-
Fototrend
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Brogyi
senior tag
válasz longwild #2349 üzenetére
Már több napja eszembe jutott, hogy mindenképpen kipróbálnám a következőeket a motorodon. Indításnál mikor kialszik a diagnosztikai lámpa akkor nem önindítózol hanem kikapcsolod, majd újra be, és csak ezután indítózol ha kialudt a kontrollámpa. Így hogy alakul az alapjárat? Legalább 10 nap reggelente így indítanám, és az eredménytől függően van megoldás vagy válaszút. Persze a tendencia már látszik a harmadik után is.
Írd meg mi a helyzet az ilyen start után. -
-
Grillo
senior tag
Na, megnéztem EZT a Scarabeot.
34k km van benne, srác 3 éve vette, ő belerakott vagy 15k-t, előtte valami idősebb pacáké volt.
Szíjat ő nem cserélt, olajat elmondása szerint többször is, fékbetétet. Gumik 1-2 évesek.
A fényezésen sok a karc, az orridom alján, a sárvédő felett egy csíkban le van kopva, talán Tucánótól lehet?
Törést nem láttam, bár 1-2 helyen az illesztések már nem állnak tökéletesen.
Kipu szép állapotú, hidegen indítva is szép, visszafogott hangja van, 1-2 percen belül visszaállt alacsonyabb alapjáratra, nem füstölt.
Gázt szépen veszi, nem torpant hirtelen visszaejtve, vagy digitálisan használva sem, faluban, dimbes-dombos részen tudtam csak próbálni, óra szerint 80ig szépen húz. Fékek fognak, bár az első csikorog, nem tudom, baj-e. Féktárcsákon látszik, hogy nem újak, az első kicsit vállas (ezért a hang?).
Ahova beláttam, minden száraz volt, visszajelzők, lámpák működnek, foncsor ép (Hexagonokon az összes fos volt), oldaltámasz, középtámasz fasza.
Ülésen az első szélén, a varrás mögött kicsit már foszlik, az legkésőbb következő idényre újrahúzandó, a háttámla bőre repedezett, látszik, hogy a nap dolgozta meg valószínűleg.
Műszaki jövő év júliusig van.
Alapvetően tetszik, nem zörög, de állva van egy kis mellékzörej a meghajtásnál, srác szerint valami lazább alátét, de emiatt sem ártana hozzáértővel megnézetnem. Bár lehet, már a görgők nem az igaziak, bár, ha 15k óta nem cserélt még szíjat sem, akkor lehet ott más is kopott.
A motor magyarországi, ő a második tulaj. Vácra jár be vele dolgozni heti 2-3 alkalommal (valami hosszú műszakos), aztán most nézne valami nagyobbat (meg a fiának is meglett a nagyjogsi).Vélemény?
Ja és bendzsi forevör!
[ Szerkesztve ]
-
csongi
Topikgazda
Hat pont le van hajtva nagyszervizig. Minden cseres, gyertya, szurok, fekfolyadek, hutofolyadek, Olajok, szij vario,a kuplung is lehet a vegehez kozeledik.
Ebbol az arbol engedni kellene neki. A fekeket at nezni, attol mert valla van meg hasznalhato a vastagsagtol fuggoen. Ha mar le van kabatolva akkor elektromos csatlakozok atnezese.
Mielott elhozod toltest meg kellene merni.
Ezzel meg kalkulalj es elvezet lesz nem bosszusag.
A festes nem erdekes, azt ugyesen kezzel fel lehet polirozni, sokat javit rajta.[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
-
csongi
Topikgazda
válasz longwild #2360 üzenetére
Normálisabb festékes cód alapján kever ki egy pici adagot ilyen körömlakkos kis üvegbe, azzal be kenegeted oszt jónapot, ha nem tetszik, akkor újra kell az idomot festeni, vagy teszel ode valamilyen matricát Grillo: Max a 200. És ha már le van kabátólva egy szelep hézag állítás sem árt neki. Egy rutinos szakinak is Kb 20 óra meló, és alkatrészeket is meg kell venni. Viszont ha ez meg van akkor tudod a vas rendben van és nem majrézol hanem motorozol .
-
Grillo
senior tag
válasz huszi.gyb #2363 üzenetére
Hát, 300-ig belefér, ha amúgy nem találok mást, a 400 a legteteje, de abban már papír és szerviz is jó, ha lenne.
Az a baj, hogy rohadtul szar a kínálat, és most az autó is kiesik alólam 1-2 hétre.Volt egy Burgman a X. kerületben, még tegnap aktív volt, de ma már nem él a hirdetés.
-
DigitXT
félisten
Na, alig két hét, és ideért a PowerLED féklámpaizzó Szingapúrból.
Eszementqrvajó fénye van, azonnal kapcsol, fogyasztása töredéke a
hagyományos izzós megoldásnak, élettartama örökélet+1év. Szuper! -
csongi
Topikgazda
Akkor ki jon szombaton Kecsora?
Jah es koszonom a pinloc sagitseget, targytalan, majd az osszel lesz esedekes! -
Bogyó bá'
nagyúr
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Brogyi
senior tag
válasz Bogyó bá' #2373 üzenetére
100x volt róla szó. Szerintem valamelyik fejesnek gazdasági érdekeltsége van ez ügyben, és az ő érdeke, hogy ne legyen bevezetve. Mindig a német példát követik, de most nem akarják egyik országot se követni.
A minap egy Aprilia RS 50 --t láttam rendszám nélkül. Kis buta 4x felírta rá hogy RS 50. Az a motor nem segédmotoros kerékpár! Így kötelező rá a rendszám. Egyébként gyorsabb a te csótányodnál.
Helyzet ua a Leonárdo-val. Abból se készült 50-s, és még lehetne ezt folytatni.
Még csak annyit annak az RS 50-nek jobb fékje van mint nekem.[ Szerkesztve ]
-
-Mosquito-
őstag
válasz -Mosquito- #2294 üzenetére
Minden a terv szerint halad.
1. Mosquito
2. Csongi + Tesó Kecskeméti csatlakozás.
3. Andrew
4. Digit ?
5.Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
csongi
Topikgazda
En nem ertem, miert kell ebbol ekkora ugyet csinalni? Rendszem vagy azonosito tabla. Miert kell parhuzamot vonni a muszaki vizsgaval? De ha muszaki, akkor kerdezem en, ket evente nem lehet kibirni egy 3000Ft os osszeget? Egyebkent is elkepeszto milyen allapotu kismotorok kozlekednek, fek vilagitas semmi. Szoval rendszam oszt kesz. Persze aranyosan, egy kismotorra par ezresbol legyen meg. A rendszer adott, csak tobb adatot kell feltolteni. Gorenyseg lenne nagymotor szintu arakat hasznalni. Itt van helye. meltanyosaggnak.
A cikkironak meg nem artana jobban bele melyedni mielott tollat ragad, mennyi is az a keves fogyasztas? Es miert is jo ha ketutemu robogok kozlekednek? Talan nezzen szet az elmaradottabb orszagokba ahol ezek a jarmuvek kepzik a fo kozlekedesi eszkozt, es komoly gondok okoz a taknyolasuk, es fustolesuk, a fogyasztasrol nem is beszelek.[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
válasz -Mosquito- #2375 üzenetére
Még DigitXT-vel beszélek, de valószínűleg én is megyek.
üszök: Pont ezért nem támogatom. Amúgy jó lenne. De itthon tuti olyan sarcokat vetnének rá ki, hogy nem érné meg foglalkozni vele.
De a
125250/50-esek engem is idegesítenek. Majának nyeleztem egyik egyenesben, és majdnem megelőzött egy...[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
kcsa
veterán
válasz -Mosquito- #2375 üzenetére
Bár már régebben említettem hogy megyek, de ez ma kiderül hogy be tudom-e tartani
-
csongi
Topikgazda
Remélem mindenki tud jönni4
Bogyó te nem tartasz velünk? -
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #2375 üzenetére
Lehet valami kb. időzítést kérni az egyes programpontok mellé?
"Régi 5 úton mennénk le Kecskemétre a gokart pályára."
Ez megvan, hogy 9:00-10:00 lenne... (+/- 15 perc, de ha jön huszi,
az utazónk biztos nem lesz 130: Majának az "nem kényelmes"...)"Itt találkozunk Csongival."
Az nem derül ki, hogy végül az SPD-s rendezvényre 3500 JMF-ért
bemegyünk-e, és ha igen, akkor ott mit is csinálunk? Megvárjuk a
12:00-13:30-as szabad pályamotorozást? Vagy mi lehet érdekes?Ha viszont nem megyünk be, akkor miért megyünk Kecskemétre?"Ezután egy süti/fagyi Soltvadkerten a Szentkorona Cukrászdában."
Ez így nagyjából délelőtt, vagy délután, vagy a jóégtudjamikor?"Majd Gokartoznánk Kiskunlacházán. "
Gondolom ez sem "sok órás" program: a nyílt nap ugye az volt."Innen haza a 51-es úton,majd Dunaharaszti OMW kúton búcsúzunk egymástól."
Tervezett érkezés időpontja? (A sok kérdés nem véletlen. Lehet,
hogy nincs egzakt válasz mindegyikre, de nem egyszerű az eltáv.)Tudom, akkor marad a solymári Traktortalálkozó. Muhaha. -
kcsa
veterán
válasz DigitXT #2396 üzenetére
Részletes válaszokat kell adni a várható kérdésekre? Fejben előre lezongorázod a felszínre kerülhető problémákat?
BTW lehet csak én vagyok öreg, de miért is kellene (főúton) 130al utazni?
De szórakozz csak a programajánlatomon, ha lesz gyerek értékelni fogod az ingyenes/olcsó de gyereket lekötő eseményeket Bár ahogy rákészülsz arra hogy elkéredzkedj, látom a gyerekről sem te fogsz dönteni
-
DigitXT
félisten
Gyerek (szerencsére) egyikünknek sem hiányzik. Az "elkéredzkedésen"
már túl vagyunk, viszont "konkrétumok" nélkül nincs eltáv. C'est la vie.A 130 csak példa volt (korábban volt róla szó, hogy mennyi is az út oda).
Amúgy én sem szeretek annyira tekerni. Zabál is a gép, figyelni is kell...
Bár, még mindig jobb, mint 150-nel. (Egy 90-100-as utazó nekem tök jó.)