-
Fototrend
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
gps76
őstag
Sziasztok, egy kis tanácsra lenne szükségem.
2010-es Xciting R300-am van és a variátorból alapjáraton "kopogó" szerű hang jött. Kicseréltem a csúszkákat újra. Halkult, de még mindig hallatszik picit pedig a nyomólemezbe is szorosan van, a variátor tárcsa bordája amin csúszik sincs megkopva. Ami nagyobb gond lenne, hogy induláskor szíj csere után is nyikkan a szíj, pedig újat kapott. Olvastam hogy ki kell hézagolni a tárcsák távolságát, és alapjáraton a szíjnak szinte nem is szabad hozzáérnie de itt nálam ez nem helyénvaló mert a csúszógyűrűig nem kúpos végig a tárcsa, van egy egyenes része amire nem kellene a szíjnak lemennie(képen mutatom is). Adjatok már tanácsot hátha van valakinek tapasztalata "hova nyúljak". -
gps76
őstag
válasz DigitXT #23635 üzenetére
Itt az az állapot amikor kivettem én fogdostam össze. Nem akarok tuningolni nekem jó a gyári állapot, amikor szétszedtem nem volt hézagoló benne, de logikusan gondolva látszik hol fut legbelül a szíj, ami pont ahol a kúp kezdődik. Ha lentebb lenne már nagyon laza is lenne a szíj. Csak azért bizonytalanodtam el, mert sok helyen írják, hogy úgy kell hézagolni a szíj belső szélessége a két tárcsa alaphelyzetének távolságával egyenlőnek kell lennie, de ezeknél a tárcsáknál a kúp teljesen lentről kezdődik. Most nézegetek videókat a nagyobb ccm-es variátoroknál nem jellemző a hézagolás. Csak mi a bánatért nyikkan szíj vajon?
Szétszedtem a hátsó részt is, teljesen rendben van, leápoltam, újrazsíroztam ahol kell. Még a kontrasztrugóra gondolnék lehet gyengébb mint kellene? -
gps76
őstag
válasz csongi #23637 üzenetére
A szíj egyforma ami benne volt, azon meg a gyárilag előírt tipusszám van. (23100-lfg2-e00). Nem ugyanaz a márka, de tipusszámra igen, meg le is mértem a méreteit.
Kipróbáltam varió nélkül beindítottam, nagyon szép hangja van a blokknak.
Néztem videót az előbb is, ott se raktak hézagolót sehová, amilyen hosszú a csúszógyűrű annyi a távolság a tárcsák közt.
Találtam egy fotót a régi felállásról hol futott a régi szij alaphelyzetben. ( a végén kiderül semmi baja nem volt a régi szíjnak se esetleg fel volt keményedve de nem elkopva, alig pár tized a különbség az újhoz képest a kopása)
A műanyag csúszkák helyén meg semmi olyan kopást nem látok ami miatt kotyoghat a nyomólap a varióban.( képen mutatom).
Egy szerelőt kérdeztem azt mondja jobban ne szorítsam össze a csúszkákat, mert melegen meg szorulni fognak. Hát nem tudom mekkora hőtágulás van ott, de ennyi biztos nincs. Most is elég szorosan mennek a helyükre félek eltörnek ha a nyomólapon kicsit még alakítanék hogy szorosabban menjen rá. Tehát nincs semmi kopva mégis kopog, jó nem annyira mint amikor szétszedtem de hallatszik most is.[ Szerkesztve ]
-
gps76
őstag
válasz csongi #23642 üzenetére
Igen csere előtt nagyon kopogott olyan hangja volt mint amikor a hajtókar ki van kopva egy motorban, de mint irtam levett variátorral egészséges hangja van a blokknak.
Görgő átmérő ugyanaz mint volt 23x18, csak ma visszaraktam a 17 grammos helyett a 20-asokat, mert alacsonyabb fordulaton megy a motor.(kb. 5-1000 között alacsonyabb, de én 72 kg vagyok, a fiammal(78 kg) meg majd kipróbálom nem erölködik-e, mondjuk általóban egyedül közlekedek). A csúszkákon tudtam picit még szorítani a nyomólap lemezén satuban összébb nyomva. Nagyon pici kottya még van de már nem hallatszik a kopogás, jó passzosan is ment a csúszka bele. Hiába lehelet vékonyan kentem be a csúszógyűrűt, szétcsapta a szilikonzsírt, de ahogy írtad nem ér hozzá a gyűrűhöz a szíj és így jó. Viszont a nyisszanás a kuplungból jön, gondolom kemények a pofákon a ferodol, mert ki vannak fényesedve. Fogni fog rendesen, csak hülye hangja van, de nagyon picit lehet hallani, a kopogás volt a fő probléma.
Ti kenőanyagot hova szoktatok kenni? Mert én most a csúszógyűrűre nem raktam se belülre, se kívülre mert a főtengelyen úgyse fordul el, kívűl meg szétcsapja a szíjhoz.
A szíj mininálisan libeg, de nem ér semmihez hozzá.[ Szerkesztve ]
-
gps76
őstag
válasz csongi #23645 üzenetére
Nekem csak egy gumi harang van a dekni tetején, van egy rács hogy nagyobb dolog ne hulljon bele, de szivacs vagy valami szűrő a parts katalógusban sincs. Mondjuk olyan vákuum van ott lehet rontana a hűtés hatékonyságán ha valami szűrő lenne ott.
Most már levett dekninél hallatszik minimálisan a kopogás, visszarakva észre se venni.
Az jó ha ezt a fajtát nem kell kenni, mert öngól lenne a vége ha szétcsapná a kenőanyagot.
Ezzel a kuplung pofákkal kellene még kezdeni valamit, mert eléggé fel vannak keményedve. -
gps76
őstag
válasz -Mosquito- #23650 üzenetére
Féktisztítós ronggyal töröltem át ahol száraznak kell lennie. A kuplungpofákat megcsiszoltam finoman, meg a harang belsejét is( mint anno a Trabantnál...), de hamar kifényesedik. A csúszó gyűrű szilikonzsíros szerintem jó még.
-
gps76
őstag
válasz DigitXT #23653 üzenetére
Azért nyomtam össze a "füleket" a nyomólapon mert amikor be volt rakva a csúszka ki is pottyant belőle, meg nagy volt a hézag a variótárcsába rakáskor és emiatt adta a nagy kopogó hangot. Most hogy összébszorítja a csúszkát minimális a hézag és nem is kopog "egészséges" hangja van. Azt én se értettem, hogy az új csúszka miért "lötyög" ennyire a tárcsa nútjában mikor azon meg rendellenes kopás nem látszik. A csúszógyűrűn a szilikon zsír van szétkenve azért néz ki olyannak. A kuolunggal ha tényleg meg van égve csak pofa csere segít?
-
gps76
őstag
-
gps76
őstag
válasz -Mosquito- #23650 üzenetére
Meglett a végeredmény, a kuplung pofákon a betéteket kicserélték, beszabályozták a harangba, és elmúlt a nyikkanás induláskor, úgyhogy lehet szíjat se kellett volna cserélni, mindegy lesz egy pót szíjam. Az enyémen a variátor teljesen szárazon megy, semmit nem kell kenni még hézagolni se kell, meghúzva nem tud lemenni a szíj a tárcsák tövébe, a kúpon van alapból.
-
-
gps76
őstag
Tudtok segiteni esetleg? Barátomnak Xciting 250-ese van és hidegen csak úgy indul be, hogy: ráadja a gyújtást, 2-szer ki be kapcsolja a vészleállítót(így a szivattyút is 2-szer kapcsolja pár másodpercig), utána leveszi a gyújtást, 2-szer meghúzza a gázkart, visszaadja a gyújtást és beindul a motor. Melegen már gyújtás támadása után könnyen indul, megy is rendesen menet közben. Gyertya csere volt, szelep állítás volt, jó az akku. Hol keresgéljünk hibakeresésben szerintetek?
-
gps76
őstag
válasz #50433536 #24009 üzenetére
Az önindító forgat csak nem indul be. Injektoros, gyújtás ráadáskor hallatszik a szivattyú megy pár másodpercig utána kikapcsol.(az enyém is ilyen ez nem hiba). Indításkor megint megy mert ott már kell a nyomás.
A gázkar 2-szeri meghúzása gondolom levegőt enged a torokba. Gondoltunk már arra hogy lehet becseppen az injektor és "megszívja" magát, vagy valamelyik érzékelő mutat hidegen hülyeséget. Egyelőre nincs ötlet hol keresgéljünk.[ Szerkesztve ]
-
gps76
őstag
Sziasztok! Hetente többször is benézek olvasgatni, de kíváncsi vagyok 1-2 dologra. Mint régebben írtam már 2010-es Xciting R300-asom van, mindig bennem van a kis ördög, hogy kéne egy nagyobb "valami", robogóból a 650-es burgonya tetszene, de hát ott sok tényező megszopathatja az embert, meg szinte mindben már 70 körül van, ahol több alkatrésznek lejár az ideje, nincs mese elkoptak, cserélni kell.
Az enyémet nem túl drágán vettem, mert elcsúsztak vele, viszont 35000 van benne, de az alkatrészeken, műszaki állapoton abszolút nem látszik (lehet ingázásra pályán használta "makaróni", csak szaladt bele a km.). Tehát sajnáljám eladni, és venni egy szopórollert.
Levettem az önindítót leápolni, és olyan mint a fotókon. Ezek a bronzkefék meddig fogják még bírni? (kommutátort finom csiszpapirral húztam meg) Lenne még egy kérdés, a vezérműben van ez a dekompresszor akármi, tud valaki linket hogy működik? Hétvégén levettem a fedelet a hézagokat ellenőrizni.[ Szerkesztve ]
-
gps76
őstag
válasz bajnokpityu #25455 üzenetére
Én amiatt mertem megvenni az Xciting R300-at, hogy kint azért nálunk fentebb van az életszínvonal, és nem taknyolnak "annyit" a motorokon. Oké, elkopik, legfutja az adott km-jét, de nem barkácsol még rajta, inkább eladják, na ezek kerülnek hozzánk. Az enyém burkolata volt megtörve kicsit, viszont 35000 km alatt egy fontosabb csavar nem volt kicsavarva, ha nagyon ráérek tavasszal kap valami jó színt, ez a mattfekete egy gumis festék, csak sérülékeny.
-
gps76
őstag
válasz bajnokpityu #25462 üzenetére
Na ezeket jó tudni, bár az enyémet akkor kifogtam, mert picit sérült volt, de sok csavart én csavartam ki először, amiket nagyobb karbantartás miatt kell egy 10 éves mocinál kivenni.
-
gps76
őstag
Tudtok segíteni a dual-os fék légtelenítés lépései mik? A másik, csak elsőt megcsináltam. De ennél mivel olajat is cseréltem, meg a féktuskókat is leápoltam, dugattyúkat visszanyomtam, hogy friss olaj legyen bennük. A szívás a kombináltnál lett, töltöttem olajat a tartályba, a hátsóval kezdtem mert az messzebb is van - úgy szoktuk -, meg abba a teljes nyomás megy, mivel az elosztó bemenetéről ágazik el. Csővel, nagy fecskendővel megszívtam, jön is az olaj, utána húuzgáltam a fékkart, a dugattyúk szépen ki is jöttek, levegőbuborékot kinyomtam belőle, de még mindig puha a fékkar. Az elsőnél az elosztónál, meg lent is kiszivtam az olajat, pumpálás után nem láttam buborékot, elméletileg nincs levegő benne, de még mindig puha. Nincs ötletem hol bújik meg a levegő.
[ Szerkesztve ]
-
gps76
őstag
válasz csongi #25498 üzenetére
Úgy csináltam ahogy írtad, az elosztón is van légtelenítő, onnan is elvileg kijött a levegő, de most is teljesen behúzható a fékkar ellenállás nélkül. Szerintem a karnál lévő dugattyúnál kellene a levegőt valahogy kinyomatni, de hogy, passz. Lent ha nyomás alatt megnyitom a légtelenítő csavarokat mintha légteleníteném ,csak olaj jön, nincs levegő, ki is nyomta a dugattyúkat lassan, de nem kemény a rendszer. Az elosztóból se jön most már bubi, csak fent lehet a gond. Még esetleg megpróbálom az elosztóra csövet és vákuummal "megszívni".
[ Szerkesztve ]
-
gps76
őstag
válasz csongi #25507 üzenetére
Ezeken már túlvagyok, a mikrokapcsolót is levettem ne tegyem tönkre, de csak minimálisan lesz keményebb. Az az érdekes bubi egyik légtelenítőből se jön. Délután levettem a tartàlyt kivettem a dugattyút, nincs kopva, a karmantyúk is jónak tűnnek, lyukakat féktisztítóval átfujtam, kitöröltem a hengert, holnap visszarakom kíváncsi leszek mit "varázsolok" össze. Arra gondoltam, hogy kiszűrjem nem-e mégis a főfékhengernél van valami, átrakom a másik oldalra a csövet a csak első fék munkahengerére, mert az jól működik. Így még nem szopatott meg semmi...
[ Szerkesztve ]
-
gps76
őstag
válasz csongi #25512 üzenetére
Oké. A szilikon zsir nem tömíti el a kisebbik lyukat ahol lefolyik az olaj az első karmantyúhoz, amelyik a nagy nyomást csinálja? Szilikon zsírral érdemes lett volna a tuskók dugattyúit is megkenni? Mert azokat csak visszanyomtam, hogy majd a friss olaj kinyomja őket. Régebben vettem kg-os Molykote szilikont, orvosi cuccokban használják, csak ott gyártástól 1 évig lehet felhasználni, én meg 1.5 évesen valami 2000 Ft/kg áron kaptam meg, amúgy valami 15000 kilója.
[ Szerkesztve ]
-
gps76
őstag
válasz csongi #25514 üzenetére
A "háromnegyede" megvolt, a munkahenger dugóit kell kenni összerakáskor? Több ilyennel nem fárasztalak, csak a fortélyok jól jönnek. De ha most se tudom lelégteleníteni, "magamhoz nyúlok". Itt a jó idő napközben, a járgány meg pihikél a garázsban, a "hülye" fék miatt. A kormánycsapágy miatt szedtem szét 1 hónapja, aztán elkapott a gépszíj, hogy ezt meg azt is meg kéne csinálni rajta.
[ Szerkesztve ]
-
gps76
őstag
válasz adam_454 #25567 üzenetére
Kollégám járt ugyanígy, ha 1 hétnél többet állt a technika, b.szott beindulni, csak sokáig tekerés után. Kipárolgott az úszóházból a benzin. Annyit szórakozott vele, míg rájött annyit szedegette szét, az úszóháztömítésen igaz nem látszott egyértelműen, de itt párolgott el lassan. Kicserélte a tömítést, azóta nincs ilyen gond. (Mondjuk a szívatót is piszkálta, meg takarította századszor az egészet, lehet csak fura egybeesés, de most jó azt mondja).
Aki ért hozzá meg tudná mondani mitől van, hogy az enyém(Xciting R300i) amikor hidegebb van nem akar indulni? Már végigbogarásztam mindent, arra jöttem rá, hogy ilyenkor nincs megfelelő fordulata a főtengelynek és a jeladó nem indukál megfelelő feszültséget a számítógépnek, nem ad csak 1 szikrát. Ha nem kapja el, tekertethetem órákig is nem lesz szikra. Úgy tudtam a határt megnézni, ha indítózáskor 10 V fölött van az akkufesz. akkor megvan a fordulat a jelhez, ha alacsonyabb akkor, az indítózás kezdetén érdekes módon 1 szikrát ad, utána semmi. Tekertetem tovább és nincs szikra. Próbáltam tápegységgel a gyújtótrafót, 8 V-tól már csinál szikrát, az egész gyújtórendszert is kötöttem egy másik akkura amiben 13.5 V volt, hogy ne-e neki kevés az indítózáskori 10 V környéke, de nem. A jeladó is érdekes egy valami, mert oké hogy egy egyszerű 2 kivezetéses tekercs, de egy mágnes vasmagjára van tekerve, és azt irogatják hogy a generátor mágnes harangján kívűlről nem mágnesdarabkák vannak, hanem vas, és ha elhalad a jeladó előtt indukál pici feszültséget.( nem értem a lényegét, mindegy). Ezt is kimértem, könyv szerint 105 Ohm környékén kell lennie, nekem 99 Ohm. Nincs ötlete valakinek mitévő legyek. Vettem egy új akkut ami 200 A indítóáramot tud, de külföldi fórumokon is írnak ilyen problémát, az 500-asnál, meg a 250-esnél is, de egyértelmű válasz nincs.
[ Szerkesztve ]
-
gps76
őstag
válasz nyogo83 #25570 üzenetére
Köszi a válaszokat, a légrés elvileg nem állítható, fix helye van, a felfogató furatja is kerek nem ovális. Érdekesen műdödik, mert nem 1 db van ebből a kis fémből ami elhalad a tekecs előtt, mert innen ad jelet a befecskendezéshez is, meg a szikrához is,valahogy úgy működik hogy számolja fém darabkákat és ha pl. 3 db után van egy kihagyás akkor mondjuk szikra van, továbbhaladva 4-et számol akkor befecskendezés. Az viszont érdekelne, hogy honnan tudja mikor van munka ütem, mikor van kipufogás? Mert semmilyen jeladó a hengertől "felfelé" nincs ami a vezérműtől szedne valami infót, a főtengely viszont 2-szer fordul egy "ciklus" alatt.
Csongi: Tettem be fotót nemrégen az önindítóról, jó állapotú, igaz a mágnest nem tudom mérni, de szerintem nem itt kell keresgélni.[ Szerkesztve ]
-
gps76
őstag
válasz csongi #25575 üzenetére
Most vettem egy Exide 11.2 Ah akkut 205 A indítóárammal, és a napokban reggelente indítgattam, simán indult, pedig volt 1-2 fok is.
Remélem ez volt a gond, mert JP akku volt benne, 90 A indító árammal, nem néztem 1.5 éve mennyit ad le, csak nem volt drága, de legalább szar.
Nem a rendszertől veszi el az áramot, mert próbáltam másik akkuról adni neki 13 V körüli feszültséget (a gyújtás biztositékját kivettem és az elmenő ágba kötöttem, mert ezen a hálózaton csak a szivattyú, gyújtótrafó, és a számítógép van) és akkor se akart indulni, ahogy írtad a lassú forgás miatt nem ad megfelelő jelet a jeladó, ennyi a titok nyitja.
Úgy méregettem ha nincs 10 V indítózáskor a hálózatban nincs megfelelő fordulatszám.
Ha kell van részletes service manualom hozzá -
gps76
őstag
válasz nyogo83 #25579 üzenetére
Na pont ez az érdekes, mert amikor b.szott beindulni kivettem az injektort, szikra nem volt, csak 1 db, de az injektor köpködte a benzint. Már gondoltam mindenre a borulásérzékelőtől, a többi bazárig. Az viszont még fura volt, hogy ha kb. negyednél nagyobb gázt húztam indítózáskor letiltja a szikrát, gondolom nehogy felpörögjön és meglóduljon a motor.
[ Szerkesztve ]
-
gps76
őstag
válasz Sutymorgo #25632 üzenetére
Szia, én meg a múlt héten eladtam az Xciting R300-at 500-ért(törve volt a eleje, szerencsére csak a műanyag sérült). Annál úgy voltam műszakilag legyen rendben, észtétikai hiba még belefér, így használtam közel 2 évig. Ha tudsz egy jó állapotút kifogni, ajánlom mert megy mint az állat 270 ccm létére, és óra szerint 140 a vége, valós 110 körül szerintem lehet hajtani folyamatosan.
Nyomon követem még a fórumot, meg néha "beleokoskodok", csak vettem egy Keeway Supershadow 250-est 15000 km-el, mert "hagyományos motorra" vágytam, ami egyelőre ebben be is jött, mert ezzel úgy kell közlekedni, mint egy biciklivel, simán bekanyarodok vele egy nagyobb jobbosban is 30-35-el, míg a Kymcoval sokszor volt olyan érzésem, hogy mindjárt elhasalok ugyanennél a tempónál. Valahogy a nagykerekű motort biztonságosabbnak érzem, igaz a csomitartó hiányzik... Nézegettem én is GS500E-t, de ilyen 450 körül eléggé bizonytalan előéletű, érthetetlen okból megbontott motorú 70000 km-t futott járgányok vannak, amiket a leendő vevő fog felújítani, dobálva bele a pénzt sajna. -
gps76
őstag
válasz yodamastah #25749 üzenetére
Nagyon fura ez a fogyasztás dolog, gondolom az állandó 5000 vagy a fölötti fordulat miatt kajálnak többet a nagyrobogók. Nekem ami volt Xciting R300 4 liter körül bekapta, ami most van GS500 meg ugyanennyit eszik 2-szer akkora teljesítménnyel, csak hár itt váltogatni kell...
[ Szerkesztve ]
-
gps76
őstag
válasz pimpa1974 #25758 üzenetére
Nem is olyan rég volt szó róla, hogy ez a kopogó hang főtengely is lehet. Nekem az Xciting R300 csinált hasonlót, amikor mentem vele 80-90-el és előzésnél odahúztam neki, nagyon idegesítő hang volt féltem is így húzni neki. A variátorban minden ki volt cserélve, nem onnan jött a hang.
A szitáláshoz nézd meg a hátsó kereket, gumit, sőt a motorfelfüggesztésnél a szilenteket, meg a támasztó gumibakokat azok is tudnak érdekes dolgokat csinálni a menetdinamikával. -
gps76
őstag
Nekem volt 2010-es R300-am, keress rá itt a fórumban a nevemre és megtalálod mivel bajlódtam. Nem rossz robogó, az enyémben 33000 körül volt mikor vettem kintről hozva, törötten. Műszakilag rendbe volt, de a variátorban kellett egy-két dolgot cserélni, mert idegesítően kopogott. 2 személlyel is 100 km/h-ig jó, de egy előzés már necces, mert 140 körül van a vége. 58000-el nem merném megvenni, mert csak egy 1 hengeres pörgős motor, aminek húzzák is, jól megy.
[ Szerkesztve ]
-
gps76
őstag
Nem tűnik rossznak, ha tényleg valós a km, mondjuk ezt a kormányzati oldalon tudod ellenőrizni, vizsgák, eredetiség vizsgálat alkalmával. Valahol olvastam, hogy a vezérműtengely a betegsége ezeknek. Ami nekem volt kb. 180 kg környékén lehetett, és kocsik között lámpánál felgurulni nem egyszerű művelet, meg készülj rá, hogy 180 cm testmagasság alatt csak spiccben ér le a lábad, nem stabil tartani főleg ha utas fent ül.
[ Szerkesztve ]
-
gps76
őstag
válasz Burt1793 #26058 üzenetére
Sziasztok!
Eladtam a GS500-at, felesleges városi használatban, meg mire végigpakolgatom a 6 sebességet...
Vettem nagyon olcsón egy Keeway ARN125-öt. Műszakilag rendben van, esztétikailag lehet belekötni. A variátort felújítottam, mert induláskor "nyúlva" akart indulni, a kuplungpofákra gyanakodtam, meg amúgy is olcsó hozzá minden cucc, megcsinálom nmlesz rá gond egy ideig. Kicseréltem a csúszógyűrűt, a görgők dobját, a műanyag csúszkákat,a ventilátor tárcsát, hátul a kuplungpofákat, kuplungharangot, kontrasztrugót. Szíjat nem, mert 20.1 mm a gyári méret, ez meg 19.8 mm, 19-ig kophat. Induláskor jó is lett, de menet közben pörög, de a szíj nem fut fel teljesen a variátor max. értékére hanem kb. középen marad. Onnan tudom meddig megy, mert sztenderen felfut a szíj. Tudja valaki mi okozza ezt? -
gps76
őstag
válasz csongi #26064 üzenetére
Ma csak szétkaptam, és a régi görgők 12 grammosak voltak, meg a régi varió tárcsákat is visszaraktam, ehhez a szíjhoz felesleges az új tárcsákat, ezzel koptak össze. A kontasztrugót újat raktam aztán bele, mert a régi puhább volt. És lám kihajtja rendesen a szíjat most már. Itt látszik a kontrasztrugó előfeszítése is fontos. Ki akartam cserélni a hátsó tárcsákat, de a kis csapágyat belülről egy zéger gyűrű fogja, na azt semmivel se tudtam kivenni, mentekvissza a régi tárcsák, igaz ezek nem is kopnak úgy mint a 2 első. Rendeltem új szíjat, azt majd az új varió tárcsákkal és 12.5 grammos görgőkkel lesz cserélve, utána egy ideig nem kell mókolni. Sajnos hátul a kuplungpofák nehezebbek a kelleténél, és hamar fogtak, "könnyíteni" kellett rajtuk, mert 3db rugót nem fogok rendelni...
Amit írtál 250-300-as jobb lenne, de az meg városban felesleges. Az Xcitinget meg azért adtam el, mert írtam hogy hüvosebb időben nem akart indulni, csak 1 szikrát lökött, ha akkor nem röffen be, akkor kakukk... Olvastam mindenfélét, hogy önindító, ECU, közlőkerék szorulás, de a mechanikus dolgok meg lettek nézve és jók voltak. Pedig.milyen jó motor lett volna.[ Szerkesztve ]
-
gps76
őstag
válasz #50433536 #26232 üzenetére
Lehet is kaoni a City Grip 2-t? Mert tavasszal akartam venni és még teljes hiány volt belőle. Fura ez a motor gumis piac, listában, honlapon van minden, aztán ha venni is akarsz, rendelj, várj 1 hónapot, stb.
A GS500-ra vettem Mitas MC25-öt, mert ez volt raktáron, semmi gond nincs vele, pedig esőben is gurult már, és 2 hónappal vétel előtt gyártották.
Új hozzászólás Aktív témák
- PayPal
- Crypto Trade
- Automata kávégépek
- Gitáros topic
- Senua's Saga: Hellblade II - Íme a végleges gépigény
- Amazon Prime Video
- Formula-1
- Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest