .A színkódja nh-237p,internyet szerint ez honda pure black.Szóval gyári szín
csongi: Befújtam és valamelyest jobb lett tőle.Akkor lehet szétszedem.De lehet mivel a karbi miatt viszem szerelőhöz megnézetem vele azt is.Ha már egyszer ott lesz .
[ Szerkesztve ]
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...