-
Fototrend
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Micsurin
nagyúr
válasz bajnokpityu #20150 üzenetére
Nem robim van. 30 ló 250cc V2, a kis koreai csodával gurulászok már picit több mint 3 éve.
Hmm így egyre jobban benne a bogár a fülemben.
Alapvetően egy 600-as monstert szerettem volna kövinek de mentem azzal a szuzkával és huu.@yoda: K4-es, ezt benéztem. De a kérdés adott.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
bajnokpityu
félisten
válasz bajnokpityu #20150 üzenetére
4 óra lett. 2 tetves izzó kicserélése. viszont elég baba az xracer, pont olyan a szinhőmérséklete, mint a mellette levő gyári ledeké.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
DigitXT
félisten
válasz bajnokpityu #20152 üzenetére
Mutatós!
-
yodamastah
őstag
válasz bajnokpityu #20152 üzenetére
MOstm rá csak villogó kell és mehetsz mentőzni
-
csongi
Topikgazda
válasz kilincs89 #20144 üzenetére
Ehhez sokat kell keresni, es mazlistanak sem art lenni.
Nem az orakban levo 30-40k km a sok vagy 12 ev koruli kor.
Hanem a hazugsagok amik mogotte vannak. Ezekben inkabb 70 ezer koruli km van benne, ami megint nem lenne sok, ha szervizeles vegig meglenne.
Egy blokk javitasnal pillanatok alatt benne van 100-200k alkatresz.Kymco 500 nagy lutri. A motor jo vas, de olajerzekeny, es idozitett bomba ha nem megfelelo olajjal ment. Ezt sosem tudod meg, csak ha alattad pusztul el.
Suzuki burgman 400 kozponti teleszkopos, 200k kb a rugos tag. Hazai utakon kell a jo teleszkop, anelkul kinlodas.
Munkaba jaras... hany km a tavolsag?
Magassagod, sulyod, kettotok sulya?
-
#31733248
törölt tag
válasz yodamastah #20147 üzenetére
Egyetértek Veled, nagyon sokan akarnak megfizethető használt robogót vadászni és ez magasan tartja az árakat. A Kymco 300-asával az a "baj", hogy olcsóbb ugyan, de nagyobb is az értékvesztése, nem biztos, hogy akkora üzlet azt venni például SH helyett.
-
yodamastah
őstag
válasz #31733248 #20156 üzenetére
Ja de ezért lehet jó a használt kymco. Az értékvesztés már megtörtént. Csak hát nincs ezekből se választék.Ami meg van, az esélyes hogy tekert / romokból összerakott import. Nem véletlenül ennyire olcsó.
Igazából régóta szinte semmiből nincs választék ami igazán jó vétel lenne. Magyarországon forgalomba helyezett 4-6 éves 15-25e km közötti valós futásteljesítmény reális célpont kéne legyen. Ilyen motor szinte nincs, vagy nagyon sokat kérnek érte.
Hahun van fent kereskedőnél 1.55-ért 2013as ABS nélküli 400as xmax. Gondolom beszámolták. Az a motor 1.8 volt listaáron új korában De van fent ilyen 2013as 1.7ért is csak mert van rajta pár extra amit valójában marha nehéz eladáskor kifizettetni...
Igazából nem sok megoldás van. Meg kell venni a tekert import motort, és az első évben kiderül van e szopórollerezés. A másik elhetőseg az új motor. Marhára fáj az elején 2milliót belerakni, aztán hátra lehet dőlni és motorozni 3-5 évet gond nélkül. Utána jöhet megint az új
Vagy esetleg lehet kint vásárolni. De ahogy néztem kint sem adják oda olcsón a jó állapotú kevés km-es motorokat.
[ Szerkesztve ]
-
#31733248
törölt tag
válasz yodamastah #20157 üzenetére
Igen, használtan jó vétel egy ilyen Kymco, az biztos. A használt motor árakat nézve néha nekem is felszalad a szemöldököm. Sokszor alig kerül kevesebbe, mintha új lenne, akkor meg már kinek van kedve használtat venni, főleg, ha már a kifutott modell?
(#20152) bajnokpityu
Nagyon meggyőző.
(#20140) Burt1793
"Vegyél az sh mellé egy motort, szerintem ez a legjobb párosítás. Vagy kettőt. 😃"
Az oldalbordám már ebbe is bele van betegedve, pedig az SH nagyon jámboran mutat.
-
DigitXT
félisten
válasz yodamastah #20154 üzenetére
Ilyesmi?
Esetleg:
Persze egyiket se használom. Meg aztán nem is olyan erősek nappal. -
DigitXT
félisten
válasz yodamastah #20160 üzenetére
Hogy megnőtt a J300!
-
bajnokpityu
félisten
Nálunk csomó ilyen kézműves feladatot, mint most épp matricakivágás, felragasztás, asszony csinálja. Volt pár órája szabadon, szabad kezet kapott, de azért megkérdezte, h kb mit képzelek el, és a mentőfjr is a képek között volt. Viszont a kawa fejidomja eléggé megszabta, mit lehet belőle kihozni, és az ilyen sakkmintás nem mutatott volna. ezért lett csikos.
Nem mondom, h nem lehetett volna szebbre megcsinálni, de másfél méterről már hibátlan
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
DigitXT
félisten
válasz bajnokpityu #20162 üzenetére
Én azt hittem gyári a csík.
-
kilincs89
tag
válasz csongi #20155 üzenetére
8 km-er oda, 8 km-er vissza a munkahelyem. Nem sok. Bnőmmel mindketten 170 - 175 cm közötti magasságúak vagyunk, átlagos testalkattal. én 70-75kg vagyok bnőm pedig ennél kevesebb. Amúgy ha nagyon nincs semmi nagyrobogó, akkor motor is szóba kerülhet. De ebben se tudom milyet válasszak... Tavaszig kellene valahogy leszűkítenem a lehetséges opciókat....
gergely.kovacs43215@gmail.com vagy 30/5541313.
-
bajnokpityu
félisten
válasz kilincs89 #20164 üzenetére
Próbálj ki akkor 500as nagymotort. Olcsóban jobbakat kapsz. Pl cbf500, er6, sv650, stb. Viszont ha sok város, akkor necces a sok kuplungolás, súlypont is sokkal magasabb. A legújabb nagymotoroknál lett csak könnyű kuplung, pl cb600f. Az meg még drága.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
Micsurin
nagyúr
válasz bajnokpityu #20165 üzenetére
cbf500, er6
Ilyeneken tettem a különbözetim, őszintén ha ezeknek kemény a kuplungja városban ideje a kéz erősítésnek.
Mondok jobbat, a kis koreainak "széria" gyerek betegésge, hogy állóhelyzetben, járómotornál nincs üres. Még soha nem fájdult meg a kezem, pedig volt, hogy bő 2,5 majd 3 órát mentem egyhúzam a városban, és a kis szarosnak bizony masszívabban kell húzd mint egy GS500-nak vagy a CBF600 kasztnis CB500F-nek.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
kilincs89
tag
válasz bajnokpityu #20165 üzenetére
Nézelődök most a nagymotorok között, olvastam hogy a Suzuki GS500, a Honda CB500, meg a Kawa ER5 mind nagyon megbízható típus. Külsőre talán a Kawasaki tetszik a legjobban, lehet az lesz. Megmondom őszintén hogy nem akarok felülni a szopórollerre egy olcsóbb nagyrobogóval, és inkább hallgatok rátok, és nagymotorra fog esni a választás.
[ Szerkesztve ]
gergely.kovacs43215@gmail.com vagy 30/5541313.
-
Micsurin
nagyúr
válasz kilincs89 #20167 üzenetére
Er5 és CB500 hamarabb lesz jó állapotban adott árban mint GS, újabban szaporodnak az ezred forduló előtti 500E-k csillagászati áron az értékűkhöz képest.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
csongi
Topikgazda
válasz kilincs89 #20167 üzenetére
Lehet a 8km etapokra nezni kellene egy 50est.
Ha meg menni akartok, a nagy vas.
Ahogy elottem mondtak 500-600ccm
Egyhengeresek kozott ott vannak a BMW GS650.
Pegaso 650. ezekbol az injektoros jol fogyaszt. 3L-kb.
A karbis 4-5 liter, de ha csak neha turaztok..nem lesz jelentosege.
Rotaxblokkosak, ha minden rendben, a vilagbol kimegy.
Injektoros blokkos GS mar BMW blokk.!!
Ezeket a turamotorokat meg 175cmel meg lehet maszni, de erdemes raulni, nehogy magas legyen azbutas megtartasahoz.
Kawa KL500.
De ezeknel kb ezredfordulos peldanyok kerulnek 500 ezerbe.
A jol mukodo orok darab a yamaha xj. A 900as kardanos.
Oreg darabok, de alkatresz meg van, es ezek is vilag vege utan egy napot mennek. Persze gazdatol fuggoen. .
A BMW rt sorozat nem javasolt. Vannak olcso darabok koztuk, de az alkatreszek a markanevhez vannak szabva.Robogo teren:
Burgman 400.
Kymco 300 Dawtone
Piaggio blokkos vasak(500) Nagyon korultekintonek kell lenni.)
Jo blokkok, csak a legtobb szemet ezekbol kerul be az olasz cuccok kozul.
A regebbi 650 burgmanok nem javasoltak.
Az exe lehet, de azok dragabbak.
Honda-yamaha mind draga, es ebben az arsavban rendre kis kerekekkel kerultek piacra.
Olasz cuccok nagy kerekkel.
Scarabeo, liberty,spidermax.[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
válasz csongi #20169 üzenetére
Wait wait wait.
Pegaso 650, rotax nagyon jó de a legtöbb hazai halálán van, olasz import fos.
És ez egy olyan motornál ahol a szabadon futó közel egy nyári és 160 ezer majdnem a módosított csere darab szar hír. Felújítani meg nem igazán érdemes mert odázod a szart, kell bele a módosított futó.F650-es BMW 400-500 közt** van szintén rotax, de csak 4 szelepes, ugyan olyan jól megy, szintén van neki de elenyészőbb a szabadon futó probléma.
Legjobb barátom rotaxozik már lassan 5 éve, F650-nel, nagyon jó dög.
**FB F650 funduro csoport tuti van eladó is.
F650 GS sem teljesen BMW még, valami átmenet a drága. De a rotax gyártotta azt is.
"A BMW és a Rotax közös fejlesztése az F650 GS motorja. Az apriliás közös ősből csak az ötsebességes váltót, a főtengelyt és a kiegyenlítő tengelyt használták fel. A többi alkatrész vadonatúj, és a vezérműtengelyek kivételével a Rotax Ausztriai gyárában készültek."
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
bajnokpityu
félisten
válasz Micsurin #20166 üzenetére
én is elvoltam, de ettől még szerintem ez is szempont. csomó mindent meg tudtam magyarázni, miért kell nekem inkább motor, mint robogó, de a végén túl sok volt a robogó mellett a mérlegben.
Szegény Yodát mennyit húztam priviben a témáról, de asszem jól döntöttem. Fajinul kikristályosodott segítségével, hogy hiába két kerék, de kb annyira nagy a difi a cb500 és a robi között, mint egy gt3as porsche meg egy G osztály között. másra valók.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
huszi.gyb
senior tag
válasz kilincs89 #20167 üzenetére
6km a munkahelyem, és egy sfv650-nel jártam be az utóbbi időkben... Nagyon Overkill, be se melegszik rendesen, nem ajánlom. Támogatom Csongi ötletét, főleg ha nem mész 70es szakaszokon, hogy valami 50es picit beszerezni occsóér' mellé meg valami nagyobb vasat.
Én tavalyelőtt vettem egy 180ccm Majestyt. Jó állapotban, 160e külföldi papírral. Hengerfejes lett (kifújta a tömítést) ez még nem is olyan nagy gond, de a vízpumpa amit cseréltettem megadta magát, a felfogatásból letört egy darab, így sikerült megfőzni egy picit a blokkot. A szelerő, akihez viszem nagyon precíz, de nem csesztettem, így több, mint 1 éve nála van a motor.
Ha türelmes vagy, akkor szerintem a 150-200as kategóriában találsz olcsó aránylag megkímélt darabot, de elég nehéz. Plusz azzal két személlyel nem lesz nagy vágta, de közlekedni lehet.
www.dongosofor.hu
-
yodamastah
őstag
4-500k nem elég egy jó motorra. Legyen az nagyrobogó vagy nagymotor. Ez van. Persze ki lehet fogni. F5öt nyomkodni hahun fél-egy éven át minden nap, és amikor megjelenik a tuti vétel rohanni abban a percben, és megvenni. De ez a mázli kategória.
[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
válasz yodamastah #20173 üzenetére
Mázli kérdése...
289K-ért (350-400 a piacija) kifogni ha a tulaj kiköltözik németbe és hamar akar túladni rajta, ~3 éve szolgál kopp kopp kopp.
Igaz ügyvéddel kellet érte menni a kereskedőhöz a tulaj távolléte miatt, mivel nem akarták kiadni.
F650-ek egyébként mászkálnak 400-500-ért hidd el és nem log a bele a nagy részüknek.
Régebbi GS500-ak is mozognak ennyiért ott viszont érdemes szerelővel menni a kora miatt az E-seknek.[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
-
yodamastah
őstag
válasz Micsurin #20174 üzenetére
Ja persze én is úgy vettem 550ért magyarországi 6e km-es 250es xmaxot, hogy megjelenti a hirdetés és azonnal indultam érte. Évente egy ilyen xmax van kb. Én is kb 4-5 hónapig néztem hahut napi szinten.
Egy év múlva felraktam 9k kilométerrel 650ért, másnap el is vitték
[ Szerkesztve ]
-
kilincs89
tag
válasz csongi #20169 üzenetére
50es robogóval mászkáltam munkába, nem volt jó, letoltak az autók befelé jövet. Ugyan ez miatt nem járok bicajjal se, pedig nem lenne nagy történet. Bkv-val meg halál, sokáig tart, dugó is szokott néha lenni, szóval az is felejtős. Mindig is szerettem motorozni, de ezért nem akarok külön motort meg robogót tartani. Ha kell sűrűbben megkapja a kötelezőket...
gergely.kovacs43215@gmail.com vagy 30/5541313.
-
DigitXT
félisten
válasz kilincs89 #20178 üzenetére
+1: hatalmas öntökönbökésnek érzem ezt az 50-es témát Budapesten...
Minimum egy 125-ös, ha közlekedni kell. De azt mondom 250 kényelmesebb.
Igazság szerint még a 150-est is kevésnek éreztem 10 éve. De a 180 már épp
kellemes volt. Persze ezek különböző gépek, így nem minden a ccm: fontos a
váltó hangolása, a pilóta testtömege és a gép önsúlya is. A 250-es Majesty pl.
nem volt egy rakéta, de amúgy szerettem. (Végsebessége is nagyon gyér volt,
de ha városon belül vagy végsebességen, bajok vannak. Vagy SMKP-n ülsz.)Idén pár hónapig jártam egy 125-ös Cygnusszal (thx2huszi): pont ugyanannyi
idő volt bejutni vele a céghez, mint a 400-as Madisonnal. De az élmény azért...Apropó Madison: olcsón hozzá lehet jutni, csak aztán a gatyádat is lezabálja...
Nagyon megy persze (a saját kategóriáján belül!), viszont zabál, és elég háklis
bizonyos dolgokra. Bizonyos drága alkatrészek csereberéjére... NEM ajánlom!
De imádom. Amikor megy. -
Micsurin
nagyúr
válasz nyogo83 #20012 üzenetére
Most láttam a Hszt, az ilyet addig ütném amíg tud nyöszörögni...
Azért a fórum is megérne egy misét, a szervernek egy dosolást egy két havontahetentebiztosan.Csongi este válaszolok, kérdésem is lenne ill barátommának mivel volt a kezedben a rotax bömbi szíve.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #20179 üzenetére
BTW Cygnus...
Hátsó gumi megint defektes, már csak le kell szedni (kipuff lent van), és kap hódoknál egy új belsőt... Meg akkor már az első is, felkerül az új Conti Twist... Kíváncsi leszek mit mutat a kis gépen, gondolom a repedezett régi sz..nál még így is jobb lesz...
Tegnap a kipufogó védő fémet próbáltam leszedni, de az egyik csavar feje hamarabb engedett, mint a csavar tekeredett volna. Elég nagy szívás lesz kiműteni... Pedig le akarnám fújni hőálló feketére, ne legyen olyan ronda rozsdás...
Még az ülést kell újra húzni, a fék elég jó lett, úgyhogy alakul... Tavaszra (mire újra bérbe veszik egész szép lesz )
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #20186 üzenetére
Jöhetsz.
Átszerelni a tömlőt nincs kedvem/szerszámomkcsa: Tudom-tudom, de ez volt a donoron, kvázi hibátlan állapotban... Szóval most ez megy fel rá, aztán meglátjuk...
szerk: Ma megtelik a garázsom. Jön egy Leonardo (téli) álomra, egy Dio meggyógyulni, meg egy Kymco maradvány szétesni.
Már alig van hely, szanálni kell... 2 hete van meg a garázs...
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
DigitXT
félisten
válasz yodamastah #20173 üzenetére
Ennek is csak egy olajcsere kell...
Esetleg szezonra felkészíteni... októberben.Szerk: amúgy 275K-ért adtam el a 250-es Maját futárnak. 1 évre rá beszéltem a
sráccal. Már kb. a harmadik gumiszetten volt túl, de amúgy csak ment és ment!
Vannak még csodák. (Tudom, párszor már írtam, hogy meg kellett volna tartani.)huszi.gyb: belső gumival fél órát szívtunk Balázzsal, de végül kivitelezhető lett.
Megértem, hogy nincs kedved hozzá, csak ne vegyél feleslegesen még belsőt.[ Szerkesztve ]
-
Flashback
addikt
Ez a típus milyen? Peugeot Satelis 250
Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)
-
Upo
addikt
-
DigitXT
félisten
Úgy tudom alkatrésszel nem volt problémája kcsa-nak. Csak vmi konstrukciós
hibával, ami miatt folyton letört az injektor csatlakozója. Ettől függetlenül jó kis
gép volt, amennyire emlékszem. Nyilván nem rakéta, de korrekt masina...
Ehhez persze hozzátartozik, hogy újonnan vette, és úgy volt hibátlan a történet.Szerk: kár, hogy később ripityára törték, de mázli, hogy csak a motor sérült.
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz Flashback #20196 üzenetére
Mindene Piaggio, burkolatot leszámítva.
Az injektor csatlakozója azért volt képes letörni, mert az idióta csigazabálója közvetlenül mellé tervezte az akku dobozát, így ha nem egy meghatározott (de sehol le nem írt) módon forgattad- és szerelted be az injektort, teljes berugózásnál két-három alkalom után letörte a csatlakozót.
Alapvetően típusbaja nem nagyon van (klasszikus Piaggio nyűgök: a minőségi magyar utakon zabálja a szilenteket és felfüggesztőcsapágyakat), de a burkolat aránylag gyenge (kb. SH minőségű, Kymco masszívabb) és rohadtul ritka, emiatt drága.
Kezdőknek óvatosan ajánlanám, a beszerzési nehézségek miatt
Új hozzászólás Aktív témák
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- nVidia tulajok OFF topikja
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Léghűtés topik
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- További aktív témák...
- Noble Chair EPIC
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest