-
Fototrend
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
csongi
Topikgazda
Szij csere kuplung betet felujitas projekt indult, hetvegere remelem kesz lesz. RMS gorgo helyett valami megfizetheto gorgot tud valaki? 10 ezret ment el es mocorog a belseje, egy par pedig kockasodik. A kuplung betet meg kemeny mint a beton, szoval nem csodalom hogy remegve indult meg, elcsuszott es hol fogott hol nem.
-
üszök
őstag
Az én Phantom Maxom is 2006-os az is karbis.
Egy tipikus frissen hozott motort láttál. A nagyja így néz ki érkezéskor.
Az Olaszból jövő motorok 90%-a le van mattulva,itt ott törött repedt,kipufogó minden rozsdás. A Hővédő rács,bukta eredménye gondolom. Én olyan rácsot vettem eredetit,márka kreskedőtől vagy 6 éve 5k körül,teljesen újat."Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
DigitXT
félisten
13K-ért felültem a szopórollerre: most azt nem részletezném, hogy mennyit
szívtam, mire rájöttem, hogy a platnicsatlakozás már RÖGTÖN kontaktos...
De hogy egyetlen képem van, hogy működik! És fél órára rá az egész leég?
Röviden és tömören ez DigitXT klasszik. De majd "2.0-ban" megcsinálom... -
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #2503 üzenetére
Naa mégis csak készül a következő projekt?
Én ma este majdnem ráborítottam "kedvenc" szomszédom autójára a Maját... Persze nem direkt. Feltettem sztenderre, mondom mintha szarul állna. Erre leugrott róla. Szerencsére elkaptam reflexből... Stabilan leállítottam betonra, majd leláncoltam a korláthoz. Most már ott marad reggelig.
www.dongosofor.hu
-
-Mosquito-
őstag
RMS görgőből x@r. Gyári elmegy 25-35eKm-t is,(kemény/hangos) de figyelni kell nehogy a görgőből kijöjjön a persely és kampec legyen a varió. Malossi max 8-10eKm-t bír. Esetleg Piaggio kereskedések. Kék színű görgőik,nem tom mennyire jók. Kuplung ferrodoljának és harangnak csiszolópapírral essél neki. De lehet ilyen okosságot is csinálni.
Jobban megtapad/beleharap a kuplung a vájatokon meg kivezetődik a por is és még hűti is. Ha meg cserés a kuplung akkor fel kell ferrodolaztni,vagy egy új 5 pofás kuplung a City Bike-től. Valami 17 pénz.[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #2505 üzenetére
Vagy vehet bele Dr.Pulley HiT kuplungot: azzal olyan a rajt, hogy beszarsz.
Feltéve, hogy hozzá van hangolva a varió, és van kakaó, mikor belecsap. -
csongi
Topikgazda
válasz DigitXT #2506 üzenetére
Annyit mar nem szanok ra, ez a teljesitmeny nekem igy eleg. Csak ha lenne egy arnyalattal jobb mint az rms azt meg mehvennem. Igy is 30 ezer lesz es szerelo nem er hozza, de nem a penz miatt.. A pulley ar kulombozetet inkabb odadnam, de feluletesek, es ez engem fusztral. Ne legyen mar extra egy vario haz es a kotnyezetenek a kitskaritasa es Portol valo kifukas. De ezt mar nem igazan csinaljak meg, viszont az arat elkerik.
Mosqi: Megy a kuplung ferodorozni egy puhabb kerul bele. A bordazast most kihagyom. -
DigitXT
félisten
Mondjuk ehhez pont nem kell rakétatechnikusi diploma, szóval megértem.
A harangot én sem gányolnám úgy szét. De csiszolópapírral se mennék neki
kézből... Elég ha kicsit excenteresre csiszolod, máris minden bajod lesz vele.Görgőből nekem jó volt a Malossi, meg most a Pulley is nagyon bevált...
Élettartamát értelemszerűen még nem tudom, de azt mondják, hogy "sok".
Ha kétszer annyit elmegy, mint a Malossi, akkor simán megéri a 1,5x-es árat.Szerk: ha esetleg félreolvastátok, én a HiT kuplungot írtam (érdekességként).
Nyilván nem valós javaslatként, mert durva ára van a használt vasainkhoz.
De előbb vennék egy olyat, mint egy ilyen kisiparilag "összekaszaboltat".
Mertugyebár ha az a cél, hogy jobban betapadjon, hát az biztos betapad...
Emez meg lehet, hogy szétrobban adott fordulaton: nálam megtörténne.[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz DigitXT #2503 üzenetére
ha visszaemlékszel az utolsó privátomra, mintha említettem volna hogy gagyi az egész kivitelezés
@2509: én is gondolkozom azon, hogy a gyári ferodol réteget lecseréltetem puhábbra. Kymco fórumokon más is szenved azzal hogy sokat csúszik, aztán meg nyekereg (nekem is, ha már forró) - cseréltek, és utána jobb lett sokkal.
[ Szerkesztve ]
-
csongi
Topikgazda
A csiszolás akkor ér valamit, ha a ferodo réteg cserélve van, vagy a kulung pofa. Elég barbár künek kell lenni ahhoz, hogy oválisra csiszolja , felületi csiszolás annyit kell, hogy a szineződés eltünjön. Lelki megnyugvásnak jó . De ha ferodo üveges kemény szar akkor mindegy, olyan mint... Én most a poféknak a csapjait is felpolíroztam Könnyedén elfordul rajta. Digitxt: Görgőméretem 25x22x27,3 Malossiba nem találtam eddig, vagy elég drágán.
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz -Mosquito- #2520 üzenetére
az "ez" arra vonatkozott amit linkeltem?
Én idáig csak gyárival és doktor pulival foglalkoztam, azok jók voltak. Most Polini van a Polini variátor miatt, az volt benne, de rommá kopva. Viszont nem esett ki a belseje, ha ez már jónak számít
-
DigitXT
félisten
Ha az RMS még arra is hajlamos, akkor igen, jónak számít.
A kivétel erősíti a szabályt prsze
Szerk: mondjuk a légszűrőszivacsuk elmegy kategória. Azért a
gyárin látszik, hogy jobb minőség (két réteg stb.), de: elmegy...
Majába a papírszűrő meg tökugyanolyan, mint előtte volt. Lehet,
hogy már az is RMS volt. Akkor az az előtti: nem tudom LOL.[ Szerkesztve ]
-
-Mosquito-
őstag
Igen,arra. Némelyik görgőben forog a persely. Ez addig szokott jó lenni míg ki nem jön és meg nem eszi a görgő kosár oldalfalát.
RMS, variárort,kuplungot/harangot,görgőt is (és egyéb cuccokat is) csinál és mint "gyári" beszállító néhány markánál. Nem egy Malossi.olyan közepes minőségnek mondanám.Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
kcsa
veterán
válasz -Mosquito- #2524 üzenetére
Azt nem tudtam hogy gyári beszállító is lenne. Már csak a híre miatt is rácsodálkoztam, de hihető
-
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #2528 üzenetére
Az is lehet, hogy megöngyilkolta magát...
-
AndrewTdi
addikt
válasz -Mosquito- #2528 üzenetére
Ott a kedvenc molinód!
-
DigitXT
félisten
válasz AndrewTdi #2530 üzenetére
Egyébként ezt nem értem. A pálya üzemeltetője enged fékhibás
gokartokat körözgetni? Nem fél, hogy egyszer nem röhögés lesz
a vége a becsapódásnak, hanem sírás és egy kártérítési per?Szerintem amikor elindult, még volt rajta fék.
Mintha azt írta volna, hogy eleve szivárgott a fékfolyadék. Necc...
(Ezt azért az üzemeltetőnek észre kellett volna vennie, ha átnézi
a gépeket. De mindegy. Nem jó reklám a pályának szerintem.)[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #2531 üzenetére
Nem Silverkartos volt a minőség.
A gépek (és a pálya) műszaki állapota jelentősen elmaradt attól.
Nem volt biztonsági öv, bukókeret (néha fék )
Az egyik gép bal első kerekéből hiányzott egy kb 5Ft-osnyi gumi (kilátszott a vászon). Elmegy az még felkiáltással elintézték.
Amúgy jó buli volt, a pálya vonalvezetése jobb volt, mint a Silverkartos, sokkal tempósabb, szélesebb volt.Plusz ha leszorítottak a pályáról, volt menekülőút a fűre (Ugye Andrew?)
www.dongosofor.hu
-
-Mosquito-
őstag
válasz DigitXT #2529 üzenetére
Arra tippelnék én is,vagy kikerült/hetet valamit.. Mert ezt így összehozni.
Gokart.
Első futamon nem volt semmi gond. Aztán... Kiintenek mindenkit,jobbos kanyar vissza a pit stop-hoz majd fék,fék,fééék.. de nincs! Kerítés meg jött.. az fogott meg.. Szerintem a bilincs lazulhatott meg a féktartály/munkahengeren,eresztett majd levegős lett. Tiszta dzsuva volt a fékcső a csatlakozásnál.Andrew:
Szerintem megyünk mi még oda.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #2533 üzenetére
Egyébként mennyit mentetek, és mi pénzbe került? Gondolkodom
egy Silverkartos gyakorló napon. Kezdésnek az akciós 3 alkalmas
jegy is elég: nem tudom, hogy a teljes nap mennyire kihasználható
(van-e értelme 12K-t kicsengetni, aztán esetleg 4-5-öt menni csak).Plusz ha leszorítottak a pályáról, volt menekülőút a fűre
Hát ezt meg se hallottam... Úgy tudtam a gokart "no contact" sport. -
AndrewTdi
addikt
válasz -Mosquito- #2534 üzenetére
Oda is. Meg Kecsón is fasza a gokart pálya, megkukkantottam.
Kéne kigyűjteni egy-két "vidéki" gokart pályát és egy motoros túra alkalmával letesztelni őket csapatostul.#2535) DigitXT: huszinál nem volt kontakt, inkább csak balra kanyarnál belülről megelőztem és a következő jobbos kanyarhoz közeledvén kicsit szorítottam a kanyar belseje felé, fogtam az ívet kénytelen volt kifékezni.
Csongi báttyánál volt kontakt. Érthetetlen okból besatuzott elöttem.
[ Szerkesztve ]
-
-Mosquito-
őstag
válasz DigitXT #2535 üzenetére
Ketten,hárman szeretnék bevenni egy adott kanyart ott senki sem dzsentlemanus. Menj előre te,nem menj inkább te.. Küdjé bázbeg. Ilyenkor előfordul a kontakt,fűnyírás,esetleg pacsi a hátadra gokarttal.
Andrew:
Benne vagyok.[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #2538 üzenetére
Értem. Nekem egyetlen gokartos élményem a Silverkart nyílt nap volt.
Ott már azért belengették a kék zászlót, mert a mögötted jövő egy tizeddel
gyorsabb volt. Picit túlzás. Klasszikus értelemben vett futam ott nem is volt.Az első "futam" után azt hittem, hogy egy csomóan leköröztek, pedig csak
annyi volt, hogy gyorsabbak voltak a pályán. Ezért kellett elengednem őket.Aztán idővel ez megszűnt. Mondjuk a legjobb csata az volt, amikor huszi
jött mögöttem, s el kellett engednem (néhány tizeddel jobb volt: puff a kék),
erre közvetlenül utána hibázott, nagyon ráestem: neki is belengették... LOL.
Aztán egy-két kör után éreztem, hogy ez sok lesz. Magamtól engedtem el.
De pozícióért küzdeni? Ugyan... Az előzések szinte mind "lekörözések" ott.
Aztán más kérdés, hogy tudnak szervezni cégeknek "rendes" futamokat is,
de az utcáról beesőknek csak ez a Time Trial jellegű szerveződés van talán.
Ilyen szempontból tuti szórakoztatóbb ott, ahol van egymás ellen küzdelem. -
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #2539 üzenetére
Ezért volt jobb a pálya. Silverkartnál úthiba mentes, viszont szűk. Nehéz beférni. Igaz a betonos pályán sem volt könnyű beszúrni (volt, hogy Mosquitot meg akartam előzni, és durván megpördültem, majd 2 kanyar hátrányt szereztem). De itt több ív volt, amin tudtál haladni. Silverkartban leginkább egy, többé-kevésbé kiszélesítve.
Mondjuk, ha nem akkor megyünk, amikor ingyenes, és ekkora a tömeg, akkor lehet, hogy nem zászlóznak ennyit...
www.dongosofor.hu
-
Grillo
senior tag
Na, rátelefonáltam ER RE, szimpatikus eladó, hang alapján 40 körüli, ráadásul a szülővárosom mellett, már csak keresnem kéne valakit otthon, aki megnézi, és nem utazom 500 km-t feleslegesen. Mondjuk legalább a családot is meglátogatom.
Olajat cserélt rendesen, idén kell hűtővizet, valamint a gumik ezt a szezont még megfutják, de jövőre mindenképp cserések.
Szíj, görgők a szerelője szerint ok, az oldaldobozokat ő is utólag vette, azok karcosak, de a robogó rendben van, nem tud törésről, vagy javításról.
18k van most benne, ő munkába járásra használja, 2009-ben vette 4k km-rel egy öregtől, az azt jelenti, hogy évi 3-4k km, ami reális is lehet, vagy nem. Végül is 80 munkanap 50km-es távval.Tegnap rájöttem, hogy nekem a Beverly kényelmetlen, nincs lábtér. Scarabeo jó volt, bár ott is leghátra kell tolni az utasülést.
Ha ez lesz végül, akkor fasza lesz az első út, egyből 250 km.
Én, ha valóban minden ok vele, max 300 000 forintra gondoltam, vélemény?
-
Grillo
senior tag
válasz -Mosquito- #2547 üzenetére
Tudom, hogy ugyan az. Egyértelmű, hogy 330-ról indulunk.
A vicc, hogy szerintem a drágább hirdetés számán hívott vissza, mert egyik számon sem vette fel először, mikor kerestem.
-
-Mosquito-
őstag
Ja,jó. Azt hitem feladvány lesz.. Találjuk meg a különbséget a két motor között.. Ha ez Magyar akkor valamiért nem stim a műszaki vizsga érvényessége.. Lehet elírás,véletlen is.. Hétfőn láttam egy feketét. Rendes egészséges dobozok vannak rajta. Kérjél több képet és infót és ha az alapján tetszik/jónak tűnik akkor vedd meg.
Mentem az 500-sal,nagy kerék tetszett.de a bilin ülő effektus nem. Na meg lábaimat sem tudtam chopperesen előre tenni. Ez magánvélemény volt!Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Grillo
senior tag
válasz -Mosquito- #2549 üzenetére
Stimmelhet, mert elmondása szerint az első tulaj lebetegedett, és nem is használta a robogót sokáig, ezért is adta el. És ha mondjuk 2009-ben, mikor megvette, vizsgáztatta le, akkor kijön a 2015. Első műszaki továbbra is 4 évig érvényes?
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
- Gyúrósok ide!
- Autós kamerák
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Dark Souls sorozat
- Renault, Dacia topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Villanyszerelés
- Realme Pad – vissza az iskolapadba
- További aktív témák...