Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    válasz kcsa #3700 üzenetére

    Ha viszont ennyire nagy a dugózás, túrázni meg nem szeretsz (vele),
    végképp érthetetlen, hogy miért voksoltál az 500-as Kymco mellett...
    Ezt nem bántásból írom, ismersz. Tiszteletben tartom a véleményed!

    A varió késleltetése* nem hiszem, hogy nagyobb, mint amíg húzod a
    kuplungot, rúgod a váltót, rádobod a kuplungot, nagy gázzal... Szvsz.

    *: mint minden, ez is hangolás kérdése. Gyárilag picit lustára vannak
    hangolva a gépeink, mert úgy kevesebbet zabálnak. Ha valakinek ez
    nem tetszik, belenyúlhat a hajtásba. Pár szunnyadó lóerőt, és sokkal
    jobb dinamizmust ki lehet facsarni ezekből, leginkább a fogyi kárára.
    (Jó, speciel a Dr.Pulley az ilyen szempontból atomjó választás volt!)

    Viszont nem gondolom, hogy a vas, ami indulásnál sokat csúsztatja
    a kuplungot, alacsony tempónál úgy remeg, hogy az félelmetes, és a
    végsebessége bőven elmarad a kategóriájában megszokottól, az jól
    lenne behangolva. Ilyen vason én is panaszkodnék a dinamizmusra!
    Megintcsak nem bántásból, de OTT valami nagyon nem kerek...:R
    (Azon kívül, hogy most össze van törve, így az a fő problémád vele.)

    Ha a fentiekben (megint) túlzásokba estem, elnézést!:B A sok hibám
    közül az egyik, hogy felfújom, kisarkítom a dolgokat. Néha vérszívás
    céljából, máskor viszont a "nyilvánvaló" problémákra rámutatásként.

Új hozzászólás Aktív témák