-
Fototrend
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Micsurin
nagyúr
-
DigitXT
félisten
válasz Micsurin #20702 üzenetére
Amúgy egyszer szedtem szét egy bontott órát. Ha olyan szinten hozzáférsz,
akkor egyszerűen átpakolod a fogaskereket olyan számra, ami tetszik. Gond
inkább akkor van, amikor lusta ezt csinálni, és tényleg tekergetni kezdi: anno
a Dacia 1310-et a szerelő (!!!) tekergette, nem tudom, miért, talán azért, hogy
leplezze, hogy járt vele, amíg nála volt. Mindenesetre valamit eltört az órában,
és utána minden 80. km kimaradt. Egy élmény volt, mire kiderül, hogy mi van.De szintén régi sztori: ismerős a szüleitől úgy kapta meg a kocsit, hogy pont
hány km lesz, ahova megy, blabla! Segített, hogy elviszi a családot a vonatra,
de ugye akkor lebukik, hogy 5 km-rel többet ment. Nosza, lehúzta az órát, és
gond letudva. Szóval van ilyen IS. Vagy a nagy Maja törött jeladó mágnese.De amikor pontosan tudod, hogy 50K van benne, de hirtelen 15 lesz, és megy
kétszer annyiért a piacra egy palimadárnak, aztán szakad a vezérműlánc... Á! -
Micsurin
nagyúr
válasz DigitXT #20703 üzenetére
Nem is értem a szerelőt végképp nem, eddig egyszer nem vettem zokon ha több volt az órában valamivel mint mikor leadtam, anno a hengerfejtömítésemnél Gandalf ment a mocival vagy 30-50km-ert akkor dőljek kardomba? Mert kipróbálta, hogy mint van most hengerfej visszarakás után? Jézus...
Azt a szülőset se értem a kocsi nem lesz trágyább állapotban azoktól a +-10km-ektől ha igen akkor ott már rég nagy a gáz...
Vezmű lánc szakadástól félek a legkevésbé az azért a legtöbb típusnál hallható ha kerepel.
De mikor olyan dolgok kezdenek el kikopni amiknek nem kéne akkor jön a szemöldök ráncigálás, és van az ellenkező eset is amúgy, nem tudni az én motorom melyik kereskedésben állt 3 évet, de van 3 év amikor egy km-ert se tettek bele konkrétan de forgalomban volt, a futott táv meg valós lesz Gandalf tavaly jelezte a blokk még bontatlan volt.Én a csattos motor eladásáért és az info elhallgatásáért biztosan veszélyeztetés miatt indítanék eljárást, könnyed szerrel kimeríti szerintem a szándékos veszélyeztetést...
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
nyogo83
senior tag
Faterom a motort hibas oracsoporttal vette, 15500km-el. Evekig ennyi volt benne elotte is, miutan megvette, egyik muszakin kereken 30.000km kerult be a rendszerbe de a fenykepeken meg 15500 van
Szereztem egy uj oracsoportot es megcsinaltam neki, de mondta ne bajlodjak a km utanaallitassal, jol van az ugy 0km-esen bontatlanul, ugyis tarolva van a rendszerben, meg mivel evekig nem ment az ora, igy nem mervado jelenleg mennyit mutat.
Ugyhogy jelenleg igy nez ki a futas:
Kutya nem kerdezte tole muszakin, hogy egy 12 eves motorban miert 74km van
-
huszi.gyb
senior tag
válasz nyogo83 #20706 üzenetére
Nálam van egy 15 éves 125-ös, amiben tényleg 550km van... Tavasszal kezdem árulni, kíváncsi leszek, hányan nem fogják elhinni, pedig a gumi, fékbetét, minden gyári, kopás mentes, csak tárolási karcok vannak rajta.
Pontosan az óracserés, agyontekert motorok miatt, már ezek is gyanúsak lesznek.
www.dongosofor.hu
-
DigitXT
félisten
OFF, de kellőképpen felháborító: igazi "c típusúak" lehetettek (akár fehér bőrrel is)
-
nyogo83
senior tag
válasz DigitXT #20709 üzenetére
A "Sudavlesz Kft." nev mar eleve arulkodo jel
Amugy mintha csont ugyanezt a sztorit valamelyik PH-s user is irta volna par honapja valamelyik autos topicban.
Annyi kulonbseggel, hogy o elhajtotta a picsaba az embereket es jopar tizesebe kerult, hogy atmossak az egesz hutorendszert.[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
-
Micsurin
nagyúr
válasz DigitXT #20709 üzenetére
Szeretném tudni mi alapján utasították el a feljelentést ez egy vicc.
Lassan semmit nem érek idehaza a kékek és ezt mind volt, mind aktív belsős is elismeri...The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Burt1793
veterán
"A könyökcsövön a dob előtt, alulra fúrtak egy apró lyukat, amit ha ledugózok, ugyanolyan kávédaráló hangja van mint a többieknek. Ha mégis szabadon hagyjuk, mély, morgó hangon szól gázadásra, ami alapjáraton, vagy utazó sebességnél kis gáz visszaengedésre ugyanúgy eltűnik."
Eddig úgy tudtam, hogy itt tud kifolyni a lecsapódott pára a kipufogócsőből. Ezzel a tükörelhelyezéssel élmény lehet a városban centizgetés.
Ezt a 100-as utazót még óra szerint se hiszem el, persze, megy százzal sík úton, de nehogy már szeresse. A legjobb rész az, hogy biztonságos, mert nem tudsz akkora gázt adni, hogy történjen valami. Igazi takarékos fotel kényelmes túrázóknak, jó a cím!(#20712) Micsurin: Nagyon undorító ez a történet...
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Burt1793 #20713 üzenetére
Kellően gyenge... nyehehe. Amúgy ez még a régi modell, nagyfülű, csúnya.
A blokkja viszont 1:1 Yamaha, szóval az legalább rendben van. Azt mondja,
óra szerint 100-at megy, az hihető. És azt is, hogy 80-nál kényelmes: ez is.
Én a 180-as Yamahával utaztam kényelmes 90 körül (valós, SpeedoHealer).Kizártnak tartom a 8 literes tankot. Bár régebbi modell, meg picit változott a
segge, de 12L lesz az, más kérdés, hogy nem egyszerű rendesen telerakni:
valószínűleg a cikkírónak sem sikerült még, és az első csattanásig rakja.Ja és, ha már végigkommentáltam a cikket: kapható komplett átalakítószett,
amivel a tükrök lecserélhetők az új generációsra. Egész baráti árban, sokkal
olcsóbban, mint mondjuk az indexek ára lenne magában. (Röhejes, de tény.)ami hiányzik, az az erőtartalék
Hát erról van nagyba' szó, méghogy kellően gyenge. Na ne röhögtess.lehet, hogy egy 400-as Madison lesz az utódja
Szerencsétlen... -
nyogo83
senior tag
válasz Burt1793 #20713 üzenetére
A dobbal igazad van, ott tud a lecsapodott para kifolyni, cserebe ott kezd el eloszor rohadni
Ami a tukroket illeti, tenyleg gaz, sokszor pont az autok tukor magassagaban van, figyelni kell a kocsisor kozott.A sebesseggel kapcsolatban. Akar hiszed, akar nem, siman megy neki a 100-as utazo valosan, ugy hogy nem uvolt a motor. Az enyemmel a vege 130km/h volt ora szerint, de azt nem is akarja senki tartosan.
Nyilvan nem arra valo, hogy 100km-eket letolj ilyen utazoval, de hogy agglomeraciobol 20-25km tavrol ilyen sebesseggel az arra alkalmas utakon begyere, nem okoz neki gondot.Az orarol annyit, hogy kb 5-8km/h korul csal a felső tartományban(gps-el mérve) es amikor az M2-n vagy 90-es korlatos foutvonalon mentem vele 90-100 kozott, akkor kamion nem akart letolni, hogy utolert volna. Más robogómnál ehhez óra szerint 110 kellett minimum, annyit csalt.
A tobbit meg leszartam, elozzon meg ha sietos. -
Burt1793
veterán
válasz nyogo83 #20715 üzenetére
Értem én, mindenkinek más az utazó, sőt adott embernél is változik, ahogy megszokja a hangot, mozgást.
Magamon azt vettem észre, hogy reggel gyorsabban megyek robogóval, nem zavar annyira, hogy nagyobb a fordulatszám, menetszél. Pedig annyira nem sietek, szóval nem azon az egy percen múlik, csak más a hangulat. Ilyenkor az Sh300-as utazójára mondanék akár 120-at is, pedig biztos nagyon sokat forog. Délután 100 körülire tenném az utazót. (Valós, gps-szel mért sebességekről beszélve.)Régi ökölszabály volt a szívómotoroknál, hogy a fordulatszámtartomány 2/3-ánál húzták meg a tartós használati tartomány végét, amit igazából szlengben utazónak mondhatunk. Persze mivel ezeken nincs fordulatszámmérő, ezt nehéz meghatározni, marad a hanghatás és érzet, ami meg nagyon szubjektív, egy jobb sisak, vagy plexi a motoron sokat számít stb.
-
#31733248
törölt tag
válasz DigitXT #20709 üzenetére
Durva ez a történet, de sajnos nem egyedi. Az ilyenekkel szóba sem szabad állni, most már a srác is tudja...
(#20711) huszi.gyb
Köszi! Jelezd majd kérlek itt a topicban, mielőtt eladósorba kerül.
(#20713) Burt1793
"Ezt a 100-as utazót még óra szerint se hiszem el, persze, megy százzal sík úton, de nehogy már szeresse."
Egyértelmű... Volt már két hasonló nagyságú gépem is, nyélgázon mész az ilyenekkel 100-zal, de nem utazóban.
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #20714 üzenetére
Egyszerű, nyolcadliteres, kétszelepes variátoros blokkja van
Milyen az a variátoros blokk? Az nem a hajtás része?szőrszálhasogató... tudom...Econ: Írtam PÜ-ben.
A múltkor egy hasonló jelzésért 30perc pihit kaptam, mert itt akarom árulni Amúgy eladó most is[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
Micsurin
nagyúr
@csongi:
Mi a Foresight gyári vari szíj mérete?
Három helyen láttunk eddig háromfélét.The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz csongi #20723 üzenetére
Köszi
Akkor pedig benne vagyunk...
Van rajta most egy gyári kuplung (Polini, de a gyárival megegyező, csak a pofák hosszabbak rajta), egy Malossi Multivari 2000, és egy Malossi könnyített sport harang (Cakkozott, bordás szélű gondolom nem kell bemutatni titeket. ), és 27 grammos görgők. ezelőtt 25-ösök voltak.
Ezek előtt, a gyári setuppal 27 grammos görgőkkel (Malossi) tudta a moci óra szerint a 130-at és a 110-120-at tartosan.
Most megy mint a mérgezett egér, 25-ös görgőkkel meglepően szedi a talpát, 120-ig ott STOP.
Ha feltesszük a 27-eseket akkor lassabban de még mindig az eredetihez képest sebesen szedi a lábait 110-ig, ott elkezd gondolkozni és felkúszik 120-ra, STOP.Hol a hiba? Nem tudnia kéne legalább azt mint a gyári hajtás szettel? Merre induljunk? Apum nem bánja ha lomhább de szeretné ha tudná azt végre mint előtte.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz DigitXT #20725 üzenetére
Esetleg?
A súlyt se tudjuk most belőni, a 25-tel 120-ig mint a golyó szinte, a 27-tel meg 110-nél hezitál majd kimászik 120-ig.Mintha nem menne ki a szíj hátul teljesen.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz DigitXT #20727 üzenetére
Akkor nem értelek....
De hova lett? Kuplung gyári, Vari + harang Malossi minőségibb "sport" vonala illene tudnia azt mint a Honda tadzsikisztánban gyártatott gyárijának nem?
A rugót is hiába próbáltuk se a kapott sárga, se a fehér nem segített most lesz egy próba a gyárival az amolyan köztesnek tűnik.
Esetleg a megragasztott karbi szívat minket? Pedig most az jónak tűnne már...
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
csongi
Topikgazda
válasz Micsurin #20728 üzenetére
Talan egy picit mashogyan kellene szemlelni ezt a dolgot. Legalabbis en mashogyan nezem.
1. Vegsebesseg. Gyari adat a 120-125 ora szerint.
2. Ezeknel a vasaknal az utolso sebessegi tartomany mar sok ido kimotorozni.
Ezt a sebesseget maximalis fordulaton eri el. Ehhez pedig ido kell.
3. Mar a 100 feletti haladas is egy tulhajtott sebesseg, a magyar utakra ezzel a kerek merettel.
max 100 kornyeken erzem magam jol rajta.Nalam a max fordulat 5800. Itt nyelezve van, es kb 90-100 kozott valt el a pully. Eddig linearisan gyorsul
100 tol a gyorsulas lasabb, de a fordulat nem novekszik. Ergo nem forgatom szet, de nem is varok jobb gyorsulast, hiszen itt mar LE-bol kellene menni,es az fordulatszam nagysagatol fugg.
Elozni pedig ezzel a sarkannyal 40-50 temporol siman lehet. 70es temponal is abszolvalhato, csak ott mar nem kell kiugrani. De azert egy kis odafigyelessel siman megoldhato.Szumma:
Szerintem elsonek a fordulat /gyorsulas-sebessegi aranyt vegyetek figyelembe.
Aztan hogy 120 vagy 130 a vege, szerintem nem fontos. Azt a sebessegi tartomanyt igy is ugy is nehezen eri el, es az mar a gyilkolas kategoria.Az, hogy melyik a legjobb setup, az majd egy fordulatszam mero mellett derul ki.
Elet tartam es fogyasztas szerintem fontosabb, mint egy 130as vegsebesseg . . -
Micsurin
nagyúr
válasz csongi #20729 üzenetére
Nem egészen értesz, a gyári setuppal tudta, és érezhetően nem volt gyilkolva, nem szétforogva érte el a 130 at, ott viszont szépen megakadt és rövidebb távon tudta is.
Ahhoz képest most valami nagyon nem stimmel... Egy valag lóvéért cserébe aminek caakaz alkatrész újra cserélése volt a célja, akkor már jobb minőségre...
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
csongi
Topikgazda
válasz Micsurin #20730 üzenetére
Értelek
De a gyári setup is 130-nál már a 7000rpm tartományba volt. Az pedig a már a végefele van.Hiába görgő kuplung meg akármi, ha a végáttételt nem tudod elérni, akkor nem lesz nagy sebesség.
Szerintem mindkettő súlyú görgő képes összetolni a két tárcsát.
nincs lehetőség a két tárcsa közötti távolságot csökkenteni. Ehhez a tengelyből és a tárcsából is esztergálni kell.
Állványon mindegyik szíjjal össze ért a két tárcsa nálam, a végsebességem nem változott. Mindegy melyik hosszúságú szíj volt benne. A megindulásnál volt eltérés. A hátsó tárcsa elég jól tolerálja rövidebb szíjat.
Ami a gyári szíj sajátossága lehet(sosem mértem meg), a szíjnak a szöge.Szerintem sosem adta ki a HONDA a pontos paramétereit a szíjnak, és a beszállító sem gyárthatja le teljesen ugyan azt a szíjat utángyártott termékként.
Pont annyit jelent, hogy valamilyen irányba lesz eltérés a teljes gyári setuphoz képest.De variátor tárcsák szöge kopottsága illetve a szíjhoz való viszonya is befolyásoló tényező.
ha jól emlékszem 0,5mm maximális kopási ívet enged a manual.Illetve a gyárinál szerintem nincs jobb minőség. Mivel az egész rendszert figyelembe véve fejlesztenek.
A pully ami ugyan azt az önkenő tartós anyagot használja, szemrevételezés alapján mondom ezt.Digitxt jól mondja. A puli görgővel pont annyit lehet finomítani a rendszeren ami mér jó.
Aztán onnan már csak valaminek a rovására megy a játék, és nem is kis költségekről beszélünk.Azért ezeket csak mérnökök tervezik sok sok munkaórával, és a meglévő konstrukciókat finomítják tovább.
ebből fakadhat, hogy évjáratonként változhata görgő súlya, de a variátor tárcsa-tengely párosba van pár verzió. A karbiból is van kettő.Ez egy jó kis matematikai képletek sora.
Ha van affinitásod, excelbe is megcsinálhatod -
huszi.gyb
senior tag
Összeraktam a Dio ZX-et is, és hasonlóa problémával szembesültem, mint a Keeway esetén. Gyakrabban jelentkező hiba.
Keeway hiba: Megyek vele 1-2km után elkezd fulladni, leáll. Indítózás után lassan beindul, gázra fullad, alapjárat stabil. Egy idő után nem fullad gázra, megint megy pár km-t.
Dio hiba: Megy (elég jó erőben van), 100m után befullad gázra, alapjárat stabil, majd egy idő után megint megy 100m-t és megint befullad. Tegnap teletankoltam, eléggé barnás árnyalatű volt a benzin, azt hiszem ott kell keresni a probléma okát
Kezd alakulni a szezonban eladandó gépek sora.
www.dongosofor.hu
-
DigitXT
félisten
OMG: Eladó 8 darabos motorkerékpár gyűjteményem néhány darabja az asszony nomására. Ez a motorom is. Szezonra felkészített, rendezett papírokkal tulajtól. Hibátlan szervizelt motorral, alacsony fogyasztással kiválló utitárs. Koránál fogva, apró esztétikai hibákkal. Utálom a robogókat de azt mondom ez már ok! Tastes súlyos paripa, de alacsony súlyponja miatt jól kezelhető. Kissé lomha de ez kell is ha kanyarban borítva rángatnánk a gázt. Így is eldobaht! Pudingoknak nagyon nem ajánlom. Vegyenek Riga 12-őt.
-
nyogo83
senior tag
válasz DigitXT #20735 üzenetére
A múlthéten láttam a hódoknâl egy gyönyörû T-max-ot, világos aranybarna/pezsgô színû, az állam leesett.
Nem tudom pontosan mennyi idôs lehetett, de 5-6 évesnél tuti nem fiatalabb, azért nehéz megmondani, mert kinézetre, állapotra, kb ki lehetne szalonba rakni új motornak.
Yoshimura dob volt rajta egyedül, ami nem gyári.
A tulajnak családban van még kettô(asszony+gyereknek), ez az övé és behozta olaj/fék/szíj cserére és átnézésre, mert eladja.Nagyon kívâncsi vagyok mennyiért lesz meghírdetve.
-
DigitXT
félisten
válasz csongi #20738 üzenetére
250-es Maja volt, semmi extra. Amúgy egyetértek azzal, hogy kicsi lomha,
és biztos el is lehet dobni a kanyarban. Csak nem gáz rángatásra, hanem
a futómű miatt, esetleg még a kopott gumi is bejátszhat. Vagy, ha nagyon
nem "puding", az emberünk, akkor úgy ledönti, hogy leér valami, és nyekk.MÁS: kicsit kehes a Cygnus órája, most néztem GPS-szel, hogy próbálok
óra 40-et tartani, aztán az 43-44*, amúgy ugrál a mutató. Spirált cseréltem.Mindenesetre a távolságot jól méri, és "top speed"-en (GPS87) keveset csal.
(Belevert a 90-be emlékeim szerint, a kamerán kicsit "csalóka" lett a nézet.)*: gyanús volt, hogy annyi lehet legalább, mert van az utcánkban egy ilyen
figyelmeztető tábla, hogy tartsd be a 40-et. Kocsiban óra 40-nél nem jelez,
ennél meg óra 40-nél bőven villogott, szóval sanszos volt, hogy alámér...Szerk: de amúgy ezt a futóművet, meg ezt a "fékrendszert" (elől-hátul dob),
nagyon nem arra találták ki, hogy valós 80 km/h fölött jaszkarizzak. (Inkább
a Riga.) Az elindulás meg olyan botrányos, hogy szerintem törött a kuplung.
Folyamatosan menni akar, alapjáraton taszigatja a kasztnit, nagyon gyanús.[ Szerkesztve ]
-
Badboys
őstag
Nagyon úgy néz ki,hogy be hányt az automata szívató a motoron. Yamaha blokkos Maja 125 ccm. Teikei porlasztóval. A gyári a Malaguti oldalon 76000 ft annyira hülye nem vagyok,hogy ennyit adjak érte. Nem tudjátok,hogy milyennel lehet helyettesíteni? Nem horror áron. Esetleg a beszerzési helyet.A szerelő azt mondja átalakítja kézi szívatósra. Azzal sosem lesz baj mondja. Szerintetek melyik verziót válasszam?
-
DigitXT
félisten
válasz Badboys #20742 üzenetére
Mindkettő járható. A kézinek van sok előnye + egy hátránya: kényelmetlenebb!
A sok előny meg minden más. Nincs indítási nehézség "félmeleg" motornál stb.
Egyébként biztos van utángyártott "occó" is (76K-ért már karbi is szokott lenni).
Adott esetben javít(gat)ható, ideig-óráig elketyeg, ha szétesett, de inkább csere. -
Badboys
őstag
válasz DigitXT #20743 üzenetére
Nem esett szét csak nem nyit annyira,hogy teljesen nyissa a furatot. Úgy kb.félig nyit. Karburátort nem szeretnék cserélni mert teljesen jó. A szívatót kellene cserélni csak,de melyik a kompatibilis a gyárival ez a nagy kérdés? Be vállalnék egy bontottat is hátha bejön.Igen a kézi kissé macerás,de hát?
-
nyogo83
senior tag
válasz Badboys #20746 üzenetére
Talan mar irtam neked a gyari alkatreszekkel kapcsolatban a Budaorsi uton levo Malaguti markakereskedest.
Kerdezz rajuk, kicsit mas arakkal dolgoznak mint az Oem-parts, hatha tudnak valami kedvezobb arat.Pl jelenleg az Oem-parts-nal a gyari tuszelep+feszek 35ezer, a Malagutinal valami 12-15ezer korul vettem a gyarit.
Biztos nem lenne igy se olcso, mert sajnos gyariban semelyik robognak/motornak nem olcso az automata szivatoja. Talan csak a Keewaynel van igy, mert ahhoz fruttiert van minden, cserebe...nem tartos, eleg annyi
-
DigitXT
félisten
válasz csongi #20747 üzenetére
Jah, remélem a Lenoardo 250-re a helyére lehet majd pattintani.
MÁS: Cygnus kapott egy kis törődést. Mint a rakéta, vaze! Igaz, csak a
kertben próbáltam ki, majd holnap mérek. De ég és föld! Nem pörög a
hátsó kerék alapjáraton (ez önmagában is nagy szó), s nem egy kómás
csiga gyorsulásával indul meg, leejtve a fordulatot, hanem virgonc.Cserélve:
kockásra kopott gyári 12 gramm görgők -> Dr. Pulley 10 gramm
mindjárt elszakadó, atom repedezett szíj -> újszerű, elvileg kompatibilis
hajtóműolaj (amúgy szép volt, benéztem a hajtóműbe is, patika állapot)Kuplung hál'istennek NEM törött! Csak a rögzítő csörög benne a seeger
alatt és már tudom, miért nem raktam bele anno (még tavaly) azt sárga
Malossi kontrasztot: nincs 46-os dugókulcsom. Azóta se: sebaj, már
a rugó is eltűnt huszi garázsában... De "legközelebb" meglesz: cserélni
kell a véglehajtás szimeringet, mert okádja az olajat, de nem volt kéznél.
(Azért egy darabig biztos elmegy így is, mert volt még benne bőven olaj.)Ui: elég dzsuva volt az egész, kb., egy flakon féktisztító ráment, LOL.
Ja és visszaraktam a varióba hézagolót: bent volt a Dr. Pulley dobozában.
Kihasználtam a tavaszias időt, ahogy kell:motoroztamszereltem egy jót![ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Path of Exile (ARPG)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Építő/felújító topik
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest