-
Fototrend
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
huszi.gyb
senior tag
Egy Szeptemberben vásárolt akku feszültsége 8,8V. Innen szerintetek van még visszaút? (Sejtem a kérdésre a választ)
www.dongosofor.hu
-
Grillo
senior tag
Erről mi a véleményetek?
-
kcsa
veterán
Jópofa videó. Csak tudnám hogy fogjam a tankot a térdem közé, amikor a talpam alatt van... Oh wait..
-
DigitXT
félisten
És mennyire nem mai darab, már (régóta) papír alapon is olvasgatható.
Szerk: még februárban is előhozták, priviben beszéltük is.
Tudjukkit is.[ Szerkesztve ]
-
SirKero
őstag
válasz huszi.gyb #2057 üzenetére
Valószínűleg annyira kevés a nafta benne,hogy nem látja hogy van rá kötve valami. Én is jártam már így az automata töltőnél sajnos ez előfordul.
Ha érdekel egy jó állapotban lévő használt ( Yuasa YT12A-BS gyárilag zárt ) jelezd és megbeszéljük
[ Szerkesztve ]
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
DigitXT
félisten
Jót csapattunk Andrew-val... Szög ugyanúgy megy a két motor.
Gyorsulásra, végsebességre, mindenre... És még a fogyasztás is
hasonló volt. Bár abban még mindig jobb a Nexus. És hangban is.Így rendesen felfújt kerékkel döntögetni is jobban megy. Már nem
akart folyton a nyakamba esni Andrew Dobogókő felé, felfelé, sőt!
Gyakorlatilag kényelmesen nyomtuk ugyanazt a tempót. Oké, én
egy picit jobban erőlködtem, mert a gép hátuljának úthibákon való
behimbálása zavaró... Ennek ellenére most stabilabbnak éreztem.
Azért ha megjön a fizu, veszek rá két hátsó telót, és kész...
"Lapra" meg így sem rakom, mert ha valami leér, akkor viszlát.
Ezek alapvetően robogók, viszont roppant szórakoztató gépek!Ui: Godsmack hallgatása közben azért óvatosan. Elég zúzós, az
ember hajlamos erősebben hajtani a gépet, a kanyar meg kanyar.
A hátsó (integrált) fékem volt még picit fura, mintha levegős lenne:
változott a fogáspontja. Mondjuk beesni nem esett be/fogott, de...[ Szerkesztve ]
-
Grillo
senior tag
Na, ma sikerült hátsó kerékre felrakott lánccal elindulni, faszán fel is tekerte, meg eltörte az amúgy is kissé repedt sárhányót (színezetlen műanyag, nem nagy veszteség).
Nagy nehezen kibányásztam a beszorult láncot a feltekeredett hátsó kerékről, kissé elszakadt 1-2 helyen a szövet rajta, de amúgy ok (Abus).
Viszont induláskor, addig, amíg nem nyit a kuplung, kattogva ugrál a gép, bár bemelegedés után minimalizálódott a dolog. Tehát csak indulásnál, vagy szinte állóra lassulásnál, gázt adva 2-3 rándulásig. Most tönkretettem a frissen cserélt blokktartó szilenteket, vagy a meghajtásban van valami gebasz?Huszi, szerviz hogy áll?
-
Grillo
senior tag
Ha a km állást nem nézzük, erről a Beverlyről mi a véleményetek?
-
Bogyó bá'
nagyúr
Nem tűnik rossz vételnek, ha valóban jó az állapota! Nagy kerekű, szép, a dobozok meg egy kirándulásnál kincset érnek.
szerk: mivel írja hogy irányár, ráadásul névre írva: 250-ért elhozni akár főnyeremény is lehet.Bocs, ezt benéztem...[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
longwild
aktív tag
Sziasztok!
Egy hete beépítésre került egy új ECU, a napi első 5km utáni magasan ragadó alapjárat miatt.
Nos az eredmény szerint nem ECU probléma, mivel az ujjal is így marad és ugyanúgy egy újraindítás után egy napra megoldódik. A blokk tetejét ismét körbefújkáltam féktisztítóval, falsot nem szív. Részemről feladom, sajnos a márkaszervíz is lassan erre az álláspontra helyezkedik... részükről még egy tipp, hogy a gyújtásalaplap környékén lehet valami bibi...
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
Brogyi
senior tag
válasz longwild #2074 üzenetére
Ne add fel! Ez tipushiba lesz csak sajnos nem ismerjük. Szinte biztos hogy egy érzékelő lesz ami a motor helyzetét, fordulatszámát,hőmérsékletét nem érzékeli. Innentől érdekes a keresés. A TV szerelő öreg szakik azt mondják hogy a csőcsere meg volt most már gondolkozni kell.
Valahol olvastam a cam sensor-ról,de nem ugrik be hogy hol. Sajnos öreg vagyok és nem emlékszem pontosan. -
longwild
aktív tag
Vettem. A markakereskedoi csatornakon emlegetett ar toredekeert. Mondjuk, hogy ha megoldodott volna, akkor boldog lennek a koltseggel...
Villanyasz nincs a szervizekben. Olasz videot lattam mar arrol, hogy egy kicsi injektoros gepet hogyan mer vegig valaki, de itthon nem letezik ilyen szaki. Illetve ha megis, akkor adjatok egy telefonszamot 😉
Cam sensor van a piaggiokban?
[ Szerkesztve ]
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
longwild
aktív tag
-
SirKero
őstag
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
longwild
aktív tag
Azaz túl alacsony a hideg alapjáratod?
Két ötletem is lenne:
1. Hozd el te is a márkaszervizbe és hagyjuk ott nekik egy hétre, legózzanak ahogy akarnak, de legyen jó
2. guruljunk le Olaszországba a gyár közelébe valahova egy márkaszervizbe, biztos meg fogják tudni csinálniSzerk: a hőgombádat te szedted már ki és mérted már meg?
[ Szerkesztve ]
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
Brogyi
senior tag
válasz longwild #2088 üzenetére
Ja, hidegen alacsony.
Amit kcsa ír nem lehet hülyeség, mert mindkettő hőmérő, és talán mégis felcserélhető. Ha jó nem csinálsz semmit, vagy veszel egy új hőszenzort.
Nem rossz ötlet, de én bírom a hibáit. Most például sokkal jobban bosszant, hogy nem nyilik a kesztyűtartó.
Hogy a pii...ba fogok tankolni?
Nem jó a csere. Az egyik víz a másik levegő hőmérő.[ Szerkesztve ]
-
longwild
aktív tag
A kesztyutarto vagy a tanksapka? A tanksapka nekem is nehezen nyilt, bowden cserevel gyogyult mert mar rozsda fogta a bowdent a hejjaban... A nyito rugot is megbabraltam, azota picit mozgatni kell, hogy nyiljon.
Igazabol a termosztatot ki lehetne merni is, mert 20 es 80fokon is meg van adva a szervizkonyvben az elvart ellenallasa...
[ Szerkesztve ]
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
SirKero
őstag
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
Brogyi
senior tag
válasz longwild #2091 üzenetére
A következőket találtam.
Víz/levegő hőmérő. Erről tudtál, és van fordulatszámmérő. Azért nem lehet kiszúrni, mert megyeget. Cserélni kell, és te már túl vagy a nagyján. A hőmérő pl. koszos, nem rossz, de rosszul mér retkesen. A fordulatszámmérő is gyanús. Minden gyanús.
Az érzékelők nem lehetnek drága cuccok, de megtalálni, szétszedni/tisztítani az nem 5 perc. Keresd meg és fülig fog érni a szád. -
AndrewTdi
addikt
válasz -Mosquito- #2090 üzenetére
Nekem mindegy. Lehet 2 nap is kimegyek.
-
csongi
Topikgazda
válasz -Mosquito- #2090 üzenetére
Nekem szombat vagy vasárnap, alkalmazkodom.
-
longwild
aktív tag
Mit mondott csongi?
Az akksi idén februári, a régivel és az újjal is ugyanazt csinálja. Az akksi saruit és a rácsatlakozó vezetékeket rézkefével végighúztam, tehát ott rozsda nem igazán kéne legyen.A szenzor csatija lenne rozsdás?
Közben kerestem a hőmérséklet szenzorról tesztet, de csak a hőmérő óra szenzorjának kimérését találtam meg. A blokk hőmérsékletét mérőről nincsenek referencia értékek...
szoftver szakmabeli && Beverly250
Új hozzászólás Aktív témák
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- LEGO klub
- PlayStation 5
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Xbox Series X|S
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Politika
- További aktív témák...