Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    válasz Something_ #13039 üzenetére

    Öregebb volt az, de valóban faceliftes, dupla lámpás, fasza műszerfalos.:K

    Hengerfejtömítést cseréltek! Azzal aztán nem is volt gond (a termosztáttal
    inkább). Meg hanyag módon hagyták elkönnyezni a főtengely szimeringet,
    amitől totál dzsuva lett a varió... De Neked nem tűnt fel, hogy nem vált, és
    nem megy, mivel 60-nal így is tudott menni (magasabb fordulaton). Sajnos
    tényleg inkább városi motor. Vagy hát nem idegbeteg mód túrázni is jó, de
    tartaléka az nincs: a 110-es végsebességét nyögvenyelősen éri el. Nameg
    a 12-es kerekeknek nem barátai a nyomvályúk, szóval valóban nem R6R...
    (Konkrétan a 180-as Maja könnyebb, virgoncabb, és végre is többet tudott.
    Viszont rakodni kevésbé lehetett, és kevésbé volt fotelszerű + kényelmes!
    Ahhoz képest azzal is voltam Balatonon, szóval semmi sem lehetetlen.:DDD)

    Milyen jó is lett volna, ha megvan most is, amikor összetörtem a Madisont!
    Nem kellett volna 2 hónapot BKV-zni: átülök, amíg jönnek az alkatrészek...
    De hát valamit valamiért. (Helyet a garázsban és pénzt a tartalék motorért.)

    Gyorsulásról videó (van egy dislike-ja, biztos azért, mert hidegen húzattam).
    Közlekedés 5x-ös tempóval. Cihopata módban (FUN vid!), magyarázó videó.
    És végül, amikor szentkuti kolléga majdnem megevett egy Liberty 50-nel.:D

    Amúgy imádtam a gépsárkányt. El is szomorít visszanézni a videókat.:R
    Mondjuk magára az első szerelésre nem emlékszem vissza túl jó szájízzel:
    a Hitleres videóm nem is lehetett volna aktuálisabb. Szerelő... pénzt elteszi
    s motort hagyja megrohadni, a vadiúj szíjat meg tönkretette az olaj azonnal.

    Szerk: lett volna rajta egy új szett gumi, meg egy jó kormánycsapágy... Hejj!
    (Futár srác már 2x cserélt gumit, szóval óra szerint 50000+ van benne. Talán
    a héten fogom megint látni a masinát, aztán gyorsulunk egyet a Madisonnal.)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák