-
Fototrend
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
Hát százezreket nem költenék rá. De érdekes, hogy pont ugyanazokat írod,
szóval valószínűleg nekem is "gatya" a hátsó telóm... Az elsőre már mondta a
kékhód, hogy könnyezik picit, szóval érdemes lenne felújítani (az egyszerűbb).MÁS: visszaraktam az izzót a féklámpába. A LED napfényben gyengusz volt...
Jobbra izzó, balra LED. Szinte nem is látszik a felvételen, úgy elnyomja, pff.
Viszont elég durván fehéres a búra színe, akkora fényerő. Veszek piros izzót...
(Hosszú távon meg power LED-et, az akkut "rángatja", bár úton az új fesszab.) -
DigitXT
félisten
Hehe, igen, ez megtévesztő, mert a falon lévő képre írtam. Jobbra látszik
az atomvillanás, ami miatt a teló le is húzta a fényerőt. Na, az a 21W-os,
hagyományos fehér izzó. Természetesen a motort hátulról nézve, ez már
a bal oldalon található. Azt hiszem, nem kérdés, hogy melyik az erősebb.Amúgy tök ugyanez volt az indexekkel, csak a féklámpánál sok-sok 5050
volt rajta, hogy úgy gondoltam, elég. De tegnap elnézve magamat hátulról
már inkább úgy gondoltam, hogy kevés. Helyzetjelző még csak csak oké,
de a fék nem villant elég feltűnően szerintem: látszott, de nem markánsan.
És ennyit meg nem ér a spórolás az akkun, hogy vki esetleg fellök hátulról.Szóval marad az izzó, jó esetben piros izzó, és hosszú távon power led.
Szerk: pótféklámpának a dobozba raktam egy LED-sort, csak lusta voltam
még kialakítani a bekötést... Esetleg vehetnék bele gyárit is, horror áron.[ Szerkesztve ]
-
csongi
Topikgazda
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz DigitXT #1554 üzenetére
Ugyanerre a következtetésre jutottam, de csak a neten található összehasonlító videók, képek alapján: amelyik LED ér is valamit, az nagyon drága, a többi meg a "fasorban sincs" a hagyományos izzóhoz képest.
Nálam még annyit sem számítana a spórolás (index, féklámpa), mert gyakorlatilag csak lakott területen kívül motorozgatok, ott meg nem sokat kell használni egyiket sem. A tőled kapott műszerfalizzók viszont nagyon is beváltak, pont az az 5-6 W hiányzott a töltésemből. Akkufeszmérő 4000 fordulat felett atomstabil 14,4-et jelez, szóval kielégítő a töltésem a GPS használata mellett is.Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
DigitXT
félisten
Ezt a teló "letöltötte", viszont nem csinál semmit, a céges gép meg le se tölti.
Azt látom, hogy doboz.jpg. Esetleg valami képfeltöltőre ha felrakod, az segít...bogyó: igen, a power ledeknek megkérik az árát általában, de azért már elég jó
ajánlatok vannak. Habár még így is egy nagyságrenddel drágábbak az izzóknál.
Yaris (Mondjuk ennél a típusnál nem látok szórt fényt: talán túl pontszerű lesz.) -
Brogyi
senior tag
Fiúk! Akkor átfogalmazom. A kolléga 95-öst akart venni, és E10-et kapott. Hol, és mikor tették közzé, hogy forgalmazzák az E10-et Mo-n? Ez egy kicsit súrolja " A vásárló megtévesztése" kategóriát. Azért hagyják már rám a döntés jogát mégha az a benzin itt Pesten a legolcsóbb. Az ár az egyetlen mentségük, de akkoris jól láthatóan ki kell rakni, hogy mit vesz a delikvens.
-
kcsa
veterán
De ez amúgy honnan derült ki számára hogy E10-et tankolt? Már csak azért is hogy mire figyeljen oda az ember...
Más
Több heti (már havi) kínlódás után meguntam a doboz nélküliséget - rendeltem ilyet. Ha megjön (mert amit kinéztem szín+méret+zár, az megrendelős volt) majd beszámolok, gondolom érdekelhet mást is, mert kellemes az ára.
-
kcsa
veterán
Nem a koron múlik a figyelmetlenség
Autóban elkezdett búgni egyik kerékcsapágy, kérdeztem is asszonyt hogy nem hallotta az utóbbi napokban? Ő aztán semmit nem vett észre..
Ugyanez ma reggel - a baj csőstül jön ugye - már egyre durvábban hallatszik robogón szintén valami csapágyhang jellegű valami, ami csak akkor szólal meg, ha motorfékkel gurulok, de ha kuplung kiold már nem. Utasként hátul ül, ergo közvetlenül felette - mondom te nem hallod? Ő aztán nem...
Köszi
-
-Mosquito-
őstag
-
kcsa
veterán
válasz -Mosquito- #1567 üzenetére
Én még lemaradtam ott hogy E10 nincs itthon. Ezek után figyelek is
-
huszi.gyb
senior tag
Érdekes, hogy ki mit vesz észre... Engem pl régóta idegesít az, hogy anyám kocsijában van egy élesen nyikorgó hang (magas frekvencián), amikor csak kicsit fékezel. Apám abszolút nem hallja (tesóim igen, lehet, hogy ez a korral jár, ahogy romlik a fül a magasabb frekvenciákat kizárja). Most a Golfon is elkezdődött hasonló, a hátsó kerekektől. Hétvégén megy is szerelőhöz, valószínűleg az új fékdob "bekopott", és valami szemét odaszorult. De engem idegesít, más utas meg észre se vette
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
DigitXT
félisten
válasz DigitXT #1540 üzenetére
Megoldva. Teljesen kézenfekvő volt a megoldás, nem is tudom,
miért nem csináltam még meg (lehet, hogy annyira nem zavart,
hogy laza, vagy azt hittem, hogy "komolyabb szerelés" lesz).Mindenesetre lekaptam a gumiharangot: 2 perc alatt végeztem.
A tükröt a gombcsuklójára egy fémlap szorítja rá, amit 3 csavar
feszít... Nos, ezeket picit megtépve faja szoros lett: ennyi. LOL. -
DigitXT
félisten
Nade csapágyhang?
Simán lehet, hogy hallja, csak nem tudja, hogy MIT hall, és az
most akkor probléma, vagy sem, szóval "nézi, de nem látja".Egyszer én is jártam így. Kérdezték kerti partin, hogy hallom-e
a vakondriasztót. Mondom, én ugyan nem hallom. Rengetegen
fényképeztek, és ennek a vakondriasztónak pontosan ugyanaz
a hangja volt, mint a fényképezők zoom motorjának. Noha én is
tökéletesen hallottam ezt a "zizegést" korábban is, egyszerűen
nem tulajdonítottam neki jelentőséget. (Nem ismertem fel, hogy
mitől speciális ez a hang, ergo nem is zavart.) Na utána persze
ki tudtam szúrni, hogy milyen sűrűn szól, azonos hosszan, stb.Utastól még kevésbé várható, hogy észrevegyen "rendellenes"
zajokat, hiszen nem ő a vezető, meg nem is közlekedik annyit
a járművel... Barátnőm Pugjában a zörögni kezdő kutyacsontot
is először csak ő hallotta nekem külön oda kellett rá figyelnem.
(Ő naponta jár az autóval, persze, hogy feltűnt neki, hogy most
kicsivel másképp zörög az úthibákon, mint szokott...) Mondjuk
ez sem triviális, néhányan (a műszakilag kevésbé fogékonyak)
TÉNYLEG csak akkor veszik észre, hogy valami nem stimmel,
amikor az már üvölt. Szó szerint. Az csak Urban Legend, hogy
az autópályán defektet kapó emberke érzékelte a zajt, de csak
felhangosította a rádiót, mert zavarta? A zaj. De nem érdekelte.
Nem akarom mondani, hogy nő. De nem férfi. Bár már reflexből
fordítom a szőkenős vicceket rendőrösre... Jobb a békesség. -
huszi.gyb
senior tag
A csapágyhangot nem meghallani volt nehéz (nálam), hanem rájönni, hogy honnan jön.
Golfnál egyszer elszállt az egyik kerékcsapágy, mint a kávédaráló. Csak elnyomta a zene Apámtól mekkora fejmosást kaptam, hogy 10km alatt nem tűnt fel.
,,Rohadt hangos volt, te mentél utoljára a kocsival, nem hiszem, hogy nem vetted észre. Vagy zenét hallgattál?''
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
Nálunk meg nagymamám: Légszíves inkább menj az én kocsimmal, mert megint nem nagyon akar menni. Már régen vezetted.
(Amióta megvan a jogsim 20Le-t nyert kb. Beleültem, nyomom neki, nem megy. Mondom ez nem szép... Víz már meleg, hadd szóljon. Kerültem vele 20km-t. Nagyi beleül: Mit csináltál a kocsival? Annyira gyors. )www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz Something_ #1581 üzenetére
Most, hogy mondod, tényleg...
Nekem fekete kerettel jobban tetszett, de a cégtulaj és a felesége kérte sárgával... gonoszkodó kommentemet nem fűzöm hozzá.www.dongosofor.hu
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Something_ #1581 üzenetére
Troll ON. Nincs abban semmi gond, a javítandó robeszek is abban a korban születtek. Troll OFF.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #1584 üzenetére
A retroll az pont egy ilyen '80-as évekből ittragadt troll?
ON: tegnap vittem utast. A gázzal* óvatosan kellett bánni,
folyton összefejeltünk, LOL. Amúgy a motor nem nagyon
tiltakozott, a +60-70 kg mintha ott se lenne. A hátsó teló?
Na, az már inkább problémázott. 45 km/h picit gödrös út:
bekoppant a középsztender? (Az egy dolog hogy szar, de
még szart se tudom, hogy kéne állítani: rugóelőfeszítés?)*: igazából a fékkel, de egy sima gázelvétel is tök hasonló.
-
huszi.gyb
senior tag
-
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #1588 üzenetére
Ezt átolvasom, bár nem kifejezetten robogós, de talán hasznos lehet.
Amúgy azt se tudom, most hova van állítva, de szerintem az egyik irányban
koppra ki van tekerve, szóval a franc tudja, mennyi állítási lehetőség maradt.
Eeegen, egy kicsit retkes, de hát használati tárgy, nem pucolgatom folyton.MÁS: a piros féklámpaizzzó jópofa. (Picit gyengébb fényerő, pirosabb szín.)
Kemény 130 Ft volt darabja, szóval nem rokkantam bele a "befektetésbe".MÁS2: a tavaly vásárolt tanksapka is elkezdte, hogy a kulcslyukon át enged
ki benyát fékezésnél. Talán nem olyan sokat, mint a gyári, de már látszik.
Mondjuk a fogyi még így is "csak" 5,1L (177 km-re tankoltam 9,04-et), kicsit
vegyesben, meg állatkodva (Andrew), meg utassal (tegnap). De dugók nélkül.
(Messze jobb persze a helyzet, mint mikor a tömítés alatt IS folyt ki a nafta.) -
Something_
őstag
Hátha érdekel valakit, több hét után megoldódott a vízmelegedési problémám.
A baj az volt, hogy 10-12 km után ha álltam a lámpánál 2-3 percet, akkor a vízhőfokmutató a középső állástól elkezdett felfele menni, egészen a H betű előtti rublikáig, ami nálam kb 2 mm-erre van. Ekkor kapcsolt a venti.
Ezután 1-1,5 km alatt alig akart hűlni valamit a víz, de ha megint megálltam, egyből felment ugyan oda.Szerelőhöz elvittem, átnézett mindent, de arra a következtetésre jutott, hogy hengerfejtömítést kell cserélni, mert csúnya állapotban van, elvileg valamikor régen ragaszthatták vagy mi, valami szilos dologról beszélt. Szóval kicserélte, így 50+10e ft-ot hagytam ott (közben kiderült, hogy feszítőt is cserélni kell)
Ezután nem javult a dolog, ugyan az volt a probléma.
Visszavittem és végül egy átmosással megjavult a helyzet..
..elvileg a hengerfejtömítés bomlásából való anyag miatt volt a gáz, nem tett jót neki a másfél éves állás sem.Soha nem fogok rájönni, hogy indokolt volt-e a hengerfejtömítés cseréje vagy sem, most már az a lényeg, hogy normálisan működik. Fél állásnál van a mutató, ha a melegszik akkor fél után 1 rublikával bekapcsol a venti, úgy tartja és ha megyek vele 100 métert visszahűl középre.
Mostanában majd a kerékagycsapágyat kell cserélnem, habár borsos 30e ft, plusz 20e ft az ékszíj csere.
Ezeken kívül pár hete a hungária-kerepesi kereszteződésben elment a km/órám, azóta érzésre megyek Megnéztük elől a csatlakozókat, sajna nem az ugrott szét.
-
DigitXT
félisten
válasz Something_ #1590 üzenetére
A kerékcsapágyon mi 30K? A szíjat értem, hogy 16K + a munkadíj, bár ha
4000 Ft/órával számolunk, és tudjuk, hogy közel sem tart egy órát a dolog. -
-
-
DigitXT
félisten
válasz longwild #1598 üzenetére
Gondolom hosszadalmas, így csak sejtésem lehet, de nekem ez sem segít,
ha ez már tökig ki van csavarva feszesre, mert még így is iszonyat puha...
Gyári csomagom nincs. Majához még volt. Éppenséggel abban van is valami
körmöskulcs, de fene tudja, hogy jó-e. (Mindenesetre felejtős a fentiek miatt.)
Új hozzászólás Aktív témák
- Xbox tulajok OFF topicja
- GTA VI
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- Okos Otthon / Smart Home
- Milyen autót vegyek?
- MasterDeeJay: Volta a bányából azaz CMP 100-210 kisteszt (Tesla V100 mining)
- Telekom mobilszolgáltatások
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- További aktív témák...
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban