-
Fototrend
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
kcsa
veterán
Ha őszinte akarok lenni, szerintem az összes Kymco ölég rusnya. Kivéve talán a Downtown (nyilván a Kawasaki-közös fejlesztés miatt), az még tetszik.
Valószínűleg valami ázsiai ízlésre dizájnolják ezeket, ezt meg európaiak nem kajálják annyira, cserébe az ár/érték arány egészen rendben van.People is ugyanaz a 250-es blokk (mint kb. az összes 250-es Kymco ), a nagy kerék előnyeivel és hátrányaival (stabilabb,de kisebb csomagtartó). Városba mindkettő jó, a nagykerék talán kényelmesebb, de kevésbé praktikus a kisebb csomagtartóval.
Itt a kollégák között volt GD, nagyon szerette, azóta is bánja hogy eladta
-
kcsa
veterán
válasz DigitXT #6000 üzenetére
Nálam is:
Mi, 19.11.2014 03:26 Uhr Feucht, Deutschland Die Sendung wird ins Zielland transportiert und dort an die Zustellorganisation übergeben. (Homepage / Online Sendungsverfolgung: )
Mi, 19.11.2014 03:26 Uhr Feucht, Deutschland Die Auslandssendung wurde im Export-Paketzentrum bearbeitet.Reménykedek egy pénteki érkezésben
-
kcsa
veterán
Én is jártam 125/50-el, ezért is nem akartam ebbe a vonalba beleszólni. Kb. fél év volt, és azért léptem jogosítvány irányába, mert jobban féltem egy igazoltatástól, mint addig bármi mástól közlekedés kapcsán
De a kérdésed továbbra is értem, és helyén kezelem: alkatrész amúgy van, árak sem rettenetesek (legalábbis Peugeot után kifejezetten jutányos persze attól még reálisan nézve drága), külföldről itt is megéri rendelgetni.
Nézd meg hogy rommá volt-e már törve - műanyagok, váz, villa, stb., motornak van e furcsa hangja, ereje, ha minden okés jöhet a szerelő. Szerintem. Vagy egy jó rollervásárlás
-
kcsa
veterán
Nem megcáfolni szeretnélek, de szerintem ilyen kategória nincs, hogy "legnagyobb motorkerékpár-blokk gyártó"
Belsőégésű motorok számában rémlik hogy a Honda ott is első (autót, motort, ipari felszerelést is gyárt).
De ha van is ilyen kategória, több mint valószínű hogy az ázsiai márkák ott sincsenek nagyon lemaradva.
Talált valaki legalább global Top10-es listát motorgyártókról? Top3 még akad, de több már nincs. De már érdekel
-
kcsa
veterán
válasz -Mosquito- #6089 üzenetére
kár hogy ez is olyan ronda hogy letakarva kell tárolni, mert ha egy csecsemő ránéz, visszamarad a fejlődésben.
-
kcsa
veterán
azt álmodtam hogy gázolajat tankoltam egy 2T robogóba. Kezd beteges lenni
-
kcsa
veterán
válasz DigitXT #6130 üzenetére
Azért mondom hogy túlnyomó többségben tömítés. Azokon kívül van egy (azaz 1) darab hengerfejcsavar és egy kuplungharang. Fáj na. Ha ezekkel együtt sem lesz jó, jön a benzin+Duna kombó.
szerk.: amúgy láttam már 250-est szétszedve, 50-est szétszedve, de az 500-as henger átmérője (egyelőre csak tömítésből látom) elég ütős
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
-
kcsa
veterán
válasz polimorf #6150 üzenetére
Nem ismerem a szlovák forgalmit, de magyar forgalmi esetében az a szokás hogy első hazai forgalomba helyezést hazudják be évjáratnak. Na nem mintha nem derülne ki öt másodperc alatt...
szerk.: ha 150-es, akkor a teljesítmény se stimmel Inkább 180-as lesz az ha a megadott teljesítmény igaz.
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
tegnap jártam szerelőnél. Láttam szétszedve. Nem vagyok benne biztos hogy látom valaha még egyben
-
kcsa
veterán
Aszongya véletlenül vett kettőt
- Jónapot, egy darab robogót szeretnék
- Kettő lett, maradhat?
- ... maradjon(mondjuk amit ráköltött, azt láthatóan nem a kenyérpénzből veszi el )
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
A nagy csendre való tekintettel: megrendeltem a burkolatot.
Noha direkt rákérdeztem hogy el tudják-e küldeni, nagyon kíváncsi vagyok hogy menni fog-e. Szerintem nem.
Csak 820 euró volt, szinte ingyen Biztosítóval több körben egyeztetve hogy tényleg kifizetik-e. Tényleg. De ha nem, akkor decemberben nem eszünk már semmit csak porcicákat -
kcsa
veterán
válasz DigitXT #6218 üzenetére
Én is remélem.
Előre sejtem hogy hétfőn fognak jelentkezni hogy gond van: ma ők is berendelik, holnap/hétfőn majd megkapják, és akkor rájönnek hogy ekkora dobozt nem tudnak küldeni, vagy csak kva drágán
Direkt rákérdeztem hogy menni fog-e, lezserül válaszoltak hogy persze, de szerintem nem tudják mekkora darabokról beszélünk
szerk.: olyan apróságnak tűnő dolgok, mint pl. matricaszett megdöbbentő árakon vannak. De ha fizetik...
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
Ha már ezt emelted ki: a két tárcsás első fékről is megvan a véleményem - konkrétan az, hogy sokkal többet vártam tőle: az egy tárcsás Nissin fék a régi robogómon határozottabb, kevésbé nyúlósabb volt. (figyelem: nem azt mondtam hogy nem fog!)
Üléspozíció pedig elég szubjektív: itt a fórumon is van aki eladta a burgmanját mert fáj tőle a háta. BTW ez is egy olyan dolog (sajnos) ami hosszabb idő után derül ki, bár egyelőre nem rossz a tapasztalatom. Városba (ahova elvileg a robogó való) meg nem rossz a hokedli, akkor is ha nem trendi
Egy apró jótanács még: relax. Nem kell ennyire bepörögni, mert valaki nem rajong feltétel nélkül a te kedvencedért
-
kcsa
veterán
Vártam a kérdésed, hogy milyet próbáltam. Leírtam. És próbáltam a 250-es Xcitingot. De hogy rövidre zárjam a témát: egy 500-as Xcitingom van, szóval amit leírtam azt teljes meggyőződéssel, saját közvetlen tapasztalatok alapján írtam. És nem tudom észrevetted-e, de nem rommá fikáztam, hanem kritikus szemmel véleményeztem. Ugyanezt meg tudom, és meg is szoktam tenni azokkal a típusokkal, amilyenekkel közvetlen tapasztalatom volt már.
Az pedig hogy valami olcsó, számomra nem egy darab mindent vivő érv, hanem csak egy darab (de fontos) aspektusa a járműválasztásnak - pont ahogy nem veszünk Motowellt mer olcsó, ugyanígy nem szabad hogy csak a vételárbeli kérdések döntsenek, még akkor se, ha a mai valóság ezt kényszeríti ki az emberből. A vételár hosszú távon csak egy apró részlet - kivéve ha újat veszel. Tény hogy a Kymco tartósnak ígérkezik, ezért cserébe mással "fizetsz".
Mindenesetre 250-esből Piaggio termékeket ismerek, próbáltam (Peugeot Satelisem volt öt évig, Quasar blokkos), egyszerűen kifinomultabb, erősebb, mint a 250-es Kymco (speciel fogyasztása is jobb volt). És ez az én véleményem, nem kell hogy egyezzen bárkiével.
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
De hogy dicsérjem is: pl. komoly pozitívum, hogy Peugeot-hoz képest (oké nem nagy szint, de...) sokkal jobb minőségű műanyagokból van az egész burkolat - amaz kb. tejfölösdoboz színvonalon van néhol. Viszont a csomagtartója is sokkal nagyobb, mint az Xciting-é. Lehet súlyozgatni, mindegyik másban jobb
-
kcsa
veterán
Szerintem tisztázhatjuk, nem azt mondtam hogy használhatatlan, hanem hogy lomhább mint más gyártók 250-ese Ez amúgy igaz az 500-asra is.
Állapota amúgy egészen jó, fogalmazzunk úgy, hogy a korának megfelelő, de pont az imént beszéltem a gazdájával, ő is tervezi a komplett átnézés/rendberakás projektet.
Mellesleg mivel most ráköltöttem egy rakat pénzt, én sem tervezem eladni, remélem meghálálja. (vagy jön a benzin-gyufa-Duna kombó )
szerk.: Satelis 250 nálam fixen minden körülmények között 3.5-öt fogyasztott (város, országút, egy / két személy, minden volt )
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- UPPSPEL Gamer állítható magasságú számítógépasztal, fekete, 180x80 cm
- Leárazás! AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen