-
Fototrend
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
kcsa
veterán
válasz Bogyó bá' #4781 üzenetére
Nálam speciel fontos szempont volt hogy láncos vezérlésű autót akarok - nem volt "kedvem" vásárlás után 50-150k-s szervizzel indítani szíj, vízpumpa és egyéb cserékre. Ezért lett gömbölyű swift - a skoda betegségéről már sok évvel ezelőtt hallottam. Azóta is csak a kötelező szervizek kellettek, meg pár nüansznyi apróság (legdrágább tételem egy motortartó bak volt ~15k mert olajos töltetű).
-
kcsa
veterán
válasz AndrewTdi #4784 üzenetére
Őszinte leszek: kizártnak érzem azt az esetet, hogy van egy 10 éves Fabiád és szó nélkül javítják az összekócolódott szelepeket, mert lejtőn lefelé parkoltál és átugrott a lánc. És ez még egy aránylag egyszerű eset.
szerk.: swiftnek is van típusbaja - nyelestengely csapágy 100-120k km környékén el szokott szállni. Ezt a gyártó mai napig nem ismeri el, nem is javítják - bezzeg a régi swiftekben cseréltek lengéscsillapítót. A fene se érti ezt[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz AndrewTdi #4791 üzenetére
Nézd, én nem gondolom hogy rohadtul értenék az autókhoz. Sőt. De nem gondolhatod komolyan hogy ez normális.
De azon is csodálkoznék ha ezt így a gyártó leírta volna a manualba. (majd megnézem ha nem lesz belassítva a netem )
szerk.: mármint hogy ne hagyd sebességben ha lejtőn parkolsz
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
Létezik bontott alkatrész, scooter.hu-t kerestem, telefonban mindenre azt mondták hogy van - mondjuk én csak burkolatot kerestem eleve
Viszont burkolatból újra gyúrok, nem hiszem hogy egy bontott műanyag idom hibátlan állapotban legyen, és itt főleg a rögzítő fülekre és hasonlókra gondolok. Cserébe elfogadható áron van a bontott cucc, az új pedig szimplán arcátlan áron.
-
kcsa
veterán
A videót is meghallgattam, kiba beteg hangja van.
-
kcsa
veterán
Csak én vagyok az a lúzer aki szombaton is dolgozik?
-
kcsa
veterán
válasz Something_ #4943 üzenetére
Velem ne versenyezz, vagy öt évig 12 órás műszakoztam hétfőtől vasárnapig.
-
kcsa
veterán
válasz balazs1011 #4991 üzenetére
ha CSAK az a baja, még akár jó vétel is lehet, de kb. teljesen kizártnak érzem
-
kcsa
veterán
Valószínűleg valami típuspara, nekem is magyarázta szerellő, hogy itt-ott elmegy az olajnyomás, és emiatt vezérműtengely nem megfelelően kenődik. Fejből nem emlékszem mit mondott, és vagy másfél hete mondta, azóta nem hívogattam egyéb teendői és teendőim miatt. De majd ma újra keresem hogy érezze a törődést
-
kcsa
veterán
válasz Something_ #5086 üzenetére
A jogsi szvsz még csak-csak emészthető áron van ha valaki csak közlekedni akar. De a rendszámos motorok ára konkrétan elszállt.
-
kcsa
veterán
válasz -Mosquito- #5141 üzenetére
Hát ide bizony menjen fel télen motorral akinek hat anyja van
-
kcsa
veterán
válasz AndrewTdi #5166 üzenetére
Ezek a sor4/600/naked cuccok jellemzően nem a megbízhatatlanságukról híresek
maximum egy szopóroller réme fenyegethetBeszéltem én is szerelőmmel, hát fájni fog nekem is a történet, de majd meglátjuk mit ír vissza - emailben küldi a cserélendő alkatrészek listáját. Ha 150k alatt megúszom egész boldog lehetek
-
kcsa
veterán
én annyit tudok róla hogy olajra kifejezetten kényes. Ami nem lenne gond, ha a motorok előző tulajdonosai nem olaszok és/vagy magyarok lettek volna hanem mondjuk svájci orvosok
szerk.: és aprilia (leonardom volt) új alkatrészárak horrorisztikusak. Szó szerint úgy, ahogy mondom.
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz AndrewTdi #5253 üzenetére
Ennél pontosabban én magam se tudtam volna megfogalmazni
De most már ráadásul lábbal hajtós is lett. Szét vagyon borítva
@DigitXT: 400-as ahhoz kell, hogy 100 körül/felett és/vagy nagyobb dinamikával előzz, 250-essel meg egyszerűen nincs olyan helyzet (autópályát leszámítva) országúton vagy városban hogy te legyél a leglassabb, még ha előzni nem is mindenhol fogsz. Ha ezzel együtt tud(sz) élni, akkor még mindig tartom hogy ideális.
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
-
kcsa
veterán
válasz huszi.gyb #5327 üzenetére
Megnéztem a manualt. A karbantartásnál ajánlott olaj ugye Yamaha saját, ahogy nézem a gyár nem igazán adja meg a viszkozitást hozzá.
A specifikációknál pedig 10w30 type SE olaj. Namost abból kiindulva hogy SE minősítésű olaj már csak történelemkönyvekben (ha egyáltalán) létezik, elég igénytelen valószínűleg az olajminőségre, úgyhogy látva ezt én azt mondanám hogy a 80w90 hajtóműolaj és a 10w30 motorolaj is jó lesz oda. (kb.: amelyik olcsóbb - szerk.: bár én a sima motorolajat használnám bele)
Ha hajtóműolajat veszel, akkor viszont szerintem GL4-et vegyél, GL5-el bajok lehetnek öreg jármű esetében - van valami korrozív adalék benne ami megesz egyes színesfémeket.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest