Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • yodamastah

    őstag

    válasz DigitXT #19458 üzenetére

    Igaz a 400as burgmannal se az volt a bajom hogy nehéz, hanem hogy alacsonyan ülök, meg nem volt valami stabil az a kis kerék, és kiscit szélesnek éreztem. Az xmax azért keskenyebb mint a fotelrobogók, egész jól lehet vele forgolódni a kocsik között kígyózva.

    A nehézség az nem abban mutatkozik meg hogy gurulás közben nehéznek éreznéd a motort. Ott jön ki, hogy az a plusz 30-40 kiló az mind a hátsó "lengőkaron" van mint rugózatlan tömeg. Ez nem tesz jót a menettulajdonságoknak.

    Xmaxból is van 400, és az most már tökugyanaz a kaszni mint a 300as. Mégis 90%ban a 300ast veszik (olaszban legalábbis). Hiába 15%-al erősebb a 400, ha 15%al nehezebb. Kerül 400ezerrel többe, 25%-al többet fogyaszt, kevésbé stabil kanyarban, és a régi 400as blokk jobban vibrál és rángat alacsony sebességnél.

    Malagutit amúgy sosem próbáltam, nem volt képben amikor motort kerestem (igazából gyorsan elvetettem az olasz robogókat :D). Hétvégén kipróbálok majd egy 500as xciting-et. Kíváncsi leszek mert szerintem a 220 kilójával nem fog jobban menni mint az Xmax.

Új hozzászólás Aktív témák