Új hozzászólás Aktív témák

  • csongi

    Topikgazda

    válasz Micsurin #20730 üzenetére

    Értelek :)
    De a gyári setup is 130-nál már a 7000rpm tartományba volt. Az pedig a már a végefele van.

    Hiába görgő kuplung meg akármi, ha a végáttételt nem tudod elérni, akkor nem lesz nagy sebesség.

    Szerintem mindkettő súlyú görgő képes összetolni a két tárcsát.
    nincs lehetőség a két tárcsa közötti távolságot csökkenteni. Ehhez a tengelyből és a tárcsából is esztergálni kell.
    Állványon mindegyik szíjjal össze ért a két tárcsa nálam, a végsebességem nem változott. Mindegy melyik hosszúságú szíj volt benne. A megindulásnál volt eltérés. A hátsó tárcsa elég jól tolerálja rövidebb szíjat.
    Ami a gyári szíj sajátossága lehet(sosem mértem meg), a szíjnak a szöge.

    Szerintem sosem adta ki a HONDA a pontos paramétereit a szíjnak, és a beszállító sem gyárthatja le teljesen ugyan azt a szíjat utángyártott termékként.
    Pont annyit jelent, hogy valamilyen irányba lesz eltérés a teljes gyári setuphoz képest.

    De variátor tárcsák szöge kopottsága illetve a szíjhoz való viszonya is befolyásoló tényező.
    ha jól emlékszem 0,5mm maximális kopási ívet enged a manual.

    Illetve a gyárinál szerintem nincs jobb minőség. Mivel az egész rendszert figyelembe véve fejlesztenek.
    A pully ami ugyan azt az önkenő tartós anyagot használja, szemrevételezés alapján mondom ezt.

    Digitxt jól mondja. A puli görgővel pont annyit lehet finomítani a rendszeren ami mér jó.
    Aztán onnan már csak valaminek a rovására megy a játék, és nem is kis költségekről beszélünk.

    Azért ezeket csak mérnökök tervezik sok sok munkaórával, és a meglévő konstrukciókat finomítják tovább.
    ebből fakadhat, hogy évjáratonként változhata görgő súlya, de a variátor tárcsa-tengely párosba van pár verzió. A karbiból is van kettő.

    Ez egy jó kis matematikai képletek sora.
    Ha van affinitásod, excelbe is megcsinálhatod :)

Új hozzászólás Aktív témák