-
Fototrend
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
huszi.gyb
senior tag
-
kcsa
veterán
-
huszi.gyb
senior tag
Anno én is kb ennyire törtem össze a Tactot... Veszélyes hazaérni.
Segíteni meg szívesen segítek, ha bármiben tudok...Csak óvatosan tépkedd... Inkább egy kamilla teával áztatott szivaccsal kicsit nedvesítsd meg, mielőtt leszeded. Nekem ezt javasolták... Bár a dokik/nővérek tépkedték
www.dongosofor.hu
-
kcsa
veterán
@bogyo: köszönöm
@huszi: inkább pár határozott mozdulat (na azért nem úgy mint a tépőzárat ) mint órákig óvatoskodjak. Na de beszéljetek valami produktívabb dolgokról is.
pl.: hol a legjobb műanyagos-fényező? (nekem megoldják helyben, de másnak még jól jöhet )
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Hol a legkellemesebb a Duna part lejtése? A győri gyufa gyárat mindenki ismeri.
Én amúgy azon gondolkodom, hogy amíg lelazult kerékanyával, így kóválygó hátsó
kerékkel jártam, nem ette-e meg picit a véglehajtás fogaskerekeit/ricnit/csapágyat?
Van egy kis csapágyhangja. Meg észrevehető holtjátéka is. Eszem-f*szom megáll.Szerk: mondjuk egyszerű kideríteni... Szét kell kapni, és ha tele van reszelékkel...
[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
Nem tudom mennyire gázos a helyzet, de nem mindig éri meg fényezgetni, javítani... Valami külföldi papíros csodával jól járhatsz, ha sok alkatrész kell... Utána meg még egy csomó mindent ki lehet belőle árulni...
szerk.: Utóbbiban tudok segíteni.
DigitXT: Nem a meghajtásolajat cserélted le véletlenül? Válasz lenne a reszelékre...
Komolyra fordítva: Nem hangzik túl jól... De lehet, hogy a kettő valahogyan összefügg? Olaszok tudnak érdekes megoldásokat tervezni...[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
Grillo
senior tag
Nekem vagy 10 éve volt hasonló, akkor egy Piaggio mopeddel sikerül egy vidéki, romantikus úton egy nagyot zakózni, persze rövidnadrág-rövidujjú póló kombóban. A jobb oldalamra estem, aztán csúsztam kicsit, a sisak nem ért le, a hátamat meg megvédte a hátizsák.
Én akkor egy hónapig cseréltem a kötést 2 naponta a jobb könyökömön, meg a térdemen, fasza volt. Mikor bementem másnap a balesetire (motoron mentem haza, kicsit elhajlott a hátsó tengely, de ment), akkor kérdezte is a nővér, hogy ki kötözött be? Mondtam, hogy egy ismerős nővér. A válasz egy rövid "akkorköszönjeneki", majd letépte a kötéssel a sebet is De jó is erről most, ilyen messziről anekdotázni... akkor annyira azért nem voltam boldog. -
Grillo
senior tag
[ Szerkesztve ]
-
Zolee_70
senior tag
Erre valaki?
Köszi előre is!
>> WoT: Zolee70 << I'love WG. Ja, mégsem.
-
DigitXT
félisten
válasz Zolee_70 #2821 üzenetére
600-as motorra én nem vennék nyitott sisakot... A felnyitható oké:
ha nagyon klausztrofóbiád van, kicsit felcsapod. De haladásnál le!#2823: nyári melegben inkább kis plexit raknék rá, télen jó a nagy.
Levehető állú nem ugyanaz, azt menet közben nem tudod zárni.[ Szerkesztve ]
-
Zolee_70
senior tag
-
kcsa
veterán
válasz Zolee_70 #2821 üzenetére
Nyitottat inkább ne, csak ha van jó fogász és plasztikai sebész a családban.
Felnyithatókat hordok évek óta. Ha 35 fok van, bevallom akkor már én is felhajtom menet közben (erre nincs minden sisak engedélyezve, enyém dupla homologizációs) - de alapvetően inkább zárt állapotban célszerű ezeket is használni.
A másik megoldás az alacsonyabb plexi. Itt többen is kipróbálták - a többségnek bejön, kivétel persze van
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz Zolee_70 #2825 üzenetére
valami ilyesmi. Bár ahogy nézem SW-hez nincs túl nagy választék. Az árak meg...
-
AndrewTdi
addikt
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz AndrewTdi #2828 üzenetére
Én meg Őt szeretem (-ném), de rohadtul!
Ja, hogy miért? Mert ez nem csopper, nem enduro, nem trial, nem speed, nem sporttúra,
nem robogóhanem egyszerűen MOTOR! A legszebb, ami létezik.Talán tíz év múlva, 15 éveset. Ha valaki egyáltalán hajlandó lesz megválni egy ilyen gyönyörűségtől...
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
-
DigitXT
félisten
Rosszabb: belelógattam... Költöznék, de nem lehet. Mert minden bérbeadó
(legalábbis eddig kettő!) teljesen idióta feltételeket akar a szerződében kikötni.A maradék occó házikó meg a cigánysoron volt. Csak nem reklámozták, s az
erős bagós tulajtól bűzlött az egész ház. Meghánytuk-vetettük, nem vettük ki.
Inkább hánytuk: "otthon" meg tegnap is, este 11-kor, mikor már lehetne ugye
egy jót szellőztetni, mert végre kint hűvös van, normalizálódna a hőmérséklet,
erre a hüpi szomszéd, nem rágyújt az ablakunk alatt? És ez rendszeres nála,
ezért is akarunk elhúzni onnan: ikerháztól idiótákkal ments meg Uram minket!Szerk: mikor éjjel is 20+ fokok vannak, az ember nyitott ablaknál alszik, hogy
valamennyire el lehessen viselni, erre reggel 6-kor dohányfüstre ébred. Ütném!Amúgy csak 3-4 családnak tesz keresztbe ezzel... Több kisgyerek is van, stb.
Már láttam 1-2x hogy megy a kukákhoz bagózni (50 méter a feljáró nagyjából):
valsz'eg a többiek is elküldték már a qrvaanyjába párszor az ablakuk alól, ezért
néha tesz "szívességet". De érted: odajön a zöldövezetbe, ahol jó levegő van...
És rágyújt. Amúgy meg a tulajt is ütném, akinek az albérlője, és ezt engedi.[ Szerkesztve ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
Vagy villanypásztorra....
(#2837) DigitXT: ez a 800-as csettegő még az A2-be is belefér ha jól látom, nem olyan erős ez. A hangja meg a cikk szerint nagyon szolíd, az én 90-es tempómnál a menetszél sem lehet vészes még nyitott bukóban sem. Régen is abban motoroztak, csak mára lettünk papírkutyák...
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #2840 üzenetére
Kitartást! Átérzem a helyzetedet...
Én is nézegetem az albérleteket, de idióták az emberek...Nagyon offtopic
Nem használt telek, ismerősék mellett tulaját kinyomoztuk... Eljutottunk egy nem használt lakáshoz... Majd végül a tulajjal is beszéltünk. Évek óta nem volt egyiken se, mondtuk, hogy bérbe vennénk (plusz később vételi szándék is lehet belőle)... Minden ktg+ jelképes összeg+ állapotmegóvás fejében. Erre közölte, hogy csak kp-ra eladó, a telekért 20 millát kér (reális értéke kb 7millió, vagy az alatt, mivel építési engedély nincs rá, csak az a kis ház, ami rajta van).
Lakást szintén horror áron akarta adni, azt is lehetőleg kp-ra úgy a piaci ár 1,5x-eséért. Erre mondtuk, hogy akkor fizesse még 6 évig ő a dolgokat utána fölöslegesen...
www.dongosofor.hu
-
DigitXT
félisten
válasz Bogyó bá' #2841 üzenetére
Eeegen, megrázó élmény volt... Amúgy meg egy kis ON mérgelődés.
Az Andor utcában állok a piros lámpánál. Mögöttem egy teherautó a vonalon.
A két faszi kiszáll, helyet cserélnek. (Biztos sofőrcsere, nincs ezzel gond.)
Viszont ezután a teherautó határozottan rám mozdul! Mondom a lámpa piros!
Én a vonal előtt állok, szinte a zebrán. Teherautó meg majdnem a dobozomat
tolja meg. Aztán még egy picit kúszik közelebb. Én meg riadtan* nézegetem,
hogy WTF? Na ezután vált a lámpa, s kövérgázzal "elmenekülök". És beintek.Gondolom én voltam a "hibás". (Főleg a beintésért. Bár többet nem ért utol.)
*: szinte "gázkészenlétben", ha megtol, akkor legalább próbáljak menekülni...
huszi.gyb: no comment. A realitásérzékük nulla. Mindegy, csak: fizess!
bogyó A2-höz: azért nem hiszem, hogy vége van 94-nél, mint a botnak.
Amúgy ez nem (vagy nem csak) papírkutyaság. Hogy régen miben motoroztak?
Kaptak is reumát, meg süketültek rendesen. De ha tényleg 90-nel mennél max.,
akkor meg tök felesleges egy 800-as gép... Igen, a menetszélre gondoltam. Azt
olvastam a linkeden (régebben olvastam a cikket, most csak átszaladtam rajta),
hogy kifejezetten halk a kipuja; de nincs új a nap alatt, ha ezen megint vita indul!Max. múltkor a másik topikban volt: kezdhetjük elölről, hátha nem veszik észre?[ Szerkesztve ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz DigitXT #2843 üzenetére
Nem a menettulajdonságai csábítanak, hanem a nálam "mindent vivő" klasszikus megjelenése. Ha gyártanák mondjuk 250-esben vagy 400-asban, akkor arról álmodoznék, gondolom olcsóbb is volna. (Ez a gép a cikk alapján gyakorlatilag benzintemető, tehát ha meg is lenne valaha nekem, jóval kevesebben gurulhatnék vele a kis pénzemből, mint mondjuk egy CBF 250-nel, Virago 250-nel. Az előbbi viszont "snassz", utóbbi meg "giccses" számomra. Egyelőre pedig ez a két modell szerepel a távoli terveimben: a 94-es végsebességet én sem szeretem, de nem sokkal hiányozna több nekem. Ez a két motor viszont 90-es utazó mellett, egy személlyel valóban 3 litert kér százon!) De tényleg hagyjuk, mert kiutálnak a topicból...
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
huszi.gyb
senior tag
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #2846 üzenetére
Jah, hát a másik kérdés volt, hogy "kiskerekű"? Mondom: háát, mihez képest?
Nyilván: 13"-os keréken nem teker az ember GPS 160-nal (órákat). Ellenben elég
sok autó típus is (fene tudja, hogy csak a régebbiek-e, mert mondjuk már kiment
a divatból) gurul 13-as kerekeken. Oké, azokból van 4 db. Itt meg csak kettő. De,
szerintem amíg valaki nem próbálta, nem tudja, hogy milyen. (Mondjuk mondta a
kolléga, hogy ő nem akar semmilyent, mert húzná neki, mint a barom - csak épp
érdeklődött. Mondtam neki, hogy én sem 150-nel fordulok lapon a robogómmal...)De ha olyan kedvem van, és adottak az útviszonyok (technikás egyenes), hát én
is megcsavarom a szarvát. Sokszor írtam, hogy Egér úton (kanyargó*) max. 120.
Új telóval szerintem el tudnék fordulni 130-140-nél is - de kisplexivel esélytelen a
menetszél miatt: nem érzem annyira biztonságosnak, úgy kell "kapaszkodni".
Elemeztem picit még a nagy kerék, és a csomagtartó méret problematikáját is...
Tegnap épp egy 200-as Scarabeo mellett parkoltam: annak van egy kerékmérete!*: neeem, nem szerpentin, hanem baromi hosszú ívek, ha valaki nem ismerné.
A másik, hogy jók ezek a "nagyotmondások", de amikor az ember bőszen előz
valakit 90-nel, és keresztbefordulnak előtte (mint tegnap is), akkor... Fékeztem,
kitértem, és szerencsém is volt, mert még elfért. Ha 50-nel jövök, nem előzök...
Érdekes amúgy, hogy nem qrvaanyáztam, csak a fejemet csóváltam, hogy ááá:
részben saját hibás lett volna a dolog. Lehet, hogy a csávó arra számított, hogy
én 50-nel majd csak sokára, addig ő nyugodtan megfordul. Ennek nem örültem. -
Grillo
senior tag
válasz DigitXT #2847 üzenetére
A Scarabeonak 16-os kerekei vannak, a 125ösnek is. Hihetetlen, hogy milyen kényelmesen gázolok át a pesti kátyúrengetegen. Rugóútja is valami 15 cm, bár gondolom kanyarodásnál, meg technikás egyeneseknél ezek nem feltétlen előnyök.
Eredetiségvizsga meglett, mondjuk mit csinált egy órán keresztül, az rejtély, mert az első 5 percben átnézte a papírokat, és lefotózta a váz meg motorszámot.
Új hozzászólás Aktív témák
- Amazon Kindle
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Nyíregyháza és környéke adok-veszek-beszélgetek
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Windows 11
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Facebook és Messenger
- További aktív témák...
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Szürke/fehér íróasztal 120x70x75 cm
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban