-
Fototrend
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
kcsa
veterán
válasz longwild #1883 üzenetére
No, most már én is meg tudtam nézni a videót rendesen.
Egy dolog mondjuk elsőre feltűnt: az a furcsa kattogós hang a hajtásnál az megvan régóta? Mondjuk lehet hogy a kuplung pattog el a harangon, és azért klattyog, mert ahhoz még nem elég a fordulat hogy kinyíljon teljesen.
Az mindenesetre tény, hogy magasabb az alapjáratod újraindítás előtt - fülre viszont nem érzem olyan rettenetesnek a különbséget, hogy ettől már kússzon. Fordulatszámmérőd van? Mi a magas alapjárat értéke és mi a normál?
Szoftverfrissítést kaptál a Piaggio szervízben?
Itt is a fals-ellenőrzést javasolják a sorstársadnak.
Bár látom már máshol is feltetted a kérdést, hasonló választ kaptál
Gány-megoldásként javaslom az erősebb kuplungrugót, úgy nem fog kinyílni csak még magasabb fordulaton
[ Szerkesztve ]
-
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #1898 üzenetére
Meg a rend éber őrei szerint is, ha nem kapnak ki a forgalomból.
Eszement jó hangja van a 4Roadnak kívülről: kéne a Madisonra is.
(Bár annak is van egy szépsége, hogy csendesen suhan: francba.)Szerk: Vecsésen 11,71-et tankoltam. Elvileg 12L a tank... Mondjuk
utána folyt ki rendesen: túltölthettem, hőtágulással nem számolva.[ Szerkesztve ]
-
balazs1011
aktív tag
Ezt a kotyogó hangot hallom én is néha ha rosszabb uton megyek kis fordulaton kis sebességgel ,vagy csak gurulva.
Másik fórumon mintha lett volna szó róla,de ezt a hang kérdést már én is feltettem itt,hogy a kulungpofáknál le szoktak v.mit hegeszteni.Csak kérdés hogy mit?---Kawasaki VN 800---Huawei Media Pad M3----Piaggio Beverly 500----Oneplus 2 4/64----ZTE Nubia Z7 Max 2/32----JiayuG3 és Jiayu G4S 2/16 fehér----e-mail:balazs1011@freemail.hu---- mobil:20/405-2490 ----
-
canniball
nagyúr
válasz Something_ #1902 üzenetére
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
longwild
aktív tag
Az a kattogo hang a gorgok vagy a kuplung. Akkor van ha ilyen magas az alapjarat, gyanitom kezdene nyitni a cucc.
Sajnos fordulatszammerom nincs, de fulre is hallhato, hogy magasabb... lehet, hogy videon nem megy at...
Bar a hetvegen lehet, hogy valahonnan kene szereznem egy ilyen gyujtokabelre tekerheto kinai csodát???Bizony sokfelé irtam már, Aprilia forumon meg is tippeltek masnak azt, amit a markaszervizben is... De a megoldasra meg jonehany napot varnotok kell, addig meg varnam a tippeiteket. Ha valaki eltalalja, kap egy tabla csokit. 😃
Az erosebb kuplungrugo ugye csak vicc? 😁
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
longwild
aktív tag
válasz -Mosquito- #1913 üzenetére
Na ez az amire nincs lehetoseg. Mindent az ecu csinal...
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
DigitXT
félisten
válasz longwild #1907 üzenetére
Ne kezdjük már itt is a baromságokat, mint régen a bohócok...
Ha már úgyis VAN rá megoldásod, mi minek tippelgessünk?
És ha mégsem volt jó, akkor miért baj, ha beírtad a "tippedet"?Vagy ez valami furcsa kvízjáték? Akkor végül is mehet! Persze!
Kérdés: hány nap alatt jött meg a vastag xenon trafó? És vajon
megoldja-e az ívfény vibrálása problémát? Pár napot várnotok
kell, de addig várom a tippjeiteket. Ja és hány éves a kapitány? -
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #1917 üzenetére
Inkább nézzük a meccset. Ez a Spanyol-Holland pl. elég pazar volt.
A fordulatszámot meg lehet mondani a felvétel alapján a robbanásokat számolva,
viszont a bowden fennakadását nem orvosolná egy sima újraindítást: fos az ECU.[ Szerkesztve ]
-
longwild
aktív tag
válasz DigitXT #1916 üzenetére
Van egy feltételezett megoldás, de a helyessege csak jovo heten derul ki. Azert is kertem, hogy ha van valami tippetek, akkor irjatok le, mert ha nem jon be, akkor csak kell valamerre haladni... Ha pedig leirnam az en feltetelezett megoldasom, akkor befolyasolnalak titeket.
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
longwild
aktív tag
válasz DigitXT #1918 üzenetére
Kozel jarsz a velt megoldashoz. Hogy ne feszitsem az idegeket, akkor a tipp: IAC (idle air control) hiba. Ez csak egy rohadek kis par szaz forintos alkatresz, azonban hála az olasz tudosoknak, kukazhato az egesz ECU/MIU miatta, mivel integralt egyseg az egesz. Szoval igen, ECU kuka... vagy jarhatnek vele tovabbra is igy, de kurvara idegesito, hogy ujra kell inditgatni. Valoszinuleg Luigi is igy nyomta egy ideig, de a rossz keverekarany nem hiszem, hogy a hosszabb elettartam titka - akar hengernek, akar hajtasnak.
Milyen csokit szeretsz? 😁[ Szerkesztve ]
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
huszi.gyb
senior tag
www.dongosofor.hu
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #1926 üzenetére
Vagy van benne egy mini Halálcsillag, és épp lőni készül lefelé...
xenON: az új AC trafó zizeg, nagy, nehéz, viszont stabilan tartja a fényt,
aminek sokkal szebb a színe is. Ennyi. A régi jó "Homasita" trafóm, bár
vékony volt, szintén AC volt. Az elégése után vett kínai occó viszont DC,
abból eredt az összes problémája: a vibrálás, a szín "elmászása" stb.Illusztráció (AC/DC):
Szerk: ez refi mód, közel a falhoz. Ami az állóképen NEM látszik, hogy a
jobb oldali kékes fény vibrált is picit, mintha ugrálna valami az ívfényben...
Ami szintén nem látszik, hogy a bal oldali fehér fény a kamerafelvételen(!)
némi "csíkozást" csinál, tehát jól látható, hogy azt váltóáram hajtja, de ez
szabad szemmel természetesen egyáltalán nem észrevehető jelenség.Egyébként egyforma izzók, és ugyanannyi idejük volt bemelegedni is.
[ Szerkesztve ]
-
csongi
Topikgazda
válasz DigitXT #1927 üzenetére
Ez a feher mar tetszik, nem egy infra tartomanyu szine van
A kep alapjan a kevesbe van szort fenye az also tartomanybam, de felfele tobbet produkal,valoszinuleg mert tobb fenyt ad ki magabol. De osszessegeben jobban fokuszalt fenye van.
Tegnap gurultam egy rovidet, annyira hianyzott mar
Megjartam torokorszagot, vezettem autoval, 200km-t. Es meg meg tudnam szokni, Szabaj, csak par van amit betartanak, Stop tabla, keresztezo uton a piros lampa.Kb ennyi A tobbi pedig figyelesbol all, Egy Normal uton elfernek harman is egymas melett!!! Ugy hogy ebbol egy szembol jon.Itton szidjuk oket hogy vezetnek, pedig lenne mit tanulnunk toluk moralisan. Ott az ember a lenyeg nem a szabaly. De itthon nem fog soha mukodni az ami ott van es ez forditva is igy van. Aki oda szeretne meni, annak azt tudom tamacsolni, gyorsan alkalmazkodjon, es elvezni fogja.Ha nem megy akkor csak szemvedni fog, de nagyon, es tuti tores lesz a vege.A duda hasznalata kotelezo! Nem anyazasra hanem figyelmeztetesre.
Es mukodik. En ravagtam egy auto tejere kezzel.Apam a reakcio az volt, hogy mosolygott es felemelte a kezet, bocsanat. Itthon tuti a parasztnak allt volna feljebb.
Meg nem tudom irok e egy blogot errol, majd meglatom mennyi szabad idom,vagy kedvem lesz hozza. -
DigitXT
félisten
Fehéregyensúly kérdése, de a valóságban a fehér inkább tűnt sárgásnak,
a kék meg fehérnek. Szórt fényt refi módban értelmezni nehéz. (Fényerőt
még nem tudom, mert sötétben nem* teszteltem, remélem rendben lesz.)*: nem, ez a videó sem vaksötétben készült, a háttérben világított a neon,
igaz nem látszik, mert a falon lévő világos folt került a telón a fókuszba.Szerk: az infra tartomány helyett inkább az UV-ra gondoltál, 8000K+, nem?
(Ezek továbbra is 5000K izzók névleg, élőben teljesen frankó fehér fénnyel.)[ Szerkesztve ]
-
Grillo
senior tag
Voltam kint pénteken RedBaronban, hát, a nekem megfelelő kategória (125, 300-400k) elég szegényes.
-
Grillo
senior tag
-
Bogyó bá'
nagyúr
Egy fenét: ha náluk vettem volna, akkor nem 220k lett volna házhoz szállítással együtt, hanem 400k házhoz szállítás nélkül.
Hahu-n találtam tavaly április legvégén.
(#1937) kcsa: Kicsit? Konkrétan rozsdaboglya volt, ellentétben a netre felpakolt, valószínűleg évekkel azelőtti képekkel...
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
huszi.gyb
senior tag
Minden kereskedő köteles fél év garanciát vállalni a MOTOR alkatrészekre. De ebbe az már nem tartozik bele tudtommal, hogy szíj- karburátor, vagy bármi más miatt megáll a gép. Csak a motorblokkra kell a garancia.
Egyébként sok szerelő (köztük az ,,enyém'' is) vállal olyat, hogy elmegy és megnézi veled a motort.
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
Na nálunk ilyen nem lesz. Garanciával (is) akarunk csábítani. Sz.rt meg max alkatrészenként. Úgy árulhatjuk.
(#1941) Grillo: Már úton van a konténer úgy tudom. Nem rajtam múlik, de már az első (kisebb) munkákat bevállaltuk. Az első motor megtekintős megbízáson már túl vagyunk.
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
kcsa
veterán
válasz -Mosquito- #1947 üzenetére
Igazából nehéz volna elrontanom... Dayco 8206K
Új hozzászólás Aktív témák
- LEGO klub
- Suzuki topik
- Júniusban végre bemutatkozhat az új Gears of War játék
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sh4d0w: Rebel Moon - Ne nézd meg!
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- iPhone topik
- Politika
- A Gigabyte is visszaveszi alaplapjainak alapértelmezett tuningját
- Házimozi belépő szinten
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- DXRacer használt szék eladó
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Renpho talpmasszírozó