-
Fototrend
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz DigitXT #1724 üzenetére
Na, möggyüttem!
2 és fél nap, 3 motor, barátságok, rengeteg hasznos tapasztalat.
A kép címe: "Két ütem? Négy ütem? Isten se tudja..."Az MZ-s sráccal (35 éves TS 125, de 150-re fúrt hengerrel, más tuning nincs) voltunk 2 éjszakát a Magyarhertelendi Forrás campingben, a harmadik srác a 125-ös Honda Varadero-val csak szombaton volt velünk, de neki volt a legnehezebb dolga: hajnali négytől kb. éjfélig motorozott, 590 km össztávot megtéve. Ő lesz az erdélyi útitársam, kettesben fogunk menni, ha minden igaz. Közös pont: mindannyiunknak "csak" A1 jogsija van. A negyedik-ötödik társ (egy idősebb házaspár egy Keeway 250-es chopperrel) nem jutott el a kempingig, otthontól (Tata) 11km-re széttört az egyik hátsó teleszkópjuk, a túlterheléstől a párja meg meggörbült. 20-szal haza bírtak legalább evickélni valahogyan...
A tegnapi igen hajtósra, döntögetősre vett nap eredményei:
Gyorsulás, kb. 75-ig:
1., Csótány 2., Varadero 3., MZ TS
Végsebesség azonos terepen, "egymás mögött" haladva, GPS szerint:
1., MZ TS (108km/h) 2., Varadero (102km/h) ... .....Csótány (94km/h)
Fogyasztás a tegnapi teljes együtt gurulásunkkor:
1., Csótány (2,9 liter/100km) 2., Varadero (3,5 liter/100km) 3., MZ TS (4,3 liter/100km)szerk: a csótány teljes harci díszben, sátorral-hálózsákkal-matraccal-gázfőzővel-3literes vizeskannával, meg még amit el lehet képzelni: közel 35 kg (A túracucc kitesztelve, nagyon minimális változtatásokat kell csak eszközölni Erdélyre):
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
DigitXT
félisten
válasz Bogyó bá' #1754 üzenetére
Elég hamar megadta magát a Keeway. Grat amúgy a kitartáshoz: jó buli lehet.
Mondjuk a 94 km/h végsebesség "kiábrándító", bár nem száguldozni mentek.Nekem meg azóta is "kattog az agyam", hogy gumit is kell-e majd vennem?
Idézem: "Lényegesen több kárt okoz az alacsony keréknyomás. A tapadási felület növekedése miatt nő a súrlódás, ezáltal a gumi üzemi hőmérséklete, az üzemanyag fogyasztás, az abroncs kopása. A levegő nyomáson kívül csak egyvalami csökken: a motor végsebessége. A motor instabillá esetleg nehezen kormányozhatóvá válik. Fennáll a felni sérülésének veszélye. Extrém esetben a felni pereme belülről “megeszi” az abroncsot, melynek útja innentől a kukába vezet.het."
emvy: én szétnéznék a 250-esek közt is. Bp-re, egy személy alá bőven elég...
A 400-asok (és fölötte) jellemzően testesebbek, nehezebbek, valamint kihasználni
sem nagyon lehet az extra erejüket. Bár sor4 600-hoz képest meg rém gyengék.[ Szerkesztve ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz DigitXT #1762 üzenetére
Erre nem tudok mit mondani:
"Gumiabroncsok ellenőrzése
A vezető, mielőtt a járművel a telephelyről (garázsból stb.) elindul, köteles (a kormány-, fék-, világító- és fényjelző berendezéseken kívül) a gumiabroncsok állapotát ellenőrizni.
A - napi - első indulás előtt minden esetben – az autót (motort) körbejárva, mind a 4 (2) keréken – meg kell vizsgálni a következőket:
- futófelület kopása
- sérülések (dudor, repedés, szakadás, idegen tárgy)
- guminyomás (napi szinten szemrevételezéssel, hetente méréssel; mivel a szabályok szerint a gumiabroncsokban az előírt nyomást kell tartani.)"Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz DigitXT #1764 üzenetére
Őszintén: nem kicsit akadtam ki rajta, hogy hetek-hónapok óta "tudsz" a stabilitási gondokról, szerintem azóta pár tank benzint el is motoroztál (azaz voltál kúton, ahol van kompresszor), de fel sem merült benned, hogy néha talán ellenőrizni kellene azt a nyomást. Én sem vagyok szent, nem tapogatom minden elindulás előtt a gumikat (de mivel úgy általában nemigen szökik a levegő a gumijaimból) így minden második tankolásnál (tehát sacc/kb. 2 hetente) ellenőrzöm azt.
Na most gondolj bele, hogy sikerül eBay-ezned egy pár szép új teleszkópot, miközben pumpálni kellene...
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
DigitXT
félisten
válasz Bogyó bá' #1765 üzenetére
Tévedés, a teleszkópom a guminyomástól függetlenül szar. Elöl is, hátul is.
Azért teljesen hülyének nem kell nézni... Valóban, a gumira rá kellett volna
mérni, azért vállalom a felelősséget. Azzal el se kellett volna mennem. Túrázni.
Valamint hetek hónapok óta biztosan nem is volt gond a guminyomással, mert
amíg a km órám GPS pontos volt, addig megvolt a kerület. Centrírozásnál meg
lőtték a guminyomást is. De ez nem kifogás, csak a tények rendbetétele. -
Bogyó bá'
nagyúr
válasz DigitXT #1767 üzenetére
Elnézést, hogy a szokásos "sarkos" módomon fogalmaztam, de egy pillanatra megállt bennem az ütő. Ha meg tényleg minden teleszkópodat cserélni vagy javítani kell, az durván zsebbenyúlós móka lesz...
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
DigitXT
félisten
válasz Bogyó bá' #1768 üzenetére
Az első telóban szimering-/olajcsere, önmagában nem gáz, csak mivel
nem egy naked motor, időigényes az adott alkatrészekhez hozzáférni...
Hátsó teló neccesebb, mert a felújítását kevés helyen vállalják + az már
tényleg zsebbenyúlósabb történet. Ha ebayezek újat óccón, az is, pl. ez.Az ütő megállás teljesen jogos. Simán kinyírhattam volna magam ezzel,
pedig amúgy* élveztem a gurulást: nekem sem szokott a gumim amúgy
ereszteni, csak a szelep szopatott meg, ősszel meg a felni/előző tulaj.*: tudod, a "technikás egyenesekben" annyira nem számított, kanyarban
meg betudtam a teleszkópnak, meg a rossz kanyarodási technikának. -
csongi
Topikgazda
Tul eltem az elso masfel napot Torokbe , 200 meter motorozas utan mar koccantunk, egy lokharitoval es ismerkedett meg vele a cipom . A masodik nap egy motorhazteton kellett bekopogtatnom az ujjabb lokharitoval valo ismerkedes elkerulese vegett
Allat ami itt van, a szo jo ertelmeben. De majd irok valami kis beszamolot!
A Honda cbf 150 egy alom motor. Bogyo erdmes kiprobalni a 125 verziot, de az igazi a 150. Ketszemelyel 2*80 kg ment mint a szelvesz. 3liter fogyasztas, elkepesztoen kenyelmes futomu .[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz -Mosquito- #1771 üzenetére
200 méter után baleset? Ahogy nézem most is katasztrófa
-
kcsa
veterán
válasz -Mosquito- #1774 üzenetére
Csongi összehozta, lásd fentebb
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz -Mosquito- #1774 üzenetére
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
SirKero
őstag
Én 1989 magasságában voltam náluk kocsival szintén ezért azért ( Lada 1200 ) Az Isztambulba bevezető hat sávos úton tizenketten mentünk egymás mellett Amire emlékszem még a buszok nem álltak meg a megállóban ha nem csak lassított és úgy ugrottak fel-le az emberek
[ Szerkesztve ]
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
üszök
őstag
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
longwild
aktív tag
Fekete cordura kabát istálló szagot eredményez a 36C fokban...
[ Szerkesztve ]
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
DigitXT
félisten
válasz longwild #1784 üzenetére
Én szoktam alatta pólót hordani... Amúgy tényleg jó. Más kérdés,
hogy eséskor mennyire maradnának a helyükön a protektorok: lehet,
hogy az első ütés hárítása közben elfordulnának, és utána kakukk...
Azért a cordura kabát szorosabban a helyükön tartja őket szerintem:
ez meg rugalmas anyag; de gondolom a mérnökök gondoltak erre is. -
Something_
őstag
válasz DigitXT #1785 üzenetére
Amikor felpróbáltam, pont ez járt az én fejemben is: "Más kérdés,
hogy eséskor mennyire maradnának a helyükön a protektorok: lehet,
hogy az első ütés hárítása közben elfordulnának, és utána kakukk..."Nem éreztem magam benne biztonságban. Habár szerintem a forcefield könyökvédőm is csak az első ütést védi, utána elcsúszik. Viszont az asesso térdvédő szerintem strapabíró elmozdulás szemszögéből.
-
DigitXT
félisten
válasz Something_ #1786 üzenetére
Igazából ilyen dög melegben (kb.) két lehetősége van az embernek:
nem vesz fel semmit, vagy felvesz egy protektoringet... Én is egy
picit elgondolkodtam, amikor vittem a Madison kerekét a hódokhoz,
hogy guruljak-e csak pólóban, kevesebb a macera - de inkább nem.
És a semmihez képest biztosan jobban védene, ha "eksön" lenne...De ha belegondolsz, magától az eséstől semmi nem véd meg: nem
kell elesni, hanem oda kell figyelni. Te magad véded meg magad.
Ha nem tudsz odafigyelni, mert annyira döglesz meg a kabátodban,
akkor abból lehet baj. Szintén gond, ha indokolatlanul biztonságban
érzed magad, mert a motorozás "veszélyes üzem". Természetesen,
ha valamiben kényelmetlenül érzed magad, NEM szabad használni.
(Azt a könyökvédőt amúgy nem vettem volna meg, függetlenül attól,
hogy annak külön rögzítői vannak, így azt megtépheted jobban is...) -
longwild
aktív tag
válasz Something_ #1786 üzenetére
Most olvasgattam egy két tesztet róla. valahol azt írták, hogy base layernek tökéletes és a kabátot erre vegyük fel protektorok nélkül... :p
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
Something_
őstag
válasz DigitXT #1787 üzenetére
Melóba járáshoz én lazán öltözködöm, igaz rövid táv, csak 15 km oda, 15 km vissza és kb egyenes az egész szakasz. Csizma, háromnegyedes naci, térdvédő, póló, gerincvédő, könyökvédő és persze bukó. Kényelmes, de esni nem kéne így se.
Jelenleg ugye jogsi hiányában Bp-t nem hagyom el, sőt, jelenleg másra nem is használom a robogót. Természetesen Bp-t a felsorolt ruhákban nem hagynám el.longwild: akkor meg ugyan ott vagyunk. Berohadva, felöltözve Napokban vettem egy ilyet: Dainese/Puma kabát
Ha ebbe beledobok egy ilyen FF gerincvédőt, akkor védelem szempontjából ugyan ott vagyok, mintha rajtam lenne külön a PRO L2K?
Szerk.: most így belegondolva, hogyha azt írják, hogy kabát alá tökéletes, akkor nem ugyan ott vagyunk, mintha külön rakosgatnánk a kabátba FF protektorokat? Szerintem még olcsóbb is, mivel az Action Shirt-be nincs is gerincvédő.
A kelomotoros emberke azt mondta, hogy az Action shirt-be a "gyengébb" fajta Limb Tubes protektor van, a különálló Extreme Arm az komolyabb, az van ugye az Extreme Harness Flite páncélban is.
Habár a marketing szöveget nem igazán értem, nem tesz különbséget az Extreme és a Limb között.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Bogyó bá' #1788 üzenetére
Röviden: igen. Hosszabban: biztos nem motoroztam több 100 km-t 0,2 bar
nyomással, csak a vége felé dögölhetett le (annyira!), mert a gumin semmi
nyoma a dolognak... Új szelep: 1500. Centrírozás: 1200. "Kényszerpihenő"
nélkül a nagy motorkával újra gurulni: priceless. Igaz 1 nap szabit kivettem.
(Hétvégén meg nem voltam itthon, szóval gyakorlatilag tök mindegy volt.)
De ha csak a motorozás idejét nézzük ~3/4-ed Bud Spencer & Terence Hill
album alatt megfordultam. (Igen a 4Road mellett is lehet zenét hallgatni, de
csak a városban, ha nem húzom neki. Országúton meg a szélzaj durvább.)Egyébként nem is instabil a Madison, csak a segge ül nagyon. Majával mit
imbolyogtam a felgumipókozott kerékkel; mondjuk nem azért, csak nagyon
elszoktam tőle, máshogy kell vezetni... De kis gáznál gyönyörű a hangja.
(Nagynál is, de arról finoman szólva megoszlanak a vélemények - üvölt...) -
DigitXT
félisten
válasz Something_ #1791 üzenetére
Remélem nem fogsz megsértődni, de ez szerintem NEM laza öltözködés...
Csizma: eleve robogóra szinte senki nem vesz fel (én is régen használtam)
háromnegyedes naci: ez nagyjából mindegy, úgysem véd meg csúszásnál
térdvédő: sokan ezt is hanyagolják (régebben én is, mostanában már nem)
gerincvédő: sokan ezt sem használják, pedig szerintem alap kellene legyen
könyökvédő: dettó, miközben ez minden motoros kabátban "szériatartozék"
és persze bukó: aki be se csatolja, csak a fejére tolja, mégis mire számít?!Laza, aki semmit nem vesz fel (védőfelszerelést), csak bukót, esetleg azt
is a feje búbjára tolja. Amúgy nagyon, de nagyon függ a vezetési stílusodtól,
hogy önhibás balesetbe kevered-e magad... Nem az számít, hogy 15 km, és
nem is az, hogy hova mész, hanem, hogy hogyan mész... Tudtam én menni
a Majával úgy, hogy eszembe nem jutott volna zenét hallgatni, a menetidőm
sem 45 perc lett volna, hanem mondjuk 30, közben szabályokat megszegve,
néhány necces szitut bevállalva ill. kialakítva. Megfordítva viszont, azokban
a helyzetekben, amikben vétlen vagy (és nem is tudod megoldani), nem fogja
senki megkérdezni, hogy hova mentél, mikor indultál, városban maradtál-e.
Az meg, hogy meg tudod-e oldani, rutin, figyelem... meg szerencse kérdése.Amúgy pont a városon kívül van kevesebb esélye más figyelmetlenségéből a
balesetnek. (Veszélyesek a mellékutak, oké, de amúgy sokkal nyugisabb...)
Értem én, hogy arra célzol, hogy ott már 100 fölött mennél, és hajjaj, viszont
ha észnél vagy nem lapon akarsz venni minden kanyart: nincs benne semmi
veszélyes. Legalábbis nem veszélyesebb, mint a városban ezer autó közt.
Amúgy a kesztyűt kihagytad a felsorolásból - pedig valszeg veszel fel azt is.---
A szakmai (FF) részébe nagyon nem mennék bele, de az a kabátba rakható
betét nem helyettesíti a ProL2-t, már csak a lefedett területet tekintve sem...
A gyári "polifoam" betétnél persze biztosan jobb! Nekem is külön rakosgatva
vannak a kabátomba FF protektorok: a gyári az valami szivacsszerű volt, bár
nem a legvékonyabb, de a FF-ben jobban bízok. Ezért is szuper az Action
Shirt, mert abból is ki lehet venni ezeket a protektorokat, szóval ha amúgy is
fel akarod tuningolni a kabátodat ezekkel, nem kell kétszer megvenni... Nem
nagy cucc átrakni, bár nekem korábban írt okok miatt erre nem volt szükség.Anélkül, hogy utána olvastam volna: tippre, a külső protektor méretre is eltér.
Esetleg jobban körülöleli a könyöködet, vagy vmi hasonló. (De ez csak tipp!)
Amúgy ezt az "elfordul, nem fordul" témát is kibeszéltük már annak idején... -
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #1793 üzenetére
Én még most is bőr kabátban tolom (majd veszek protektoringet, de most még nem... )
A vezetési stíluson tényleg sok múlik, ma bementem két, kb 40-nel menő kocsi közé, kanyarodó útnál. Egyszer csak kezdtek összezárni, satufékeztem, hülye voltam, nem lett gond. Utána jófej volt az autós, lehúzódott elengedett (egy másik 125/50 4T után mentem, tartottam a lépést )
Ma ráment majd' az egész napom arra, hogy legyen A2 jogosítványom (több óra, mint amennyit motoron ültem miatta )
Délelőtt elmentem vizsgaigazolásért, de nem volt nálam bizonyítvány (diák nem jó). Miután kivártam a sorom elküldtek, ugyanis nem elég, hogy már 2x igazoltam (B, A1), hátha azóta plágium miatt visszavonták a 8 általánosom.
Irány BME, jogviszony igazolás, majd vissza. Persze várakozások tömkelege. Innen egy kis szünet, ettem egy finom rétest, ittam kávét, és go okmány iroda. Ott közölték, hogy nem kell időpont, de akkor rengeteget kell várnom (minimum 40 perc). Jövő héten 16 órára tudnak időpontot adni, előbb nincs. Én meg most nem dolgozom, kivártam a sorom. Kérik az orvosi igazolásom. Persze nem volt, csak az érvényes jogosítványom. De találtam egy orvosit nálam (véletlenül került hozzám, nem az enyém volt, beadtam, akkor még nem értettem mi van). Valaki másét hoztam el véletlenül, de az ügyintézőnek nem tűnt fel, hogy Éva lettemMajd amikor mondja, hogy hol a szemüvegem, csak azzal vezethetek, kiderült. Újabb bénázás, hogy akkor nincs orvosi papírom (hiába mondtam, hogy ÉRVÉNYES a jogosítványom). Hívtak másik ügyintézőt, aki nekem adott igazat, megcsináltuk a papírt. Alapjába véve kedvesek voltak, de megint rájöttem, hogy senki nem ért a dolgokhoz. A papír tulajdonosának telefonszáma 15 perc alatt megvolt, és még a mai napon vissza is adtam neki. Ehhez képest az új műanyag kártya elkészítése 30 nap
Magyarország, így szeretlek.
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #1794 üzenetére
Most nem akarom mondani, hogy ha a 4Roaddal mentél volna be, akkor
nem összezárnak, hanem szétugranak a p*csába, mert nem biztos! DE
van rá NÉMI sansz. Ettől függetlenül a gázfröccs még nem mentett meg
senkit a saját hülyeségétől: szerencse, hogy fék is van rajta. Na hogy
én mennyit szívtam, mire visszaraktam a kereket! (Féknyereg le, stb.)
Utána vicces volt. Kitoltam a garázsból a gépet, ráhúzok a fékre, beesik:
persze, mert szétnyomtam a fékpofákat, hogy bele ugorhasson a tárcsa.
Kemény lett volna, ha nem pumpálom vissza, és úgy indulok el, hehe.Bürokráciához: no comment.
-
canniball
nagyúr
válasz Something_ #1791 üzenetére
Élőben még nen volt szerencsém összehasonlítani a kettőt, de képről/formáról úgy tűnik a LT-ban és az EA-ban is ugyanaz a protektor van csak más körítéssel. Persze ha valaki már találkozott velük személyesen és tudja cáfolni tegye meg!
huszi.gyb!
Magasan képzett ügyintézőt foghattál ki, ha jól számolom a jelenlegi a negyedik jogsim de két alkalmat kivéve (amikor az is aktuális volt) soha nem kértek orvosit (mert ugye minek ha még érvényes)...
Azzal pedig jobban jártál hogy vártál, másfél hete intéztem a személyi cseréjét és annak ellenére hogy időpontra mentem 25 percig dekkoltam mire behívtak.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #1795 üzenetére
Az előttem menő hangosabb volt. Fékezés közben észre vett az autós, és lehúzódott, csak akkor már lendületemet vesztettem, de gáz, és elmentem köztük. 4Roaddal valószínűleg jobban észre vettek volna, meg nagyobb motorral erőből megoldom. Tacttal lendületből kell.
www.dongosofor.hu
-
Something_
őstag
válasz DigitXT #1793 üzenetére
Dehogy sértődök, veled legalább lehet normálisan véleményt-cserélni :-)
Hát akkor lehet, hogy túl nyúlbéla vagyok, hogy így beöltözök. Egyedül a csizmát érzeztem eddig túlzásnak, a többit nem. Viszont kb aktívan 3-4 cipőt sportcipőt hordok, amik 30-45e ft/db. Ha azt nézzük, hogy városi forgalomba elég sokszor kell lerakni a lábat, szerintem ezek a remek sportcipők talpa elég hamar elkopna, ami anyagilag megviselő lenne. A másik pedig, hogyha véletlenül kis tempónál az orra leér, akkor meg 90%, hogy egyből kuka a cipő Szóval ezért bújok bele a jó vastag alpinestars csizmámba, de ki kéne valamit találni rá.
Láttam 14e ft-os robogó magas szárú cipőt, de valahogy nem nyerte el a bizalmam. Valaki linkelt alpinestars motoros/robogós cipőt, az bejött, viszont az ára nem
Van kesztyűm is, Dainese Pro Carbon, imádom, nagyon jól szellőzik, kényelmes, jól néz ki és gondolom jól is véd ha úgy van.
Szerintem jól átlátom a forgalmat, nem vagyok agresszív, ezért bizakodom a balesetmentes közlekedésben. Ha pedig ellök egy autó, legyek felöltözve, hogy talán kevesebb pihenővel ússzam meg a dolgot. (annyi pénzt keresek, amennyit aktívan dolgozok, szóval ha nem tudok dolgozni, kb 0 ft-ot keresek, szóval ezért is öltözöm be ennyire)
Autót is 90%-ban Bp-n belül használom, lehet, hogy ezért nem tartok a forgalomtól. Városon kívül pedig ugye 100 felett hasít az ember, szar út, aztán superman effektus. Plusz úgy vagyok vele, hogy lassabb tempónál több dolgot ki tudok kerülni, mintha nagy tempóval mennék egy egyenes úton De majd változik, ugye még motorral nem is mentem városon kívül.
Ha így haladok, lehet, hogy nem is fogok, mivel 3 hét mire adnak időpontot rutinra, aztán megint 3 hét, mire adnak forgalmi vizsgára. Ha minden jól megy Szóval benne van a pakliban, hogy legálisan már csak a 600assal fogok menni városon kívülProtektor téma:
27 a szélessége, 50 a magassága. Habár van egy sanda gyanúm, hogy az alsó 7 cm-es rész csak dísz vagy valami erősített anyag, ami nem azonos a fő résszel.Fogalmam sincs, hogy mekkora fér el a hátrész zsebébe, plusz ugye mindenkinek más, viszont elég nagy a választék, ahogy nézem még nagyobb is van, mint az L2K.
Pl ez szerintem egy az egyben az L2K:PRO Back Insert
résznél van az összes lemérve, lehet mazsolázni.canniball: mondtam, hogy én találkoztam mindkettővel és fel is próbáltam, plusz e kettő mellé még az action shirt-et is Kelomotoros emberkével beszéltem, ő mondta azt, hogy más a két protektor. De majd kitúrom a hivatalos forgalmazó mail címét és rájuk írok, aztán kapunk egy pontos infót róla! :-)
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz canniball #1796 üzenetére
Csak azért kértek (volna) orvosit tőlem is tavaly, mert ha lett volna friss, akkor 5 évre kaptam volna meg a papírt, így meg csak kettőre. Viszont mivel 2 éven belül mindenképpen szeretném upgradelni a jogsit felfelé, így nekem olcsóbbra jött ki, majd akkor viszek orvosi igazolást.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
longwild
aktív tag
Áh srácok nehéz ez. Minél többet nézegetem a protektor ingeket, a protektor szetteket (amiket csak szíj tart össze pl Forcefileld Extreme Harness Flite Adventure (L2) ), vagy a szellőző kabátokat, annál inkább tanácstalan vagyok...
A ForceField Adventure Shirt is még hátprotektor nélkül van, ahhoz kellene egy kb 20e Ftos hátprotektor...
szoftver szakmabeli && Beverly250