-
Fototrend
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
kcsa
veterán
szólok kollégának is, ő is jöhet roncsderbizni: neki a vízpumpa folyik, több vizet fogyaszt mint benzint
-
kcsa
veterán
jóóó, hát az ilyen hondás "hangaround" jellegű fórumtársak nem számítanak
-
kcsa
veterán
válasz balazs1011 #2992 üzenetére
Ez teljesen jó ár a Mitsuboshira, vedd meg nyugodtan. Dayco nálam egyelőre nem nyert. De ezt te is tudod
-
kcsa
veterán
válasz balazs1011 #2996 üzenetére
Italmondo korrekt hely, rendeltem már onnan.
-
kcsa
veterán
válasz DigitXT #3027 üzenetére
Inkább árnyalnám a képet: idáig nem (egyáltalán nem) találkoztam olyan szerelővel ahol nyugodt szívvel otthagynám a járművem, és kb. azt kapom, amiért fizetek. Ha drága, akkor sem. Innentől kezdve jön az, hogy ha valamit meg tudok oldani, akkor miért fizessek érte?
BTW hajtáshoz és fékhez nem szívesen nyúlok. Kymcoforum.com-on tele van szíjszakadásos tapasztalatokkal az 500-as közösség. Miért? Mert hozzád hasonlóan kivették a hézagolót
Egy olajcserét nyilván megoldok, meg rengeteg hasonló dolog van. Meg rengeteg olyan, amihez nem nyúlok.
Regényt nem írok, befejeztem
-
kcsa
veterán
Xciting 500 esetén, még az alátét iránya is számít:
Use stock parts including belt. Make sure inner washer (the one that go's on first before the rest of the variator), is flat up against the engine case, beveled side toward the engine case, flat side against variator. If in back wards front pulleys will be off center just enough to cause friction between belt and pulley causing heat on bush and inside sliding pulley. This will destroy your belt in no time. I would buy new (both) inner and outer pulley half's, and a new boss. And new rollers while u are at it.
Azért ez már amúgy olyan dolog, hogy szívesen leborítanám az enyémet is teljesen, és mindent végigméricskélnék gyári értékek alapján.
De ahogy fentebb már említettem: egyszerűen nincs olyan hely, ahova bemegyek, és 100%ig nyugodt lennék, hogy igen, mindent megmért amit kell, és úgy ahogy kell (szíjat sem csak úgy simán tolómérővel kell mérni jelen típus esetén).
-
kcsa
veterán
Egyébként is inkább a 6.3 jellemző arra az autóra, nem az 5.5
-
kcsa
veterán
válasz huszi.gyb #3131 üzenetére
Úgy gondolom, hogy itt dőlt el, hogy mennyire komoly a hely. Van olyan autószerelőm, aki majdnem órára meg tudja mondani hogy mikor fog ráérni - olyan is az elvégzett munkája, cserébe nem a legolcsóbb, de a kiszámíthatóság megér némi pénzt.
És pont ez az, amit mondtam, hogy motorosból ilyet még nem láttam - minden sz.rt összevissza elvállalnak aztán két cigiszünet között csodálkoznak hogy elcsúsznak.
-
kcsa
veterán
válasz huszi.gyb #3137 üzenetére
A szopóroller nyilván más téma, egyszer-egyszer becsúszik - bár hozzáteszem rutinos szemnek látnia kell ha lelakott szétgyilkolt nem karbantartott motorról van szó, akkor előre szól hogy nem biztos hogy úgy lesz az ahogy - talán kisebb a sértődés is.
De igen, ismerem az efféle embereket, ezzel nem sok mindent lehet kezdeni - max annyit, amit fentebb is említettem: kicsit emeltebb áron kell dolgozni, és akkor a hasonló sz.rrágók elkerülnek, "me' drááága". -
kcsa
veterán
válasz -Mosquito- #3150 üzenetére
Nekem kimaradt (én méretemben nem volt) kolléga viszont nagyon szerette - mégse egy ContiTwist . De ha nem, hát nem
-
kcsa
veterán
Ha enyém össze lesz rakva, akkor se megyek veletek
-
kcsa
veterán
Persze, vicceltem, nyilván mentem volna. Csak a sok ön- és közveszélyes görhokedlissel racsingolni na...
-
kcsa
veterán
Tessék hogy ti is szórakozzatok. Ez elvileg egy vonóhorog, gyakorlatilag első blikkre másnak néztem
-
kcsa
veterán
Vesz a halál gyári BT headsetet 40k+ áron. Némi áskálódás után kínából ~10k free shipping, és meglepően jó. Persze nem olyan húdeszép, de a lényeget tudja. Ha fele annyit tud, akkor is negyedannyiba került
-
kcsa
veterán
válasz -Mosquito- #3253 üzenetére
Szabad mosolyogni és véleményt formálni, de sok éve rendelek mindenféle elektronikát kínából - ezen is vacilláltam, és nem csalódtam egyelőre. Más tészta hogy egy hónapja nem használtam mert ugye...
Aztán akinek fontos a márka és meg tudja fizetni vegye azt. Ilyen egyszerű.
-
kcsa
veterán
válasz -Mosquito- #3260 üzenetére
Nyilván van amin nem érdemes spórolni.
Szerviz hiánya ilyen eszköznél nekem nem fáj, úgysem javítanak - garancia időn belül és túl is cserélnek. Csak amíg garis nem neked (a vevőnek) fáj, utána persze annál jobban.Viszont ahányat láttam, tesztet olvastam, stb., egyik se volt hifi hangzás.
40k-t (sok esetben még ennél is többet) egyszerűen nem ér meg nekem az egész, 10k-t igen, ilyen egyszerű
De hogy más is legyen: szétszedtem a Kymcot. Orridom biztosan javítható lenne, de egy ép csavarfészek sincs már rajta, plusz összevissza repedezett. Belső burkolat is szanaszéjjel tört, csavarfészek ott se sok maradt. Jobb szoknya még kuka, a többi elem egész jól megúszta...
szétszedni nagy szívás...
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
Ja és beállok a sorba én is kormánycsapágy cserére...
-
kcsa
veterán
-
kcsa
veterán
Egész hétvégén robogóztam... oh wait...
-
kcsa
veterán
válasz balazs1011 #3286 üzenetére
csongi már mondta, de lassú haladásnál rossz úton zörgés elsőre nekem is féknyeregnek tűnik - párszor már engem is átvert. Ha sok időd van, szedd ki a betéteket hátul és indulj el úgy
-
kcsa
veterán
Honda SH jó lehet, más tészta hogy nem annyira szép
Új hozzászólás Aktív témák
- TCL LCD és LED TV-k
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Formula-1
- Horgász topik
- Nintendo Switch
- Jobb zoom, egyszerűbb kijelző - megérkezett a Sony Xperia 1 VI
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Háztartási gépek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen