-
Fototrend
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
kcsa
veterán
válasz -Mosquito- #3669 üzenetére
Használj JET vagy valami hasonló márkájú sisakot, máris nem lesz zajos a Caberg
A repedezést sajnos megerősíthetem, viszont nekem bőven gariidőn túl jelentkezett. IJ.
-
kcsa
veterán
válasz DigitXT #3693 üzenetére
Úgy gondolom, hogy városi közlekedésre való csak a robogó.
Városon kívülre csak hagyományos hajtást választanék - bár városban is néha hiányzik az a lehetőség hogy kettőt vissza és byebye Ikarus 260.Ha túráznék (akár csak Mátrába is) nem robogót használnék. Ez az én véleményem. Nem máté
-
kcsa
veterán
válasz longwild #3696 üzenetére
Nem jársz távol a valóságtól a mucsaival. Valaha volt egy telkünk ugyanezen településen, szomszéd telek brutálisan elhanyagolt. Pár év elteltével megjelentek a szomszédok, akiket először láttunk akkor, majd kb. a következő beszélgetés zajlott le a kötelező udvariassági körök után:
...
Szomszéd: És maguk hol laknak?
Mi: Helyiek vagyunk, innen egy-két km...
Sz.: Mi BUDAPESTIEK vagyunk (így nyomatékosítva, majd a non-plus-ultra: ) Tudják merre van?
Mi: WTF? -
kcsa
veterán
Én nem mondtam hogy mindenkinek el kell fogadnia a véleményemet... Mintha odaírtam volna hogy ÉN így csinálnám.
@DigitXT: egyszer ha unatkozol kora reggel és nem bírsz aludni, gyerek felénk. Itt aztán nincs országutazás, csak 100% dugó, pont ezért robogózok mert nincs kedvem kuplung-1-elindul-megáll-csúsztat-elindul-megáll végtelen sorozatára. (és ezért kacérkodok automata autó vásárlásának gondolatával is.)
BTW nem okoz gondot az előzés, csak ahogy autónál is jólesik vissza egyet, úgy néha itt is jobb lenne - mintha nem tudnátok mindannyian nagyon jól, hogy CVT-nek van egy kis késedelme, na ezt néha pont jó lenne kihagyni. Variátor-témával egyelőre nem foglalkozok, jó lesz ha tavaszig lesz egyáltalán burkolatom.szerk.: kicsit túloztam. Nyári szünet idején nem igazán van dugó, de jövő hét után már itt a szeptember... Előre rettegek. Hát még ha leesik a hó...
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz DigitXT #3701 üzenetére
Most nincs túlzás
500-ast azért, mert sokat járunk ketten (jártunk idén júliusig kb., úgyhogy azóta nem áll a következő érvelés), és én sem vagyok épp 50 kilós. A duplája felett már inkább - úgyhogy hiányzott az erő néha. Asszony hiába ~55 kilós, mintha hárman ülnék rajta. Ez van. Kolléga aki megvette jelentősen az én súlyom alatt van, ők röhögve elvannak ketten is.
A hajtás meg problémás, ezt természetesen tudom. Mondjuk eléggé fáj is, hogy vasárnap történt ami történt, és hétfőre volt időpontom görgőcserére
-
kcsa
veterán
válasz DigitXT #3718 üzenetére
Ez összességében amúgy nem igaz. Ami baja van, az kb. mindegyiken előjöhet, klasszikus francia elektronikapara 100%-ban elmaradt - feltételezhetően azért mert csak Magneti Marelli felszereléssel van tele a Piaggio származás okán
Az viszont tagadhatatlan, hogy az összeszerelésen és az anyagminőségen lenne mit javítaniuk - na EZ francia
-
kcsa
veterán
válasz DigitXT #3729 üzenetére
Ilyenkor ott szokott lenni valahol hogy külön egyeztetés alapján. Nyilván a hollandusok nyelvén nem szúrtad ki, vagy adott esetben ott sincs, és tényleg bug/hanyagság.
Ebayen úgy szokott ez lenni hogy ha kéred adnak szállítási költséget és hozzácsapják a vételárhoz.
Szopóroller
-
kcsa
veterán
Srácok, honnan a halálból kérjek árajánlatot burkolatokra? EGÜ már küldi, Scooter.hu nem kapcsolható ( ).
Van tippetek hogy honnan kapok biztosan?
Debil osztrákok nem válaszolnak...
-
kcsa
veterán
válasz BomiBoogie #3851 üzenetére
Köszönjük szépen
-
kcsa
veterán
válasz huszi.gyb #3873 üzenetére
Másfél szezon. Kajakra maóni. Ami olyan 6-8ezer kilométer volt.
-
kcsa
veterán
válasz huszi.gyb #3875 üzenetére
Ez után vettem a CityGripet, ami egészen a közelmúltig szolgált - egy csavar vetett véget a karrierjének, de még volt profilmélység rendesen.
Meg azt még el sem mondtam hogy Satelis is megtört tegnapelőtt. Ráadásul az én esetemmel szemben jó eséllyel GTK lesz...
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz longwild #3877 üzenetére
Belső sávban haladt (itt visszautalnék a motoros topikra, hogy hol veszélyes haladni és hol nem ugye...) és a külsőből megérkezett elé egy teherautó váratlan sávváltással, jelentősen lassabb sebességgel. (itt nagyságrendileg 30 vs. 50-ről beszélünk) majd vészfékezés ellenére hátulról telibeverte a teherautót. Első blikkre minimum villa, jó eséllyel váz is sérült, még a kulcs sem elforgatható. Plusz műanyagok.
-
kcsa
veterán
válasz longwild #3892 üzenetére
Azért nem teljesen összekombinálva a tapasztaltakat, miszerint:
- eső esett, tehát látási viszonyok és útfelület is gyengébb a szokásosnál
- motor eleje törött
- teherautón egy karcolás sincs (orridom és valószínűleg az első kerék is az alácsúszásgátlót érte sejthetően)
- motoros teljesen sértetlenlátható, hogy a sebesség a motoros részéről nem lehetett túl nagy (mármint szabálytalan, mert a sofőr ugye kapásból ezzel próbálkozott - hallomásom alapján meglehetősen tirpák stílusban), mert akkor nem ekkora és nem ilyen baleset történik, úgy, hogy a motor kb. alig csúszott a földön, a vezetője meg feláll és leporolja magát
Ezt a helyzetet rögtön látták és értették a rendőrök is.
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
városi ugrálós, oda még jó is lehet, ezt sosem vitattam, bár szerintem is a 250 az optimális. A súly meg nyilván annyi amennyi, a harmadik keréknek,futóműnek stb. is van súlya, ezzel együtt SZERINTEM van létjogosultsága, de úgy néz ki a gyártó szerint is
Vészfékezéskor k.va jól jöhet a plusz tapadás -
kcsa
veterán
-
kcsa
veterán
válasz Hauptmann #3939 üzenetére
Megszólítva érzem magam (500i R-em van)
Minden van belföldön is (EGÜ és scooter.hu mindent forgalmaznak), de kb. mint minden esetben külföldről radikálisan olcsóbbak az alkatrészek. Egy ideje a balesetben tört elemeket próbálom pótolgatni, de esetenként dupla árak vannak mint külföldön, de a másfélszeres ár az alap. A külföldi árak jellemzően az emészthető kategória, ezzel szemben az itthoniak... hát.. érted
szerk.: ez amúgy tapasztalatom alapján minden márkára igaz sajnos.
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz Hauptmann #3944 üzenetére
250-esben nincs olajszűrő, kicsit sűrűbben kell cserélni emiatt az olajat. Viszont a legendák alapján eléggé szétüthetetlen kategória - kollégámnak van egy 250-es, előtte is egy Grand Dink 250-et hajtott, a tapasztalatai alapján merte megvenni - viszont az Xciting nagyobb, ezért saját bevallása szerint nem megy úgy mint a Grand Dink
(de ezt így csak egymás között jegyzem meg: szerintem azért is van, mert az Xcitingja már megjárta az utat a holdig oda-vissza kétszer)
Egyébként simán jó, átlagnál kicsit többet kajál pl. az 500-as, viszont eléggé tartós a tapasztalatok alapján.
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz Tothgera30 #3961 üzenetére
Az előzőleg elhangzott intelmek és hibák sorához nem tennék hozzá semmit, max annyit, hogy ez nem 13ezret futott hanem minimum az ötszörösét - intő jel a napszívta lábtartó idom. Attól még jó lehet, de az olasz nap már csak ilyen
szerk.: csak most vettem észre, hogy ez itt van Solymáron. Ha találkozok robogósokkal, megkérdezem hogy ismeri-e valaki a tulajt vagy az eladót
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz Tothgera30 #3963 üzenetére
lehet hogy a legtöbbet 30k-val hirdetik, de azok se igazak Itt kicsit nagyobb arccal tekerték vissza az órát.
szerk.: mindig HSZ írás után jutnak eszembe hozzátennivalók Enyém is 2xezer környékén áll, de balesetnél tisztán kiderült hogy a matt műanyagok le voltak fújva. Persze, sejtettem én eddig is, csak így megbizonyosodni nem esett jól
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- noblechairs Hero fekete/piros gamer szék eladó
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen