Új hozzászólás Aktív témák

  • longwild

    aktív tag

    Átvettem a gépet tegnapi nap folyamán.

    Nos az eredmény:
    - fékbetétek cserélve
    - gyertya cserélve
    - szíj, görgők, csúszkák cserélve
    - víz hőszenzor cserélve

    Mintha nem is az én motoromat kaptam volna vissza,
    - nagyon csendes lett (gondolom a görgők csörögtek benne, öcsém már kérdezte is, hogy nincs ennek valami csapágy baja? ),
    - a kipufogó hangját is hallom (valami más zaj - gondolom a varió környékéről (szíj?) - elnyomta eddig, de mivel első motorom volt abban az állapotban, így nem tűnt fel... )
    - királyul megy is az előző állapotához képest (közvetlenebb gázreakció),
    - a srácokat megkövetem, volt olyan fékpofám, amin alig volt már kopó réteg -> fék is nagyon jó lett DE!

    A napi első indítás után kialakuló magas alapjáratot nem sikerült megoldaniuk. Beindították, hogy nézd nem magas az alapjárat. Mosolyogtam, hogy mehetek vele egy próbakört? - Persze!

    - Mentem két karikát a parkolóban és woálá! Mikor visszaérkeztem még meg sem álltam, egy csapatként kérdezte az egész szerviz, hogy na na? Én ingattam a fejem, a srácok meg összeomlottak :D

    Abban maradtunk, hogy téli kanyar lesz ennek a javítása, mivel télen a 0 fokban nap közben is többször lehet hideg blokkal indítani, nem csak reggel. De nem szabadulnak tőlem ;]

    szoftver szakmabeli && Beverly250

Új hozzászólás Aktív témák