-
Fototrend
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Grillo
senior tag
Tudom, hogy rohadtul nem nagy, meg nem is robogó, de egyrészt a kismotoros topik az 50es tunnereké lett, a motorosban meg tesznek rám, így itt is felteszem a kérdést, mert többségetek sokmindent próbált már, meg stb. Meg izé.
Szóval nézelődök, most épp a Honda Cityflyon akadt meg a szemem, PL.Valakinek van ilyennel tapasztalata. Mivel honda, soha nem romlik el, meg termeli a benzint, de egyebet nem tudok róla.
-
csongi
Topikgazda
válasz huszi.gyb #1083 üzenetére
"Automata váltós dízel sportautó? LoL. Legközelebb a nődet is megk.rják, és az legyen az élményed, hogy elmesélik milyen volt? "
Te vezettél már ilyen autót?2700ccm 176Le automata váltó, és éktelen nyomaték.
Ha meg lesz az érzés akkor szóljAmint látom meg volt
szerintem nem sok kell és az elektromos autók mellett a dízelek maradnak életben jelen állapot szerint. a benzinesek szépen elkopnak.
A károsanyag kibocsájtás jobb a dieselé, csak a korom tartalom sok, és ez a részecske szűrős megoldás egyenlőre egy szarkupac.Én nem tuningolom a vasat, sőt inkább spórolósra állítom, de kinek a pap kinek a papné.
Jellemzően 3-400Km karikákat megyek, városban nem nagyon mert két gázfröccs és kint vagyok a városbólÉppen azt nézegetem, hogy ha a Honda koncepciója utat tőr magának, akkor az automata váltók még nagyobb szeletet vágnak maguknak, és az Elektromos cuccokhoz már nem lesz manual váltó szerintem.
kíváncsi vagyok mekkora motorfékkel bírnak ezek az olajos automaták.
Nem kérdeztem meg, pedig beszélgettem a sráccal Pest alatt, épp egy ilyen váltós motorral volt.[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
Megvolt, még kicsit több is.
De előtte volt 2,7TDI A6 is, kézi váltóval. Úgy se volt sport autó. Utazó autónak tökéletes. Mindkettő. Kényelmes, batár, nyomatékos. Viszont élményt adott? (Azon kívül hogy ~30 millás kocsi, nem).Jobban élveztem a 120Le-s, 1,8 szívóbenzin MG F cabriot. Hátsó kerék, közép motor... Erre akartam célozni.
www.dongosofor.hu
-
kcsa
veterán
válasz huszi.gyb #1106 üzenetére
Nálam eddigi etalon utazósnak az A6 Allroad Quattro volt. Nem kicsit volt rossz érzés átülni Suzukiba
Erős autónál meg Saab 9-5 Aero T. Az erősebbik Nem kicsi, nem könnyű, nem szép, nem modern, de megy mint a p.csa. Na az tudott olyat, hogy három napig óvatosan közlekedtem, számítógép szerint 6.5ös átlaggal jártam. Aztán mentem egy erőszakos fordulót, olyan ~20km (Pilisvörösvár - Csobánka oda vissza), és azzal az egy hegyi etappal másfél literrel rontottam el a háromnapos átlagomat. El nem merem képzelni ott mit fogyaszthatott (szerk.: az előző három nap az ~1000km volt, csak a viszonyítás kedvéért )[ Szerkesztve ]
-
-
csongi
Topikgazda
válasz DigitXT #1109 üzenetére
Nem radiator, hanem padlofutes!! Haat nem ladod??
Huszi: Tulajdonkepen nem az dizellel van a gond hanem a kialakitasal. A Le mans-on porig alazta a diesel a benzines hordat
Amugy ertem mit mondasz.
Egyszer utaztam egy szeria Evo8 ban egy rally vezeto mogott
Sport szelet automata bevillogot a gatyoba -
DigitXT
félisten
Mennyit megy egy Runner 0-100-on? Rendszám nélküli, 2T: gondolom FXR...
80-ig jött velem, mint a huzat. Nyelezte rendesen, több lámpától próbálgattuk.
Ahogy a videót nézem, szerintem az adott szakaszon 80-nál elvette - annyira
hirtelen tűnik el a zümmögés a brummogás mellől: akár még 100-ig jött volna. -
DigitXT
félisten
Eeegen, nekem is az tűnt fel az Andor utcában, hogy némá,
ez a méregzöld pöcsköszörű még mindig előttem van. Wut?
Aztán már direkt gyorsulgattunk a lámpáktól, és meglepően
egálban volt a Madisonnal: valsz' volt benne valami okosság.
(Azon kívül, hogy súlyelőnye van, és vékony volt a pilóta is.)Maját állva hagyta volna, pedig az is 180-as. Csak 4T, hehe.
-
DigitXT
félisten
Amúgy azért is szeretnék idővel új variót, mert csíkos a mostani, és ez kijön:
párszáz rpm-et beejt 85-95 között. Nem vészes, de észrevettem élőben is.Szerk: mármint láttam a fordulatszámmérőn is, meg érezni, mintha "akadna"
egyet az egész hajtáslánc, picit elbizonytalanodik (~1 s?), aztán húz tovább.Szerk2: és nincs köze az új görgőhöz, már ezen a grafikonon is ott az esés.
[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
Pontosan. Ezt akartam volt mondani. Hogy egy A6-ba én is TDI-t tennék, és szép csendben utazgatnék. De mellette lenne egy benzines élményautó (lehetőleg szívó). Aminek nem feltétlenül kell tolni, erre jó az MG, Lotus... stb Nem gyors, de kanyarban is megy.
És ugyanezt gondolom a robogó- "normál" motor közt is.
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
DigitXT
félisten
Ha fordulatszám emelésre ESIK a töltés, akkor rossz a fesszab, és cserés?
-
csongi
Topikgazda
válasz DigitXT #1116 üzenetére
Nem torvenyszeru. Ha valahol oxidacio van, akkor is lehet ugyan ez a jelenseg. Addig a reszig eljut a nagyobb fesz, de az oxidacio miatt nagyobb feszre nagyobb lesz az ellenallas is.,es melegedestol kevesebb aram jut at az adott ponton, igy vissza esik a mert ponton a feszultseg.Engem ez szivatott meg
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
De érdekes, hogy most (fél lámpám megy) akár 14V is mérhető alapjáraton,
elindulok/ráhúzok/felpörög a motor, már esik be 13V-ra. Ez azért fura, nem?Nem közvetlenül az akkun mérem, hanem a műszerek tápján, de a jelenség
az akkun is hasonlóan mérhető volt tavaly: még írtam is, hogy nem tölt túl... -
DigitXT
félisten
Végeztem az elemzéssel: gyakorlatilag SEMMIT nem "hoztak" (0,2s max.).
Ellenberger 90 fölött már csökkentik a fordulatot a gyárihoz képest, szóval a
túrás fogyim jobb is lehet, mint eddig bármikor: a városit meg meglátjuk...
Feeling-re persze jobb ("segg dyno"), meg markánsabb a hangja (+500 rpm).Aztán ennyi.
[ Szerkesztve ]
-
Brogyi
senior tag
válasz DigitXT #1118 üzenetére
Csonginak igaza lehet, de a mostani félvezetős szabályozókkal nem illik visszaesni. Ha jó a szabályozás a feszültség felmegy, és ott ragad ha húzod a gázt. Gyengébb változatoknál, és az említett rossz vezetékeknél visszaesik/visszeshet a feszültség. Nálam a szabályozó volt a hibás, de ez típushiba a típusomnál. X9/Atlantic ott 100%-ban Csonginak van igaza.
-
SzlobiG
félisten
válasz -Mosquito- #1091 üzenetére
Akkor vegyük a kettő teszt közötti értéket 4.1-5.5 az se jön ki sokra simán jó fogyi szvsz. Karbis T-maxot én pl tuti nem vennék.
-
csongi
Topikgazda
válasz DigitXT #1118 üzenetére
Nezd at azt a toltes kort. En kihuzgaltam, a csatlakozobol az erintkezoket, es beforrasztotam, sot van olyan csatlakozo amit ki is kothetnek, de bent hagytam egyenlore.
Toltesem tompitot lampanal alapjaraton is meg van a 12V Emelet fordulaton meg 14,2.
Pont egy hete takaritottam ki megint, mert kezdotott a jelenseg, amit te is irtal visszabb esett a toltes, igaz csak par tized Voltot. Valamelyik nap Orszagutival mentem tobbet, es megterhelo volt, ugy tunik
De 10 perc alatt orvosoltam.
A kovetkezo alkalommal, azt a szakaszt kicserelem teljesen. Ennyibol preferalom, a xenont, mert joval kisebb az aram felvetele. Ledes egon agyaltam de annak kicsi a fenye.
De lehet a ket orszagutit kicserelem ledesre, es atkotom a relet, es egyutt egne a harom ego.Meg igy is kevesebb aram felvetele lenne, mint a ket asszem 35W izzonak. -
DigitXT
félisten
Vedd csak le a plexit, neked is simán meglesz a 6L...
Btw. pont leszarom, hogy másnak mennyi, mert nekem eddig
csak a saját tankolásaim árát kérték el a benzinkúton...
De HA benzint szeretnénk önteni lángokba, akkor (gondolom
már vártad): jól jön majd az a literenként megspórolt összeg,
amikor le kell rakni az asztalra új injektor(ok) vásárlásakor.Egy dolog miatt nem teljesen igaz az OFF rész: a Kymco 500
nekem is tetszik. De kipróbálás nélkül nem tudok eleget róla.
Olyat mondjuk, hogy milyen nehéz? Mennyire jó vezetni pl. a
városban, városon kívül? Mennyire kényelmes? Gyorsulása? -
kcsa
veterán
válasz DigitXT #1124 üzenetére
Nehéz, de az a meglátásom hogy amiket a tesztekben írogattak (jól kiegyensúlyozott, jól eltalált áttétel) azok nagy vonalakban mind igazak. A jó kiegyensúlyozás miatt városban is teljesen jó használni, csak a szélessége sok egy kicsit, de ezzel nem nagyon van mit tenni.
Kifejezetten kényelmesnek találom a Satelis után, sokkal "fotelesebb", és kevésbé "nyerges". Ez monjduk kifejezetten furcsa, mert kolléga narancssárga veszedelme már inkább "nyerges" formájú üléssel rendelkezik. Vagy az enyémből van vágva a szivacs, vagy az övébe van plusz betoldás.
Gyorsulás olyan amilyen. Számszerű adatokkal nem rendelkezem, bőven elég minden helyzetre, persze a fejletépő sportmotoros teljesítményről közel sem beszélhetünk
Ami bejön még hogy masszív. Érzem én is a váz hajlásait szar úton (robogó... nem hazudtolja meg magát), ellenben nem zörög, nem mozognak a műanyag elemek - pug erre hajlamos volt.
-
AndrewTdi
addikt
Sziasztok!
Gondoltam leírom a 2 órás tapasztalatomat a kisplexiről.
Szép, jobban néz ki tőle a moci. Nagyjából ennyi a pozitívum. najó. Kap még egy fél pontot azért, mert jobban ér a menetszél és nyáron / melegben ez jobb.
Nem hallok más hangokat a motorból, a szélszaj picit megjött, de a füles miatt nem nagyon másabb. A testemre ható szél is megjelent. Elejétől kezdve túraplexim van, így eléggé meglepő a változás. Mintha haver Banditján ültem volna. Najó, attól azért jobb, de nem említhető egy lapon a turaplexivel.
A sebességérzet gondolom ez miatt is megnőtt, 150nél már igencsak értem a nyomást a mellkasomon.Najó. Eszembe jutott.mégegy pozitvum. Megvan a teljes kormányszög, nem ér bele a plexibe a tükör, ahogy a túraplexinél.
Szokni kell, de nem mondom hogy bánom vagy hogy szar.
Fogyasztás mérésre több idő kell. A mostani utam Gödöllő-Bp- Budaörs végig város, itt írt 23,8km /L.A kezelhetősége lett más, egyelőre nem tudnám megmondani pontosan mi változott. De biztos közrejátszik a mostani nagy szél is.
-
AndrewTdi
addikt
Meghallgatnám az övét hogy hogy szól ezzel a kipuffal.
-
csongi
Topikgazda
Szerintem a vaz elhajlast erezni nem lehet, ha azt erzed eleg nagy baj van. A motor felepitesebol adodoan a szilentek oregedesekor lehet nemi csavarodas felet erezni. De nem hiszem hogy vaz lenne.
A geomeriabol adodoan a fara beleng mivel a nyaktol meredeken lefele ivel a vaz.
Ha csavarodast erzel, akkor erdemes a teleszkopoknal kezdeni, es A kereszt csavar szilentjeit megnezni, azon forog az egesz blokk, es ott lehet csavarodas. -
SirKero
őstag
Ez nem robogó! Ez Burman baby
Az új Burgman 125 tesztMost olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
csongi
Topikgazda
-
SirKero
őstag
Az megfigyeltem már én is hogy nem egyszer a "tesztelő szakemberek" által leírt fogyasztás köszönő viszonyban sincs az átlag felhasználó által mértekhez. Az enyém is simán meg áll 3,5l / 100Km pedig sokszor kapaszkodni kell a haverom DL 650 -e után ( vagy előtt )
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz SirKero #1138 üzenetére
Bocs, hogy bele vau, de ha egy közel nullkilométeres, bejáratatlan motort nyeleznek, kínoznak, tesztelgetnek (mert máskülönben miről is tudna cikket írni), ahhoz képest ez nem olyan rossz fogyi. Később, bejáratás után, "szokvány " használat mellett persze hogy jóval kevesebb lesz. Gyanítom, hogy ezt ők is sejtik, így ezért az elismerés a "viszonylag" nem nagy fogyasztáshoz.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
SirKero
őstag
válasz Bogyó bá' #1141 üzenetére
Most lehet,hogy nagy marhaságot mondok de mivel nem értek hozzá nem harapják le érte a fejem.
Én azt hallottam,hogy ezeket a motorokat már nem kell bejáratni ( mint anno a zsigulit ) mert már a gyártás alatt járatják őket tesztpadon. Amikor megvettem az új autót nekem sem mondták,hogy X kilométerig csak ennyivel vagy annyival lehet menni bár a fogyasztásra valóban mondták,hogy kb. 10E-nél fog beállni de én nem vettem észre hogy mekkorát csökkent volna.[ Szerkesztve ]
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #1145 üzenetére
Na ja. A Dr. Pulley miatt károgóknak intő jel lehet, hogy még bőven a fél
tank fölött vagyok, és már majdnem megfutottam a 100-at. Városban... És
figyelembe véve, hogy ebben nem egy 0-100 mérés volt, szvsz nem gázos.Oké: nem is megy sokkal jobban tőle, de feelingre "felszabadultabb".
-
DigitXT
félisten
válasz longwild #1149 üzenetére
Azonos súlyútól biztos nem. De én 1 grammal könnyebbeket rendeltem, hogy
picit jobban menjen a motor: attól már nőHET. De sokat nem fog, mert nem is
megy sokkal jobban, ahhoz vmi drasztikusabb súlycsökkentés kellett volna.
Még egy "fokozat" van, a 15 grammos, aztán annyi... Azzal már lehet, hogy
forogna 7000-et gyorsításkor, tehát rendelkezésre állna mind a 30 LE. Viszont
akkor valószínűleg tényleg jobban zabálna. (Valamit valamiért ugyebár...)Annyira nem számít. Inkább az érzés más: két dolog miatt nagyon tetszik a
cucc! Könnyedebbnek érződik a motor (virgoncabb a fordulatszám váltás), meg
nagyobb tempónál kevesebbet forog: 130-nál sem ment 7500 fölé, de majdnem.
Szóval nagyobb a végáttétel, mint a gyári görgővel - nőhet a végsebesség, ha a
motorerő le bírja forgatni a 8600-at ebben a felállásban. (Nem biztos.) Ami meg
szintén nem biztos, hogy valaha ki fogom próbálni. Hosszú egyenes kéne.Szerk: viszont tényleg érezni, hogy csíkos a variótárcsa (mindkét fele). Mondta
is a szerelő anno, hogy nem baj az, max. egy kicsit darabos lesz a váltás: nos
ez érződik, valóban, egy icipici torpanás jelleggel, ahogy átugrik a szíj a csíkon.Viszont a Multivar is csak az egyik oldalát javítaná meg, a másik külön tétel, ha
egyáltalán kapható hozzá. (Majához találtam Malossi fix tárcsát, ehhez nem.)[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- KONZOL beárazás
- Filmvilág
- Politika
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Stellar Blade
- Hobby elektronika
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Aliexpress tapasztalatok
- További aktív témák...