-
Fototrend
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz szentkuti11 #14033 üzenetére
Abszolút: nem véletlen mondtam, hogy sokkal jobb kiindulási alap!
Az enyémet ott kellett volna hagyni, 2010-ben a kereskedőnél... Ezt is
leírtam már párszor, meg azt hogy azért cseréltem el mégis, mert már
szabadulni akartam a 150-es Symtől, amire ugyan semmit nem kellett
költeni, csak hát letoltak vele, annyira nem is ment és rendszám nuku.Burt: természetesen igazad van. Rengeteg idő, és pénz: ez egy hobbi!
Drága hobbi de mint írtam volt szórakoztat. Ha megjön a normális rpm
konverter elektronika (ha már forrasztani nem sikerült jól az SMD IC-t),
kezdődhetnek a komolyabb tesztek. Van egy pár alkatrészem.- Dr. Pulley görgők 14, 16 gr, kombinálva 15 gr
- Hagyományos görgők 15, 17 gr (akár 16 gr?)
- Malossi kuplungharang, Malossi kuplung ami
nem biztos, hogy kompatibilis. De meglátjuk!
- Polini kotrasztrugó, Malossi kontrasztrugó stb.S végül a csúcs, ha megérkezik lassan: JCosta
Valami szórakoztató csak összejön majd a fentiek kombinációjából.
Ui: mások egyhengeres hangjához, és/vagy utálatához semmi közöm.
Nem kevésbé irritáló, amikor a sor4 600/1000 1-esben húzatja 120-ig!
(Természetesen valami tyuning dobbal, versenypályára való hanggal.)[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen