-
Fototrend
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
longwild
aktív tag
Pirelli Diablo Scooter 110/70R16, 4000km-es szöges (csavaros) gumi eladó
[ Szerkesztve ]
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
KatonaT
aktív tag
Köszönöm a segítséget!
A 400-as burgman méretben nagyon nagy guruló fotelnek tűnik!
Viszont papír szerint nemsokkal nagyobb az x-max-nál.
Burgman: 2270/760/1385. 200kg
X-max 250: 2210/790/1380. 165 kg
200-as burgmannak nem talàltam adatokat de sokkal kisebbnek tünt.
Szerintem a fotelok miatt tűnik nagyobbnak.
Burgmannak nem nagyon dícsérik a menettulajdonságát akárhány tesztet olvastam.
Igazából inkább melóba járás meg városban szaladgálás tavasztól őszig.
Kirándulásokra nem tudom mennyit használnám de ott a garázsban az autó...
Szimpatikus a burgman de valahogy akkor is nagynak tűnik...
Viszont a szélvédelme sokkal jobb és igazatok van ha kifogok valami tehetautót városon kívül ott gondok lehetnek 2 emberrel.
Viszon a fogyasztás nállam sokat számít mert az autó sem eszik sokat és azért lenne a motor hogy kicsit visszafogjam a "mindennapi" közlekedési költségeket.
Úgyhogy 5-6 literrel nem akarok robogórni.
Egyik kolegámnak van K2-es burgmanja majd lehet elkérem tőle!
Még egyszer köszönöm a segítséget! -
-
longwild
aktív tag
válasz KatonaT #2152 üzenetére
Szia!
Akkor a sok Burgmann mellé ajánlanék még pár típust:
Suzuki SH300
Piaggio Beverly 250-300-400-500
Piaggio XEVO 400 - ez utóbbiról csupa jót regélnek, akár fórumokat olvasok, akár márkaszervizben kérdezgetek róla. Probléma: kevés van belőle, borulás után az idomok problémásak lehetnek, ha venni kell.
Aprilia Scarabeo - ugyanaz mint a Beverly, csak Apriliának hívják
Yamaha XCity 250
Kymco People 200-250A fenti típusok elég nagy kerekűek is, Budapest útjaira tökéletesek.
[ Szerkesztve ]
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
longwild
aktív tag
válasz DigitXT #2156 üzenetére
Nem nem, hiszen nálam sem az a baj, mint kiderült... Elvégre felesleges is volt ebben hinni, mivel a MagnettiMarelli túl nagy gyár ahhoz, hogy vacak termékei legyenek. Csak jól nézze meg, esetleg Piaggiohoz értő emberrel... Bár ha kell, már vannak jó beszerzési forrásaim
[ Szerkesztve ]
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
kcsa
veterán
válasz KatonaT #2152 üzenetére
K6-tól kezdve Burgman 400 injektoros - kifejezetten jó fogyasztása van, de K7 és újabb ajánlott - megoldották az olajfogyasztást okozó problémákat - ezek a gondok K2-nél még bőven jelen vannak.
Kymcoval egy probléma van: általában nem szépek. Ha ezen túl tudod tenni magad, nem csinálsz túl rossz vételt. Én is Kymcot használok (bár ez számodra nem sokat jelent )
K5-K6 Burgi egyébként nem vészes méretű szvsz, főleg kétemberes használathoz, az én Xcitingomhoz képest múltkor a parkolóban kifejezetten filigránnak tűnt - viszont országútra két emberhez továbbra is 400+
nagyműanyagotvasat ajánlanék, ezekkel még mindig gazdaságosan tudsz közlekedni városban.Én azért járok ilyennel, mert az idő megfizethetetlen (ahogy ezt egy nagy ember mondta ugye). Lehet ugyanannyit fogyaszt mint egy dízel törpeautó (még swift is 6.5 városban), de egész egyszerűen sokkal gyorsabb így közlekedni.
Injektoros 250-esem volt, városban fixen 3.5 volt a fogyasztása. Ehhez képest ha Burgman 400 legyen 4, de inkább tud azonost is, akkor már inkább legyen az
-
SirKero
őstag
K6-tól kezdve Burgman 400 injektoros
Én úgy tudom K3-tólEgyébként mindegy mi melyiket ajánljuk neki kell el dönteni és hiába tetszik neki az egyik ha a pl. kicsi vagy pont túl nagy hozzá. Nekem is nagyon bejött a 400-as burgi ( sikerült is egy nagyon jó állapotban lévőt kifognom ) de sajnos valószínűleg váltanom kell mert egyszerűen a hátam leszakad rajta. Az én 193 centimhez egyszerűen rossz az üléspozíciója. Egyébként "rendszeresen" járok be vele Pestre simán el lehet vele közlekedni.
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
DigitXT
félisten
válasz longwild #2157 üzenetére
Csak jól nézze meg, esetleg Piaggiohoz értő emberrel...
Gondolom ilyet még nem találtál, mert az alapjárat most is nagy kérdőjel...Új sebességrekord: 156 km/h Kár, hogy a GPS log nem volt bekapcsolva, de
majd legközelebb. (Ha elköltözöm, akkor lehet, hogy napi szinten járok arra.) -
Brogyi
senior tag
válasz longwild #2165 üzenetére
Fiúk! Az egy másik szakma. Aki olvasta, hogy hogyan kell hibát keresni egy injektoros járművön azt tudja hogy az nem autószerelés és nem is motorszerelés. Talán az injektor.hu volt. Bejelentkezés meg ilyenek.
Megtalálják csak győzzed kifizetni. A műszerek, a szoftware-k nem olcsóak. A munkadíjról nem is beszélve. -
longwild
aktív tag
A Piaggionak van rá gyári megoldása, amely a motor kábelkorbácsára illeszthető és egy 2x25 lyukú panelban végződik. A panel lyukjai között lehet egyszerű multiméterrel ellenállást, feszt, ampert mérni... Vannak hozzá referencia értékek, amelyektől való eltérés esetén meg van adva, hogy milyen alkatrész az, ami vacakol...
[ Szerkesztve ]
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
huszi.gyb
senior tag
válasz longwild #2165 üzenetére
Mert nem értenek hozzá?
Brogyi: Alapvetően egyetértek. De egy márkaszerviznek illene szerintem tartania
autómotor villamosságist tartani, a megfelelő felszerelésekkel.Sajnos kevés a felkészült szakműhely, mert horribilis pénzeket kell belefektetni (ezt most a saját bőrömön is érzem)-
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #2170 üzenetére
Menni fog, privátban megbeszéljük.
A megfelelő felszerelés persze nem olcsó, nem egyszerű beszerezni, de MÁRKA szerviznél, ami elvileg egy márka típusaira van ráállva, a gyári cuccokhoz/adatokhoz hozzáfér, és horribilis óradíjakért dolgozik, szerintem elvárható lenne.
www.dongosofor.hu
-
-Mosquito-
őstag
2014 07.05. Kecskeméti Robogós Találkozó
Talákozás; M51- 5-ös kivezető (Ócsai út) MOL Benzinkút
Gyülekező; 8:30h
Indulás; 9hRégi 5 úton mennénk le Kecskemétre. Ezután egy süti/fagyi Soltvatkerten a Szentkorona Cukrászdában.
Innen haza a 6 úton.Így ok?
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #2173 üzenetére
Miért OFF? Amúgy nekem furcsa ez a plakát. Viszont ha már Gokart, akkor
egy mondat erejéig visszakanyarodhatunk a testsúly kérdésére/kategóriákra:
én csak a 95+-ba nevezhetnék. Fiatalabb kollégák 2 (3?) kategóriával lejjebb. -
-Mosquito-
őstag
-
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #2175 üzenetére
Pont azért vannak a kategóriák... Ha egymás ellen akartok menni, a "droidot"
kisúlyozzák (ballaszt). Nem csoda, hogy számít, mert elég gyenge gépek,
de kanyarodni azt tudnak. Egyébként nem mondanám, hogy jó vagyok, mert
még csak egyszer voltam. Andrew írt elég "űridőket" (bár lehet, hogy ők még
régebben voltak, és tök más pályarajz volt a Silverkartban*), szóval ha vmikor
összejön, akkor ellene/utána mindenképpen érdemes lesz lenyomni pár kört.
Szóval nem mondom, hogy jó vagyok. De az akarok lenni: versenyszellem.*: sanszos, mert nem csak az autókat cserélték le - és jelenlegi pályarekord
mellett nem az ő neve szerepel. Persze, ha álnéven (Angel) indult, lehet.[ Szerkesztve ]
-
KatonaT
aktív tag
Nézegettem pár K7-est.
Többnyire 40 000km körül járnak...
Ezekkel meddig lehet elmenni amíg nincs gondjuk?
Illetve egy motorgenerál mennyibe fáj?
Az a baj hogy túl sok a külföldi motor, én meg nem vagyok szerelő -
-Mosquito-
őstag
válasz DigitXT #2176 üzenetére
Az M7/M1 kivezetőnél probáltad már a Budaring gokartot ? Jóval szélesebb a pálya,sok a technikás egyenes. A gépek is harapnak. Hungaroringi gokártpályán egy hölgy tartotta a pályacsúcsot anno..
Gondolom Angel nick mögött is egy nőci lakozik.Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
huszi.gyb
senior tag
-
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #2181 üzenetére
Csak messziről néztem, de ahogy huszi írta, egyszer már majdnem.
Annyira nem értem rá akkor, meg épp le is voltam égve. Talán esett is?Kifogások, kifogások, kifogások...Szerk: el tudom képzelni, hogy egy 45-50 kg-os csaj abszolút rekordot
tud futni, hiszen pont értekeztünk a LE/tömeg arányról, nade kell hozzá
"spiritusz", mert kemény kis masinák ezek: szervókormány? Ugyanmár!huszi.gyb: azt azért vedd hozzá, hogy zárt körű rendezvényen, min. 6 fő.
akkor még nem kattantál rá: igaz. Most is túlspilázom a dolgot, szvsz.
Elvégre a fun faktor a lényeg, nem az a pár tized; ahogy a motornál is.[ Szerkesztve ]
-
canniball
nagyúr
válasz -Mosquito- #2181 üzenetére
"Gondolom Angel nick mögött is egy nőci lakozik."
Nem biztos az.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
canniball
nagyúr
-
DigitXT
félisten
Az üzenete: nem nekem szól. Családos embereknek nem fura?
Szerk: célcsoport a tizen-huszonéves egyedülálló faszik lehetnek, nem?Szerk2: de ha elemezni támad kedved (tekintsünk el a girnyó luvnyáktól
a jobb alsó sarokban), akkor mégisCsernus szerintmit jelent a robogós
hátizsákjába baromi igényesen belerajzolt kutya - egy koronával a fején?Még arra tudok gondolni, hogy a roboking szponzorálja, de túl fiatal cég.
Ui: huszi, kicsit gyúrjatok rá a SEO-ra, mert a Google nem ismer titeket.[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #2197 üzenetére
Én is egy 14 éves csaj rokontól hallottam először... Amikor vele dumálok rájövök, hogy öreg vagyok Már beszéltük hogy elvisz bulizni Ő jobban ismeri a helyeket, mint én.
kcsa: Vagy inkább köztes generáció? Azért ahhoz szvsz elég korán kellett volna kezdenetek, hogy egy "teljes" generációval fiatalabb legyek.
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
DigitXT
félisten
neki az öt év korkülönbség is másik generáció
Amilyen "korán kezdik" a mai fiatalok, talán még igaza is van... Muhaha...
Igen, amúgy az szokott a meglepő lenni, hogy "Mi? A '90-es években is születtek
gyerekek?" Aztán az ember rácsodálkozik, hogy az unokahúga is felnőtt közben?
Hogy egy "klasszikust" idézzek: lehet, hogy én "már a B oldalt játszom"? LOL.
Megjegyzem: az új generáció ezt talán már nem is érti, kazettát sem látott már.huszi: na ugye. 14 éves, tehát 2000-ben született. Bammeg. Az a nem semmi.