-
Fototrend
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
AndrewTdi
addikt
Nos. Tegnap átvettem Huszitól a külső tárcsát. Ismét köszönöm neki.
Megejtettük a cserét. Egyúttal aMalo szíjat is kicseréltük gyárira. Ezzel a szíjjal jobb alul (kb olyan mint volt). Összehasonlítottuk a két szíjat. A Malo sokkal döntöttebb, valószínű túl nagy áttétele van így.
A külső tárcsa csere nem tudom mit eredményezett, nem veszek észre változást. De lehet, hogy csak azért nem, mert a 0n jöttem haza. -
DigitXT
félisten
válasz AndrewTdi #2854 üzenetére
Hát ez az, Majában is kevlár van, oszt' mégsem rossz, sőt.
Amúgy csatlakozva kcsa véleményéhez: ez az egy csík max.
EGY torpanást tud okozni, azt is csak indulásnál, tehát lehet,
hogy nem sok különbséget érzel, főleg, hogy a mozgó tárcsa
új, hiszen Malo variót vettél. Nekem mindkét oldal csíkos, ÉS
a tárcsa külseje felé is van egy nagyobb csík, szóval nagyobb
tempónál "torpan", ami érződik, ha nyelezem + figyelek* rá.
Mérhető fordulatszám emelkedés/esés van az ároknál: ez van.*: ha nem "figyelek", kb. fel sem tűnik, ill. ha nem nagy gázon
megyek, ahol lenne adott gyorsulás. Ami pillanatra visszaesik.
De ha valami furcsát érzek, akkor tudom, hogy ez a "darabos"
váltás volt az. Kanyarban "kigyorson" kifejezetten kellemetlen. -
AndrewTdi
addikt
Lehet, hogy rosszul gondolkodom. Szoval akülső tárcsa belső részén lévő "győrő" véleményem szerit azért van, mert ott keveset surlódik a szíj. Ebből fakadóan az egész külső tárcsa faláről le van kopva kb 2 mm.
Továbbá ha a nyomólapon is van 1 mm, az már olyan mintha 3mm hiányozna a szíj szélességéből. vagy rosszul gondolkodom? Ezáltal a végsebesség sem az igazi.
nem értek hozzá, csak józan paraszti ésszel gondolkodom. -
DigitXT
félisten
válasz AndrewTdi #2860 üzenetére
Nem igazán látszik a képből a "szintkülönbség", csak a csík... A csík inkább
azért alakul ki, mert jellemzően szokott ott tartózkodni a szíj. Lent indulásnál,
fent nagy tempónál. Az erősen használt tárcsán biztos több (min. 2) csík van:
szerintem. Bár nem vagyok szaki. A "nyomólap" alatt nem tudom, mit értesz.
(A másik oldalról a varió mozgó fele jön, az meg nálad nem rég volt lecserélve
egy zsír új Multivar 2000-re, ha jól tudom.) Az igazi nyomólap amit a görgők a
varióban nyomnak a motor felé, az nem érintkezik a szíjjal, értelemszerűen.Végsebesség csökkenést okozhat, ha nem tud kifutni rendesen a szíj, mert a
végáttételed nem maximális, így hamarabb leforog a motor tiltásig. Tiszta sor!
Bár nem tudom, hogy mi "nem az igazi" a (GPS szerint is) 150 fölötti tempón.Szerk: egyébként logikus az lenne, ha a szíj dőlésszöge passzol a tárcsához.
Ha meredekebb, akkor a szélét fogja hamarabb megenni*, ha laposabb, akkor
meg nem fekszik fel az egész: a belsejét préseli... (Gyanítom, hogy inkább az
utóbbi szokott lenni, mert a belseje a rugalmasabb, az tud jobban idomulni.)*: és vág a szélével csíkot a tárcsába?
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
elvileg ma jön a biztosító kárfelmérője. Kíváncsi vagyok mennyire akarnak átbszni Főleg hogy egyelőre sejtelmem sincs mennyibe kerül majd a javítás :/
-
DigitXT
félisten
És ki is állja végül a cehet? Jelzett bekanyarodási szándékot az autós?
(Mert ha nem, akkor gondolom ő, hiszen önmagában nem szabálytalan
a kereszteződésben előzni. Legalábbis védett úton engedi a KRESZ.)Szerk: attól függetlenül, hogy baromi veszélyes, mert rengetegen csak
a féket, meg a kormányt ismerik: az, hogy jelezni kéne, fel sem merül![ Szerkesztve ]
-
csongi
Topikgazda
Attol fugg ki a hibas. Ha te vagy a karosult, akkor karfelmeres utan felajanlanak egy osszegben torteno Kp kifizetest aztan ugy oldod meg ahhogy akarod. Vagy szamlara megcsinaltatod, de esszel, mert irrealis osszeget nem fizet. Megnezik az uj alkatresz arat, es nem hagyja magat at@aszni. Azert ezek a muanyag idomok ujjonnan nem a 10 ezres kategoriaba esnek.
Egyebkent milyen telefont vettel a g4s helyett? Olyan nem lesz nekem mert nincs, mast valaszzottam helyette.
Bar a gps gyengesege miatt lehet nem is banom, masoknal is ez a gond, konstrukcio bajos.
Dr nem vagyok -
kcsa
veterán
hosszú történet, a lényeg hogy autós viszi a balhét. A gondom annyi, hogy ha adnak 50et, de a kár 200 akkor nem érte meg már az ügyintézés se.
Egyszer majd elmesélem személyesen
-
DigitXT
félisten
Hát, ha a 200-as káromra kapnék 50-et, ÉS még adtam is volna az autósnak,
hogy azt az 50-et megkapjam, hááát... Nem. Gondolom elmeséltem, mikor
"süldő koromban" a Margit hídon dugóban hátulról "telibedurrantott" a Hondás.Leszakadt a fél eleje (minden műanyag), a Dacia lökhárítója (vas) meggörbült:
bepróbálkozott a csávó, hogy nem-e lehetne-e azt írni, hogy én tolattam bele?
Végül annyiban maradtunk, hogy nem történik semmi... Nekem "lényegében"
nincs károm, ő meg oldja meg magának. Személyi sérülés ugye nem történt.Utólag mondjuk a szerelő egy kicsit morgott, hogy ez elég csúnyát kapott és
nem kellett volna annyiban hagyni, de alig volt fél éves a jogsim, meg minden:
én nem akartam rendőrt hívni, de azt azért vágtam, hogy meg akartak vezetni. -
AndrewTdi
addikt
-
DigitXT
félisten
Elmegyek a Mátrába csapatni. Sose jártam arra. Ha nem írok, ne válaszoljatok.
-
-Mosquito-
őstag
válasz AndrewTdi #2852 üzenetére
Ezt kár volt lecserélni. A csőtengelyből kellett volna levenni 1-2mm és majd hézagoló alátéttel játszani,így közelebb került volna a két tárcsa ez kompenzálta volna a tárcsa kopását. FB a Te variód volt feltéve? Csúszkák nem jók mert három egyforma és egy másik fajta van a nyomólapon.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
balazs1011
aktív tag
2005-ös Piaggio Beverly 500-nak mi a gyári szíjmérete?
M341M a vázszám kezdete.
Hol érdemes szíjat venni?
Természetesen minél olcsóbban.---Kawasaki VN 800---Huawei Media Pad M3----Piaggio Beverly 500----Oneplus 2 4/64----ZTE Nubia Z7 Max 2/32----JiayuG3 és Jiayu G4S 2/16 fehér----e-mail:balazs1011@freemail.hu---- mobil:20/405-2490 ----
-
-Mosquito-
őstag
válasz balazs1011 #2886 üzenetére
Két egér kattintás kell és megtalálod méretet,egy árat..
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
longwild
aktív tag
válasz balazs1011 #2886 üzenetére
Robogoszij.hu
Mitsuboshit valaszd, az a gyari Piaggio szíj gyártója is...
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
DigitXT
félisten
Nem láttam: túl gyorsan mentem. Átlag 70 km/h, max. 140.
Kisplexivel nem megy fölé. Vesztettem ~10 km/h-t + nőtt a fogyi.
De a 4,1L még így is rekord! Összesen 350 km / 5 óra mororozás.
2 tankolás, pár technikai szünet (új úticél választás), piros lámpa.Túraplexivel (és finomabb jobb csuklóval) benéztem volna 4L alá.
De legalább tudtam "pihentetni" a fülem*, kinyújtózva a turbulens
orkánból. De a nyakamba fúródott darázs fullánk(?) nem esett jól.Valamit valamiért. *: füldugó nélkül mentem, és a zene is üvöltött.
Andrew: nem lett volna benne köszönet. Bár a "benzinkútunknál"
majdnem megálltam. De nem Shell, így 50-60 kilit még tekertem,
mire kiszedtem a fullánkot(?) tankolás után. Közben vizionáltam,
hogy megfulladok, allergiás roham tör rám. De pont leszartam.
Max. nem érek haza. Azért a kanyarok előtt fékezgettem - nem
sokalltam el, de igyekeztem legalább úgy ledönteni, mint múltkor.[ Szerkesztve ]
-
AndrewTdi
addikt
válasz -Mosquito- #2885 üzenetére
Nem másik, csak az egyik meg van fordulva.
#2889) DigitXT : Csütörtökön én is teszteltem. M0-n jöttem haza (kb 50 km) végig 100-110. A fedcomp 27,7 - 29 km / L-t mutatott. Egész tűrhető.
[ Szerkesztve ]
-
Grillo
senior tag
Na, tegnapi olaj és hűtővízcsere után megvolt a Bp-Aszófő táv. Minden fasza, ez a Tótvázsony-Aszófő út kurva jó.
Vettem Shoxos hálós dzsekit, 19 óra után már fáztam, amúgy fasza.
Kipróbáltam a gépet markolatvédő és plexi nélkül is, városban fasza, de szerintem hosszú távú országútnál rohadtul fárasztó lenne kapaszkodni.Huszi: tükör volt tuttóéknál, faszaság. Kicsit több volt, de majd boltolunk.
-
balazs1011
aktív tag
válasz -Mosquito- #2887 üzenetére
Tudom hogy a gugli a legjobb barátom,csak bíztam benne
hogy valakinek esetleg konkrét száma és címe is van.
Egyébként van belőle hosszabb és rövidebb is.[ Szerkesztve ]
---Kawasaki VN 800---Huawei Media Pad M3----Piaggio Beverly 500----Oneplus 2 4/64----ZTE Nubia Z7 Max 2/32----JiayuG3 és Jiayu G4S 2/16 fehér----e-mail:balazs1011@freemail.hu---- mobil:20/405-2490 ----
-
csongi
Topikgazda
válasz balazs1011 #2892 üzenetére
Ket meret van.
Mikori a vas? De neked konnyu leszedned a deknit, es lehet latszik rajta az azonosito! -
balazs1011
aktív tag
Forgalmi szerint 2005.04.26.-i
A szíjon nem tudom beazonosítani a számokat 100%-osan
Korábban már leírtam itt hogy mit látok rajta,csak nem tudom mikor .[ Szerkesztve ]
---Kawasaki VN 800---Huawei Media Pad M3----Piaggio Beverly 500----Oneplus 2 4/64----ZTE Nubia Z7 Max 2/32----JiayuG3 és Jiayu G4S 2/16 fehér----e-mail:balazs1011@freemail.hu---- mobil:20/405-2490 ----
-
-Mosquito-
őstag
válasz balazs1011 #2892 üzenetére
Tényleg? Ezt nem tudtam,hogy kétféle szíj hossz és két fajta blokk/hajtás van hozzá.. Itt rajtad kívül senkinek sincs ilyen gépe.. De veszik a fáradságot és ki/megkeresik neked amit te keresel.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
balazs1011
aktív tag
válasz -Mosquito- #2896 üzenetére
Tehát ha itt senkinek nincs ilyen motorja,akkor nekem sincs keresnivalóm itt???
vagy ez nem a NAGYROBOGÓSOK BARÁTI TOPIKJA??? Eltévedtem volna???
Bocsánatot kérek hogy nekem ez a fajta és tipusú motor tetszett meg anno.
Egyébként a fórumok azért jöttek létre hogy az emberek megbeszéljék a dolgaikat.Egyébként szoktam guglizni!
Először guglizok,aztán kérdezek.De amikor valamire több méretet adnak meg,
és nem kevés pénzért akkor meg szoktam kérdezni mások véleményét.
és a szíjaknak is van több gyártója,beszállítója.
Nem mindegy hogy veszek egy szíjat 28000-ért és rossz lesz,
vagy 20000-ért ami jó.A fáradságot egyébként én is veszem és keresgélek!!!
A SEGÍTSÉGÉRT PEDIG KIMONDVA ÉS KIMONDATLANÚL IS MINDENKINEK KÖSZÖNET!!!!!!!!
[ Szerkesztve ]
---Kawasaki VN 800---Huawei Media Pad M3----Piaggio Beverly 500----Oneplus 2 4/64----ZTE Nubia Z7 Max 2/32----JiayuG3 és Jiayu G4S 2/16 fehér----e-mail:balazs1011@freemail.hu---- mobil:20/405-2490 ----
-
-Mosquito-
őstag
válasz balazs1011 #2897 üzenetére
Miért gondolod azt,hogy van valakinek pont ilyen évjáratú/cm3 gépe ami neked van? Arra vár,hogy valamit kérdezel akkor már lökje is az infót?! A nagy többség azt sem tudja mekkora görgő,milyen,mennyi olaj,mekkora gumi kell a gépedre!! Ha te nem tudod akkor ki tudja.. Mondom két kattintás után tálam a méretet és a szíj márkáját,neked is ennyi időbe került volna. De ha még mindig kétségek között vagy akkor felhívod a kereskedést/webáruházat.. Alváz/motorszám alapján már okosabbak lehetnek. Amikor voltak a problémád,írt valaki akinek volt/van ilyen típus a feneke alatt,és segíteni próbált?!? Nem,találgatott/ötletelt mindenki,hogy vajon mi lehet a gebasz.
Ebben a topikban minden nagyobb cm3-is robogót A-tól Z-ig megtalálsz aminek rendszáma van. Itt két darab egyformát nem hiszem,hogy találsz.
Amint látom még mindig könnyebb kérdezni mint saját magának megkeresni/utánajárni valaminekHa senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
longwild
aktív tag
válasz balazs1011 #2892 üzenetére
A 2005-os 500-as Beverlyre van ketfele méret?
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
longwild
aktív tag
válasz longwild #2899 üzenetére
Ha normal 500-as a gép es nem 500ie, akkor az eredeti alkatrész cikkszam 001011, azonban a kozel 10ev alatt ezt szinte biztosan atvezettek masik cikkszamra, amit telorol most nem találok...
egyebkent az is jo, ha kiszeded a szíjat es vegigmered, hogy mekkora.
szoftver szakmabeli && Beverly250
Új hozzászólás Aktív témák
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- iPhone topik
- Villanyszerelés
- Politika
- World of Tanks - MMO
- Konkrét moderációval kapcsolatos kérdések
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Építő/felújító topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- További aktív témák...