- btz: Internet fejlesztés országosan!
- Mr Dini: Ha szeretnéd rootolni az LG Smart TV-d, tedd meg most!
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- plevips: Építkezünk 3. rész (2024)
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
-
Fototrend
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Zodiacus
tag
X-Max-Honda Forza örök háború. Melyik a jobb, tartósabb. Esetleg vélemény? Honda Forza 350 felé húzok.
-
atomanti19
aktív tag
válasz Zodiacus #27851 üzenetére
Nem lősz mellé egyikkel sem. Nekem a Yamaha jobban bejött. Jobban elfértem, nagyobb puttony, kicsit erősebb is. Csak ne valami gányolt mocskot vegyél, erre figyelj. Szerintem vedd amelyik tetszik, én is így tettem.
Sok ember azthiszi hogy az anyukája méhéből csúszott ki mint valami szépséges medúza, de a bajnokok tudják hogy az apjuk tökéből jöttek!
-
bajnokpityu
félisten
válasz Zodiacus #27851 üzenetére
a forzának van köze az adv-hez?
gyengébb volt érzésre, mint a j300, talán nehezebb is tőle, de baromi jól motorozható volt.
nekem a j300 jobban bejött az xmax300hoz képest, talán 2 éve cserélhettem volna minimális árkülönbséggel.a j300nak jobb a féke, ABSe kiváló, esőben széles a szélvédelme, de ugyanolyan keskeny helyen elmegy, mint az xmax, aminek meg gyengébb a szélvédelme. j300ba beraksz két ledes H4 izzót (kurta nagy szopás ezt szerelni), és irdatlan fényereje van. a rugóstagjai puhábbak, és jobban dolgoznak az xmaxhoz képest, cserébe meg az xmax váza sokkal merevebb, ez nagy sebességű kanyarokban jókora előny. az xmaxon magasabban ülsz, és nagyobb a csomagtartója, j300hoz meg ajándék volt a hátsó csomagtartó vásárláskor.
a dt300 gyársulásban biztosan ugyanazt tudja mint a j300, de annak a váz stabilitásra nagyon panaszkodtak, sztem a féke is szarabb lesz, és alkatrész is nagyobb szopás.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
Zodiacus
tag
válasz bajnokpityu #27853 üzenetére
Adv-Forza ugyanaz a blokk. Adv jobb futómű. Kb ennyi előny , minden másban jobb a Forza.
-
bolondember
MODERÁTOR
válasz Zodiacus #27851 üzenetére
hát, ha hiszel Winklernek aki X-Max tulajként kipróbálva a 350-es Forzát azt mondta rá, hogy a Honda jobb, akkor per pillanat a szárnyas a jobb.
Érdemes amúgy a saját X-Maxos videóit (IS) megnézni. (Meg az említett Forzásat is)
Olyan nők ideálja vagyok, akiknek mindegy...
-
bajnokpityu
félisten
válasz bolondember #27855 üzenetére
Érdemes azzal kezdeni, hogy mi a fontos az erdeklodonek es mi winklinek.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
xmad
őstag
forzához annyit még hozzá tennék, hogy tegnap mentem egy 150km-es karikát és hát na, azért a vége felé már eléggé mozgolódtam az ülésen. a futómű kemény, a magyar utak szarok, így az uthibát a derekamban éreztem sokszor.
hosszabb távokat szokott más is menni vele? van tapasztalata valakinek összehasonlítva egy motorral (ami nem robogó) és egy ilyen nagytestű robogó menetkomfortját? legyen az forza, xmax, j300 ..... én eddig csak robogóztam, nincs viszonyítási alapom. nyílván egy robogó elsődleges terepe a város, ahol nagyon jó, de valahol ezeket túra robogóknak is nevezeik, ebből gondolom hogy hosszabb etapokra is megfelelő. -
bajnokpityu
félisten
-
xmad
őstag
válasz bajnokpityu #27858 üzenetére
és melyiket érzed kényelmesebbnek hosszabb útra? J300 vagy a rendes motor cbr600?
-
atomanti19
aktív tag
Hosszútávra szerintem bármi jobb mint a felsorolt robogók bármelyike. Egy régi cb500 is fényévekkel jobb, nem is érdemes hasonlítani a menetkomfortot hosszútávon. Túrarobogónak semmiképp nem nevezném egyiket sem, az inkább a T-max, azon észre se vettem, hogy kigurultam a fél tankot. Az xmax kényelmetlen és az élményt sem adja (de nem is erre való), az inkább városban jön. Nekem viszonylag nagy magassággal ez a tapasztalatom.
Sok ember azthiszi hogy az anyukája méhéből csúszott ki mint valami szépséges medúza, de a bajnokok tudják hogy az apjuk tökéből jöttek!
-
xmad
őstag
válasz atomanti19 #27860 üzenetére
lehet egy CB500X -re fogom a késöbbiekben cserélni akkor
-
xmad
őstag
igazatok van, köszi
-
bajnokpityu
félisten
zontes márkáról tudtok valamit?
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
xmad
őstag
ram mounts X-grip teló tartóval vannak tapasztalatok?
-
kcsa
veterán
a magyar utakkal kompatibilis megoldás szerintem az a telefonon átmenő 10-es furat fakötésű alátéttel Elengedtem a témát, így nincs javaslatom. Viszont úgy nézem az utóbbi időben létezik valami gumibugyi amivel feszesebben tartja az xgrip a telefont, azt lehet érdemes megnézni.
-
Micsurin
nagyúr
Quadlock. 2,5 éve gond mentesen nyomom vele kb évi 12k-s átlaggal.
Vagy van az SPConnectnek is hasonló. Nem olcsó egyik sem de garantáltan jók.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
bajnokpityu
félisten
-
Micsurin
nagyúr
válasz bajnokpityu #27873 üzenetére
13Mini, S10, Moto G32.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz bajnokpityu #27875 üzenetére
A G32? Konkrétan 6,5-es az S10 meg 6-os volt. De visszagondolva nyaralni meg párom 20FE-je volt fent ami szintén 6,4-es de legalább marha nehéz is.
Nem tudom hol remeg be neked a Quadlock de 130-140-ig teljesen jó volt a CB-n pedig alatta a csillapító gumi is amitől nagyobb a mozgása mint alapból. Ne akard a kormány végeire kitenni és nem fogja átvenni a rezonanciát.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
Befotózhatom ha gondolod fater, hogy oldotta meg ezt a kérdést de előre szólok nem túl európai a módszer.
bajnokpityu ~0,76cm nem hiszem, hogy igazi változást okozna. Inkább arra tippelek amit kcsa mond. Nekem konkrétan mind a műszeregység előtt van van a kulcs fölött, rázkodást alig kap valamint szelet is. Idén vagy 6-7k-t biztos lenyomtunk vele pályán de nem volt nagy meglepi vele. Az üléssel ellenben igen de azt már Juhász Laci értő kezei jelenleg is rendezik. Valamint a gázos YSS is minőségi váltás volt.
Apropó az eltört injektort 64k-ból megúsztuk. Talán jó is, hogy belenyúltunk mivel most sokkal bizalomgerjesztőbb az alapjárat és a hidegindítás. Mint a doxa... ha találok alá értelmes gátlókat akkor meg öröm és bodottá. De nem olyan egyszerű menet mint a FES volt vagy CB, mintha az YSS nem listázna alá semmi.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
xmad
őstag
Sziasztok
Valaki tapasztal olyat honda forzán vagy más nagy robogó hogy ha állóhelyzetben állsz es húzod a hátsó féket akkor megnovekszik a rezonancia?
Illetve ha gurulok egy lámpához mondjuk akkor kis sebesség es alacsony fordulatnál ha újra húzom neki (3000 kornyeke) akkor sokszor erősen beremeg az egesz
Nulláról elindulva ezt nem tapasztalatom -
astrojoe12
tag
Nulláról indulva nem remeg, álló helyzetben a féket behúzva meg remeg... nagyon érdekes hiba... nem tudom honnan indulnék megkeresni, de talán a kuplungot érdemes lenne ellenőrizni vagy a féknyerget...
[ Szerkesztve ]
"az igazság még ennnél is nyomasztóbb. A világ vezetői nem elég okosak, hogy olyan gonoszak legyenek, ahogy azt hiszitek..."
-
kcsa
veterán
Minden robogóm ilyen volt: álló helyzetben befékezve jobban remeg. Van elméletem rá, de a végén csak elfogadtam.
Kioldott kuplungnál nagy gázra valószínűleg sokáig csúszik még a pofa a harangon, ez remeg. Indulásképp kézzel felcsiszolnám a pofákat és a harangot is - de ha harang hősokk foltokkal van tele, akkor úgyis cserés lesz.
-
xmad
őstag
Nincs hozzá szerszámom :/ ütve csavarozó vagy egy másik szerszám amivel ellent tudnék tartani a harangnak :/
de youtubeon több videót megnézve másoknak is ilyen volt es szij csere után dobták is vissza mitől ég így meg egyébként?
a kuplung port kifújtam belőle, sok nem volt -
kcsa
veterán
Tipikusan városi nagygáz-megáll jellegű stop-and-go használat, nagyobb tömegű járművel ezt eredményezi, nehezen megelőzhető - talán nem is lehet.
Ha a ferodo réteg elkezd megkeményedni-megégni a kuplungon akkor egyre tovább csúszik indulásnál, betapadás előtt. Ezzel elég jelentős a hősokk keletkezik, illetve azokban a foltokban ahol be-betapad, még magasabb is mert a lokálisan nagyobb hőkapacitás miatt tovább is tartja a magas hőmérsékletet. Végeredményben foltokban változik az anyag szerkezete addig, amíg valaki ki nem cseréli.
Ha már harangot cserélni kell, akkor a kuplungot is.
-
xmad
őstag
válasz bajnokpityu #27897 üzenetére
akkor jó
-
kaktusz2
tag
Kellemes Ünnepeket a csoportnak!
Új hozzászólás Aktív témák
- Redmi Note 11 Pro 5G - a bajnokesélyes nem készült fel
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Mr Dini: Ha szeretnéd rootolni az LG Smart TV-d, tedd meg most!
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Politika
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Végre megjelenési dátumot kapott az xDefiant
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- További aktív témák...
- Noble Chair EPIC
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest