Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kcsa

    veterán

    válasz kcsa #6276 üzenetére

    De hogy dicsérjem is: pl. komoly pozitívum, hogy Peugeot-hoz képest (oké nem nagy szint, de...) sokkal jobb minőségű műanyagokból van az egész burkolat - amaz kb. tejfölösdoboz színvonalon van néhol. Viszont a csomagtartója is sokkal nagyobb, mint az Xciting-é. Lehet súlyozgatni, mindegyik másban jobb :)

  • Golota

    aktív tag

    válasz kcsa #6276 üzenetére

    "Az pedig hogy valami olcsó, számomra nem egy darab mindent vivő érv, hanem csak egy darab (de fontos) aspektusa a járműválasztásnak - pont ahogy nem veszünk Motowellt mer olcsó, ugyanígy nem szabad hogy csak a vételárbeli kérdések döntsenek, még akkor se, ha a mai valóság ezt kényszeríti ki az emberből. "

    Teljesen egyetértek, de én ár/érték arányt írtam, az pedig nem ugyanaz.

    Elhiszem, hogy próbáltad a 250-es Xcitingot. A nagy kérdés számomra inkább az, hogy vajon milyen állapotban van az a motor, mert az enyémen azzal kellett indítani, hogy: karbi tisztítás, fúvóka csere és görgőcsere. Pont azért, mert én is gyengének éreztem (ebben nagyrészt a rossz fúvóka volt a ludas) Nem kicsit lett fürgébb a motor, most már nyugodtan odarakhatod szinte bármelyik 250-es mellé, nem fognak utcahosszal elmenni. Lehet, hogy valamelyik ráver 1-2 métert monduk egy 0-80 gyorsulásban, de nekem nem drag racingre kell a robogó, szóval számomra ez teljesen jelentéktelen.

    Egyáltalán nem érzem kompromisszumnak az Xcitinget, legalábbis nem jobban, mint bármelyik másik 250-est (és szerintem erről szól itt a vita elsősorban). Most adtam el a 2. nagymotoromat, mióta meg van (4 éve), de soha, egyetlen pillanatban sem fordult meg a fejemben, hogy a Kymcot is el kellene adni.

Új hozzászólás Aktív témák