-
Fototrend
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
polimorf
tag
válasz Bogyó bá' #4202 üzenetére
Vastagfalú fél colos vas vízvezeték csőből van. a derékszöges részek nem hajlítva vannak mert ilyen kis szögben a hajlítógép nem tudott dolgozni, arra külön vettem könyököket és úgy lett összehegesztve.
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
polimorf
tag
Megfelelő szerszám nélkül nekem se menne, de az egyik havernak van csőhajlítója, hegesztője és megfelelő szerszámai, mivel ő az autóiba szokott bukócsöveket csinálni offroadozáshoz. Így az ő cuccait használtam és ahol elakadtam ő segített megoldani pár dolgot. Tehát nem kizárólag az enyém az érdem, volt aki itt ott besegített.
Amúgy nem nagy ördöngősség. (Így utólag )[ Szerkesztve ]
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
DigitXT
félisten
válasz polimorf #4204 üzenetére
És gondolod, hogy van az a pénz, amiért más motorjára is megcsinálod?
Általában az ember ha magának dolgozik a munkaóráit (elegánsan) elfelejti
"forintosítani"... Sőt, adott esetben azt mondja, hogy nincs az a pénz, hogy
másnak megcsinálja ugyanazt a szívást, kockáztatva esetleg más motorját.Én pl. a km órám "tuningjával" voltam így. Nagyon szép lett, de sok idő volt,
és az anyagköltség sem volta annyira kevés (kísérletezés / spéci LED stb.)
Megcsinálnám-e másnak? Nem igazán, mert nekem több tartalék órám volt,
elbarmolás esetére (be is következett). Másnak elsőre kéne jónak lennie.De a bukócsövet? Azt kívülről kell hajlítgatni, illeszteni, persze a felszerelés
az kérdéses, mert egy robogó szinte teljesen burkolt (nehéz hova rögzíteni).És ha már az ezermesterek mind itt kóricálnak (célzok itt bogyóra): kipuba
olyan hangtompító nem gyártható, ami kifejezetten mély hangokat ad ki?
Viszont nem elviselhetetlen hangerőn, a kalapácsütésszerű zajokat szűrve. -
polimorf
tag
válasz DigitXT #4205 üzenetére
Nagyon szép lett a km órád
Én meg az elektromossághoz vagyok antitalent.
Mint említettem a szerszámok nem az enyémek voltak. Természetesen ha lennének saját szerszámaim valószínüleg meg tudnám oldani másnak is. Csak sajnos nekem nincs hozzá semmi felszerelésem. És azon még nem gondolkoztam, hogy szakmát váltsak, egyenlőre maradok az autófényezésnél, talán kifizetődőbbMár nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
DigitXT
félisten
válasz polimorf #4206 üzenetére
Én meg az elektromossághoz vagyok antitalent.
Amikor elégettem a pótféklámpámat, akkor én is ezt gondoltam.
Mindenesetre ha ismét teljes értékű motor lesz az én gépemből is,
visszatérek ezekre a bukócső-, fényezés-, kipufogó-dolgokra.
"Százezreket" egyikre sem költenék, de idővel lesz rá ismét pénz:
mint írtam, inkább az aggaszt, hogy a motorikus felújítás lesz sok.Szerk: nálam sajnos az szokott lenni, hogy elsőre semmi nem az
igazi, vmi mindig közbejön. (Másodikra, harmadikra lesz aztán jó.)
Mondjuk van az úgy,hogy a legyártott cuccos elsőre nem az igazi,
ezt mástól is olvastam már, de hogy minden alkalommal szívjak...
Pedig mérnökember volnék, csak néha nem eléggé tervezek előre.
(Meg aztán mit akarjon egy "szoftveres" a vasaktól, nem igaz?!)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz DigitXT #4207 üzenetére
"mástól is olvastam már" (Nem véletlen célozgatok bogyóra, mint kipufiszakira.)
Mert az lehet, hogy elsőre ez sem lett jó, de a második próbálkozására igen.
Szerk: nekem annyi előnyöm van, hogy a 4Road eleve szerelhető hangtompítójú...[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Képzelt közúti ellenőrzés...
Rendőr: Törött lámpával közlekedik, ez minimum 2000 Ft lesz!
DigitXT: Rendben, ez megéri. Mikorra lesz kész vele? -
polimorf
tag
válasz DigitXT #4207 üzenetére
Általában olyan dologba kezdek bele amihez van némi fogalmam, amihez nem értek azt szakemberre bízom.
Ezeket meg előtte alaposan átfilózom, így leginkább elsőre sikerülni szokott amibe belekezdek. Mondjuk a bukócső esetében hiába filóztam ki előre a megvalósítás során azért értek meglepetések amiket improvizálva kellett megoldani.Pl. azt nem tudtam, hogy a csőhajtó gép nem tud rövid távon derékszöget hajtani a cső meglapítása nélkül, ezért kellett megoldanom gyári könyökökkel, de ez csak ott és akkor derült ki. És persze pár meglepivel szolgált az is, hogy a felfogatások a két oldalon még véletlenül sem szimetrikusak, tehát mindkét oldalon másképp kellett megoldani. De nem estem kétségbe, nem olyan családból származok
Mindenesetre egyszerübb ha az ember megveszi a gyárit, de ha olyan típusú a gép amire nem gyártanak akkor muszáj maga megoldani a problémát. Ráadásul én sokkal inkább értékelem azokat a dolgokat amiket magam csinálok, barkácsolok, még akkor is ha nem olyan szép mint a gyári.Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
polimorf
tag
válasz DigitXT #4207 üzenetére
Még nincs teljesen kész a bukócső, ugyanis a távlati terveimben szerepel még a bukócsőre szerelni egy lábpihentető ami hosszabb távon jó lehet, (persze ezt is megpróbálom minél olcsóbban megoldani). és egy plusz lámpa pár felszerelése a jobb láthatóság miatt.
Persze ha ezek meglesznek akkor is dobok majd fel képeket az akkori állapotáról is.[ Szerkesztve ]
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
DigitXT
félisten
Leadtam a motort a szerelőnél. Első körben táphibára gondolt,
van benne valami, mert felfele is ugrik a fordulatszámmérő, az
meg olyankor szokott lenni, amikor elveszem a tápját. Csak az
a fura, hogy baromi rövid időre hagyhat ki. Akkusaru a helyén...Szerk: mindegy, gyertyát kicseréli, már régen kellett volna, meg
elég szép hibalistát írattam. (Októberig csak kész lesz jeligére.)kcsa: most néztem rá, amíg egy másik motoron dolgozott.
Szét nem szedtem, majd megnézi ő. Szilikonzsírral lekentem a
tavaszi felújítás során, az mára szépen kifehéredett, furcsa lett.
De ha kontakthiba, és nem a sarunál, szívás lesz levadászni.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Hogy ne a kisrobogósat offoljam: Andrew kért képet, de nem volt... Ezt a
hirdetést linkeltem neki illusztrációnak, aztán ma reggel csak lefotóztam
a dolgokat. Igen, nincs szarrátörve, csúszott, horzsolódott, karcolódott...
(Mint írtam volt, becsapódás nem volt, bár talán enyhén balra húz azóta.)Az index mondjuk csúnyán kapott, de hegeszthető a burkolata újra, meg
valahonnan egy búrát kell rá vadásznom, és megint "funkcionális" lesz. -
DigitXT
félisten
Az lehet, de eddig nálam a jobbos búra egyet megúszott. Másiknál szétment,
de lehet nekem is egyszer szerencsém a szerencsétlenségben: VAN tartalék!
Tudniillik: ezeket párban forgalmazták, ill. azért külön, mert Password-be is jó.Most már csak össze lesz rakva! Ugye 80EUR-t továbbra sem adok érte.
Aztán igyekezni kell a jövőben nem letörni: bukócsövezném én, de PS-hez én
nem értek, s amit rárajzoltam ecsettel a képre csíkot "bukócsőtervnek" felejtő.Látod bogyó, inkább terveznél hangtompítót, meg bukócsövet (nem ingyen!),
mint virtuálisan polírozd a... gépsárkányt (ingyen), mondjuk utóbbi egyszerűbb.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Erről kérdezd meg a Safety "játszós" SH300-át...
Láttam gyönyörű szépen kirepülni az instruktor alól.
Igen, ennek már sok éve. Azóta máson oktatnak.
Nem kell elesni. Viszont tutira volt rajta bukócső!Amúgy így hirtelen mindjárt találtam is búrát, LOL...
(Mondjuk 11K sem kevés 2 db műanyag vacakért...)huszi.gyb: az, az gallytörő rács, vagy mi.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #4227 üzenetére
Szeded le mindjárt! Skandallum... Ráadásul gyári megoldás, basszus!
Ebben meg az egész váz egy nagy bukócső. Kár, hogy beburkolták.
Terminátor után szabadon: műanyag szövet, fém vázon! Hehe.Szerk: kezdek látni lelki szemeimmel felfogatási pontokat a taposónál.
Más kérdés, hogy rajta van a komplett orridom, meg a hasidom is pff...[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #4227 üzenetére
SW400-ra. Már csak ötleteléshez sem rossz, pár képet megnéznem.
Szerk: hátsó traktusra is van persze.
Az orrára már kicsit durván néz ki.
És akkor még beszúrok egy Burgit is. Jól áll neki. A szín. De a cucc sem randa.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Nyilván mindenki hülye, csak te vagy a helikopter. Az egy dolog, hogy neked
nem tetszik. (Nekem az első kép kifejezetten bejön, de ízlések és pofonok...)
De hogy műszakilag ekkora marhaságot állítani, már bocs, de vicces!
(Hint: mégis mi a pék értelme lenne műanyag rögzítési pontokra csavarozni
bukócsövet? Semmi? Akkor gondolj-gondolj-gondolj Micimackó, hova van!) -
kcsa
veterán
Oké nyilván én vagyok a hülye. Jó szórakozást a bukócsövezéshez robogóra.
-
DigitXT
félisten
Van egy prekoncepciód, és ezt próbálod ráhúzni a helyzetre.
Fordítva több értelme lenne. Nyilván bömbihez is felesleges,
sőt 250€ áron drága is. Kitolod a szalonból (3 misi), megborul:
menyi volt a bukta? Költői kérdés, nem kell megborítani. De ha
valaki számol ezzel, akkor használ, mint pl. a Safetys motorok.
Nem emlékszem, hogy a robogóra (pfejj) ne raktak volna, sőt...Nagyrobogó = CVT hajtású motorkerékpár, sok műanyaggal.
Sajnos sehol nem olvastam olyat, hogy felboríthatatlan emiatt,
viszont olyat se olvastam, hogy a váz műanyag lenne robogón.Csak egy példa: a Madison az utaskapaszkodójánál megfogva
simán mozgatható. (Látszólag a műanyaghoz van odafogatva,
de ha így volna nem működne. Igen, a váz van alatta.) Bogyó
kérdésére nem tudom a választ, nem vagyok SW szaki, viszont
azt feltételezem, hogy nem hülyék találták ki/gyártják le ezeket.Egyébként nem mondtam, hogy megcsinálom: még kidolgozás
alatt a koncepció. (De ha igen, semmi közöd nem lesz hozzá...)
Egyelőre még mindenki a saját motorját finanszírozza; jobbára.
Ha neked nem a biztosító csengetne, nem hiszem, hogy azokat
a vadiúj műanyag elemeket nézegetnéd, amiket. (Tök szép lesz
persze, a következő perecig. Ja, hogy nem tervezel esni?)De abbahagytam az OFF-olást! Ugorgyunk.
Megoldom egyedül.
Egészen hihetetlen amúgy, hogy véleménykülönbségeket csak
kiokató, hülyének néző, megsértődő stílusban lehet itt előadni,
miközben priviben mindenki egy nagyságrenddel értelmesebb.
Pedig beírtuk a címbe a baráti jelzőt, de a baszogatás örök...Beszéljünk vmi másról. Modjuk az időjárásról.
Fog ma esni? -
AndrewTdi
addikt
válasz DigitXT #4236 üzenetére
Elvileg mára nem mondott esőt...
Gurulunk egyet?Amúgy valóban kicsit abszurd ez a bukócsöves robogó dolog, de az is igaz, hogy a saját motorját a saját pénzén mindenki úgy
csúfí, akarom mondani alakítja át ahogy akarja.Nade komolyan srácok! Mindenki egy kis reggeli paprika orrbaszívással kezdte a napot? Haggyátokmá!
Különben is. Ezt a grillezést meg kéne ejteni még amíg elfogadható idő van.
Inkább erről beszélgessünk! Egyeztessünk időpontot.[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz DigitXT #4238 üzenetére
Nem, csak ez már kicsit sok volt belőled, de most tényleg.
Leírtam, hogy SZERINTEM műanyag rögzítési pontokra van, ahogy néztem a képeket. Erre hamar átcsaptunk abba az irányba hogy SZERINTED mit gondolok.
De a legnagyobb fájdalom akkor is az, hogy különben is milyen kurva jó nekem hogy a biztosító fizeti a káromat. Ja. Egy részét. Tényleg jó nekem ám. És igen, bontott alkatrészre nem fizetnek, micsoda meglepetés.
Minimum mára befejeztem.
-
DigitXT
félisten
válasz AndrewTdi #4239 üzenetére
Ugyan, nem lesz itt több gurulás, tudod jól.
kcsa: enyhén félreértettél és túlreagáltad. Viszont
mivel te kötöttél nagy arccal belém, én nem fogok
könyörögni, hogy (minimum ma) kommentelj újra.
Sok volt belőlem? Mintha kötelező lenne engemet
baszogatni. Priviben jókat írtál. Bemásolhatom?[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Ragazzi... A vezérműláncom kuka. Feszítő végállásban, de így is lóg...
Szóval kelleni fog egy új lánc, egy-két tömítés, és még ki tudja mi.Apa, kezdődik!
-
DigitXT
félisten
válasz Bogyó bá' #4243 üzenetére
Már anno megmondtad.
"Felújított vezérléssel..." -
polimorf
tag
Ha tudom, hogy a házi gyártású bukócsöves témámmal ekkora viszályt szítok akkor inkább meg se említettem volna.
Utólag is elnézést kérek mindenkitől érte, nem ez volt a szándékom veleMár nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
DigitXT
félisten
válasz polimorf #4248 üzenetére
Egyet se bánd, már előtte is gondolkodtam a bukócső kérdésen!
Látom, nem vagy ismerős erre: itt így megy. Publicban hatalmas
arccal szólogatunk be egymásnak, de privátban meg kedélyesen
elbeszélgetünk: ott nem kell megmutatni, hogy ki az okosabb.
(Úgyis tudjuk, hogy...) Meg ott jobban elfér egy vélemény.Moszkítóval teljesen egyetértek: majd leboxoljuk... A "legjobbak"
ezek a brutál félreértések / megsértődések. A véleménnyel sose
volt bajom! De röhögnöm kell, amikor mindenki MÁS a hülye egy
kérdésben. Én előbb gondolkodnék, mielőtt ilyet benyögök. Nem
mindig sikerül, szóval voltam már a másik oldalon is. Ilyen a box!Erről az elcsúfításról is van egy véleményem: addig könnyű, amíg
a sztorik arról szólnak, hogy hú, megindult a segge, megfogtam...
Kérdés, hogy ebben mennyi a Rossi-faktor, s mennyi volt a mázli!
Egyszer nem adja ki, és kezdődik a motor elcsúfítása. Ingyen! Az
aszfalt által... Nos utána idomokat csereberélni meg fényezni, azt
már tudjuk, hogy mennyi: egy bukócsövet leporolni és újrafújni?
(Mellesleg másra is használható, ahogy írtad is... Kiegészítő fény,
vagy kamera felszerelése. Utóbbi jackass forgatásokhoz ajánlott.)Mellesleg nagymotorokon is elterjed pl. a bukógomba. A műanyag
burkolat nem csak a robogók sajátja, és azokon is drága javítani...