-
Fototrend
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hauptmann
addikt
Amikor szóbakerült először, hogy lesz dugódíj, akkor nem volt szó a motorokról. Most meg egyelőre nem lehet tudni, de ettől az elmebeteg bandától minden kitelik. De ha motorokra esetleg szintén lesz, akkor legyen a közlekedés parazitáira, a kerékpárosokra is, így korrekt.
-
DigitXT
félisten
-
huszi.gyb
senior tag
-
huszi.gyb
senior tag
Annyit ajánlanék, hogy alaposan nézz körül, ha a 300-ast akarod venni. Ahogy tudom az ritkább... Amennyiben csak a henger más, vedd meg nyugodtan... Viszont az alkatrész ellátottság miatt nekem a gyakoribb felé húz a szívem. (180-as Majához elég ritka pl a hengerszett, főtengelyt bontottan sokkal nehezebb szerezni, új szerencsére van, de jó drága... ) Szóval alkatrészekkel kapcsolatban nézz utána...
DigitXT: Mintha a 4T nem kérne.
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
webshopokban érdemes utánanézni. Én többnyire innen veszek alkatrészt, kis kedvességet tudok is fórumtagoknak. Konkrét alkatrészről privátban.
Nézz utána több helyen is, meglátod, hogy melyikhez mennyi minden van... Kopó-fogyó dolgokon kívül érdemes még megnézni ritkábban cserélendő dolgokat (gyűrű, dugó...)
szerk.: Ahogy nézem a vízpumpa pl azonos.[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
kcsa
veterán
Kicsit turkálgattam.
Cikkszámok egy jelentős része bizony rendesen különbözik. Hogy ez ténylegesen másik alkatrészt jelent, vagy csak új cikkszámot, azt nem tudom. De 250-esből (én) többet láttam, és több típussal vannak motorikusan csereszabatos alkatrészeik, inkább erre gondoltam, semmint hogy konkrétan xciting 250-esből lenne több.
De az tény, hogy a kicsivel nagyobb erő előnyt jelenthet. Amúgy alkatrész van bőven. Legrosszabb esetben külföldről kell rendelned, ami annyira azért nem is rossz, mert jellemzően olcsóbb is. Jelenleg én is ezt az utat járom, egy nagy kupac alkatrészt várok, egy megbízható és olcsó webshopból (idáig az volt )
(mára vártam a küldeményt, de a posta úgy gondolta hogy ma nem hozza ki, várjak jövő hétig. köszi.)
[ Szerkesztve ]
-
Golota
aktív tag
Én a 250-es xcitinggel könnyedén manőverezek városban. Arra figyelj, hogy érdemes a 2006-os változatot venni, mert ott már a kormányon van a tükör, nem az idomba integrálva. Utóbbi teljesen használhatatlan és olyan széles tőle a motor, hogy nem férsz el a kocsik között. Mondjuk orvosolható, ha leveszed és a kormányra veszel egy bilincset, meg új tökröket. Nekem 2 db Yamaha tükör van felszerelve (asszem XT660) és tökéletes. A legszélesebb rész, az a vállam. Ahol elvfér, a motor is elmegy. A súlya miatt ne aggódj, ahogy Kcsa is írta: jó a súlyelosztás, alacsony a súlypont.
-
-
DigitXT
félisten
Én otthagytam kormányzárral... Ha elviszik, vigyék. Szívjon vele más.
Amúgy van egy riasztós tárcsafékzáram, azt azért rá szoktam dobni, és
amúgy ritkán parkolok utcán. Cégnél mélygarázs, albérletben garázs.
(Majához csak egy sodronyzáram van, azt nem is viszem, mert minek...
Csak elfelejteném, hogy ráraktam, aztán amiatt perecelek egy jót, LOL.)Mosquito34: 15Ah és AGM. Nekem ez megéri a felárat a 11K-s Yuasával
szemben, amihez még savat SEM adnak + nekem kellene töltögetni. Brr!
Jah, amúgy a Yuasa csak 12Ah (ebben a méretben), és csak 165A max.,
ez meg -18-ban (sose lesz használva) tud 160-at, +20-ban meg 270A...[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Persze, kiválóan. Ha elfelejtem, azonnal visít (mozgásra).
Könnyen felpattintható, és leszedhető. Egy hátránya van,
hogy elég nagy darab, és kisebb tárcsafékre nem fér el...Pl. nagy Majára épp ezért nem használtam. Kicsire igen:
más a féktárcsájuk kialakítása. Ja igen, "drágaszááág"...
Már nem emlékszem, pontosan mennyi volt, de ~25K.És elég hangja van ?
Szerintem igen. Típust nem írtam: Abus Detecto 7000 RS1[ Szerkesztve ]
-
Hauptmann
addikt
-
huszi.gyb
senior tag
Dobozzal együtt Majára már kicsi a ponyva, amit vettem, nem ér le teljesen lentre. Dobozt fel szoktam hozni, nem hagyom az utcán, így tökéletes.
Citybikeból még némi okosságot is tudok hozzá.Más:
Ma mentem Majával 17km-t. Szépen húz, apróságok még vannak. Hátsó fékbetét és gyújtótrafó csere még lesz.Árban is kibírható a javítás. Marcell is nagyon elégedett a gépsárkánnyal, megbeszéltük hogyan tovább, még pár apróságot megold, jövő héten elhozhatom
www.dongosofor.hu
-
SirKero
őstag
Én garázsban tartottam a masinát tehát gyakorlatilag csak a por ellen kellett. Együtt vettük egy barátommal akinek kinn áll a DL 650 a szabad ég alatt és ő azt mondja meg van vele elégedve.
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
Bogyó bá'
nagyúr
Nekem ugyanilyen ponyvám vana Csótányhoz, használtan kaptam ajándékba egy ismerőstől, aki a 400-as Burgijához vette még a balesete előtt. Csak ritkán használom, de két év alatt semmi baja nincs. Szintén oldalfalak nélküli tető alatt van a gép.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
huszi.gyb
senior tag
Ebből a nagyobbikat. Hátrány: A plexin kicsit látszik, polírozni kéne, előny: Nem rohadnak az alkatrészek az esőn...
Nekem utcán áll a gép,sokat számít a ponyva. Eddig kb 4 hónapot használtam, árához képest jól bírja.
Maja: Kimaradt tegnap, Marcell átnézte a 4Road-ot, mondta, hogy a javítások eléggé rondák lettek (én is láttam, de valaki legalább vállalta). Ki fogja azt is javítani
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
-
kcsa
veterán
válasz Peczek #10930 üzenetére
10w40 való bele, válassz valami jófajta (robogós vagy autós, de motoros felesleges) olajat, de nem érdemes túlgondolni, úgyis sűrűn kell cserélni, ha jól tudom azon sincs olajszűrő.
@Hauptmann: elképzelésem sincs, egészen apró tűhegynyi lyuk, de nem volt benne semmi, annak ellenére hogy kvázi a gumi legvastagabb részén van a nyílás. Naponta kétszer fújva még járható, de már egy hete csinálom, úgyhogy kicsit unalmas
-
kcsa
veterán
válasz Peczek #10935 üzenetére
Nincs kikötve a robogós olaj, mehet bele autós is, de legalább API SJ legyen. 2000 kilométerenként kell cserélni a motorolajat és négyezrenként a hajtóműolajat.
szerk.: tekintettel a motorolaj csekély mennyiségére, rövidebbre is veheted amúgy a csereperiódust, ízlés szerint
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest