-
Fototrend
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-Mosquito-
őstag
Tegnap 300km ma 500km-t gurultam. Néhány kanyart érdekesen vettem mert a karom picit éreztem..
Nem hangzik rosszul a Vaskapu. Viszont én Bledbe megyek valamelyik p,sz,vas ebben a hónapban.
Huszi:
Én nem a benzinre gyanakodnék. Inkább a piszkos tankra. Első körben én átmosnám.Sirkero:
2A Dunakeszi,Balassagyarmat,Zvolen,Besztercebánya,onnan a 14-es szerpentin 2-3x megvolt. Vissza Besztercebánya ott kajáltunk. Majd Zvolen,Selmecbánya 51,524-es út,Sahy,Dunakeszi.
Besztercebányán is mértek. Ursula vágta a pofát,hogy nem tud kiinteni,mert szabályosan haladtunk..Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #2453 üzenetére
Piszkos tank, hát persze... (Varázsütésre az lett a MOL kúton.)
-
-Mosquito-
őstag
-
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #2455 üzenetére
Tessék már gondolkodni. Adott egy probléma, ami tankolás előtt soha nem jött elő. Tankolás után kezdődik el, akkor mi is okozhatta? Hm? Amúgy te is azon a kútfejen tankoltál tegnap? Csak mert ez nem MOL fikázás, hanem egy igen konkrét tankolás.
Egyébként én leszívnám a p*csába a problémás lónyálat, bele a normális benya, és pont. Max. a maradék szart higítva használnám fel idővel, nem szenvednék vele.
Szerk: jah, a kis Majának sem volt ilyen gondja 15-20K kilométeren, de most hirtelen, ebből a szuper üzemanyagból megtankolva lett. De biztos a tank piszkos. Tudod mit? Piszkos! Mert belekerült ez a szutyok. És amúgy rájöttem mire jó: ha fell kell gyújtani a gépet a Dunába belökés előtt.
Neked nem volt gondod, így a gond nem is létezhet. Tiszta sor.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Technikailag még nem, de így is bosszant a dolog. Érted: semmi gond, semmi gond, puff neki, szar benya, erre jön, hogy á-á! A benya nem lehet, mert nekem még sose... A logikátlan dolgokat nem csípem. Bár, ha ez a szuper "alkoholista" benya szétoldott valami évezredes piszkot a tankban, végülis miért ne? A Shell100 meg babusgatja.
Szerk: srácok, ne aprózzátok! Legközelebb mindenki egy teletank E85! Na??? (Lehet, még a Varadero is belengetné a lengőkarost, és nem lenne hosszú a túra?)
longwild: neked is javaslom! Túl magas alapjárat? Hűtse le alkohollal!
[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
válasz -Mosquito- #2453 üzenetére
Na nyugi emberek. Minden ötletet meghallgatok. Ma kiugrottam Dobogókőre... Fogyjon ez a sz.r (Holnap ha nyitva érem a Baumaxot veszek egy kannát, és leengedem). Jelenleg ezt nem tehetem meg... még 100km, újra Shell 100. De a biztonság kedvéért leszívtam az aljáról majd' 1 litert. Egy porszemet nem találtam benne, viszont érdekes volt. Emlékeim szerint a benzin "belseje" nem szokott "hullámozni". Olyan volt, mint amikor a teában a cukor nem keveredik el, de már oldódik.
Tapasztalatok: Hidegen nem szabad neki gázt adni, gáz nélkül indul. Viszont indítás után mindig kell egy kicsi gáz, különben leáll (nincs alapjárat).
Holnap meglátom közvetlenül a tankból leengedve mit produkál. Egyébként most egész normális lett a fogyasztás... 121km-re 4,13. Mondjuk ahhoz képest, hogy ebben volt egy túra, meg egy két személyezés városban.
www.dongosofor.hu
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #2460 üzenetére
Huszi vazze: nekem van kannám és csövem is... Szerinted?
Grillo: de, lehet. Ha a MOL95 valójában E10, és kellően alkesz...
Csak kicsit meglepne. Ha ezután, feltankolva jó benzinnel meg jó.
De pont ezért írtam: mi ez a papírkutyaság? Következő túra E85?
(Lehet, hogy rövid túra lesz, de legalább tiszták lesznek a gépek.)ON: ha tényleg volt valami oldódásos+tömődéses történet, az már
"elvihette magával" az alapjárati fúvókát is, és azon már a Shell100
sem fog segíteni, csak a karbi tisztítás. (Vinnem kéne műszakira.)[ Szerkesztve ]
-
csongi
Topikgazda
Szerintem nem kell ebbol ekkora ugyet csinalni! Ki kell takaritani a tankot meg a karbit oszt jonapot! Egyszer eljon mindegyknel ha tetszik, ha nem!!
Ha ezzel megvagy nyugodtan tehetsz bele egy xado adalekot a szivattyunak jol jon , nekem sokkal csendesebb lett![ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #2464 üzenetére
Az ugye megvan, hogy 2 héten belül vinnem kell műszaki vizsgára?
Egyrészt oda lábon kell mennie, másrészt kell alapjárat a lámpákhoz.
Az egy dolog, hogy odaadom addig a Madisont, de szétdöntött karbi?
(Most mondanám, hogy vidd el a Gergőhöz, de ha van saját szerviz...)Szerk: az elején azt hittem, hogy csak benya: ha már fúvóka is az más.
De az nem kérdés, hogy a dolog a konkrét kút konkrét kútfejétől indult.
(Piszkos a tank...)[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #2465 üzenetére
Lehet, hogy Gergő lesz belőle, ha nem lesz időm...
Amúgy troll, de tekerek egyet a csavaron, és van alapjárat. Van még egy pont, ahol nem mászik, de nem fullad le. Egyelőre a csuklómban (pirosnál tartott gáz), de ha nem oldódik meg 2 napon belül (40km) akkor átállítom oda. Meglátjuk mennyi időm/energiám lesz.www.dongosofor.hu
-
-Mosquito-
őstag
válasz DigitXT #2456 üzenetére
Az Ócsai MOL kúton tankoltam indulásnál. Ma meg a Balassagyarmati MOL kúton tankoltattam. Azon gondolkoztál,hogy tankolás után felkavarodhat a tankban lévő benzin,-ha piszkos- és e miatt lehet a gond? De utána kell járni. Másnak sem volt semmi baja se ennél se más kútnál. Az meg,hogy nálad mi lehet a gond/probléma majd kiderül.
Egyébként. Nyugodj meg!
Pszt.
Tankoltam már E85-öt véletlenül. És még amint látod megy a szekér!Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
huszi.gyb
senior tag
válasz -Mosquito- #2468 üzenetére
Anno a családi Golfban (amit most már én használok, 1.4 benzin) volt olyan, hogy 2/3 benzin többi E85. Ott nem okozott semmi gondot. E10 meglepne, ha ennyit számítana. Viszont a benzin vizesedése... Hát... Talán játszhat. Holnap remélem lesz időm, akkor meglesem.
Ma leszedtem a légszűrőt, kívül már eléggé fekete volt, belül tiszta. Amennyire tudtam megtisztítottam, de szerintem nézek bele újat. Akkor már legyen rendben.
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
nyogo83
senior tag
válasz -Mosquito- #2468 üzenetére
Jártam már hasonlóan, hogy "szar" benzint tankoltam, de nem az adott céget hibáztatnám, illetve benzint(bár nekem is megvan a preferált, mind dízelhez, mind benzihez).
Egyik fórumtársunkat idézném(autós topikból):
"A tankban lévő koszhoz szolnék hozzá. 25 évig voltam benzinkutas, van tapasztalatom. A kúton lévő tartályokban a szívócső a tartály aljától 20-25 cm-re vannak beállítva. Ez a fenékkészlet ami a tartály nagyságától függetlenül 2-3 ezer liter üzemanyagot jelent. Amióta mindegyik kút kivan adva magán kézbe ezeket a csöveket leengedték 5-10 cm-re, hogy minnél kisebb legyen a fenékkészlet és a veszteség. Ha kevés anyag van a tartályban és pont akkor tankolsz, biztos hogy kosz kerülhet a tankba. Soha nem szoktam tankolni ha tartálykocsi áll bent a kúton és éppen lefejt,mert felkavarja a tartály alján lévő szutykot is. Nem cserélik a szűrőket se a kútoszlopokon sűrűn mert drága."
-
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #2468 üzenetére
Elhiszem, hogy szívügyed a MOL, meg sokat szoktál náluk tankolni,
de én csak annyit kérdeztem, hogy tegnap annál a kútnál tankoltál-e.
Ha nem, akkor nem tudhatod, hogy milyen szar/kosz jött a benyából
a tankba, hiába pingvinezel, hogy neked sose nem (és másnak sem).Azon gondolkoztál,hogy tankolás után felkavarodhat a tankban lévő
Azon gondolkoztál már, hogy NEM először lett a motor megtankolva?
(Még csak azt se mondhatjuk, hogy hosszú állás után, először, mert
már egy ideje huszinál van, és azóta kétszer telelökte gond nélkül...)Az meg,hogy nálad mi lehet a gond/probléma majd kiderül.
Nálam most semmi gond/probléma, a kerekem sem esett ki végül.
Mivel huszinál van a (kis)motor, így az ő leírására tudok hagyatkozni.
Valami szar volt a palacsintában, ez mindenkinek* egyértelmű. Vagy
a kútról jött a kosz, vagy E10-es volt és oldott valamit, de ahogy már
írja, NEM segít rajta a jó benya: alapjárati fúvóka dugulásra gondolok.*: oké, most a MOL részvényesektől eltekintve, mindenkinek...
Tankoltam már E85-öt véletlenül.
Telibe? Hogyan ment utána a szekér? Mert akkor mindenkinek hajrá!
(Bár, annyival nem olcsóbb, hogy az ember kísérletezgessen vele.) -
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #2469 üzenetére
Még annyit, hogy a hivatkozott eltömődésem óta (első tél) van benne külön
benzinszűrő. Szóval ahhoz nagy gáznak kellett lennie, hogy valami menjen
a karbiba. (Vagy tényleg a karbiban oldott valamit az E10 - ez csak tipp.)
Szóval ha már nézed, akkor vess egy pillantást arra is + csere. Ha koszos.
(Simán lehet, mert már vagy 3,5 éve benne van. Amúgy száz forintos tétel.)[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #2473 üzenetére
Igen, beszéltük is a múltkor, hogy légszűrő hamarosan cserés. Ahogy néztem ez valami papír szűrő. Mosogatni nem is lehet. De 2k-n amúgy sem szórakoznék... Menjen bele a friss, és akkor nyugalom van. Benzinszűrőre is ránézek, csak még barátkoznom kell a géppel (trollok kedvéért: az alkatrészeket felismerem). De nem mindig egyértelmű honnan célszerű bontani. Ma megnéztem a tank felső részét is (utas ülés le) és ott van a benzinszint mérő is. Onnan is belelestem a tankba, hátha többet látok...
www.dongosofor.hu
-
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #2476 üzenetére
E85-tel is 200+? Kihajtottad belőle, vagy leszívtad?
-
kcsa
veterán
Urak, megér ennyi szájkaratét ez a téma?
Autóba is nyomtam anno E85-öt (öreg Ford bírja felkiáltással ) de az se szerette, injektor ide, ECU oda. Akkoriban még megérte, azóta nem igazán. Szóval olcsó volt, de cserébe szarul ment és sokat fogyasztott.
Egy hengerrel biztosan jobban észlelhető a probléma mint néggyel. MOL kúton (DunaPlaza mellett) tankoltam egyszer motorba 95-öst, és nekem is szar volt utána.
Aki nem hiszi, járjon utána
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #2479 üzenetére
Megdumáljuk priviben. Amúgy ma megkérdeztem a kipufogószervizest,
hogy mit tud kezdeni a gyári dob zörgésével... 6-7K-ért simán kikapja a
csörgő-zörgő-potyogó fémalkatrészeket, DE nem javasolja, uis ótvaros
hangos lesz utána állítólag. Kb. nyitott dobot csinálna belőle. Lásd GS...Mondjuk poénnak jó lenne, de műszaki vizsgán ráröffenteni már necc.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #2481 üzenetére
Nem hagytam ott. Azt mondta amúgy, hogy olyan hangja lenne, mintha dob
nélkül próbálnám. Mivel már egyszer próbáltam úgy, nos... A 4Road halkabb...Szerk: nem beszélve arról, hogy a 4Roadnak férfias hangja van, egy herélt dob
meg max. hörög, mint a repedfazék. De legalábbis nem adná azt a mélyet...kcsa: amúgy egyszer tankoltam egy bizonyos kúton 12L fölött is a Majába.
Mivel 10,5L a tankja, ez picit meglepett. Nem nevezem meg, milyen kút volt.
De nem a herceghalomi.[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #2482 üzenetére
Ennyi pénzt nem érne meg egy herélt dob, főleg ha van 4Road.
És főleg, hogy a herélt kipufogók... khm.. más világ szvsz.Én még eddig 9,XX eket tankoltam csak Majába. Mondjuk kérdés, hogy meddig mérik a tankot... Valószínűleg a telecsöpögtetés az nem számít bele a 10L-be.
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz -Mosquito- #2488 üzenetére
Köszi.
Érdekes, a Tacté viszont pontosan 5L. Ott nem hagytak rá.www.dongosofor.hu
-
DigitXT
félisten
Én akkor döbbentem rá, hogy mit tettem... Mit tettem???
Nem a fékezés miatt jött a nafta. Csendesen bugyogott...
Elég az hozzá, hogy nagy meleg volt, s tényleg teleküldtem.
A föld alatt lévő benya hidegebb volt: kijött, felmelegedett.Na, azóta annyira nem tankolom tele. Bár akkor sem voltak
literek, valami 11,7 körül tankoltam akkor a 12-es tankba.
Azóta csont száraz a túlfolyó (ősszel tömítés gondom volt).
Szerk: akkor azért volt "qrvaanyázás" rendesen...[ Szerkesztve ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz DigitXT #2494 üzenetére
Tankolással már én is szívattam magam: kézépállványon szoktam megönteni (akkor csurig sikerült), majd a guminyomás-ellenőrzéskor csak oldalsztenderre raktam. Egy-két deci kiszivárgó benzinem bánta...
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
-
DigitXT
félisten
válasz Bogyó bá' #2497 üzenetére
Simán lelazult. Én húztam meg anno nyomatékkulccsal a gyári előírt értékre.
Úgy néz ki, nem volt elég. (Pénteken kapott 110 Nm-t, de ma reggel légkulcs,
mert tuti ami fix. 1-2 nap mehettem vele lötyögő hátsó kerékkel, nem tűnt fel.
Megúsztam. Ezt is. Nem vagyok én ehhez hozzászokva. Menjen és kész...) -
Grillo
senior tag
Megnéztem a szigethalmi beverlyt, hát, röviden összefoglalva fos.
2006-os, órájában 23k, Olaszországból hozta a srác. Műszerfal nagyon lekopott, mattult, bal oldali gomboknál törött, jobb taposó repedt, a görgők hangosan csilingelnek alapjáraton. Kipuff enyhén rozsdás, a védőrész törött. Plexi szarrá karcolva.
Lehetséges, hogy karbis volt még ekkor? Mert a korábban jelzett kontrollámpa nem világított gyújtásra.
Szóval eddig még a penci Scara a nyerő. Sokkal jobb állapotban volt.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen NAS-t vegyek?
- Alkoholista nevelde
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Franciaországban nyit a Honor 200 Lite
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Világító alma helyett világító tok és szíj az almákra
- Jövedelem
- Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
- Milyen videókártyát?
- Milyen egeret válasszak?
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Időjárás állomás - keress napi 5 dollárt!
- ArenaRacer Craftsman Gamer szék
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban